abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2012 @ 16:52:43 #126
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106316359
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn vriendinnen weten dat we bezig zijn, mijn ouders en zusjes en zijn ouders ook.
En twee hele goede collega's weten het ook.

Aan de ene kant wel fijn want je kunt erover praten met ze.
Aan de andere kant is het ook leuk als je iedereen dadelijk kan verrassen.
Dus mochten we ooit voor een tweede gaan (wat ik denk ik wel wil) dan denk ik dat ik het dan geheim zou houden.

Vanmorgen vroeg mijn goede collega idd nog: En wat zijn je goede voornemens? Ik: Zwanger raken natuurlijk :D .. Ow ja duhh zegt ze :)

Pfff kon ik mezelf maar zwanger toveren ... mensen wat een onrust in mijn lijf.

IK WIL NU EEN KIND! Waaaaaah

Geduldigheid is niet mijn beste eigenschap... :D
Whaha :D Datzelfde heb ik ook ja! Vooral dat wachten.. vooral die paar dagen van de maand extra goed je best doen maar verder vooral wachten... Magoed :D We zullen vast beloond worden dit jaar dames! ;) :D
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:45 schreef _wolk82_ het volgende:
Dat ongeduldige heb ik ook. Nu we eenmaal het besluit hebben genomen wil ik het liefst ook zo snel mogelijk zwanger zijn.

Ik denk ook bij alles wat ik voel dat het zover is, maar mijn lichaam zal me wel lekker voor de gek houden en het zal allemaal wel horen bij het ontpillen, toch? Inmiddels nog steeds gevoelige borsten, last van maagzuur, ongesteldheidskorampen, moe, veel trek hebben
Ja, zo kan je er wel van alles bij bedenken idd :+ En gelukkig lijken de symptomen als je zwanger bent totaaaaaaaaal niet op je gewone cyclus. Ahem. :') XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_106316635
Zo!

Ik ben druk bezig met ongesteld worden :) Rugpijn is flink op aan 't komen atm. Nu wel weer bijna perfect na 28 dagen, dus dat is mooi. Hopelijk blijft het regelmatig.

Verder ben ik volgens mij een van de weinigen die totaal niet ongeduldig is :+
pi_106316721
Hey Coco! Succes deze cyclus :*
pi_106316839
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:01 schreef Mangostine het volgende:
Hey Coco! Succes deze cyclus :*
Ja, nou, ik ben eigenlijk nog aan het twijfelen of ik er überhaupt voor wil gaan. Heb de knoop de eerste keer doorgehakt: meteen 1e keer zwanger - tof tof! - miskraam. En nu is het net alsof ik voor de tweede keer dezelfde knoop weer moet doorhakken. Lastig.
pi_106316872
Oww domme ik trouwens.. Totdat ik echt bewust werd van het proces van zwanger worden, heb ik altijd gedacht dat een vrouw ALTIJD vruchtbaar was, buiten de menstruatie om.

Blijkt dat dat nu maar 5 dagen per periode te zijn ofzo? :D

God op je 27e leer je zo nog eens wat .. Uhh pardon 26, wordt over 3 weken pas 27 :D .. tMoet ook niet te vlug allemaal wah :D
pi_106316879
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
:D ik ook niet, als t maar binnen paar cycli raak is :+
pi_106316892
Maar verder zijn jullie totaal niet ongeduldig haha
pi_106316945
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Cooki het volgende:

[..]

Oh, ik was niet sarcastisch, haha :D Al zie ik nu dat het wel zo op te vatten is :+

Ik ben serieus niet ongeduldig. Vind het ook lekker met zn 2tjes. En een baby is straks zo'n gedoe :')

Edit: niet dat een kind niet welkom is O+ Maar het lijkt me gewoon écht heel veel gedoe straks. Heb van begin af aan niet op een roze wolk gezeten, te rationeel wat dat betreft. Je moet ook zoveel laten en ineens liggen al je verantwoordelijkheden anders. Tuurlijk krijg je er heel wat voor terug O+ :Y Maar jongens, ik zie ergens ook op tegen het gedoe :+
pi_106316986
Daar wil ik nog even niet aan denken :') ..Laat me even in die waan ja :D :P
pi_106317070
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Daar wil ik nog even niet aan denken :') ..Laat me even in die waan ja :D :P
Oh. Gelukkig heb ik mijn post niet net uitgebreid met nóg meer gezever over gedoe :D :+
pi_106317086
Coco, niet sarcastisch, dat wist ik wel, maar ik vond m grappig O+
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
een baby is straks zo'n gedoe :')
:P meer dan gedoe *;
pi_106317116
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef Cooki het volgende:
Coco, niet sarcastisch, dat wist ik wel, maar ik vond m grappig O+

[..]

:P meer dan gedoe *;
Yeye, zie edit :P
pi_106317329
quote:
Edit: niet dat een kind niet welkom is O+ Maar het lijkt me gewoon écht heel veel gedoe straks. Heb van begin af aan niet op een roze wolk gezeten, te rationeel wat dat betreft. Je moet ook zoveel laten en ineens liggen al je verantwoordelijkheden anders. Tuurlijk krijg je er heel wat voor terug O+ :Y Maar jongens, ik zie ergens ook op tegen het gedoe :+ [/sub]
ik snap je, heb t zelfde... vooral dat je heel praktisch/volwassen moet zijn/handelen terwijl je een bundeltje liefde/geluk in je handen hebt...

let alone: slaapgebrek: das t grootste gedoe :X (vind ik)

maar echt: bijna iedereen kan t O+ :+
  maandag 2 januari 2012 @ 17:26:18 #139
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106317690
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo!

Ik ben druk bezig met ongesteld worden :) Rugpijn is flink op aan 't komen atm. Nu wel weer bijna perfect na 28 dagen, dus dat is mooi. Hopelijk blijft het regelmatig.

Tof! Die regelmatigheid dan, ongesteldheid niet of course :')
Ghihi leuk :D
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, nou, ik ben eigenlijk nog aan het twijfelen of ik er überhaupt voor wil gaan. Heb de knoop de eerste keer doorgehakt: meteen 1e keer zwanger - tof tof! - miskraam. En nu is het net alsof ik voor de tweede keer dezelfde knoop weer moet doorhakken. Lastig.
Lastig joh..
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww domme ik trouwens.. Totdat ik echt bewust werd van het proces van zwanger worden, heb ik altijd gedacht dat een vrouw ALTIJD vruchtbaar was, buiten de menstruatie om.

Blijkt dat dat nu maar 5 dagen per periode te zijn ofzo? :D

God op je 27e leer je zo nog eens wat .. Uhh pardon 26, wordt over 3 weken pas 27 :D .. tMoet ook niet te vlug allemaal wah :D
Ghihi :D Yup! Maar je hebt wel meer kans op zwangerschap als je 2 a 3x in de week sext (duh) ;)
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Cooki het volgende:

[..]

hahahahaha _O-
quote:

[..]

Oh, ik was niet sarcastisch, haha :D Al zie ik nu dat het wel zo op te vatten is :+

Ik ben serieus niet ongeduldig. Vind het ook lekker met zn 2tjes. En een baby is straks zo'n gedoe :')

Edit: niet dat een kind niet welkom is O+ Maar het lijkt me gewoon écht heel veel gedoe straks. Heb van begin af aan niet op een roze wolk gezeten, te rationeel wat dat betreft. Je moet ook zoveel laten en ineens liggen al je verantwoordelijkheden anders. Tuurlijk krijg je er heel wat voor terug O+ :Y Maar jongens, ik zie ergens ook op tegen het gedoe :+

Lekker rationeel idd :+ wacht maar tot je zo'n bundle of joy in je handen hebt die helemaal van jou is! O+
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:16 schreef Cooki het volgende:

[..]

ik snap je, heb t zelfde... vooral dat je heel praktisch/volwassen moet zijn/handelen terwijl je een bundeltje liefde/geluk in je handen hebt...

let alone: slaapgebrek: das t grootste gedoe :X (vind ik)

maar echt: bijna iedereen kan t O+ :+
Whaha dat had ik erboven getypt voordat ik je post las :D *G*
pi_106317769
Coco, je kunt toch ook rationeel neuken?
pi_106318290
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:28 schreef Mangostine het volgende:
True that. Dat is ook het probleem niet :P
pi_106318805
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:59 schreef winka het volgende:
Gefeliciteerd SCD *O* Da's echt wel een hele dikke streep ^O^

Een goed begin om weer mee te gaan posten :) We zijn nu een jaar voor het eggie bezig en dus nog niet zwanger. Maar ik moet wel toegeven dat ik toch blij ben dat het nog niet is gebeurd. Het was er toch niet de tijd nog voor.

Ik heb me namelijk nooit sterk of psychisch gezond genoeg gevonden om mama te worden. Mijn vriend had er wel altijd rostvast vertrouwen in dat ik het aankon. De laatste jaren heb ik echter alle restjes opgeruimd en ik ben echt enorm gegroeid. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik (zoals andere mensen) geen psychische basis gehad.

Sinds een jaar of wat ben ik eindelijk op het punt gekomen dat ik wél die basis heb. Het enige wat ontbrak is het vertrouwen in mezelf dat ik het allemaal aankon. De laatste weken zijn er dingen gebeurd waarin ik mijn eigen kracht heb leren kennen en gezien dat ik het wél kan.

En daar ben ik zo blij om *O* Het voelt echt goed :)

Ik ga er nu dus écht voor :) Mag mijn nod op 8 januari? Dan kan mijn naam (staat als Winks) in het onderstaande lijstje er uit.
*kruipt uit lurkstand*
Winka, supermooi om te lezen, het klinkt ook echt gewoon kei positief hoe je dit schrijft, zo positief dat er haast wel 'n babytje klaar moet zitten wat jou gewoon absoluut als mama gaat willen hebben!

Sorry voor de rest, kom er nu niet aan toe iedereen 'n lief woordje te geven. Maar ik weet gewoon zeker dat het bij de rest ook gaat lukken en zodra er eenmaal 'n kleintje is dat jullie allemaal ook gewoon lieve mama's zullen zijn!
pi_106318817
Coco, wel herkenbaar hoor. Het is allemaal erg bijzonder om mee te maken, maar nu al is het ook veel geregel. Het leven wordt een stuk minder ongecompliceerd. Aan de andere kant zie ik nu ook al een nieuwe kant in de relatie met m'n lief, waar ik heel gelukkig van word O+.

Van tevoren denk je niet zo na over de consequenties van een zwangerschap, maar als je het zoals jij een keer (kort helaas) mee hebt gemaakt, zie je toch ook de 'andere' kant.

edit-voorbeeldje: ik had nog helemaal niet nagedacht over werk en opvang. Ik dacht: eerst maar eens zien of ik überhaupt zwanger kan worden, dan is daar nog tijd genoeg voor. Nu het zover is, vind ik het toch lastig om hier keuzes over te maken.

[ Bericht 19% gewijzigd door Phaidra op 02-01-2012 18:46:13 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106319434
Papillion, wat een lieve post voor Winka O+
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef papillion het volgende:
zodra er eenmaal 'n kleintje is dat jullie allemaal ook gewoon lieve mama's zullen zijn!
:D dat vond mn puber anders net helemaaaaal niet }:|
en mn dreumes krijste vanmiddag omdat ik m niet begreep ;(
en nu?
o wacht.. ik "neem" er nog een :Y *O*
pi_106319848
hehe Cooki, van die fouten leer je gewoon en nu komt er idd een perfecte kleine die jou wel gewoon lief vind :D
  maandag 2 januari 2012 @ 18:19:59 #146
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106319918
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:28 schreef Mangostine het volgende:
OMFG _O- :D :')
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:09 schreef Cooki het volgende:
Papillion, wat een lieve post voor Winka O+

[..]

:D dat vond mn puber anders net helemaaaaal niet }:|
en mn dreumes krijste vanmiddag omdat ik m niet begreep ;(
en nu?
o wacht.. ik "neem" er nog een :Y *O*
Ja ik 'neem' er ook 1. Heb het al helemaal gepland. En na die ene 'neem' ik er nog 1 en dan is het klaar, zo gaat dat he. Handig zo plannen! :D O-) oO<
pi_106319955
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:18 schreef papillion het volgende:
hehe Cooki, van die fouten leer je gewoon en nu komt er idd een perfecte kleine die jou wel gewoon lief vind :D
heb je daar t garantiebewijs bij, voor me? *;
blijf jij hier ff posten.. ik hou van je uitspraken *O*
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef Enfermera het volgende:
Ja ik 'neem' er ook 1. Heb het al helemaal gepland. En na die ene 'neem' ik er nog 1 en dan is het klaar, zo gaat dat he. Handig zo plannen! :D O-) oO<
wel in de juiste maand he, ivm zomervakanties en wintersport en sinterklaas en kerst en carnaval en ... ja :')
en met de juiste periode er tussen in: ik geloof 2,5 jaar of 3 .. dat weet ik niet zeker...
de rest weet ik wel , allemaal wel :7
  maandag 2 januari 2012 @ 19:29:35 #148
279894 winka
There is no place like home..
pi_106323170
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef papillion het volgende:

[..]

*kruipt uit lurkstand*
Winka, supermooi om te lezen, het klinkt ook echt gewoon kei positief hoe je dit schrijft, zo positief dat er haast wel 'n babytje klaar moet zitten wat jou gewoon absoluut als mama gaat willen hebben!

Sorry voor de rest, kom er nu niet aan toe iedereen 'n lief woordje te geven. Maar ik weet gewoon zeker dat het bij de rest ook gaat lukken en zodra er eenmaal 'n kleintje is dat jullie allemaal ook gewoon lieve mama's zullen zijn!
Bedankt voor je lieve berichtje O+ ik heb je trouwens nog een pm gestuurd
Alles lijkt erop dat het snel gaat gebeuren want binnenkort staat hier gewoon een kinderwagen _O- Van mijn vriendin, ze gaat bijna bevallen van haar tweeling en de wagen van de eerste kan ze dus niet meer gebruiken. Normaal had ik dat écht niet gewild, eerst maar eens zien of ik zwanger word. Maar nu vind ik het alleen maar leuk :) Het ding gaat wel naar zolder, vanwege bezoek :P

Ik ben blij dat ik niet echt weet wat ons te wachten zal staan. Ik heb om me heen gezien hoe zwaar het allemaal kan zijn, het zelf meemaken is nog een ander verhaal 8-) Het meest zie ik op tegen de vrijheid die je inlevert. Nog geen eens het weggaan, maar de momenten voor mezelf waar ik er graag van houd :)

Balen Coco dat je het gevoel hebt dat je opnieuw een keuze moet maken. Nu heb je natuurlijk de tijd om er over na te denken.... Hoop dat je er snel uitkomt!

@SCD: oh wat maak je het jezelf moeilijk!!! Ik hoop dat je je gauw zekerder voelt! En dat je niet je hele zwangerschap zo gaat twijfelen over alles :*

Lange klusperiode Mangostine, 11 dagen maar liefst :7

Ik wou dat het ziekenhuis eens vroeg of ik zwanger ben of wil worden. Dit is nu al de tweede keer in een paar weken tijd dat ik medicijnen krijg die niet voor zwangeren bestemd zijn }:| En ik kom er dan ook bij toeval achter. Zo voor de hand liggend was het namelijk niet :(
pi_106323715
Hoi allemaal!

Gister een heel licht tweede streepje :Y
Maar vandaag niks meer te zien op de testen :?

Schoonzusje gebeld is (bijna) verloskundige en die sprong een gat in de lucht. Zij zei uitgaan van de positieve test *O*

Zit nu nog wel een week voor mijn nod :X

morgenochtend maar weer proberen...

Wel heel veel slijmverlies hier... Echt slierten gewoon :?

Sorry, moest het even kwijt :)
  maandag 2 januari 2012 @ 20:16:55 #150
279894 winka
There is no place like home..
pi_106325591
Spannend AED! Had je vandaag toevallig op een ander tijdstip getest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')