quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:41 schreef Sethiwe het volgende:
Freubelot je hebt idd weer snel een herkansing, ik vind dat er 25 jan dubbel gejompeld moet worden.
ik las coco ...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:32 schreef Freubelot het volgende:
Cooki, hoe is het bij jou?? Bijna NOD toch?
X-Y hier 1 met een miskraam bij 5 weken, geen echo gehad of het schoon was en gewoon weer aan de slag gegaan (alhoewel ik er die maand totaal niet bezig was) en zwanger. Beebje is inmiddels 10 weken en ligt lekker te maffenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:32 schreef Freubelot het volgende:
[..]![]()
X_Y, in oktober heb ik een miskraam gehad (vroeg hoor, was pas 5,5 week). Ik heb een echo gehad om te zien of alles schoon was en toen mochten we gelijk verder met proberen.. Helaas nu nog zonder resultaat, maar goed..
Frustrerend, meid... Ik heb een jaar geleden zoiets ook gehad. Een positieve test en daarna ineens negatieve testen. Ik hoop echt voor jou dat je toch zwanger bent!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef AED86 het volgende:
Hoi allemaal!
Gister een heel licht tweede streepje![]()
Maar vandaag niks meer te zien op de testen![]()
Schoonzusje gebeld is (bijna) verloskundige en die sprong een gat in de lucht. Zij zei uitgaan van de positieve test![]()
Zit nu nog wel een week voor mijn nod![]()
morgenochtend maar weer proberen...
Wel heel veel slijmverlies hier... Echt slierten gewoon![]()
Sorry, moest het even kwijt
Duo-streepjes plassenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:32 schreef Cooki het volgende:
X_Y en VrouwtjeC welkom hier!
[..]
ik las coco ...![]()
uhm ja! 8/9 jan zoiets, wat goed dat je dat onthoudt![]()
maar ms wacht ik wel tot 25 jan met testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |