abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106401653
Nee hoor, ik maak me geen zorgen. Kijken mag toch? O-)
pi_106401683
Meiden, ik heb hier nog 13 ovu testen liggen van mat-care, goed tot 08-2013
Ik ga ze zelf niet meer nodig hebben voor die tijd en maak graag een van jullie hier blij mee. Het liefst iemand die al wat langer bezig is. :) Voor hem, 5 euro inclusief verzendkosten oid? Stuur maar een PB :)

En weg!

[ Bericht 4% gewijzigd door Marjolijntje op 04-01-2012 16:53:46 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106402101
haha jij bent ze snel kwijt Marjolijntje.

Mango kijken mag zeker :Y, vind ik ook.
pi_106402507
Haha, ja best wel! Maar ik ben blij dat ik er iemand anders blij mee kan maken :) Anders gaan ze uiteindelijk de vuilnisbak in en dat is ook zonde!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106402977
Ja dat is idd zonde, lief dat je dan aan ons denkt :Y .
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:27:53 #256
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106403304
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef milka82 het volgende:

[..]

:P Geen zenuwen, eerder balen en denken ' waarom wil het nu niet'? De jongste was binnen drie maanden gepiept en nu al meer dan een half jaar bezig.... Geduld, I haz none
Whehe :P Jammer meis. :* en begrijpelijk!
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Komt goed Milka .. Ik blijf voor je duimen!

En voor de anderen natuurlijk ook.

Oww men weet niet wat mijn mannetje heeft maar sinds dat ik gestopt ben met de pil (afgelopen Kerst) wilt ie echt ELKE dag.. Liefst nog meerdere keren op een dag maar ik heb nog 100 andere dingen te doen op een dag dus dat zit er niet altijd in. Weet niet wat me overkomt! :D

Ik wil streepjesregen!
Lol _O- heb je hem al verteld dat meerdere keren per dag niet echt goed is voor zijn zaad? :7
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_106405290
Dat zal ik hem de volgende keer wel aan zijn verstand peuteren haha.
En ikzelf moet nog steeds van het idee af dat ik niet 24/7 vruchtbaar ben :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:38:25 #258
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106406000
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat zal ik hem de volgende keer wel aan zijn verstand peuteren haha.
En ikzelf moet nog steeds van het idee af dat ik niet 24/7 vruchtbaar ben :D
:D Nog steeds? :P Zat het er zo ingebakken joh? En moet je nagaan dat je maar ongeveer een dag hebt om echt bevrucht te raken. Daarom kan je beter voor je eisprong goed batsen :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:42:27 #259
279894 winka
There is no place like home..
pi_106406185
Welkom X_Y (hmm wel heftig eerst die blijheid en dan die enorme teleurstelling :* ), VrouwtjeC,

Jammer Freubelot dat je ongesteld bent geworden! Wel irritant dat je cyclus steeds korter wordt! Maar je zou inderdaad goed moeten zitten met een eisprong op de tiende dag.

En Mlika ook ongi -O- Lijkt me inderdaad nog moeilijker om te wachten als je weet dat de eerste binnen een paar maanden raak was!

De afgelopen maanden heb ik het 'los' kunnen laten (voor zover dat kan) en dat was ook wel heerlijk. Ik werd helemaal kriegel van alles wat maar met zwanger worden te maken heeft. Totaal mijn eigen schuld dus. Ik ben dus géén nuchter type met alle geduld van de wereld.

Zondag is mijn nod en ik verwacht niets, gezien mijn staat vanochtend :7
pi_106410002
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:08 schreef milka82 het volgende:
Ik was lekker eigenwijs en heb bevestigd wat ik eigenlijk al vermoedde.... Geen tweede streep nog voor mij -O- Welnu,ronde zeven,we komen er aan!
-O- niet leuk. ronde 7 klinkt goed, alles binnen een jaar is top he :*
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:42 schreef winka het volgende:
Zondag is mijn nod en ik verwacht niets, gezien mijn staat vanochtend :7
nieuwsgierig: wat voor staat? :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:11:18 #261
279894 winka
pi_106410491
Labiele staat. Ik was de (geleende nog wel) ov chipkaart met 50 euro saldo kwijt. Dus ik liep vanochtend jammerend door het huis :') Dat ding lag uiteindelijk 'gewoon' op mijn werk.

Maar als ik ongesteld moet worden kan ik echt niet meer relativeren. Hoe gezonder ik trouwens eet hoe minder ik er last van heb.
pi_106410777
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef winka het volgende:
Labiele staat. Ik was de (geleende nog wel) ov chipkaart met 50 euro saldo kwijt. Dus ik liep vanochtend jammerend door het huis :') Dat ding lag uiteindelijk 'gewoon' op mijn werk.
oh :D
ligt mijn telefoonoplader ms ook op jouw werk? op t werk van mn vriend ligt ie niet :(
quote:
Maar als ik ongesteld moet worden kan ik echt niet meer relativeren. Hoe gezonder ik trouwens eet hoe minder ik er last van heb.
en je hebt ws heel veel trek in zoet in de week voorafgaand aan OD? crap-hormonen he... }:|

iig duim ik voor je hoor ^O^
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:26:24 #263
279894 winka
pi_106411189
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef Cooki het volgende:

[..]

oh :D
ligt mijn telefoonoplader ms ook op jouw werk? op t werk van mn vriend ligt ie niet :(

