Whehequote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef milka82 het volgende:
[..]Geen zenuwen, eerder balen en denken ' waarom wil het nu niet'? De jongste was binnen drie maanden gepiept en nu al meer dan een half jaar bezig.... Geduld, I haz none
Lolquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Komt goed Milka .. Ik blijf voor je duimen!
En voor de anderen natuurlijk ook.
Oww men weet niet wat mijn mannetje heeft maar sinds dat ik gestopt ben met de pil (afgelopen Kerst) wilt ie echt ELKE dag.. Liefst nog meerdere keren op een dag maar ik heb nog 100 andere dingen te doen op een dag dus dat zit er niet altijd in. Weet niet wat me overkomt!![]()
Ik wil streepjesregen!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat zal ik hem de volgende keer wel aan zijn verstand peuteren haha.
En ikzelf moet nog steeds van het idee af dat ik niet 24/7 vruchtbaar ben
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:08 schreef milka82 het volgende:
Ik was lekker eigenwijs en heb bevestigd wat ik eigenlijk al vermoedde.... Geen tweede streep nog voor mijWelnu,ronde zeven,we komen er aan!
nieuwsgierig: wat voor staat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:42 schreef winka het volgende:
Zondag is mijn nod en ik verwacht niets, gezien mijn staat vanochtend
ohquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef winka het volgende:
Labiele staat. Ik was de (geleende nog wel) ov chipkaart met 50 euro saldo kwijt. Dus ik liep vanochtend jammerend door het huisDat ding lag uiteindelijk 'gewoon' op mijn werk.
en je hebt ws heel veel trek in zoet in de week voorafgaand aan OD? crap-hormonen he...quote:Maar als ik ongesteld moet worden kan ik echt niet meer relativeren. Hoe gezonder ik trouwens eet hoe minder ik er last van heb.
Thanks!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef Cooki het volgende:
[..]
oh![]()
ligt mijn telefoonoplader ms ook op jouw werk? op t werk van mn vriend ligt ie niet
[..]
en je hebt ws heel veel trek in zoet in de week voorafgaand aan OD? crap-hormonen he...![]()
iig duim ik voor je hoor
Achgos.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef winka het volgende:
Labiele staat. Ik was de (geleende nog wel) ov chipkaart met 50 euro saldo kwijt. Dus ik liep vanochtend jammerend door het huisDat ding lag uiteindelijk 'gewoon' op mijn werk.
Maar als ik ongesteld moet worden kan ik echt niet meer relativeren. Hoe gezonder ik trouwens eet hoe minder ik er last van heb.
Heb je wel zin in gezond eten dan? Volgens mij heb ik bijna altijd zin in zoete dingen, of ik nu ongesteld moet worden, ongesteld ben of net ongesteld geweest ben. Mijn maag is altijd een bodemloze put. Krijg ook regelmatig opmerkingen naar mijn hoofd over lintwormen (al werken die niet goed, want ik wordt steeds zwaarderquote:Maar als ik ongesteld moet worden kan ik echt niet meer relativeren. Hoe gezonder ik trouwens eet hoe minder ik er last van heb.
Hangt er vanaf wat je eet hequote:Op woensdag 4 januari 2012 23:36 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Heb je wel zin in gezond eten dan? Volgens mij heb ik bijna altijd zin in zoete dingen, of ik nu ongesteld moet worden, ongesteld ben of net ongesteld geweest ben. Mijn maag is altijd een bodemloze put. Krijg ook regelmatig opmerkingen naar mijn hoofd over lintwormen (al werken die niet goed, want ik wordt steeds zwaarder)
Barreltje ...quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:32 schreef Barreltje het volgende:
de bevestiging van wat ik al wist..
ongesteld.. deze cyclus is dus iets korter, 34 dagen..
we gaan weer even rekenen
ja, maar ik had ook nog amper bloed tijdens spiraal (mirena), waardoor de normale menstruatie ineens enorm leek... na mn 2e bevalling wel veel pijnlijker, maar dat vroeg je niet dus aan mij heb je in deze niet veelquote:overigens..
sinds de verwijdering van het spiraaltje is de menstruatie veeeul pijnlijker..
heeft iemand anders die ervaring ook??
tnx voor de rekenmachine ik heb eerst 2 minuten naar de 87251 zitten staren, ik begreep maar niet wat je bedoeldequote:Op donderdag 5 januari 2012 09:47 schreef Cooki het volgende:
[..]
Barreltje ...![]()
kortere cyclus is wel positief, toch?![]()
voor jou:
[ afbeelding ]
[..]
ja, maar ik had ook nog amper bloed tijdens spiraal (mirena), waardoor de normale menstruatie ineens enorm leek... na mn 2e bevalling wel veel pijnlijker, maar dat vroeg je niet dus aan mij heb je in deze niet veel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en over de rekenmachine: t cijfer: ik kán er wel betekenis bij verzinnen: tel de cijfers op: samen 23quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:19 schreef Barreltje het volgende:
tnx voor de rekenmachine ik heb eerst 2 minuten naar de 87251 zitten staren, ik begreep maar niet wat je bedoelde![]()
* LovelyLady komt even uit lurkstand want barreltjequote:Op donderdag 5 januari 2012 09:32 schreef Barreltje het volgende:
de bevestiging van wat ik al wist..
ongesteld.. deze cyclus is dus iets korter, 34 dagen..
we gaan weer even rekenen
overigens..
sinds de verwijdering van het spiraaltje is de menstruatie veeeul pijnlijker..
heeft iemand anders die ervaring ook??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |