Huhquote:Op zaterdag 31 december 2011 06:21 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Weer een nieuw deel! Hopelijk met heel veel 2e streepjes
Misschien mag ik hem met nieuws openen?
Ik had het echt niet verwacht maar....
[ afbeelding ]
En mijn nod is pas 5 januari!!
Pff, het dringt nog niet echt tot me door
En gelijk al raak in de 1e maand. Hopelijk gaat het goed.
Nouja, dat verklaard wel mijn pijnlijke, opgeblazen borsten, ineens puistjes die ik nooit heb, vermoeide/brandende ogen, gammel gevoel 's ochtends, etc.
Tuurlijk kan het... Supervruchtbaar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:51 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Wauw wat een felicitatiesdankjewel!!
Maar is dit niet raar dan? Want ik heb een regelmatige cyclus van zon 30 dagen en dit is echt de eerste maand dat we het probeerden! (Hiervoor met condoom)
Ik snap t ook niet!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:21 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
En gelijk al raak in de 1e maand.
Joh, je verdient het hoor! (iedereen of course XD) maar geniet ervan en voel je absoluut niet schuldig!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:02 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Enfermera, ik voel me ook wel een beetje schuldig naar sommigen hier hoor.
Mensen die het zo lang proberen...maar opzich kan ik ook wel wat leuks gebruiken, heb een moeilijke tijd achter de rug!
En misschien heb je wel gelijk, een helderziende vrouw zei ooit dat ik erg vruchtbaar was! Hahaha :p
Thx! En genietze van je zwangerschap! En wat heerlijk dat het meteen de eerste maand raak isquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Ja misschien labello..
En Winka, wat goed zeghoop dat het gauw raak is nu!
Bedanktquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:39 schreef Sethiwe het volgende:
SCD van harte gefeliciteerd, dat is een goede afsluiter van het jaar![]()
.
Winka welkom terug, fijn dat je het gevoel hebt dat je er nu echt klaar voor bent, hopelijk heb je nu ook snel het gewenste resultaat.
Wolk82 op welke dag zit je nu? Succes met wachten
Oehquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:01 schreef Barretje80 het volgende:
dames nog even door klussen :
http://www.nu.nl/man/2704(...)s-kerstvakantie.html
Haha en mijn moeder maar zeggen dat ik veel te laat was, ik ben gewoon in de kerstvakantie verwektquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:01 schreef Barretje80 het volgende:
dames nog even door klussen :
http://www.nu.nl/man/2704(...)s-kerstvakantie.html
Ik had uitgerekend dat ik mijn eisprong op de 18 of 19 zou hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:14 schreef klavertje-4 het volgende:
Gefeliciteerd SCD!!
En wat een dikke strepen al, ik denk net als Marrije dat je er een weekje naast zit en al verder bent dan je denkt!
ik snap niet dat het soms " stiekem "moet dat babies makenquote:Op zondag 1 januari 2012 10:57 schreef Ashina het volgende:
SCD gefeliciteerd!echt super om zo 2012 in te gaan! Wel balen dat je nu ziek op bed ligt! Beterschap!
Iedereen een gezond en vruchtbaar 2012!
We hebben gister/vanacht met vrienden oud & nieuw geviert en 1 van de vrienden wenste iedereen een vruchtbaar nieuwjaarwel leuk om te weten dat zij er stiekem ook mee bezig zijn.
Mijn nieuwe cyclus is vandaag begonnen. NOD zal ergens rond 6 feb zijn. (ik weet alleen niet hoe ik dit er vet gedrukt neer zet met mijn tel)
Bij ons was het meer, stel dat lang(er) duurt, dat je niet continu de vragen(de blikken) krijgt van 'is het al zover'. Toen het eenmaal raak was (en het helaas ook een aantal weken later mis ging) hebben we dat wel direct verteld.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap niet dat het soms " stiekem "moet dat babies maken
in mijn omgeving weten de meesten wel dat we er mee bezig zijn..
en iedereen is er enthousiast over
iig... gelukkig nieuwjaar allemaal!
Kursor, ik kan in woorden niet makkelijk weergeven hoe t voelt en op dit forum ben ik te vaak afgebrand om hier mn verhaal neer te zetten.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:27 schreef Kursor het volgende:
Alleen Cooki herkende zich geloof ik een beetje in mijn idee, maar stapte (in tekst in ieder geval) makkelijk over de obstakels aan.
ms professionele hulp? ik ken je situatie niet, maar ms heb je hier een ingang: www.poppoli.nlquote:Voor mij is het echter een enorme worsteling. Ik kan dat maar heel moeilijk kwijt, maar toch zou ik dat wel willen. Ik weet alleen niet hoe/waar?
Ahh wat lief van je oma!! Ik hoop dat ze bij ons ook zo gaan reageren, mocht het zover zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:16 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Dankje Ashina!
Barretje, Ik denk dat het zo gaat omdat sommigen het als een complete verrassing willen brengenNet als wij haha.
Oh mijn oma(90) reageerde zo leukIk liet de test zien,en ze wist niet zo goed wat het was.
Ik uitleggen dathet een ''test'' was en ''dit''de controle streep, en als er nog een 2e streepje bijkomt, dan...En toen keek ik haar zo aan
Toen zei ze van; Ohh is dat een test? Oja ben je het aan het proberen?? Of wat houdt het in??
(Helemaal in de war in enthousiast hihi). Dus ik zei nog een keer van, kijk oma, je krijgt alleen een 2e streepje als je zwanger bent. En toen keek ez nog een keer naar de test...En ik keek haar lachend aan..
''Oohh ben je in VERWACHTING?!? Nu?? echt? Ik zo, Ja omaEn ze was helemaal blij..
''Oooh dan mag ik het tóch nog meemaken!! Wat fijn!! etc.
Hihi dat was zo lief![]()
Jammer genoeg kan ik het niet aan m'n moeder vertellenHoop dat ze meekijkt vanaf boven
Mooi he je oma helemaal trots en blijquote:Op zondag 1 januari 2012 11:16 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Dankje Ashina!
Barretje, Ik denk dat het zo gaat omdat sommigen het als een complete verrassing willen brengenNet als wij haha.
Oh mijn oma(90) reageerde zo leukIk liet de test zien,en ze wist niet zo goed wat het was.
Ik uitleggen dathet een ''test'' was en ''dit''de controle streep, en als er nog een 2e streepje bijkomt, dan...En toen keek ik haar zo aan
Toen zei ze van; Ohh is dat een test? Oja ben je het aan het proberen?? Of wat houdt het in??
(Helemaal in de war in enthousiast hihi). Dus ik zei nog een keer van, kijk oma, je krijgt alleen een 2e streepje als je zwanger bent. En toen keek ez nog een keer naar de test...En ik keek haar lachend aan..
''Oohh ben je in VERWACHTING?!? Nu?? echt? Ik zo, Ja omaEn ze was helemaal blij..
Jammer genoeg kan ik het niet aan m'n moeder vertellenHoop dat ze meekijkt vanaf boven
Whahahaquote:Op zondag 1 januari 2012 15:21 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ahh wat lief van je oma!! Ik hoop dat ze bij ons ook zo gaan reageren, mocht het zover zijn.
Hahaha ben een paar dagen van pilbloeding af maar mijn lief is nu net een konijn.. die wil geen moment verspillen terwijl ik a) mijn cyclus nog niet weet, b) al wist ik mijn cyclus, dan had ik nu geen vruchtbare dagen.![]()
Maar wel leuk dat ie er zo voor wil gaan
Kursos, ik ken je achtergrond niet, maar ik hoop dat je iets hebt aan de link en de info van Cooki. Ik heb even een paar berichtjes van je gelezen en ik begrijp dat de vorige zwangerschap tramuatisch (ik hoop dat ik hier voor het goede woord gebruik) voor je is geweest? Ik hoop dat je op een punt kan komen dat je er beter mee kan omgaan. Lijkt me in ieder geval behoorlijk heftig dat je er nu al zo vóór de zwangerschap zo mee zitquote:Op zondag 1 januari 2012 14:27 schreef Kursor het volgende:
Ashina en Mangostine succes voor de volgende ronde en Winka ook met het hernieuwde begin. Knap dat je hard aan jezelf hebt durven werken en dat je er daardoor wel een goed gevoel over hebt (ik ben zelf nog niet zover "klaar", maar we gaan toch niet verder uitstellen).
Dank nog voor de reacties op mijn vraag over het gevoel bij gaan voor een tweede/.... Alleen Cooki herkende zich geloof ik een beetje in mijn idee, maar stapte (in tekst in ieder geval) makkelijk over de obstakels aan. Voor mij is het echter een enorme worsteling. Ik kan dat maar heel moeilijk kwijt, maar toch zou ik dat wel willen. Ik weet alleen niet hoe/waar?
Wat een mooi verhaal SCD! En het lijkt me wel heel vreemd voor je dat jouw moeder dit niet mee kan makenquote:Op zondag 1 januari 2012 11:16 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Dankje Ashina!
Spannend!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:26 schreef Aemelia het volgende:
Hoi!
Volgende week gaat mijn spiraal er uit maar ik kan niet wachten...
Dus ik meld me alvast hier
Ik ben een kloon omdat ik undercover wil zijn.
Ik heb al twee kinderen gekregen hier in OUD ( je kan dus nu al beginnen met wegstrepen lol).
Ik denk dat ik keihard suck in het kloon zijn maar we gaan het meemaken!
mja ik heb vrienden waarbij het idd ook niet lukt en die krijgen juist iedere keer naar hun hoofd : "waar blijven de kinderen? "quote:Op zondag 1 januari 2012 23:41 schreef Ashina het volgende:
SCDik zie t helemaal voor me, je lieve oma
Wij hebben er ook voor gekozen om onze kinderwens geheim te houden. Vind het verrassingseffect wel leuken aangezien we ook al ff bezig zijn ben ik er ook blij om dat we t zo doen.
Mijn broer en schoonzus zijn er heel open in geweest en hebben er nu spijt van, aangezien dat ook niet zo snel gaat als ze hadden gehoopt.
Ja precies.. tis zo'n persoonlijke vraag, dat realiseren mensen zich af en toe niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 08:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja ik heb vrienden waarbij het idd ook niet lukt en die krijgen juist iedere keer naar hun hoofd : "waar blijven de kinderen? "
als men het wel weet zal die vraag ook niet snel gesteld worden denk ik
gister m'n ma aan de telefoon om gelukkig nieuwjaar te wensen enzoeindigt het gesprek:
"ennuh.. als er iets te melden is dan hoor ik het wel he"
"ja ma!"
quote:Op maandag 2 januari 2012 08:47 schreef Barreltje het volgende:
mja ik heb vrienden waarbij het idd ook niet lukt en die krijgen juist iedere keer naar hun hoofd : "waar blijven de kinderen? "
als men het wel weet zal die vraag ook niet snel gesteld worden denk ik
Oh god ja inderdaadquote:Op maandag 2 januari 2012 09:07 schreef Cooki het volgende:
[..]nee die krijgen advies om er "niet te veel mee bezig te zijn, ze moeten ontspannen"
quote:Op maandag 2 januari 2012 09:55 schreef Aemelia het volgende:
Mensen die dat zeggen mogen een stomp tussen hun ogen krijgen 'niet mee bezig zijn' my ass.
Ik ben geen famous OUD-er hoor. Maar ik ben wél echt (WTF!!!!! Is dát voor verhaal!!!!). Mocht je weten wie ik ben mag je best pm-en maar anders niet graagdan heeft dit geen zin namelijk
Gisteren heb ik nog een test gedaan met mijn vriend erbij, en weer verscheen het streepje haast meteen!quote:Op maandag 2 januari 2012 10:56 schreef Kyara het volgende:
SCD, gewoon de verloskundige bellen en met haar overleggen. En je kunt altijd voor de zekerheid nog een paar testjes doen maar de streep was duidelijk. En in bijsluiters staat altijd enge informatie omdat dat nou eenmaal moet maar de kans dat er om een andere reden hcg wordt aangemaakt is echt heel klein hoor. heb je wel een de bijwerkingen van een paracetamol gelezen in de bijsluiter?
Kleurdoos ga je nu al voor een derde?quote:Op maandag 2 januari 2012 09:55 schreef Aemelia het volgende:
Mensen die dat zeggen mogen een stomp tussen hun ogen krijgen 'niet mee bezig zijn' my ass.
Ik ben geen famous OUD-er hoor. Maar ik ben wél echt (WTF!!!!! Is dát voor verhaal!!!!). Mocht je weten wie ik ben mag je best pm-en maar anders niet graagdan heeft dit geen zin namelijk
toen ik na zo n 6 jaar "proberen" toch zwanger was van Lucas meldde iemand me zelfs: "zie je wel, nu was je er niet zo mee bezig en dan lukte t wel"quote:Op maandag 2 januari 2012 11:13 schreef twentemeisje het volgende:
En die opmerkingen zijn echt kansloos inderdaad! Je moet gewoon 'even op vakantie', dan kom je gegarandeerd zwanger terug, net als al die kennissen die dat ook deden...![]()
Echt royal sadness hoe sommige mensen een bord voor hun kop hebben. En ook alles menen te kunnen en moeten zeggen. Gelukkig hebben wij er persoonlijk niet echt mee te maken gehad, ik prijs me gelukkig.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:18 schreef Cooki het volgende:
[..]
toen ik na zo n 6 jaar "proberen" toch zwanger was van Lucas meldde iemand me zelfs: "zie je wel, nu was je er niet zo mee bezig en dan lukte t wel"
echt,
edit: Aemelia, geeft je ava een hint?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |