Ha, troll succesvol.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:34 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
WTF, jij zit altijd te zeiken op het HBO en je hebt zelf niet eens een fatsoenlijke HBO opleiding gedaan
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag voor de vierde keer gezakt dus aan de BNOR(staatsexamen).
Ik was aanvankelijk al 2 rijexamens aan geld kwijt om te mogen afrijden, vanwege mn ritalin gebruik.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zuigt mooi zeg. Duur geintje ook.
Ik zie jou dit gezicht ook echt trekken als iemand je zoiets vertelt. Glaasje wijn in de hand erbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Recreatief gebruik van voorgeschreven drugs is inderdaad een toenemend probleem in Westerse samenlevingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was aanvankelijk al 2 rijexamens aan geld kwijt om te mogen afrijden, vanwege mn ritalin gebruik.
Ja, je kan niet rijden.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:29 schreef De_Nuance het volgende:
Bij de eerste vrouw was ik wel geslaagd, zegt dat alweer genoeg?
Je hebt het nu over je rijles?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:29 schreef De_Nuance het volgende:
Bij de eerste vrouw was ik wel geslaagd, zegt dat alweer genoeg?
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:27 schreef Zeeland het volgende:
Over één ding valt niet te twisten:Wees eens wat originelerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom (terug) overigens
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ik heb het in een keer gehaald, met maar 2 fouten.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens ben ik twee keer gezakt voor mn theorie..
Nee over mijn praktijkexamen.quote:
Ik moest 140 euro neerleggen voor een bezoekje aan een psychiater die ik niet kende en binnen 5 minuten bepaalde dat ik wel een rijtest moest doen, waar ik ook nog lesgeld voor moest neerleggen zodat die ;arts; kon bepalen of ik wel fysiek in staat was om een auto te bedienenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Recreatief gebruik van voorgeschreven drugs is inderdaad een toenemend probleem in Westerse samenlevingen.
Ik ben een keer uitgefoeterd door zo'n rij-instructrice toen ik zei: "Ben toch wel blij dat m'n talent erkend word dat ik nu al les mag geven aan anderen". Kutwijf, geen humor.quote:
Enorm laf en achterbaks inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef Picchia het volgende:
Bij mijn theorieexamen kreeg ik een heleboel vragen waarover niets in het theorieboek stond. Dat vond ik zo laf.
Hoe gaat die test? Er staat een auto met twee open portieren en als je achterin gaat zitten is het fout?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik moest 140 euro neerleggen voor een bezoekje aan een psychiater die ik niet kende en binnen 5 minuten bepaalde dat ik wel een rijtest moest doen, waar ik ook nog lesgeld voor moest neerleggen zodat die ;arts; kon bepalen of ik wel fysiek in staat was om een auto te bedienen
Mietje.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het in een keer gehaald, met maar 2 fouten.
Lozers.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:32 schreef Friek_ het volgende:
Overigens zal ik zo maar mijn eerste biertje pakken.
Ik moest weer hard lachen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:32 schreef Friek_ het volgende:
Overigens zal ik zo maar mijn eerste biertje pakken.
We hebben iets gemeen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lozers.
Dat is dan weer jammer.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben een keer uitgefoeterd door zo'n rij-instructrice toen ik zei: "Ben toch wel blij dat m'n talent erkend word dat ik nu al les mag geven aan anderen". Kutwijf, geen humor.
Dat zijn ze allemaal, het is zo'n beetje de meest idiote baan ter wereld, de laatste stop voor gedwongen bijstand omdat niemand je wil inhuren zegmaar.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn rijinstructeur was een nogal.....vreemde gast.
Op die cursus die ik volgde dramde ze juist wel op die vragen, aan de andere kant betekende dat ook dat de personen die daar na 15 rijlessen zaten en dachten dat ze zonder rijervaring die theorie cursus in 2 middagjes les wel binnen hadden, nagenoeg allemaal gezakt waren.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef Picchia het volgende:
Bij mijn theorieexamen kreeg ik een heleboel vragen waarover niets in het theorieboek stond. Dat vond ik zo laf.
Lozers? Wat precies?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lozers.
En toeteren.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer.
Ik had zo'n macho vol humor. Was altijd lachen gieren en brullen.
Ik had een instructeur die m'n rijstijl constant afkankerde en af en toe die instructrice maar die wou me niet weerzien na mijn goedgeplaatste seksistische grap.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer.
Ik had zo'n macho vol humor. Was altijd lachen gieren en brullen.
O ja het was wel een Turk.quote:
Het is gewoon een rijles met een soort van examinator, meer niet, maar dan heb ik ook een minuut of 20 in de file gestaanquote:Op woensdag 28 december 2011 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe gaat die test? Er staat een auto met twee open portieren en als je achterin gaat zitten is het fout?
Allochtonen lessen toch alleen bij allochtonen is me opgevallen, als je zo'n auto ziet rijden met "Gomuz Rijles" of weet ik veel wat zitten er nooit blanken in.quote:
Een van de vele tekenen dat er nog steeds sprake is van een subcultuur.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allochtonen lessen toch alleen bij allochtonen is me opgevallen, als je zo'n auto ziet rijden met "Gomuz Rijles" of weet ik veel wat zitten er nooit blanken in.
Met verstrekkende gevolgen, dat ze niet rijden kunnen is namelijk ook een gegeven.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een van de vele tekenen dat er nog steeds sprake is van een subcultuur.
Hm, bij mijn instructeur waren er genoeg 'blanken' in ieder geval. Denk tegen de helftquote:Op woensdag 28 december 2011 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allochtonen lessen toch alleen bij allochtonen is me opgevallen, als je zo'n auto ziet rijden met "Gomuz Rijles" of weet ik veel wat zitten er nooit blanken in.
8:00 is dan ook veel te vroeg. Dat zou voor mij ook een dealbreaker zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef robin007bond het volgende:
Man, sommige mensen zijn echt ver heen.
Sommige uitkeringstrekkers willen echt niet werken voor fulltime baan!
Users die zich superieur voelen om een uitkering, dat heb ik nog nooit meegemaakt
In Rotterdam is er dan ook geen alternatief, het is namelijk een kutbaantje.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hm, bij mijn instructeur waren er genoeg 'blanken' in ieder geval.
Dat zal.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Rotterdam is er dan ook geen alternatief, het is namelijk een kutbaantje.
Ik deed dat! Hufter.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:38 schreef De_Nuance het volgende:
Nederlanders die op vakantie Viva Hollandia feestjes gaan vieren, blijf dan thuis..
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
8:00 is dan ook veel te vroeg. Dat zou voor mij ook een dealbreaker zijn.
Of richt een vakantiekolonie in, ohnee die bestaan al, net zo goed als dat je niet dood op de waddeneilanden of in zandvoort gevonden wilt worden als je een hekel hebt aan Duitsers in het vakantieseizoen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:38 schreef De_Nuance het volgende:
Nederlanders die op vakantie Viva Hollandia feestjes gaan vieren, blijf dan thuis..
Was om te demonstreren dat mensen vaak hun eigen clubje en groepje zoeken als dat mogelijk is.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik deed dat! Hufter.
Oh en natuurlijk Oktoberfesten.
Maar toegegeven, ik was er niet op vakantie dus ik mag dat.
Nah, ik ging gewoon elke Hollander uit de weg, maar als het Koninginnedag was of het Nederlands elftal moest spelen dan ging ik naar het Holland House omdat Nederlandse feesten gewoon erg gaaf zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:40 schreef De_Nuance het volgende:
Was om te demonstreren dat mensen vaak hun eigen clubje en groepje zoeken als dat mogelijk is.
Kaas blijft makkelijk twee weken goed in een koelbox.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
Nederlanders die in een supermarkt in een willekeurig land lopen en klagen dat de kaas thuis veel lekkerder is...
Terwijl Gouda overal te koop is.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
Nederlanders die in een supermarkt in een willekeurig land lopen en klagen dat de kaas thuis veel lekkerder is...
Mijn rijbewijs in 10 dagen gehaald, in Nederland.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:27 schreef De_Nuance het volgende:
Ik was ook niet zo'n held met mijn rijbewijs.
Dat heb ik met mensen die persoonsvormen vervoegen als bijvoeglijk naamwoorden en vervolgens niet consequent kiezen voor meervoud of enkelvoud.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het verbaasd me vooral dat er users zijn die met trots reageren een uitkering te hebben en werkende uitmaakt als hun slaven, die er zijn om hun uitkering te betalen
Zuster, wilt u die meneer Pruissen nog even zijn favoriete pet geven? Dan voelt hij zich vast een stuk beterquote:Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zit weer met mijn Sovjetofficierspet op achter de PC. Nu voel ik mij een baas.
Zeker in een gehucht zonder tweebaanswegen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs in 10 dagen gehaald, in Nederland.
Like a boss.
Dat soort mensen zijn toch perfect om je denkbeelden te voeden?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het verbaasd me vooral dat er users zijn die met trots reageren een uitkering te hebben en werkende uitmaakt als hun slaven, die er zijn om hun uitkering te betalen
In Volendam, 10 Volendammers doodgereden en dermate veel respect gekregen dat hij de weg op mocht.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zeker in een gehucht zonder tweebaanswegen.
Sche-rupquote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn toch perfect om je denkbeelden te voeden?
Wat hej tee'n Heng'lo?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef De_Nuance het volgende:
Een rijbewijs halen in Rotterdam is niet hetzelfde als een rijbewijs halen in Hengelo vind ik.
Ik wil ook eens een examinator die een hekel heeft aan bakfietsmoeders die geen rekening houden met andere weggebruikers.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Volendam, 10 Volendammers doodgereden en dermate veel respect gekregen dat hij de weg op mocht.
Klopt. Wat mij betreft blijf je gewoon in Rotterdam in de auto. Kennis van verdere regels is niet nodig.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef De_Nuance het volgende:
Een rijbewijs halen in Rotterdam is niet hetzelfde als een rijbewijs halen in Hengelo vind ik.
Niks hoor, leuke stad.quote:
Voor jou wel ja, voor ons niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef De_Nuance het volgende:
Wuuutquote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, voor ons niet.
Hoeveel Turken of Marokkanen ik al wel niet bijna tegen m'n auto aan heb gehad of dat ik omver ben gereden terwijl ik onschuldig derp-a-derp loop of fiets is niet te tellen, wat een kamikaze piloten.
Duimen voor een vrouwelijke examinatrice.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wil ook eens een examinator die een hekel heeft aan bakfietsmoeders die geen rekening houden met andere weggebruikers.
Ik moest derp-a-derp opzoeken en heb geen definitie kunnen vinden.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoeveel Turken of Marokkanen ik al wel niet bijna tegen m'n auto aan heb gehad of dat ik omver ben gereden terwijl ik onschuldig derp-a-derp loop of fiets is niet te tellen, wat een kamikaze piloten.
You know its true!quote:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:45 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb een gesigneerde foto van Monique Smit.
Ik snap niet wat je bedoelt dus kan bevestigen noch ontkennenquote:
Kan kloppen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest derp-a-derp opzoeken en heb geen definitie kunnen vinden.
Haha, nee, gewoon in een stad met meer dan 100.000 inwoners.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zeker in een gehucht zonder tweebaanswegen.
Monique Smit heeft een gesigneerde foto van mij.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:45 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb een gesigneerde foto van Monique Smit.
In Rotterdam word ik geregeld tot stoppen gemaand door drugsrunners.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Wat mij betreft blijf je gewoon in Rotterdam in de auto. Kennis van verdere regels is niet nodig.
Dat ik statistisch gezien vaker bijna ben aangereden door allochtonen dan autochtonen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt dus kan bevestigen noch ontkennen
Voor minder ben ik gezaktquote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, nee, gewoon in een stad met meer dan 100.000 inwoners.
Met twee fouten, 1 keer links voorgesorteerd terwijl ze examinatrice wilde dat ik rechts reed en na 1 minuut na het aanvang van de examens bijna een Vinexfamilie doodgereden op een kruising.
Maar toch geslaagd.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Voor minder ben ik gezakt
'Je keek niet goed genoeg in de spiegels'
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ik statistisch gezien vaker bijna ben aangereden door allochtonen dan autochtonen.
Maar dat is echt serieus zo.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zuster, wilt u die meneer Pruissen nog even zijn favoriete pet geven? Dan voelt hij zich vast een stuk beter
Er stond in de omschrijving dat het staatsexamen voornamelijk gedaan werd om de positieve punten te beoordelen, dus het zullen vast vrouwen zijn die het afnemen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Duimen voor een vrouwelijke examinatrice.
Die kunnen sowieso niet rijden dus dat is dan meteen je marge.
één van de redenen dat je in de grote stad moet hebben gereden voor je echt auto-ontmaagd bent.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ik statistisch gezien vaker bijna ben aangereden door allochtonen dan autochtonen.
Gewoon iets heel lelijks aantrekken ofzo, worden ze afgeleid door je slechte modesmaak.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er stond in de omschrijving dat het staatsexamen voornamelijk gedaan werd om de positieve punten te beoordelen, dus het zullen vast vrouwen zijn die het afnemen.
Grammarnazi.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heb ik met mensen die persoonsvormen vervoegen als bijvoeglijk naamwoorden en vervolgens niet consequent kiezen voor meervoud of enkelvoud.
Ik was volgens mij alleen maar geslaagd omdat ik een drama maakte toen hij me wilde laten zakken.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, nee, gewoon in een stad met meer dan 100.000 inwoners.
Met twee fouten, 1 keer links voorgesorteerd terwijl ze examinatrice wilde dat ik rechts reed en na 1 minuut na het aanvang van de examens bijna een Vinexfamilie doodgereden op een kruising.
Maar toch geslaagd.
Nee hoor, er gelden dezelfde regels, alleen als je zakt zijn ze wat vriendelijker en je krijgt vooraf een koekje.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er stond in de omschrijving dat het staatsexamen voornamelijk gedaan werd om de positieve punten te beoordelen, dus het zullen vast vrouwen zijn die het afnemen.
Sydney, Londen, Brussel, Kaapstad, Port Elizabeth, Melbourne e.d. lijken me groter dan Rotterdam.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
één van de redenen dat je in de grote stad moet hebben gereden voor je echt auto-ontmaagd bent.
klopt, maar waarom voelde je je überhaupt aangesproken ?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sydney, Londen, Brussel, Kaapstad, Port Elizabeth, Melbourne e.d. lijken me groter dan Rotterdam.
Je moet gewoon je natuurlijke autoriteit laten blijken, dan stoppen ze wel.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je quotte mij.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
klopt, maar waarom voelde je je überhaupt aangesproken ?
de examenplek is iets bekender dus voor mij ook wat makkelijker, de kans dat ik door Baarn of Laren word geloost, wat mij het tweede en vierde examen vooral opbrak(laatste voornamelijk vanwege kerstdrukte) is een stuk kleiner iig.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee hoor, er gelden dezelfde regels, alleen als je zakt zijn ze wat vriendelijker en je krijgt vooraf een koekje.
Het is niet makkelijker of iets dergelijks
Ja?quote:
Azië is zeg maar een stapje hoger dan de pedestrian in normale wereldsteden inderdaad, hoe die lui het doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je moet gewoon je natuurlijke autoriteit laten blijken, dan stoppen ze wel.
Er is niets leukers om gewoon tussen rijdende auto's door de weg op te stappen en op meerbaanswegen tussen de langrazende auto's te staan.
Ja, tijdens mijn reis door China heb ik goed opgelet hoe de Chinezen de straten oversteken. Helden zijn het.
Haha, doet me denken aan mijn roadtrip door Polen naar Riga in Letland. Als een kamikazepiloot op slecht onderhouden 2-baans wegen van vrachtwagen naar vrachtwagen sprinter. Wat wel fijn is dat tegenliggers dan naar rechts uitwijken zodat je met z'n drieen over een tweebaansweg past.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sydney, Londen, Brussel, Kaapstad, Port Elizabeth, Melbourne e.d. lijken me groter dan Rotterdam.
In Afrika leer je pas rijden (of obstakels ontwijken, same thing).
Ik herbenoem graag egostrelende feitjes over mijner persona.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja?
Hm was niet gericht aan jou aangezien ik op de hoogte ben van jouw verblijf in grote steden abroad.
Dan neem ik je de volgende keer wel aan het handje als je weer eens in een Wolla-Wolla buurt moet oversteken.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Azië is zeg maar een stapje hoger dan de pedestrian in normale wereldsteden inderdaad, hoe die lui het doen.
In Taipei ook m'n ogen uitgekeken, gaar volk.
Het is dan ook i.t.t. ons verkeer gewoon leuk.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, doet me denken aan mijn roadtrip door Polen naar Riga in Letland. Als een kamikazepiloot op slecht onderhouden 2-baans wegen van vrachtwagen naar vrachtwagen sprinter. Wat wel fijn is dat tegenliggers dan naar rechts uitwijken zodat je met z'n drieen over een tweebaansweg past.
Barbamama met hoofddoek negeerde gewoon alle stoplichten en voorrangsregels vanmiddag.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan neem ik je de volgende keer wel aan het handje als je weer eens in een Wolla-Wolla buurt moet oversteken.
Dan moet je ook meer mannelijkheid uitstralen, das belangrijk in die kringen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Barbamama met hoofddoek negeerde gewoon alle stoplichten en voorrangsregels vanmiddag.
Niet mijn fout.
Ik stenig haar de volgende keer wel.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je ook meer mannelijkheid uitstralen, das belangrijk in die kringen.![]()
Zal ik jou eens stenigen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stenig haar de volgende keer wel.
Maar ze heeft wel haar rijbewijsquote:Op woensdag 28 december 2011 23:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bij mij in de straat was er een of ander wijf die niet snapte dat haar auto het niet deed terwijl haar sleutels nog in de deur zaten.
Alleen jeeps mogen voetgangers negeren.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Barbamama met hoofddoek negeerde gewoon alle stoplichten en voorrangsregels vanmiddag.
Niet mijn fout.
Apropos Nederlandse gemoedelijkheid, toen ik vandaag wilde invoegen op de snelweg reed er een Opel Corsa muts voor me die met 65 (!) meteen aan het begin van de invoegstrook invoegde. Aangezien ik geen zin had om mijn wagen in het andere verkeer te drukken ben ik er in de sportstand maar over de invoegstrook rechts voorbijgegaan.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens werd ik wel blij verrast door de Nederlandse huisvrouw die ook overstak fiks begon te schelden en haar vinger gebruikte. Ik ben weer heerlijk verrast door Nederlandse gemoedelijkheid.
Jammer, het was een (jaja, stereotype bevestigd mensen).quote:Op woensdag 28 december 2011 23:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Alleen jeeps mogen voetgangers negeren.
Hehe je zei reflectiequote:Op woensdag 28 december 2011 23:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Apropos Nederlandse gemoedelijkheid, toen ik vandaag wilde invoegen op de snelweg reed er een Opel Corsa muts voor me die met 65 (!) meteen aan het begin van de invoegstrook invoegde. Aangezien ik geen zin had om mijn wagen in het andere verkeer te drukken ben ik er in de sportstand maar over de invoegstrook rechts voorbijgegaan.
Nou ik wist het, muts wist het gaspedaal niet te vinden, maar wel het hendeltje voor het grootlicht. Man man man, het was een hele discovoorstelling, gelukkig maar dat die snel in de achteruitkijkspiegel verdwijnt.
Dom wijf, zelfreflectie is weer 0,0.
Ultimate revenge is om dan voor haar te gaan lopen kruipen en haar er niet langs te laten.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Apropos Nederlandse gemoedelijkheid, toen ik vandaag wilde invoegen op de snelweg reed er een Opel Corsa muts voor me die met 65 (!) meteen aan het begin van de invoegstrook invoegde. Aangezien ik geen zin had om mijn wagen in het andere verkeer te drukken ben ik er in de sportstand maar over de invoegstrook rechts voorbijgegaan.
Nou ik wist het, muts wist het gaspedaal niet te vinden, maar wel het hendeltje voor het grootlicht. Man man man, het was een hele discovoorstelling, gelukkig maar dat die snel in de achteruitkijkspiegel verdwijnt.
Dom wijf, zelfreflectie is weer 0,0.
Like a boss.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:00 schreef De_Nuance het volgende:
Was in Amsterdam laatst, en een of andere dude was de weg aan het blokkeren, maar vond dat een vrouw er nog langs kon. Die vrouw vond van niet.
Man begon te schreeuwen: Waar heb je leren rijden??? In Turkije zeker!!
Dan is het vast geen Friese mokkel nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:00 schreef De_Nuance het volgende:
Kan allemaal tegenwoordig, want ze draagt een hoofddoek.
Wat een schandalige opmerking! Echt, ik zou er meteen een politieke discussie van maken.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:00 schreef De_Nuance het volgende:
Was in Amsterdam laatst, en een of andere dude was de weg aan het blokkeren, maar vond dat een vrouw er nog langs kon. Die vrouw vond van niet.
Man begon te schreeuwen: Waar heb je leren rijden??? In Turkije zeker!!
Kan allemaal tegenwoordig, want ze draagt een hoofddoek.
Als hij dat bij iedereen doet oké, als zijn woede wordt aangewakkerd door de hoofddoek moet ie zijn muil houden.quote:
Mwah, ik ben niet zo uit op wraak in het verkeer, alleen al omdat zich er vele PK's onder mijn rechtervoet bevinden waardoor de potentiele tegenstanders sowieso snel uit mijn buurt is verdwenen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ultimate revenge is om dan voor haar te gaan lopen kruipen en haar er niet langs te laten.
Ergo 80 blijven rijden naast een vrachtwagen. For the lulz biatch.
Nee hoor, gewoon asociale mensen in het verkeer. Heb me er niet mee bemoeid.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een schandalige opmerking! Echt, ik zou er meteen een politieke discussie van maken.
Zijn woede werd waarschijnlijk aangewakkerd door haar belabberde rijgedrag, maar jij zag een hoofddoek dus je dacht meteen met een neonazi te maken te hebben want hoe kan iemand in hemelsnaam kritiek hebben op iemand met een hoofddoek zonder ook maar enige aandacht te besteden aan de oorzaak van die opmerking, dat moet wel gewoon racisme zijn jwtz!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als hij dat bij iedereen doet oké, als zijn woede wordt aangewakkerd door de hoofddoek moet ie zijn muil houden.
Nee hoor, zeker niet. Het incident vond ik zelfs bijzonder grappig. En toen had ik de hoofddoek ook al gezien.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn woede werd waarschijnlijk aangewakkerd door haar belabberde rijgedrag, maar jij zag een hoofddoek dus je dacht meteen met een neonazi te maken te hebben want hoe kan iemand in hemelsnaam kritiek hebben op iemand met een hoofddoek zonder ook maar enige aandacht te besteden aan de oorzaak van die opmerking.
Ik wil nog wel eens wraak nemen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet zo uit op wraak in het verkeer, alleen al omdat zich er vele PK's onder mijn rechtervoet bevinden waardoor de potentiele tegenstanders sowieso snel uit mijn buurt is verdwenen.
Beetje de omgekeerde Wilders: vooral geen kritiek hebben op mensen met hoofddoeken.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn woede werd waarschijnlijk aangewakkerd door haar belabberde rijgedrag, maar jij zag een hoofddoek dus je dacht meteen met een neonazi te maken te hebben want hoe kan iemand in hemelsnaam kritiek hebben op iemand met een hoofddoek zonder ook maar enige aandacht te besteden aan de oorzaak van die opmerking, dat moet wel gewoon racisme zijn jwtz!
Wellicht was ze heel bekwaam in het rijden (en parkeren) in woestijnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet. Het incident vond ik zelfs bijzonder grappig.
Dat hij daarna 'In Turkije zeker zei' vond ik alleen jammer.
Leuk hoe jullie dit even zo snel concluderenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje de omgekeerde Wilders: vooral geen kritiek hebben op mensen met hoofddoeken.
Totdat er negers op je raam staan te tikken.....quote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens wraak nemen.
Asociaal(er) volk gewoonweg de weg blokkeren, heerlijk om ze te zien schelden achter het stuur.
Dat is waar, hij had moeten zeggen Goeree Overflakkee want die hoofddoek duidt zeker op een rasechte Nederlandse.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet. Het incident vond ik zelfs bijzonder grappig. En toen had ik de hoofddoek ook al gezien.
Pas toen hij daarna 'In Turkije zeker zei' vond ik het een beetje jammer.
Dan komt ze niet uit Turkije denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wellicht was ze heel bekwaam in het rijden (en parkeren) in woestijnen.
Op de snelweg?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Totdat er negers op je raam staan te tikken.....
O ja, daar hebben ze geen woestijnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dan komt ze niet uit Turkije denk ik.
Hoofddoeken duiden vaak op Nederlanders tegenwoordig ja, de kans is >90% dat ze haar rijbewijs in Nederland heeft gehaald.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, hij had moeten zeggen Goeree Overflakkee want die hoofddoek duidt zeker op een rasechte Nederlandse.
Zijn ze te lui voor.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze kunnen toch heel hard rennen?
nope, helaas. Zou wel tof zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
O ja, daar hebben ze geen woestijnen.
Ah dus waar je je rijbewijs hebt gehaald is al een maatstaf voor etniciteit tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hoofddoeken duiden vaak op Nederlanders tegenwoordig ja, de kans is >90% dat ze haar rijbewijs in Nederland heeft gehaald.
Hoaxquote:Op donderdag 29 december 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn ze te lui voor.
*Badum-tsj*
Approve jij maar inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah dus waar je je rijbewijs hebt gehaald is al een maatstaf voor etniciteit tegenwoordig.
I approve.
Hoax.quote:
Je hebt daar alleen maar hele grote zandbakken.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
nope, helaas. Zou wel tof zijn.
Ik noem Turkse Nederlanders nog altijd Turk, ook al weet ik dat ze Nederlanders zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Approve jij maar inderdaad.
Scheelt weer gezeik.
Je moer.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je hebt daar alleen maar hele grote zandbakken.
Leuk voor je. Echt fantastisch.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noem Turkse Nederlanders nog altijd Turk, ook al weet ik dat ze Nederlanders zijn.
Force of habit.
Gewoon aangeleerd gedrag, m'n ex werd pissig als ik hem Nederlander noemde.quote:
Dat kan.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon aangeleerd gedrag, m'n ex werd pissig als ik hem Nederlander noemde.
Ik geef het op.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoax.
Die foto is genomen met politie weggeshopped achter hem en een Kentucky Fried Chicken wagen voor hem.
Yarr.quote:
Of zoals een van mijn Marokkaanse collega's eens zei over zijn woonwijk: het is verdomme net of ik in klein Casablanca woon!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noem Turkse Nederlanders nog altijd Turk, ook al weet ik dat ze Nederlanders zijn.
Force of habit.
Zelfspot is goud waard.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of zoals een van mijn Marokkaanse collega's eens zei over zijn woonwijk: het is verdomme net of ik in klein Casablanca woon!
Deze afbeelding illustreert het probleem beter:quote:Op donderdag 29 december 2011 00:08 schreef waht het volgende:
Ter illustratie van het probleem:
[ afbeelding ]
Die man ergert zich ook dood aan de groep allochtonen die ervoor kiezen een beetje langs de samenleving te hangen terwijl hij 40 uur per week op moet komen draven.quote:
Turkse Nederlanders hebben er ook geen probleem mee dat ze een dubbele nationaliteit hebben, Noord-Afrikanen daarintegen hebben normaal gesproken de neiging om deze dubbele nationaliteit te misbruiken voor eigen gewin(jullie moeten altijd mij hebben, boehoe!).quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Force of habit.
Hij is in ieder geval goed geïntegreerd dan.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die man ergert zich ook dood aan de groep allochtonen die ervoor kiezen een beetje langs de samenleving te hangen terwijl hij 40 uur per week op moet komen draven.
Lijkt me niet dat hij daar verantwoordelijk voor is dus daar zich meer aan zou moeten ergeren dan iemand anders.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die man ergert zich ook dood aan de groep allochtonen die ervoor kiezen een beetje langs de samenleving te hangen terwijl hij 40 uur per week op moet komen draven.
Nja, al mijn allochtone collega's denken er zo over. Maar er is gewoon een grote groep die nog steeds er een beetje bij bungelt. Voor de ouderen is dat wat mij betreft geen probleem: mijn pa zou ook niet kunnen veranderen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval goed geïntegreerd dan.
De aanhangselgroep straalt ook af op hem. Ik snap zijn klachten wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij daar verantwoordelijk voor is dus daar zich meer aan zou moeten ergeren dan iemand anders.
Verder zijn mensen met een baan doorgaans gelukkiger dus hij zou blij moeten zijn.
Dat is nog een allochtone eigenschap.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:15 schreef De_Nuance het volgende:
Vind het echt vervelend als mensen van je demanden afstand te nemen van 'slechte allochtonen' ik heb echt dan zoiets van ga lekker ergens anders huilen. Ik heb even weinig met die mensen te maken als jij.
Ik wordt niet gelukkig van het ondervolk dat uitkeringen int en ondankbaar is door crimineel te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij daar verantwoordelijk voor is dus daar zich meer aan zou moeten ergeren dan iemand anders.
Verder zijn mensen met een baan doorgaans gelukkiger dus hij zou blij moeten zijn.
Precies.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wordt niet gelukkig van het ondervolk dat uitkeringen int en ondankbaar is door crimineel te zijn.
Ik heb nergens iets over de omvang van de groep gezegd kereltje. Alleen of ik er wel of niet iets mee te maken heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nog een allochtone eigenschap.
Als een Nederlander iets doet voelen we ons allemaal beschaamd, maar bij jullie is 't altijd "ewa kleine groep jwtz".
Met zo'n individualistische mentaliteit neem je daar toch ook afstand van?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:15 schreef De_Nuance het volgende:
Vind het echt vervelend als mensen van je demanden afstand te nemen van 'slechte allochtonen' ik heb echt dan zoiets van ga lekker ergens anders huilen. Ik heb even weinig met die mensen te maken als jij.
Mooie auto's en mooie beestjes.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik geef het op.
Affijn, morgen weer eventjes naar Frankfurt toe, dus staat er 400km blazen over Duitsland's Autobahn op het programma. Kan me nu al verheugen op de A3 tussen Köln en Frankfurt, lekker 3-baans knallen door bergachtig gebied met bochten en stijgingen / afdalingen en alles erop en eraan.
De laatste keer ben ik een heel stuk opgetrokken met een Nederlandse diplomaat (CD-kenteken) in z'n snelle BMW, ben benieuwd welke maatjes er deze keer weer op mij wachten. In Frankfurt iig 3 Border Collies.
Ik wordt niet gelukkig van d/t fouten.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wordt niet gelukkig van het ondervolk dat uitkeringen int en ondankbaar is door crimineel te zijn.
Nice. Gerechtigheid.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef von_Preussen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ldief_in_elkaar.html
Waarom betrek je het meteen op jezelf? Juist deze prompte verdediging doet een debat verzanden in jij-bakken.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb nergens iets over de omvang van de groep gezegd kereltje. Alleen of ik er wel of niet iets mee te maken heb.
Waarom zo verdomd onverschillig m.b.t. allochtonen zoals Erik z'n collega die zich gewoon schaamt voor sommigen en zit je wel zo te kankeren op PVV'ers waar je net zoveel mee te maken hebt.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb nergens iets over de omvang van de groep gezegd kereltje. Alleen of ik er wel of niet iets mee te maken heb.
Nee. Ik was er ook niet naar op zoekquote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En, heb je een passende ballenknijper kunnen vinden?
Sorry master, I failed.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom betrek je het meteen op jezelf? Juist deze prompte verdediging doet een debat verzanden in jij-bakken.
Gewoon, daarom. *self-high-five*quote:Op donderdag 29 december 2011 00:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik wordt niet gelukkig van d/t fouten.
Maar uiteraard, dat spreekt voor zich. Snap niet waarom dat bevestiging nodig heeft.
Ja, maar de 'wat vind jij van..' huppeldepup negatief feit over allochtonen vragen komen er altijd wel bij een nieuwe baan.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Met zo'n individualistische mentaliteit neem je daar toch ook afstand van?
Het aantal katholieke mensen dat minderjarige jongetjes misbruikte is ook maar een kleine groep tov het aantal katholieken in de wereld.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nog een allochtone eigenschap.
Als een Nederlander iets doet voelen we ons allemaal beschaamd, maar bij jullie is 't altijd "ewa kleine groep jwtz".
Gewoon lekker carbid gaan schietenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Partijen die vuurwerkjes willen verbieden
Stuur de dierenpolitie er op af met geluidsmeters.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Meh, onzin, ik heb vaak genoeg op dat soort mensen gekankerd daar afstand van genomen en daarmee in discussie gegaan ook op fok.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zo verdomd onverschillig m.b.t. allochtonen zoals Erik z'n collega die zich gewoon schaamt voor sommigen en zit je wel zo te kankeren op PVV'ers waar je net zoveel mee te maken hebt.
Hypocriet.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef Auti het volgende:
[..]
Gewoon lekker carbid gaan schieten
Vind het opzich geen slecht idee.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Dion is van de partij voor de vrijheid.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Stuur de dierenpolitie er op af met geluidsmeters.
De Armeense genocide was niet gepleegd door allochtonen, dus daar kunnen we wel rustig over blijven praten toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja, maar de 'wat vind jij van..' huppeldepup negatief feit over allochtonen vragen komen er altijd wel bij een nieuwe baan.
Hoewel begrijpelijk, zeer irritant.
In de jaren 70 wilde molukkers nog wel eens treinen kapen of basisscholen bezetten, daarmee vergeleken valt de 'marokkaanse terreur' nog wel mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:21 schreef eriksd het volgende:
Waar ik mij aan kan ergeren is als moeders in het arabisch met piepjonge kinderen praten. De meest vormende fase als het om taal gaat, zet het kind niet op achterstand en probeer zoveel mogelijk Nederlands te praten.
Dat soort kleine dingen geven wat mij betreft aan dat er nog een lange weg te gaan is. Maargoed, die discussie had je met Surinamers in de jaren 70 ook en dat gaat nu ook allemaal prima. Er gloort dus licht aan het einde van de tunnel, maar inspanning blijft nodig. En wat mij betreft doet dat sentiment waar Wilders op inspeelt, "terug naar eigen land", de zaak geen goed.
Schei toch uit. Die ene keer per jaar dat je rotjes mag afsteken en pijltje de lucht in mag schieten.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind het opzich geen slecht idee.
Toch zouden Katholieken er afstand van moeten nemen in discussies.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het aantal katholieke mensen dat minderjarige jongetjes misbruikte is ook maar een kleine groep tov het aantal katholieken in de wereld.
Mooi illustrerend voorbeeld. De Armeense genocide, wat zou ik daar in hemelsnaam van moeten vinden?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
De Armeense genocide was niet gepleegd door allochtonen, dus daar kunnen we wel rustig over blijven praten toch?
Wat denk je zelf slimmerd?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mooi illustrerend voorbeeld. De Armeense genocide, wat zou ik daar in hemelsnaam van moeten vinden?
Ho ho, het feit dat mensen dat van je eisen was irritant ik snap best dat die collega zo een behoefte heeft.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch zouden Katholieken er afstand van moeten nemen in discussies.
Maar dat mag niet van D_N want dat is irritant.
Ik vind dat het voor mij zodanig irrelevant is dat ik die vraag gewoon kan negeren. Wat vind jij van de genocide in Rwanda?quote:
Klopt, alleen omdat het om kleinere vergrijpen met een hoge irritatiegraad is het sentiment zo negatief. En molukkers draaien nu ook behoorlijk mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In de jaren 70 wilde molukkers nog wel eens treinen kapen, daarmee vergeleken valt de 'marokkaanse terreur' nog wel mee.
Natuurlijk eisen ze dat, als je als medewerker ergens solliciteerd en ze hebben bijvoorbeeld slechte ervaringen en ze vragen je naar een stereotype en jij dan zegt "och, irritante vraag, kan mij dat nou boeien gozer" dan zegt dat genoeg over jou om je niet aan te nemen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ho ho, het feit dat mensen dat van je eisen was irritant ik snap best dat die collega zo een behoefte heeft.
Nee je moet vragen wat Voorschrift van de politionele acties in onze voormalige kolonie vindt.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vind dat het voor mij zodanig irrelevant is dat ik die vraag gewoon kan negeren. Wat vind jij van de genocide in Rwanda?
Waarom is dat interessant in een werkomgeving ?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:25 schreef waht het volgende:
[..]
Nee je moet vragen wat Voorschrift van de politionele acties in onze voormalige kolonie vindt.
Het was een succes, GroenLinks pleit er zelfs heden ten dage nog voor in Afghanistan.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:25 schreef waht het volgende:
[..]
Nee je moet vragen wat Voorschrift van de politionele acties in onze voormalige kolonie vindt.
Ik bak loempia's als beroep.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom is dat interessant in een werkomgeving ?
De laatste keer dat dat gebeurde vielen er meteen doden:quote:Op donderdag 29 december 2011 00:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooie auto's en mooie beestjes.
Misschien rijdt er ook een snelle AT-er of iemand van de DKDB
Ja en?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:21 schreef eriksd het volgende:
Waar ik mij aan kan ergeren is als moeders in het arabisch met piepjonge kinderen praten. De meest vormende fase als het om taal gaat, zet het kind niet op achterstand en probeer zoveel mogelijk Nederlands te praten.
Dat soort kleine dingen geven wat mij betreft aan dat er nog een lange weg te gaan is. Maargoed, die discussie had je met Surinamers in de jaren 70 ook en dat gaat nu ook allemaal prima. Er gloort dus licht aan het einde van de tunnel, maar inspanning blijft nodig. En wat mij betreft doet dat sentiment waar Wilders op inspeelt, "terug naar eigen land", de zaak geen goed.
Tweetaligheid is iets dat je toe moet juichen, maar ik krijg nou niet de indruk dat Nederlandse taalbeheersing gebaat met doorkruising door een compleet andere taal. Wat dat betreft lijken Duits en Nederlands toch wel redelijk op elkaar toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja en?
Mijn moeder heeft ook altijd Duits met mij gepraat, dat heeft niet geschaad, sterker nog, ik ben van mening dat het juist goed is dat allochtone kinderen ook een deel van hun oorspronkelijke cultuur meekrijgen. Taal is daar een essentieel onderdeel van.
Het was een dagenlange epos waarbij meerdere doden vielen, er een lijnbus werd gekaapt en waarmee men naar Nederland reed, en uiteindelijk in Keulen in de binnenstad stond terwijl allemaal journalisten om de auto met de gijzelaars heen stonden.quote:
Kan wel stellen dat er bij ons geen sprake van is. Snap ook niet waarom een lovenswaardige opmerking en overkoepelend standpunt nu tot een negatieve eigenschap gedraaid worden.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:29 schreef De_Nuance het volgende:
Zal wel weer te genuanceerd zijn, maarrrr
Mijn klacht was dus, dat die vragen iedere keer weer een beetje vervelend kunnen zijn.
Snap best dat mensen zich juist willen onderscheiden van slechte individuen in een bepaalde groep, maar dan is er een grote kans dat je op je werk vervalt tot een soort token status. Vertegenwoordiger van een groep en jij moet bewijzen dat allochtonen wel normaal kunnen zijn, dus je kan minder vaak klieren of fouten maken dan andere en dergelijke, is weer jammer. Beetje klieren hoort erbij in het leven.
Net zoals het in voormalig Joegoeslavië wel goed kwam zeker?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:31 schreef De_Nuance het volgende:
Ik geloof ook wel dat het uiteindelijk goed komt met de samenleving op multicultureel punt. Maar ik durf geen langetermijn voorspellingen te doen over de mensheid of Europa
Daar gaat het mij ook om, tweetaligheid bleek een zegen, maakt niet uit welke taal het is. Als kind pik je twee talen net zo makkelijk op als 1 taal.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tweetaligheid is iets dat je toe moet juichen, maar ik krijg nou niet de indruk dat Nederlandse taalbeheersing gebaat met doorkruising door een compleet andere taal. Wat dat betreft lijken Duits en Nederlands toch wel redelijk op elkaar toch?
Laatst was er zo'n item over "de meisje" en dat zou dan voortvloeien uit gebrekkige taalbeheersing onder allochtone jongeren wat doorsijpelt. Juist dat soort dingen moet je van jongs af aan zoveel mogelijk erin stampen.
Het gaat enkel slechter, de tijd van Woodstock ligt al ver achter ons.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:31 schreef De_Nuance het volgende:
Ik geloof ook wel dat het uiteindelijk goed komt met de samenleving op multicultureel punt. Maar ik durf geen langetermijn voorspellingen te doen over de mensheid of Europa
In bijna elke taal is er wel een naamval of een regel waardoor je een bepaald lidwoord voor een bepaald geslacht/onderwerp gebruikt, dat dat in het nederlands niet voorkomt is net zo lastig te begrijpen voor de engelsman als voor de marokkaan hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tweetaligheid is iets dat je toe moet juichen, maar ik krijg nou niet de indruk dat Nederlandse taalbeheersing gebaat met doorkruising door een compleet andere taal. Wat dat betreft lijken Duits en Nederlands toch wel redelijk op elkaar toch?
Laatst was er zo'n item over "de meisje" en dat zou dan voortvloeien uit gebrekkige taalbeheersing onder allochtone jongeren wat doorsijpelt. Juist dat soort dingen moet je van jongs af aan zoveel mogelijk erin stampen.
De Balkan is altijd een geval apart geweest. En als je ergens in gelooft betekent het niet dat je alle andere opties dan maar meteen uitsluit. Altijd alle opties openhouden.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net zoals het in voormalig Joegoeslavië wel goed kwam zeker?
Je weet niet hoe de toekomst eruit ziet, ik ook niet, dus moet je alle scenario openhouden.
Ha, 3 verliespartijen. Dat zou toch even lachen zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gaat enkel slechter, de tijd van Woodstock ligt al ver achter ons.
Het volgende conflict wordt natuurlijk Nederland-Duitsland op het EK, oh mijn Oranje bloed begint al weer te stromen op snelheid stroomversnelling kan ik je vertellen. Als we de poulefase niet halen vliegt hier de tv tegen de muur.
Gelukkig maar, en hier zat ik maar te denken dat oorlog buiten de opties viel.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De Balkan is altijd een geval apart geweest. En als je ergens in gelooft betekent het niet dat je alle andere opties dan maar meteen uitsluit. Altijd alle opties openhouden.
Dan gaan wij gezamelijk in Enschede kijken, dan neem ik mijn Duitse vlag mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gaat enkel slechter, de tijd van Woodstock ligt al ver achter ons.
Het volgende conflict wordt natuurlijk Nederland-Duitsland op het EK, oh mijn Oranje bloed begint al weer te stromen op snelheid stroomversnelling kan ik je vertellen. Als we de poulefase niet halen vliegt hier de tv tegen de muur.
Tegen Denemarken is sowieso makkelijk, Portugal en Duitsland is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ha, 3 verliespartijen. Dat zou toch even lachen zijn.
Lastig he dat begrijpend lezen?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en hier zat ik maar te denken dat oorlog buiten de opties viel.
Heer D_N, U zijt wijs.
Op individidueel vlak kan ik er weinig zinnigs over zeggen, maar in de politiek was de discussie tien jaar geleden dat er bepaalde belangengroepen zijn en personen met aanzien uit bepaalde gemeenschappen die bijvoorbeeld aangeven namens de Marokkaan te praten. En destijds waren die enkel selectief verontwaardigd. Dat is overigens nu wel een beetje omgeslagen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:29 schreef De_Nuance het volgende:
Zal wel weer te genuanceerd zijn, maarrrr
Mijn klacht was dus, dat die vragen iedere keer weer een beetje vervelend kunnen zijn.
Snap best dat mensen zich juist willen onderscheiden van slechte individuen in een bepaalde groep, maar dan is er een grote kans dat je op je werk vervalt tot een soort token status. Vertegenwoordiger van een groep en jij moet bewijzen dat allochtonen wel normaal kunnen zijn, dus je kan minder vaak klieren of fouten maken dan andere en dergelijke, is weer jammer. Beetje klieren hoort erbij in het leven.
Het gaat om conflicten n.a.v. ethniciteit, dat is iets wat ook hier een ondenkbare optie is. De rellen in Parijs in de afgelopen jaren waren daarvan slechts een voorproefje, op een dag komen die jongens ook met wapens op straat.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De Balkan is altijd een geval apart geweest. En als je ergens in gelooft betekent het niet dat je alle andere opties dan maar meteen uitsluit. Altijd alle opties openhouden.
Alle opties is alle opties he schat.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Lastig he dat begrijpend lezen?
Als jij je gaat aanmelden voor defensie.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle opties is alle opties he schat.
Dus kom, wanneer bombarderen we Griekenland?
De Europese lente!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat om conflicten n.a.v. ethniciteit, dat is iets wat ook hier een ondenkbare optie is. De rellen in Parijs in de afgelopen jaren waren daarvan slechts een voorproefje, op een dag komen die jongens ook met wapens op straat.
Technisch gezien ben ik dat al door simpelweg 18 te zijn geworden.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij je gaat aanmelden voor defensie.
Die jongens blijven natuurlijk eeuwig jong. En de integratie zal ineens stoppen. En dan verdwijnt de Franse staat. Erg realistisch dit scenario.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat om conflicten n.a.v. ethniciteit, dat is iets wat ook hier een ondenkbare optie is. De rellen in Parijs in de afgelopen jaren waren daarvan slechts een voorproefje, op een dag komen die jongens ook met wapens op straat.
Mooi, dan kan jij Nederland dienen door naar Griekenland te gaan als zijnde Nederlands militair.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien ben ik dat al door simpelweg 18 te zijn geworden.
Je hebt de post nog steeds niet goed geïnterpreteerd.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle opties is alle opties he schat.
Dus kom, wanneer bombarderen we Griekenland?
Natuurlijk, het 1st Casablanca Division sturen wij als generaals natuurlijk de frontlinie op.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij Nederland dienen door naar Griekenland te gaan als zijnde Nederlands militair.
Hoewel, als we dan samen gruwelijk irritant kunnen zijn, dan ga ik ook mee!
Nee, de jongens vallen de Franse staat aan waardoor het oorlog wordt in de straten.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die jongens blijven natuurlijk eeuwig jong. En de integratie zal ineens stoppen. En dan verdwijnt de Franse staat. Erg realistisch dit scenario.
