quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx voor de rekenmachine ik heb eerst 2 minuten naar de 87251 zitten staren, ik begreep maar niet wat je bedoelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eisprong 25 januari
NOD 8 februari
we gaan eens zien wat dat ons brengt
en aurum.. hihih fijn dat hij me DAT wilde vertellen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:48 schreef Barreltje het volgende:
zo.. na wat berekeningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eisprong 25 januari
NOD 8 februari![]()
![]()
* Barreltje is (g)een gevalletje MJ/dBquote:
Dank je, ik denk dat het goed is om daar eens te kijken, misschien is dat net een stok achter de deur die ik nodig hebquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:30 schreef _aurum_ het volgende:
Hangt er vanaf wat je eet heAls je de hele dag carbs zit te eten dan blijf je trek houden. En wat je precies eet?
Misschien een idee om in het slanktopic te komen kijken? Immers wat er niet bij komt, hoeft er straks niet af
ach zolang ik een stopcontact en een krant post ..quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:12 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Dank je, ik denk dat het goed is om daar eens te kijken, misschien is dat net een stok achter de deur die ik nodig heb.
Haha barreltje maakt alvast een foto voor in het dikke buikefoto topic, vergeet je alleen de buik erop te zetten
.
Wolk, een cyclus van 26 dg is heel goed toch? Ik hoop met je mee dat dit de ontpilling was en dat je de volgende ronde zwanger raaktquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:20 schreef _wolk82_ het volgende:
Ook ik ben gisteren ongi geworden, de eerste keer na het stoppen met de pil. Lijkt wel bijna een gewone cyclus (was 26) dagen. Ik hoop dat ik nu van al die ontpillings kwaaltjes af ben.
Alleen in de dagen voordat ik ongi moet worden voornamelijk zin in vet en snoepquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:36 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Heb je wel zin in gezond eten dan? Volgens mij heb ik bijna altijd zin in zoete dingen, of ik nu ongesteld moet worden, ongesteld ben of net ongesteld geweest ben. Mijn maag is altijd een bodemloze put. Krijg ook regelmatig opmerkingen naar mijn hoofd over lintwormen (al werken die niet goed, want ik wordt steeds zwaarder)
Achgos tochquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef winka het volgende:
Labiele staat. Ik was de (geleende nog wel) ov chipkaart met 50 euro saldo kwijt. Dus ik liep vanochtend jammerend door het huisDat ding lag uiteindelijk 'gewoon' op mijn werk.
Maar als ik ongesteld moet worden kan ik echt niet meer relativeren. Hoe gezonder ik trouwens eet hoe minder ik er last van heb.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]DatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook een spiraal gehad en omdat ik nog geen kids heb was het eik standaard dat ie door de gyn geplaatst werd
![]()
Barreltje, ik wist niet dat jij een oude opa was![]()
![]()
Lekker weekenddddAls het goed is is mn eisprong al ongeveer geweest, maar dat geeft niet, we sexen gewoon vrolijk door!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:48 schreef Barreltje het volgende:
zo.. na wat berekeningenHihi komen we elkaar hier weer tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eisprong 25 januari
NOD 8 februari
we gaan eens zien wat dat ons brengt
en aurum.. hihih fijn dat hij me DAT wilde vertellen
Haai mensen ik kom meegluren
Ben nu bijna 4 maanden gestopt met de pil. Mijn cyclus is nog wat vaag maar we hebben besloten te zien of en wanneer er iets gebeurt. Ondertussen neus ik hier lekker rond
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Welkom!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hihi komen we elkaar hier weer tegen
Haai mensen ik kom meegluren
Ben nu bijna 4 maanden gestopt met de pil. Mijn cyclus is nog wat vaag maar we hebben besloten te zien of en wanneer er iets gebeurt. Ondertussen neus ik hier lekker rond
ms morgen nog n keer testen? alvast nquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:37 schreef milka82 het volgende:
Nog steeds niet ongesteld hiero, wel krampjes gehad maar die zijn nu ook weg?! Ik heb zoiets van: breek nu maar door dan kunnen we weer verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |