Whahaquote:Op maandag 2 januari 2012 16:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn vriendinnen weten dat we bezig zijn, mijn ouders en zusjes en zijn ouders ook.
En twee hele goede collega's weten het ook.
Aan de ene kant wel fijn want je kunt erover praten met ze.
Aan de andere kant is het ook leuk als je iedereen dadelijk kan verrassen.
Dus mochten we ooit voor een tweede gaan (wat ik denk ik wel wil) dan denk ik dat ik het dan geheim zou houden.
Vanmorgen vroeg mijn goede collega idd nog: En wat zijn je goede voornemens? Ik: Zwanger raken natuurlijk.. Ow ja duhh zegt ze
![]()
Pfff kon ik mezelf maar zwanger toveren ... mensen wat een onrust in mijn lijf.
IK WIL NU EEN KIND! Waaaaaah
Geduldigheid is niet mijn beste eigenschap...
Ja, zo kan je er wel van alles bij bedenken iddquote:Op maandag 2 januari 2012 16:45 schreef _wolk82_ het volgende:
Dat ongeduldige heb ik ook. Nu we eenmaal het besluit hebben genomen wil ik het liefst ook zo snel mogelijk zwanger zijn.
Ik denk ook bij alles wat ik voel dat het zover is, maar mijn lichaam zal me wel lekker voor de gek houden en het zal allemaal wel horen bij het ontpillen, toch? Inmiddels nog steeds gevoelige borsten, last van maagzuur, ongesteldheidskorampen, moe, veel trek hebben
Ja, nou, ik ben eigenlijk nog aan het twijfelen of ik er überhaupt voor wil gaan. Heb de knoop de eerste keer doorgehakt: meteen 1e keer zwanger - tof tof! - miskraam. En nu is het net alsof ik voor de tweede keer dezelfde knoop weer moet doorhakken. Lastig.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Verder ben ik volgens mij een van de weinigen die totaal niet ongeduldig is
Oh, ik was niet sarcastisch, hahaquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Cooki het volgende:
[..]ik ook niet, als t maar binnen paar cycli raak is
Oh. Gelukkig heb ik mijn post niet net uitgebreid met nóg meer gezever over gedoequote:Op maandag 2 januari 2012 17:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Daar wil ik nog even niet aan denken..Laat me even in die waan ja
![]()
Yeye, zie editquote:Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef Cooki het volgende:
Coco, niet sarcastisch, dat wist ik wel, maar ik vond m grappig
[..]meer dan gedoe
ik snap je, heb t zelfde... vooral dat je heel praktisch/volwassen moet zijn/handelen terwijl je een bundeltje liefde/geluk in je handen hebt...quote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Edit: niet dat een kind niet welkom isMaar het lijkt me gewoon écht heel veel gedoe straks. Heb van begin af aan niet op een roze wolk gezeten, te rationeel wat dat betreft. Je moet ook zoveel laten en ineens liggen al je verantwoordelijkheden anders. Tuurlijk krijg je er heel wat voor terug
![]()
Maar jongens, ik zie ergens ook op tegen het gedoe
[/sub]
Tof! Die regelmatigheid dan, ongesteldheid niet of coursequote:Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo!
Ik ben druk bezig met ongesteld wordenRugpijn is flink op aan 't komen atm. Nu wel weer bijna perfect na 28 dagen, dus dat is mooi. Hopelijk blijft het regelmatig.
Verder ben ik volgens mij een van de weinigen die totaal niet ongeduldig is
Lastig joh..quote:Op maandag 2 januari 2012 17:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, nou, ik ben eigenlijk nog aan het twijfelen of ik er überhaupt voor wil gaan. Heb de knoop de eerste keer doorgehakt: meteen 1e keer zwanger - tof tof! - miskraam. En nu is het net alsof ik voor de tweede keer dezelfde knoop weer moet doorhakken. Lastig.
Ghihiquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww domme ik trouwens.. Totdat ik echt bewust werd van het proces van zwanger worden, heb ik altijd gedacht dat een vrouw ALTIJD vruchtbaar was, buiten de menstruatie om.
Blijkt dat dat nu maar 5 dagen per periode te zijn ofzo?![]()
God op je 27e leer je zo nog eens wat .. Uhh pardon 26, wordt over 3 weken pas 27.. tMoet ook niet te vlug allemaal wah
hahahahahaquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Cooki het volgende:
[..]ik ook niet, als t maar binnen paar cycli raak is
Lekker rationeel iddquote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik was niet sarcastisch, hahaAl zie ik nu dat het wel zo op te vatten is
Ik ben serieus niet ongeduldig. Vind het ook lekker met zn 2tjes. En een baby is straks zo'n gedoe
Edit: niet dat een kind niet welkom isMaar het lijkt me gewoon écht heel veel gedoe straks. Heb van begin af aan niet op een roze wolk gezeten, te rationeel wat dat betreft. Je moet ook zoveel laten en ineens liggen al je verantwoordelijkheden anders. Tuurlijk krijg je er heel wat voor terug
![]()
Maar jongens, ik zie ergens ook op tegen het gedoe
![]()
Whaha dat had ik erboven getypt voordat ik je post lasquote:Op maandag 2 januari 2012 17:16 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik snap je, heb t zelfde... vooral dat je heel praktisch/volwassen moet zijn/handelen terwijl je een bundeltje liefde/geluk in je handen hebt...
let alone: slaapgebrek: das t grootste gedoe(vind ik)
maar echt: bijna iedereen kan t![]()
True that. Dat is ook het probleem nietquote:Op maandag 2 januari 2012 17:28 schreef Mangostine het volgende:
Coco, je kunt toch ook rationeel neuken?
*kruipt uit lurkstand*quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:59 schreef winka het volgende:
Gefeliciteerd SCDDa's echt wel een hele dikke streep
![]()
Een goed begin om weer mee te gaan postenWe zijn nu een jaar voor het eggie bezig en dus nog niet zwanger. Maar ik moet wel toegeven dat ik toch blij ben dat het nog niet is gebeurd. Het was er toch niet de tijd nog voor.
Ik heb me namelijk nooit sterk of psychisch gezond genoeg gevonden om mama te worden. Mijn vriend had er wel altijd rostvast vertrouwen in dat ik het aankon. De laatste jaren heb ik echter alle restjes opgeruimd en ik ben echt enorm gegroeid. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik (zoals andere mensen) geen psychische basis gehad.
Sinds een jaar of wat ben ik eindelijk op het punt gekomen dat ik wél die basis heb. Het enige wat ontbrak is het vertrouwen in mezelf dat ik het allemaal aankon. De laatste weken zijn er dingen gebeurd waarin ik mijn eigen kracht heb leren kennen en gezien dat ik het wél kan.
En daar ben ik zo blij omHet voelt echt goed
![]()
Ik ga er nu dus écht voorMag mijn nod op 8 januari? Dan kan mijn naam (staat als Winks) in het onderstaande lijstje er uit.
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef papillion het volgende:
zodra er eenmaal 'n kleintje is dat jullie allemaal ook gewoon lieve mama's zullen zijn!
OMFGquote:Op maandag 2 januari 2012 17:28 schreef Mangostine het volgende:
Coco, je kunt toch ook rationeel neuken?
Ja ik 'neem' er ook 1. Heb het al helemaal gepland. En na die ene 'neem' ik er nog 1 en dan is het klaar, zo gaat dat he. Handig zo plannen!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:09 schreef Cooki het volgende:
Papillion, wat een lieve post voor Winka
[..]dat vond mn puber anders net helemaaaaal niet
![]()
en mn dreumes krijste vanmiddag omdat ik m niet begreep![]()
en nu?
o wacht.. ik "neem" er nog een![]()
heb je daar t garantiebewijs bij, voor me?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:18 schreef papillion het volgende:
hehe Cooki, van die fouten leer je gewoon en nu komt er idd een perfecte kleine die jou wel gewoon lief vind
wel in de juiste maand he, ivm zomervakanties en wintersport en sinterklaas en kerst en carnaval en ... jaquote:Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef Enfermera het volgende:
Ja ik 'neem' er ook 1. Heb het al helemaal gepland. En na die ene 'neem' ik er nog 1 en dan is het klaar, zo gaat dat he. Handig zo plannen!![]()
![]()
Bedankt voor je lieve berichtjequote:Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef papillion het volgende:
[..]
*kruipt uit lurkstand*
Winka, supermooi om te lezen, het klinkt ook echt gewoon kei positief hoe je dit schrijft, zo positief dat er haast wel 'n babytje klaar moet zitten wat jou gewoon absoluut als mama gaat willen hebben!
Sorry voor de rest, kom er nu niet aan toe iedereen 'n lief woordje te geven. Maar ik weet gewoon zeker dat het bij de rest ook gaat lukken en zodra er eenmaal 'n kleintje is dat jullie allemaal ook gewoon lieve mama's zullen zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |