abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106433167
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:19 schreef Barreltje het volgende:

[..]

tnx voor de rekenmachine ik heb eerst 2 minuten naar de 87251 zitten staren, ik begreep maar niet wat je bedoelde 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:48:58 #277
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106436960
zo.. na wat berekeningen
SPOILER
eisprong 25 januari :P
NOD 8 februari :)

we gaan eens zien wat dat ons brengt

en aurum.. hihih fijn dat hij me DAT wilde vertellen :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_106438842
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:48 schreef Barreltje het volgende:
zo.. na wat berekeningen
SPOILER
_O- O+
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:27:11 #279
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106440595
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:39 schreef Cooki het volgende:

[..]

_O- O+
* Barreltje is (g)een gevalletje MJ/dB :P
pi_106445261
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 07:30 schreef _aurum_ het volgende:

Hangt er vanaf wat je eet he :) Als je de hele dag carbs zit te eten dan blijf je trek houden. En wat je precies eet?

Misschien een idee om in het slanktopic te komen kijken? Immers wat er niet bij komt, hoeft er straks niet af :Y)
Dank je, ik denk dat het goed is om daar eens te kijken, misschien is dat net een stok achter de deur die ik nodig heb :Y.

_O- Haha barreltje maakt alvast een foto voor in het dikke buikefoto topic, vergeet je alleen de buik erop te zetten :P .
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:35:18 #281
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106446361
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:12 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

Dank je, ik denk dat het goed is om daar eens te kijken, misschien is dat net een stok achter de deur die ik nodig heb :Y.

_O- Haha barreltje maakt alvast een foto voor in het dikke buikefoto topic, vergeet je alleen de buik erop te zetten :P .
ach zolang ik een stopcontact en een krant post .. :P
pi_106450697
Maar die staan er niet bij, zelfs geen krant op het web te zien :P.
pi_106452745
Er wordt hier flink wat gekletst zeg en ook wat nieuwe aanwas in een paar dagen tijd! Iedereen barst ineens van de goede voornemens ;)

Hier is gisteren dan ook de laatste bedoelde }) aangebroken. Het gaat dus echt weer beginnen...als ik me niet ineens bedenk. (8> heeft er in ieder geval zin in, weer uitkijken naar een kleintje.

Winka, dank nog voor de lieve woorden.
pi_106453629
Yes Kursor, succes!

En er wordt veel gek(l)etst inderdaad :D
pi_106454345
Ook ik ben gisteren ongi geworden, de eerste keer na het stoppen met de pil. Lijkt wel bijna een gewone cyclus (was 26) dagen. Ik hoop dat ik nu van al die ontpillings kwaaltjes af ben :).
pi_106454604
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:20 schreef _wolk82_ het volgende:
Ook ik ben gisteren ongi geworden, de eerste keer na het stoppen met de pil. Lijkt wel bijna een gewone cyclus (was 26) dagen. Ik hoop dat ik nu van al die ontpillings kwaaltjes af ben :).
Wolk, een cyclus van 26 dg is heel goed toch? Ik hoop met je mee dat dit de ontpilling was en dat je de volgende ronde zwanger raakt O+
pi_106454730
Wolk, klinkt als een goed begin. Nu hopen dat je heul lang niet meer ongesteld wordt. :D
  donderdag 5 januari 2012 @ 22:20:56 #288
279894 winka
There is no place like home..
pi_106460994
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:36 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

Heb je wel zin in gezond eten dan? Volgens mij heb ik bijna altijd zin in zoete dingen, of ik nu ongesteld moet worden, ongesteld ben of net ongesteld geweest ben. Mijn maag is altijd een bodemloze put. Krijg ook regelmatig opmerkingen naar mijn hoofd over lintwormen (al werken die niet goed, want ik wordt steeds zwaarder ;( )
Alleen in de dagen voordat ik ongi moet worden voornamelijk zin in vet en snoep :) Ik laat het altijd maar gewoon gaan. Aantal jaar geleden 20kg afgevallen en sindsdien nooit meer echt aangekomen.

Vandaag de eerste bloedsporen, maar dat was te verwachten :)
pi_106461563
Ik hoop ook dat de volgende keer hoog heel lang op zich laat wachten, naarmate bijna 10 jaar de pil en tussendoor 5 jaar mirenaspiraal had ik echt verwacht dat mijn lichaam er langer over zou doen om weer op gang te komen.
pi_106478424
Wat gezellig hier en Wolk ik hoop dat de volgende cyclus gelijk raak is!
Ook hallo naar Kursor toe en alle nieuwe streepjes klussers! :W Dat jullie maar snel mogen opschuiven.
pi_106491000
Wolk ik hoop voor je dat je cyclus regelmatig blijft en dat je geen last meer krijgt van ontpillingsverschijnselen.

Sopho hoe gaat het met je?

Kwisted mocht je mee lezen, ik ben benieuwd hoe het met je gaat, lukt het om er minder mee bezig te zijn :* ?

Kursor fijn dat je man er zo enthousiast over is. Ik lees (tussen de regels door) een aarzeling bij jezelf. Ik hoop voor jezelf dat je er ook van kunt genieten. Ik heb ook je verhaal gelezen en wil je veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven :*.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:28:56 #292
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106495330
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef winka het volgende:
Labiele staat. Ik was de (geleende nog wel) ov chipkaart met 50 euro saldo kwijt. Dus ik liep vanochtend jammerend door het huis :') Dat ding lag uiteindelijk 'gewoon' op mijn werk.

Maar als ik ongesteld moet worden kan ik echt niet meer relativeren. Hoe gezonder ik trouwens eet hoe minder ik er last van heb.
Achgos toch :D Pfff. Hopeloos he?
Is vitamine B6 (pyridoxine) niet iets voor jou? Ik zweer er echt bij, heb echt bijna geen last meer van PMS etc O+ _O_
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:02 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

SPOILER
Dat :Y Ik heb ook een spiraal gehad en omdat ik nog geen kids heb was het eik standaard dat ie door de gyn geplaatst werd :)
Barreltje, ik wist niet dat jij een oude opa was :o O-)

Lekker weekendddd O+ Als het goed is is mn eisprong al ongeveer geweest, maar dat geeft niet, we sexen gewoon vrolijk door! *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:45:54 #293
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_106496164
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:48 schreef Barreltje het volgende:
zo.. na wat berekeningen
SPOILER

we gaan eens zien wat dat ons brengt

en aurum.. hihih fijn dat hij me DAT wilde vertellen :P
Hihi komen we elkaar hier weer tegen ;)

Haai mensen ik kom meegluren :W
Ben nu bijna 4 maanden gestopt met de pil. Mijn cyclus is nog wat vaag maar we hebben besloten te zien of en wanneer er iets gebeurt. Ondertussen neus ik hier lekker rond :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:55:02 #294
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106496662
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:45 schreef Chanty het volgende:

[..]

Hihi komen we elkaar hier weer tegen ;)

Haai mensen ik kom meegluren :W
Ben nu bijna 4 maanden gestopt met de pil. Mijn cyclus is nog wat vaag maar we hebben besloten te zien of en wanneer er iets gebeurt. Ondertussen neus ik hier lekker rond :)
Welkom! :D *O* Leukleuk, succes! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_106497582
Het stroomt hier echt vol zeg! Willen degenen die hier al een tijdje zijn plek maken ;) Ik gun het jullie van harte.

Sethiwe je hebt helemaal gelijk als je denkt dat ik nog twijfels heb...helaas. Ik denk dat dat blijft. Ik zit er zo tegenaan te hikken met lastige gedachten. Als er geen weg meer terug is, dan hoef ik niet meer te kiezen en dan moet ik het doen met de situatie.

Hier trouwens al aardig wat cycli van 24/25 dagen gehad, dus ik vlieg er doorheen. (alhoewel het wachten altijd te lang duurt toch?)
pi_106498855
Welkom Chanty, spannend! Have fun ;)

Ik heb geen geduld, ketsweken ( :P ) mogen van mij wel beginnen maar ik sta nog een week in de wacht...

Nog aanstaande nod's?
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:53:15 #297
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_106499731
Ik heb een WOD a.s. maandag :) Maar dat moet ook nog wel een paar maandjes! ;) Ik ga duimen voor jullie allemaal!
pi_106502530
Nog steeds niet ongesteld hiero, wel krampjes gehad maar die zijn nu ook weg?! Ik heb zoiets van: breek nu maar door dan kunnen we weer verder...
pi_106502770
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:37 schreef milka82 het volgende:
Nog steeds niet ongesteld hiero, wel krampjes gehad maar die zijn nu ook weg?! Ik heb zoiets van: breek nu maar door dan kunnen we weer verder...
ms morgen nog n keer testen? alvast n *O* , t zou ms toch nog kunnen deze cyclus :*
pi_106503473
klusdagen zijn weer voorbij en het grote wachten mag weer beginnen :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')