[..]

en je hebt ws heel veel trek in zoet in de week voorafgaand aan OD? crap-hormonen he... }:|

iig duim ik voor je hoor ^O^
Thanks!
Welk merk / soort lader is het? Ik heb hier nog een aantal liggen van overleden mobieltjes ;) En ja hormonen zijn waardeloos ja, ik heb dan sowieso trek in van alles. Mijn maag is dan een bodemloze put :P
pi_106411325
lief aangeboden O+ maar mn vriend moet zelf voor vervanging zorgen hoor... dat ga ik niet voor m regelen... dit was trouwens lader nr.. 86 oid... nix nieuws hier magoe... tmi :X

:D heb ik ook ja, vreetweek haha... ik wás van plan een paar kilo af te vallen en sindsdien kom ik alleen maar aan... das ook zoiets... en nee.. ik ben niet zwanger }:|
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:32:59 #265
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_106411532
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef winka het volgende:

Achgos. :P Ja idd, hopeloos is dat he. Tuurlijk, pitamientjes helpen! *O*
pi_106420437
quote:
Heb je wel zin in gezond eten dan? Volgens mij heb ik bijna altijd zin in zoete dingen, of ik nu ongesteld moet worden, ongesteld ben of net ongesteld geweest ben. Mijn maag is altijd een bodemloze put. Krijg ook regelmatig opmerkingen naar mijn hoofd over lintwormen (al werken die niet goed, want ik wordt steeds zwaarder ;( )
pi_106420668
Jammer milka, maar wie weet is het toch nog raak?

Vreetweek tijdens de week? Women meld zich :D dat is echt verschrikkelijk hier. En daarna weer miepen over de hoeveelheid kilo's ;)
Niet over de kilo's vreten hoor :P maar het aantal die de weegschaal aangeeft ofcourse :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Women86 op 04-01-2012 23:49:44 ]
pi_106427716
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:36 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

Heb je wel zin in gezond eten dan? Volgens mij heb ik bijna altijd zin in zoete dingen, of ik nu ongesteld moet worden, ongesteld ben of net ongesteld geweest ben. Mijn maag is altijd een bodemloze put. Krijg ook regelmatig opmerkingen naar mijn hoofd over lintwormen (al werken die niet goed, want ik wordt steeds zwaarder ;( )
Hangt er vanaf wat je eet he :) Als je de hele dag carbs zit te eten dan blijf je trek houden. En wat je precies eet?

Misschien een idee om in het slanktopic te komen kijken? Immers wat er niet bij komt, hoeft er straks niet af :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 5 januari 2012 @ 09:32:51 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106429044
de bevestiging van wat ik al wist..
ongesteld.. deze cyclus is dus iets korter, 34 dagen..
we gaan weer even rekenen ;)

overigens..
sinds de verwijdering van het spiraaltje is de menstruatie veeeul pijnlijker..
heeft iemand anders die ervaring ook?? :o

[ Bericht 36% gewijzigd door Barreltje op 05-01-2012 09:45:47 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_106429283
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:32 schreef Barreltje het volgende:
Barreltje ... -O-
kortere cyclus is wel positief, toch? :*
voor jou:

quote:
overigens..
ja, maar ik had ook nog amper bloed tijdens spiraal (mirena), waardoor de normale menstruatie ineens enorm leek... na mn 2e bevalling wel veel pijnlijker, maar dat vroeg je niet dus aan mij heb je in deze niet veel :N
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:19:54 #271
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106430111
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:47 schreef Cooki het volgende:

[..]

Barreltje ... -O-
kortere cyclus is wel positief, toch? :*
voor jou:
[ afbeelding ]

[..]

ja, maar ik had ook nog amper bloed tijdens spiraal (mirena), waardoor de normale menstruatie ineens enorm leek... na mn 2e bevalling wel veel pijnlijker, maar dat vroeg je niet dus aan mij heb je in deze niet veel :N
tnx voor de rekenmachine ik heb eerst 2 minuten naar de 87251 zitten staren, ik begreep maar niet wat je bedoelde 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106430207
Barreltje -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106430297
Barreltje, das meer t onvermogen vd huisarts lijkt me..
en idd wat Freubelot zegt...
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:19 schreef Barreltje het volgende:
tnx voor de rekenmachine ik heb eerst 2 minuten naar de 87251 zitten staren, ik begreep maar niet wat je bedoelde 8)7
en over de rekenmachine: t cijfer: ik kán er wel betekenis bij verzinnen: tel de cijfers op: samen 23
dus eerst met zn tweeën en straks met zn drieën O+
(plaatje vond ik leuk ivm roze.. verder eigk nix.. haha)
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:48:33 #274
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106430805
jup freub.. dat denk ik rationeel ook wel.. maar mijn hormonaale denkvermogen zegt iets anders :P
en dan is het fijn dat iemand anders dat dan even post :@

hihih Cooki! O+
pi_106430990
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:32 schreef Barreltje het volgende:

overigens..
* LovelyLady komt even uit lurkstand want barreltje O+

Ja hier ook na verwijdering van spiraal heftigere menstruaties, maar ook onregelmatig vanwege overgewicht. Nu er 12 kilo af is komt de regelmaat ook weer terug en wordt het ook wat acceptabeler...

* LovelyLady terug in lurkstand :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')