abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106285420
ha, weer nieuwe aanwas, welkom!

Hier weer in de wachtstand ondanks geen duidelijke eisprong deze maand (geen funky spunk gezien deze maand) A.s woensdag mijn nod
  zondag 1 januari 2012 @ 20:08:00 #77
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106285581
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 15:21 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ahh wat lief van je oma!! Ik hoop dat ze bij ons ook zo gaan reageren, mocht het zover zijn.

Hahaha ben een paar dagen van pilbloeding af maar mijn lief is nu net een konijn.. die wil geen moment verspillen terwijl ik a) mijn cyclus nog niet weet, b) al wist ik mijn cyclus, dan had ik nu geen vruchtbare dagen. O+
Maar wel leuk dat ie er zo voor wil gaan ~O>
Whahaha _O- Leuk zo'n enthousiaste man! :9 :D
Vandaag op diverse nieuwjaarsborrels allemaal zwangere dames... *zucht* O+ -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 1 januari 2012 @ 22:30:42 #78
279894 winka
There is no place like home..
pi_106292070
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:27 schreef Kursor het volgende:

Ashina en Mangostine succes voor de volgende ronde en Winka ook met het hernieuwde begin. Knap dat je hard aan jezelf hebt durven werken en dat je er daardoor wel een goed gevoel over hebt (ik ben zelf nog niet zover "klaar", maar we gaan toch niet verder uitstellen).

Dank nog voor de reacties op mijn vraag over het gevoel bij gaan voor een tweede/.... Alleen Cooki herkende zich geloof ik een beetje in mijn idee, maar stapte (in tekst in ieder geval) makkelijk over de obstakels aan. Voor mij is het echter een enorme worsteling. Ik kan dat maar heel moeilijk kwijt, maar toch zou ik dat wel willen. Ik weet alleen niet hoe/waar?
Kursos, ik ken je achtergrond niet, maar ik hoop dat je iets hebt aan de link en de info van Cooki. Ik heb even een paar berichtjes van je gelezen en ik begrijp dat de vorige zwangerschap tramuatisch (ik hoop dat ik hier voor het goede woord gebruik) voor je is geweest? Ik hoop dat je op een punt kan komen dat je er beter mee kan omgaan. Lijkt me in ieder geval behoorlijk heftig dat je er nu al zo vóór de zwangerschap zo mee zit :*

Ik vind het bij jou weer knap dat ondanks al je angsten en het idee dat je er nog niet 'klaar' voor bent dat je er toch voor gaat. Heel dapper!! Nou ja is er iemand ooit er klaar voor? (ik weet dat het bij jou anders ligt dan de gemiddelde 'ervoor klaar zijn'. Tot ruim een jaar geleden was bij mij de lange weg die ik heb afgelegd wel klaar, het enige wat bij mij nog dwars zat, was het omgaan met mijn woede en agressie. Ik heb mezelf menigmaal verwond en zo wilde ik echt geen moeder zijn :{
Hmm.. ik ben nu wel heel open. Bij deze maak ik een notitie dat ik nooit van mezelf foto's plaats op dit forum :P

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:16 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Dankje Ashina!

Barretje, Ik denk dat het zo gaat omdat sommigen het als een complete verrassing willen brengen :) Net als wij haha.

Oh mijn oma(90) reageerde zo leuk :) Ik liet de test zien,en ze wist niet zo goed wat het was.
Ik uitleggen dathet een ''test'' was en ''dit''de controle streep, en als er nog een 2e streepje bijkomt, dan...En toen keek ik haar zo aan :P
Toen zei ze van; Ohh is dat een test? Oja ben je het aan het proberen?? Of wat houdt het in??
(Helemaal in de war in enthousiast hihi). Dus ik zei nog een keer van, kijk oma, je krijgt alleen een 2e streepje als je zwanger bent. En toen keek ez nog een keer naar de test...En ik keek haar lachend aan..
''Oohh ben je in VERWACHTING?!? Nu?? echt? Ik zo, Ja oma :) En ze was helemaal blij..
''Oooh dan mag ik het tóch nog meemaken!! Wat fijn!! etc.
Hihi dat was zo lief O+

Jammer genoeg kan ik het niet aan m'n moeder vertellen :N Hoop dat ze meekijkt vanaf boven ;)
Wat een mooi verhaal SCD! En het lijkt me wel heel vreemd voor je dat jouw moeder dit niet mee kan maken :* Ik heb mijn oma ook nog, vroeger had ik een enorm goede band met haar en ik wilde zelfs mijn eerste kindje naar haar vernoemen. Op 92 jarige leeftijd is er niet veel meer van haar over, maar ik hoop echt dat ze haar eerste achterkleindkind mee kan maken :)

Welkom Kloon Aemelia :) Ik verdiep me nooit in klonen dus voor mij hoef je niet bang te zijn :7
pi_106294840
SCD O+ ik zie t helemaal voor me, je lieve oma O+

Wij hebben er ook voor gekozen om onze kinderwens geheim te houden. Vind het verrassingseffect wel leuk :) en aangezien we ook al ff bezig zijn ben ik er ook blij om dat we t zo doen.
Mijn broer en schoonzus zijn er heel open in geweest en hebben er nu spijt van, aangezien dat ook niet zo snel gaat als ze hadden gehoopt.
pi_106294970
Twinkle _O- leuk dat hij ook z'n best doet :D

Welkom aemilia! Leuk dat je voor een 3e gaat! Dat je maar snel je naam bekent mag maken ;)
  maandag 2 januari 2012 @ 07:56:07 #81
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_106301665
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 16:26 schreef Aemelia het volgende:
Hoi!
Volgende week gaat mijn spiraal er uit maar ik kan niet wachten...

Dus ik meld me alvast hier :)

Ik ben een kloon omdat ik undercover wil zijn.

Ik heb al twee kinderen gekregen hier in OUD ( je kan dus nu al beginnen met wegstrepen lol).
Ik denk dat ik keihard suck in het kloon zijn maar we gaan het meemaken!
Spannend! *O* 'ken' ik je? I suck at klonen raden :D

Djeez wat ben ik ontieglijk ongesteld. Dat is na mijn zwangerschap echt veranderd. Lang en veel...
  maandag 2 januari 2012 @ 08:47:53 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106302047
quote:
17s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:41 schreef Ashina het volgende:
SCD O+ ik zie t helemaal voor me, je lieve oma O+

Wij hebben er ook voor gekozen om onze kinderwens geheim te houden. Vind het verrassingseffect wel leuk :) en aangezien we ook al ff bezig zijn ben ik er ook blij om dat we t zo doen.
Mijn broer en schoonzus zijn er heel open in geweest en hebben er nu spijt van, aangezien dat ook niet zo snel gaat als ze hadden gehoopt.
mja ik heb vrienden waarbij het idd ook niet lukt en die krijgen juist iedere keer naar hun hoofd : "waar blijven de kinderen? "
als men het wel weet zal die vraag ook niet snel gesteld worden denk ik :P

gister m'n ma aan de telefoon om gelukkig nieuwjaar te wensen enzo :) eindigt het gesprek:
"ennuh.. als er iets te melden is dan hoor ik het wel he O-) "
"ja ma!" :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 2 januari 2012 @ 09:00:49 #83
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106302190
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 08:47 schreef Barreltje het volgende:

[..]

mja ik heb vrienden waarbij het idd ook niet lukt en die krijgen juist iedere keer naar hun hoofd : "waar blijven de kinderen? "

gister m'n ma aan de telefoon om gelukkig nieuwjaar te wensen enzo :) eindigt het gesprek:
"ennuh.. als er iets te melden is dan hoor ik het wel he O-) "
"ja ma!" :D
Ja precies.. tis zo'n persoonlijke vraag, dat realiseren mensen zich af en toe niet. :{
Whahaha _O- Geweldig!
Mijn moeder ook laatst, volgens mij had ze mn foliumzuur gezien toen ze voor ons aan het inpakken was (ivm verhuizing), al had ik wel gezegd dat ik gestopt was met de pil en 'voor de zekerheid' aan de foliumzuur was O-) voor het geval het 'mis' ging met condooms (weet zij veel dat wij geen condooms meer gebruiken, kutdingen :+), begon ze dus over zaadkwaliteit, en dat je niet teveel koffie moest drinken en roken en bla dit dat _O- :') Ik zo; ja mam, dat weet ik echt wel, ik werk in de zorg, weet je nog? XD
pi_106302270
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 08:47 schreef Barreltje het volgende:
:P nee die krijgen advies om er "niet te veel mee bezig te zijn, ze moeten ontspannen" :')
  maandag 2 januari 2012 @ 09:15:27 #85
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106302368
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:07 schreef Cooki het volgende:

[..]

:P nee die krijgen advies om er "niet te veel mee bezig te zijn, ze moeten ontspannen" :')
Oh god ja inderdaad _O- :') Pfff
  maandag 2 januari 2012 @ 09:55:45 #86
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106302935
Mensen die dat zeggen mogen een stomp tussen hun ogen krijgen 'niet mee bezig zijn' my ass.

Ik ben geen famous OUD-er hoor. Maar ik ben wél echt (WTF!!!!! Is dát voor verhaal!!!!). Mocht je weten wie ik ben mag je best pm-en maar anders niet graag :) dan heeft dit geen zin namelijk ;)
  maandag 2 januari 2012 @ 09:58:34 #87
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106302978
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:55 schreef Aemelia het volgende:
Mensen die dat zeggen mogen een stomp tussen hun ogen krijgen 'niet mee bezig zijn' my ass.

Ik ben geen famous OUD-er hoor. Maar ik ben wél echt (WTF!!!!! Is dát voor verhaal!!!!). Mocht je weten wie ik ben mag je best pm-en maar anders niet graag :) dan heeft dit geen zin namelijk ;)
:D O+ Heerlijk zulke uitspraken :D
pi_106303022
Aemelia, welkom hier! *O* Leuk dat je nu voor de derde gaat, hopelijk kun je ook snel uit de kast!

En gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
  maandag 2 januari 2012 @ 10:44:26 #89
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106303740
Enfermera, ik hou wel van een beetje lomp zijn ;)

Lijnloos, ik verwacht niet dat het snel gaat. Mijn cyclus is een puinhoop maar dat geeft niet. Nog geen haast :)
pi_106303896
Hoi Aemelia! :) Veel succes.

Maar ehm..Moet ik nu een verloskundige bellen ofzo? :@
Ik ben zo onzeker :o Dan denk ik weer dat het niet echt is, en in de bijsluiter stond dat er soms ook door een andere reden hcg word aangemaakt.
Dan ben ik bang dat ik wat engs heb ofzo! Ook al omdat jullie zeiden dat het voor zo vroeg al zoooon duidelijke streep was enzo :?
Of ben ik nu heel stom :@
pi_106303983
SCD, gewoon de verloskundige bellen en met haar overleggen. En je kunt altijd voor de zekerheid nog een paar testjes doen maar de streep was duidelijk. En in bijsluiters staat altijd enge informatie omdat dat nou eenmaal moet maar de kans dat er om een andere reden hcg wordt aangemaakt is echt heel klein hoor. heb je wel een de bijwerkingen van een paracetamol gelezen in de bijsluiter?

:*
pi_106304010
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:56 schreef Kyara het volgende:
SCD, gewoon de verloskundige bellen en met haar overleggen. En je kunt altijd voor de zekerheid nog een paar testjes doen maar de streep was duidelijk. En in bijsluiters staat altijd enge informatie omdat dat nou eenmaal moet maar de kans dat er om een andere reden hcg wordt aangemaakt is echt heel klein hoor. heb je wel een de bijwerkingen van een paracetamol gelezen in de bijsluiter?

:*
Gisteren heb ik nog een test gedaan met mijn vriend erbij, en weer verscheen het streepje haast meteen!
Ja I know, ik moet ook eigenlijk geen bijsluiters lezen :P
Maar ik heb geloof ik een fobie voor enge ziektes ofzo ;)
pi_106304053
Ik denk dat je eisprong gewoon iets eerder is geweest en dat je daarom zulke dikke strepen hebt. Net als het meteen verschijnen van een streepje, dat klinkt ook al een test op of na NOD. Als je dat ook meteen even meldt bij de verloskundige kunnen ze daar ook rekening mee houden met het plannen van een afspraak.

Komt vast allemaal goed!
pi_106304099
Okee dankjewel Kyara :)
Pff ik durf haast niet te bellen! haha..ben zooo zenuwachtig :')
pi_106304260
SCD mijn streep leek op de jouwe, en ik ben morgen 15 weken! Gewoon lekker de verloskundige bellen, komt goed! :) :*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 2 januari 2012 @ 11:13:07 #96
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_106304293
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:55 schreef Aemelia het volgende:

Kleurdoos ga je nu al voor een derde? O+ :) Ik heb werkelijk geen idee natuurlijk, dus ik pm ook maar niet :D.

En die opmerkingen zijn echt kansloos inderdaad! Je moet gewoon 'even op vakantie', dan kom je gegarandeerd zwanger terug, net als al die kennissen die dat ook deden... ;(

SCD :*.
  maandag 2 januari 2012 @ 11:14:25 #97
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_106304328
Dat wat de rest zegt strawberry! Geen zorgen, dikke strepen zijn de bomb! En als je geen andere erge klachten zoals heel veel pijn/ bloedverlies hebt zit het vast goed hoor!

Gefeliciteerd!!
pi_106304433
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:13 schreef twentemeisje het volgende:
En die opmerkingen zijn echt kansloos inderdaad! Je moet gewoon 'even op vakantie', dan kom je gegarandeerd zwanger terug, net als al die kennissen die dat ook deden... ;(
toen ik na zo n 6 jaar "proberen" toch zwanger was van Lucas meldde iemand me zelfs: "zie je wel, nu was je er niet zo mee bezig en dan lukte t wel"
echt, :')
  maandag 2 januari 2012 @ 11:20:06 #99
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_106304485
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:18 schreef Cooki het volgende:

[..]

toen ik na zo n 6 jaar "proberen" toch zwanger was van Lucas meldde iemand me zelfs: "zie je wel, nu was je er niet zo mee bezig en dan lukte t wel"
echt, :')

edit: Aemelia, geeft je ava een hint? :D
Echt royal sadness hoe sommige mensen een bord voor hun kop hebben. En ook alles menen te kunnen en moeten zeggen. Gelukkig hebben wij er persoonlijk niet echt mee te maken gehad, ik prijs me gelukkig.
  maandag 2 januari 2012 @ 11:20:13 #100
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106304488
even een referentie post:
pijnlijke borsten 6 dagen voor de verwachte NOD.

ook al kan het nu dus niet zo zijn ;)
maar dan weet ik het voor volgende keer, pijnlijke borsten horen gewoon bij het ongesteld worden! :Y :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')