abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2012 @ 11:22:03 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106304538
hmm.. jah.. ik ben ook zo'n lompe trol hoor :P
ik vraag vriendinnen ook vaak : "en??? wanneer ehh?? ":P
ik ben dan ook erg blij dat de bewuste vriendin heeft verteld dat het allemaal niet zo wil lukken..
dan maak ik die lompe opmerkingen tenminste niet :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_106304548
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:20 schreef twentemeisje het volgende:
mn vraag naar de hint kan er wel uit.. kersjes is al zwanger toch :@
pi_106304579
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:22 schreef Barreltje het volgende:
ik ben dan ook erg blij dat de bewuste vriendin heeft verteld dat het allemaal niet zo wil lukken..
een collega zei n keer hard lachend (als in : _O- ) nou bij jullie komt er natuurlijk geen tweede meer, je bent al bijna 40! :o ik: :X
kon ze ook niet veel aan doen, maar toen was ik nog op weg naar mn miskraam -O- en 3 jaar later kwam de tweede :D
pi_106304677
Haha die opmerkingen! :X

Ok ik heb zojuist een afspraak gemaakt :o
Alleen volgens mij snapte de (receptioniste?!) mij niet zo goed. Ik vroeg ook even of het nog van invloed kan zijn dat ik koorts had enzo, maar dat zou ze aan de verloskundige vragen.
Maar over het dikke streepje enzo, snapte ze me geloof ik niet :S
Ik vertelde gewoon dat ik *denk ik* nog voor mijn nod zat en het streepje toen al zo dik was.
Maar toen begon ze een verhaal over dat het soms zo kan zijn dat het hormoon soms nog niet aangemaakt word en dat je dan negatief kan testen.
Naja ik probeerde het nog een keer uit te leggen, en toen dacht ik laat maar :P

Heb op 30 januari 26 januari een afspraak. Met 8 weken dus.

8)7

[ Bericht 1% gewijzigd door StrawberryChocolateDip op 02-01-2012 11:59:41 ]
pi_106304695
Bij mij (ons) wordt ook regelmatig geinformeerd wanneer nummer 2 komt. Maar we vertellen het bijna niemand dat we weer bezig zijn... alleen hele goeie vrienden/vriendinnen. Ouders niet, die gaan alleen maar zenuwachtig lopen doen. Ook rond de bevalling van MInke hebben we het geheim kunnen houden toen het begon. Heb echt al lekkend door gebroken vliezen glashard tegen mijn moeder lopen liegen toen die informeerde aan de telefoon. Voor hun was het dus ook een behoorlijke verrassing toen ik de volgende dag belde dat ze oma was geworden...

Mijn hockeyteam heeft wel al vaker gemeld dat ik maar beter nu zwanger zou kunnen worden, want nu hebben ze niet echt een keeper nodig, als we straks kampioen zijn en een klasse promoveren, mag ik niet meer :+ Haha...
pi_106304710
Leuk SCD, ik geloof dat dat wel normaal is hoor, rond de 8 weken, maar goed... beetje raar verhaal met de receptioniste idd...
pi_106304787
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:29 schreef Lijnloos het volgende:
Leuk SCD, ik geloof dat dat wel normaal is hoor, rond de 8 weken, maar goed... beetje raar verhaal met de receptioniste idd...
Ze klonk vrij nieuw/stage achtig, dus dat zal het wel geweest zijn ;)
Wij hebben trouwens ook niemand verteld dat we aan het proberen waren!

Anywayss, volgens mij moet ik zo langzamerhand dit topic verlaten.. :o Alleen ik durf het nog niet zo goed ;)
pi_106305086
SCD, ik hoop dat je snel uit de stress bent en lekker kunt genieten van je zwangerschap meis! :)
Hoe voel je je verder, qua klachten?
pi_106305655
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:44 schreef Mangostine het volgende:
SCD, ik hoop dat je snel uit de stress bent en lekker kunt genieten van je zwangerschap meis! :)
Hoe voel je je verder, qua klachten?
Dankje :)

Ja ik kan het niet zo goed onderscheiden omdat ik ook griep heb.
Maar mijn borsten doen niet zo'n pijn meer. (Dat is toch geen slecht teken he? want de deden 2 weken pijn!) Ennn tsja, ik had wat vaker maagzuur en best moe/branderige ogen.
Verder zijn mijn borsten wat opgeblazen :P Oja en af en toe krampjes zoals met je menstruatiem dus dat is wel spannend af en toe.
pi_106305990
Het is natuurlijk nog pril, en je eerste, dus het lijkt me ook lastig om te duiden waar je nou precies last van hebt... Maar zo'n test gaat echt niet voortdurend vals positief uitslaan, je bent gewoon hartstikke zwanger!
pi_106306641
Ja precies.. Dat is ook zo Mango!

En als je zegmaar, een leeg vruchtzakje hebt hè, kan je test dan ook nog positief zijn over bijvoorbeeld 2 weken?
Weet iemand dit? :)
pi_106306784
:* SCD, ik zou bijna zeggen: relax, haal je nou niet van alles in je hoofd... maja.. je bent zwanger he :Y)
eigk bewijs je t steeds weer aan jezelf, zelfs zonder te testen :P
pi_106306941
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:29 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Ja precies.. Dat is ook zo Mango!

En als je zegmaar, een leeg vruchtzakje hebt hè, kan je test dan ook nog positief zijn over bijvoorbeeld 2 weken?
Weet iemand dit? :)
Niet over nadenken, gewoon blij zijn dat je zwanger bent en alle doendenkerij moet je echt naast je neer proberen te leggen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 januari 2012 @ 12:45:35 #114
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106307131
bovendien zijn er hier al 34976530375 mensen geweest die aan hun symptonen wisten dat ze zwanger waren, maar geen 2 streepjes piesten :P

maak je nou pas zorgen als er iets te zorgen valt :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_106307357
Haha, Okeee sorry allemaal 8)7

Bedankt voor je antwoord Lijnloos.
pi_106307736
Geen sorry zeggen, ik geloof dat iedereen wel onzeker is hoor, en garantie heb je nou eenmaal niet. Maar ik probeer meer te zeggen, dat je ook moet proberen het positief te zien, anders ben je alleen aan het stressen en kun je ook niet genieten. :*
pi_106308092
voor ons komen de klusdagen er weer aan, dus ik denk dat ik manlief vanmiddag naar bed sleep O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106308237
SCD, wat goed dat je al een afspraak gemaakt hebt. Ik heb er nog niet eens aan gedacht dat ik ook weer een verloskundige moet gaan zoeken enzo.
Ik durf me ook nog niet te melden bij het Z&G, eigenlijk pas als ik het hartje heb zien kloppen. Maar voor de zekerheid nog twee testen gedaan de afgelopen dagen en het is toch echt raak kennelijk.

Hoe gaat het met de andere meiden? :) Zijn jullie er ook zo niet mee bezig? (wat een BS zeg, dat lukt echt niemand die bezig met kindjes maken 8)7 )
pi_106308439
Mijn goede voornemen is: zwanger raken :D
Ik heb al berekend dat onze klusperiode loopt van 12 t/m 22 januari. Maar verder ben ik er heul niet mee bezig.
pi_106308772
Lijnloos; ik zal proberen om positief te zijn!
Aurum; Veel plezier ;)
Sopho; Ja dat heb ik eigenlijk ook, ik durf er pas ''voor te gaan'' als ik het hartje heb zien kloppen idd.
En Mango; Een perfect voornemen! Ga je vast waarmaken :)
  maandag 2 januari 2012 @ 13:41:22 #121
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106309304
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:44 schreef Aemelia het volgende:
Enfermera, ik hou wel van een beetje lomp zijn ;)

Lijnloos, ik verwacht niet dat het snel gaat. Mijn cyclus is een puinhoop maar dat geeft niet. Nog geen haast :)
Tof :D
En welkom nog trouwens :D :*
Ach joh je kan hier gezellig kletsen, dat vinden wij niet erg hoor! O+
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:18 schreef Cooki het volgende:

[..]

toen ik na zo n 6 jaar "proberen" toch zwanger was van Lucas meldde iemand me zelfs: "zie je wel, nu was je er niet zo mee bezig en dan lukte t wel"
echt, :')

Omfg. :') Zoals Bert Visscher zei: "Kunnen we die nou niet gewoon ritueel verbranden?"
*G*
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:20 schreef Barreltje het volgende:
even een referentie post:
pijnlijke borsten 6 dagen voor de verwachte NOD.

ook al kan het nu dus niet zo zijn ;)
maar dan weet ik het voor volgende keer, pijnlijke borsten horen gewoon bij het ongesteld worden! :Y :P

Whaha _O-
Nou het is dat mijn cyclus regelmatig is, maar na mn eisprong heb ik vaak pijnlijke borsten, niet voor mn menstruatie, en vlak ná mn menstruatie komen de cravings (wat handig uitkwam voor oud & nieuw) :') Maar daar klopt ook echt geen hol van. _O-
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:22 schreef Barreltje het volgende:
:D
Nouja, lompe opmerkingen tot daar aan toe, maar idd, als je er maar gewoon over kunt praten met z'n allen :) Vaak worden dat soort kutopmerkingen in een groot gezelschap gedaan en kun je er weinig van zeggen, heb ik vaak het gevoel.
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:23 schreef Cooki het volgende:

[..]

een collega zei n keer hard lachend (als in : _O- ) nou bij jullie komt er natuurlijk geen tweede meer, je bent al bijna 40! :o ik: :X
kon ze ook niet veel aan doen, maar toen was ik nog op weg naar mn miskraam -O- en 3 jaar later kwam de tweede :D
Oh gats. -O- Ghihi :D
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:28 schreef Lijnloos het volgende:
Bij mij (ons) wordt ook regelmatig geinformeerd wanneer nummer 2 komt. Maar we vertellen het bijna niemand dat we weer bezig zijn... alleen hele goeie vrienden/vriendinnen. Ouders niet, die gaan alleen maar zenuwachtig lopen doen. Ook rond de bevalling van MInke hebben we het geheim kunnen houden toen het begon. Heb echt al lekkend door gebroken vliezen glashard tegen mijn moeder lopen liegen toen die informeerde aan de telefoon. Voor hun was het dus ook een behoorlijke verrassing toen ik de volgende dag belde dat ze oma was geworden...

Mijn hockeyteam heeft wel al vaker gemeld dat ik maar beter nu zwanger zou kunnen worden, want nu hebben ze niet echt een keeper nodig, als we straks kampioen zijn en een klasse promoveren, mag ik niet meer :+ Haha...
Lol :D Ik hoop dat ik ook zo goed kan liegen straks! ^^ En idd, mn ouders weten er ook niet vanaf. Volgens mij. Wellicht dat mn moeder wel een idee heeft maar gelukkig vraagt ze het nog niet direct aan me, en ze zei ook laatst dat ze het helemaal niet wil weten als wij bezig zijn. :D
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:10 schreef _aurum_ het volgende:
voor ons komen de klusdagen er weer aan, dus ik denk dat ik manlief vanmiddag naar bed sleep O-)
Hier hetzelfde ja :D *G* :9
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Mangostine het volgende:
Mijn goede voornemen is: zwanger raken :D
Ik heb al berekend dat onze klusperiode loopt van 12 t/m 22 januari. Maar verder ben ik er heul niet mee bezig.
_O- :D Wat toevallig! Dat is ook mijn goede voornemen!! O-)
lol :D O-)

Oeps, lange post.. :@ XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_106309479
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:41 schreef Enfermera het volgende:
Oeps, lange post.. :@ XD
^O^ leuk toch O+
  maandag 2 januari 2012 @ 13:56:01 #123
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106309892
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:45 schreef Cooki het volgende:

[..]

^O^ leuk toch O+
Ik vind het altijd wel leuk ja :D Maar pas achteraf zie ik hoeveel ik gequote heb XD :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_106314366
Mijn vriendinnen weten dat we bezig zijn, mijn ouders en zusjes en zijn ouders ook.
En twee hele goede collega's weten het ook.

Aan de ene kant wel fijn want je kunt erover praten met ze.
Aan de andere kant is het ook leuk als je iedereen dadelijk kan verrassen.
Dus mochten we ooit voor een tweede gaan (wat ik denk ik wel wil) dan denk ik dat ik het dan geheim zou houden.

Vanmorgen vroeg mijn goede collega idd nog: En wat zijn je goede voornemens? Ik: Zwanger raken natuurlijk :D .. Ow ja duhh zegt ze :)

Pfff kon ik mezelf maar zwanger toveren ... mensen wat een onrust in mijn lijf.

IK WIL NU EEN KIND! Waaaaaah

Geduldigheid is niet mijn beste eigenschap... :D
pi_106316087
Dat ongeduldige heb ik ook. Nu we eenmaal het besluit hebben genomen wil ik het liefst ook zo snel mogelijk zwanger zijn.

Ik denk ook bij alles wat ik voel dat het zover is, maar mijn lichaam zal me wel lekker voor de gek houden en het zal allemaal wel horen bij het ontpillen, toch? Inmiddels nog steeds gevoelige borsten, last van maagzuur, ongesteldheidskorampen, moe, veel trek hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')