quote:
Op maandag 2 januari 2012 10:44 schreef Aemelia het volgende:Enfermera, ik hou wel van een beetje lomp zijn
Lijnloos, ik verwacht niet dat het snel gaat. Mijn cyclus is een puinhoop maar dat geeft niet. Nog geen haast

Tof

En welkom nog trouwens
Ach joh je kan hier gezellig kletsen, dat vinden wij niet erg hoor!
quote:
Op maandag 2 januari 2012 11:18 schreef Cooki het volgende:[..]
toen ik na zo n 6 jaar "proberen" toch zwanger was van Lucas meldde iemand me zelfs: "
zie je wel, nu was je er niet zo mee bezig en dan lukte t wel"
echt,

Omfg.

Zoals Bert Visscher zei: "Kunnen we die nou niet gewoon ritueel verbranden?"
quote:
Op maandag 2 januari 2012 11:20 schreef Barreltje het volgende:even een referentie post:
pijnlijke borsten 6 dagen voor de verwachte
NOD.
ook al kan het nu dus niet zo zijn 
maar dan weet ik het voor volgende keer, pijnlijke borsten horen gewoon bij het ongesteld worden!

Whaha

Nou het is dat mijn cyclus regelmatig is, maar na mn eisprong heb ik vaak pijnlijke borsten, niet voor mn menstruatie, en vlak ná mn menstruatie komen de cravings (wat handig uitkwam voor oud & nieuw)

Maar daar klopt ook echt geen hol van.

quote:
Op maandag 2 januari 2012 11:22 schreef Barreltje het volgende:hmm.. jah.. ik ben ook zo'n lompe trol hoor

ik vraag vriendinnen ook vaak : "en??? wanneer ehh?? ":P
ik ben dan ook erg blij dat de bewuste vriendin heeft verteld dat het allemaal niet zo wil lukken..
dan maak ik die lompe opmerkingen tenminste niet

Nouja, lompe opmerkingen tot daar aan toe, maar idd, als je er maar gewoon over kunt praten met z'n allen

Vaak worden dat soort kutopmerkingen in een groot gezelschap gedaan en kun je er weinig van zeggen, heb ik vaak het gevoel.
quote:
Op maandag 2 januari 2012 11:23 schreef Cooki het volgende:[..]
een collega zei n keer hard lachend (als in :

) nou bij jullie komt er natuurlijk geen tweede meer, je bent al bijna 40!

ik:
kon ze ook niet veel aan doen, maar toen was ik nog op weg naar mn miskraam

en 3 jaar later kwam de tweede

Oh gats.

Ghihi
quote:
Op maandag 2 januari 2012 11:28 schreef Lijnloos het volgende:Bij mij (ons) wordt ook regelmatig geinformeerd wanneer nummer 2 komt. Maar we vertellen het bijna niemand dat we weer bezig zijn... alleen hele goeie vrienden/vriendinnen. Ouders niet, die gaan alleen maar zenuwachtig lopen doen. Ook rond de bevalling van MInke hebben we het geheim kunnen houden toen het begon. Heb echt al lekkend door gebroken vliezen glashard tegen mijn moeder lopen liegen toen die informeerde aan de telefoon. Voor hun was het dus ook een behoorlijke verrassing toen ik de volgende dag belde dat ze oma was geworden...
Mijn hockeyteam heeft wel al vaker gemeld dat ik maar beter nu zwanger zou kunnen worden, want nu hebben ze niet echt een keeper nodig, als we straks kampioen zijn en een klasse promoveren, mag ik niet meer

Haha...
Lol

Ik hoop dat ik ook zo goed kan liegen straks! ^^ En idd, mn ouders weten er ook niet vanaf. Volgens mij. Wellicht dat mn moeder wel een idee heeft maar gelukkig vraagt ze het nog niet direct aan me, en ze zei ook laatst dat ze het helemaal niet wil weten als wij bezig zijn.
quote:
Hier hetzelfde ja
quote:
Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Mangostine het volgende:Mijn goede voornemen is: zwanger raken

Ik heb al berekend dat onze klusperiode loopt van 12 t/m 22 januari. Maar verder ben ik er heul niet mee bezig.

Wat toevallig! Dat is ook mijn goede voornemen!!

lol
Oeps, lange post..
XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