Operatie bontkraag, zou ik het geheel noemen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk, het 1st Casablanca Division sturen wij als generaals natuurlijk de frontlinie op.
"Rotterdam conscripts".
Na de onthullingen die remlof deed laten steeds meer mensen in POL hun masker vallen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef waht het volgende:
De_Nuance ontpopt zich als militaristisch monster. Verlangend naar het hoogste geweldsspectrum in elke kwestie.
Het enige wat ik daarop kan zeggen: welkom.
Ja nee het is weer goed v_P. Tempelierstalk is hier weer aanwezig.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de jongens vallen de Franse staat aan waardoor het oorlog wordt in de straten.
Oh wacht, ze lopen nu al met automatische geweren door Marseille en zijn heer en meester over de stad, das geeneens meer een toekomstig scenario.
Precies, tijdens onze voorleg aan Haare Majesteit vermelden we er gewoon bij dat Rotterdammers van huize uit al gewend zijn om platgegooid te worden en met close combat in de straten dus die het meest geschikt zijn voor het front.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Operatie bontkraag, zou ik het geheel noemen.
The truth shall set you free.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Na de onthullingen die remlof deed laten steeds meer mensen in POL hun masker vallen.
Nee sorry, elke optie is toch echt elke optie.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je hebt de post nog steeds niet goed geïnterpreteerd.
Nog iets beter je best doen je komt er nog wel misschien.
En jij blijft de realiteit maar ontkennen: http://www.france24.com/e(...)v-wielding-gangstersquote:Op donderdag 29 december 2011 00:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja nee het is weer goed v_P. Tempelierstalk is hier weer aanwezig.
Nee, we bespreken hoe onze divisie wordt uitgezonden naar het front in de Pan Europese oorlog der oorlogen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef De_Nuance het volgende:
Dus jullie bespreken nu hoe jullie in Rotterdam op allochtonen gaan schieten?
Erg normaal dit wederom. Petje af hoor.
Wie heeft het hier over de Islam?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Populisten lopen zich altijd blind te staren op de islam terwijl ze vergelijkbare situaties bij reformanten oogluikend toestaan, en als dat uit de hand loopt het zelfs intern op willen laten lossen.
Toch wel een wat andere dimensie inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2011 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, we bespreken hoe onze divisie wordt uitgezonden naar het front in de Pan Europese oorlog der oorlogen.
U meneer, blijkt door de manier van tactische analyse, een groot strateeg te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, we bespreken hoe onze divisie wordt uitgezonden naar het front in de Pan Europese oorlog der oorlogen.
Ik vind dat Pan zo'n mooi woord. Geeft een zin meteen een soort nazomers-sfeertje met stille dreiging. Althans, dat is mijn perceptie.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij maakt er een Joegoslavische oorlog van meteen. Deed je dat dat ook met de maffia in Italië.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En jij blijft de realiteit maar ontkennen: http://www.france24.com/e(...)v-wielding-gangsters
Het Groot-Ridder kruis van de Orde der Nederlandsche Leeuw strijken we later wel op inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U meneer, blijkt door de manier van tactische analyse, een groot strateeg te zijn.
Dit in tegenstelling tot anderen, die dit analytisch vermorgen missen en enkel dienen om te sneuvelen.
Ook wel bekend als The Dutch Oven.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dat Pan zo'n mooi woord. Geeft een zin meteen een soort nazomers-sfeertje met stille dreiging. Althans, dat is mijn perceptie.
Melodramatiek is mijn specialiteit.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dat Pan zo'n mooi woord. Geeft een zin meteen een soort nazomers-sfeertje met stille dreiging. Althans, dat is mijn perceptie.
Ik zou graag willen dienen onder het "Nationaal Territoriaal Commando".quote:Op donderdag 29 december 2011 00:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij maakt er een Joegoslavische oorlog van meteen. Deed je dat dat ook met de maffia in Italië.
En wil jij onze Milosevic worden of graag dienen onder een Milosevic?
Meteen weer verpest.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ook wel bekend als The Dutch Oven.
Milosevic is een held voor jou he?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dienen onder het "Nationaal Territoriaal Commando".
Conceptversie ligt in zijn mailbox weg te rotten.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Meteen weer verpest.
Hoe is het met je essay?
En Osama bin Laden voor jou he?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Milosevic is een held voor jou he?
Wat wil je nou horen?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Milosevic is een held voor jou he?
Heimelijk is de Rotterdamse metro dan ook aangelegd als stormbaan, wie het overleefd is gekwalificeerd.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef waht het volgende:
Operatie Bontkraag zal veel vragen van onze manschappen, zij zullen urban warfare tot tweede natuur moeten hebben ontwikkeld. Hun beoordelingsvermogen zal tot het uiterste worden getest, alsook hun loyaliteit aan de hogere macht.
Ik zag hem vorige week nog voorbijsnellen, chaotisch als altijd. Liet ook een stapel papier uit zijn handen vallen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
Conceptversie ligt in zijn mailbox weg te rotten.
Operatie Bontkraag.... , het lijkt me meer een slogan voor de PvdD.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef waht het volgende:
Operatie Bontkraag zal veel vragen van onze manschappen, zij zullen urban warfare tot tweede natuur moeten hebben ontwikkeld. Hun beoordelingsvermogen zal tot het uiterste worden getest, alsook hun loyaliteit aan de hogere macht.
Nee ik vind hem een achterlijke debiel.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En Osama bin Laden voor jou he?
Zij mogen onze 'canine' divisie vormen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Operatie Bontkraag.... , het lijkt me meer een slogan voor de PvdD.
De Wilders van de Balkan.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee ik vind hem een achterlijke debiel.
En nu jij, wat is je mening over Milosevic?
Dat is inderdaad best apartquote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Populisten lopen zich altijd blind te staren op de islam terwijl ze vergelijkbare situaties bij reformanten oogluikend toestaan, en als dat uit de hand loopt het zelfs intern op willen laten lossen.
Wilders vind ik zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Wilders van de Balkan.
Plus dat hij een politicus is, en jij weet hoe ik over politici denk.
Desertie valt zekersteweten onder verkwanseling me dunkt.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef waht het volgende:
De_Nuance zal tijdens het conflict snel in rang stijgen door zijn fingerspitzengefühl en bereidheid tot het nemen van moeilijke beslissingen. Zal hij echter zijn eer kunnen behouden, en zijn eigen waarden en normen niet verkwanselen?
Dat is de vraag.
Ik vertrek meteen hoor. Heb helemaal geen trek in oorlog.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef waht het volgende:
De_Nuance zal tijdens het conflict snel in rang stijgen door zijn fingerspitzengefühl en bereidheid tot het nemen van moeilijke beslissingen. Zal hij echter zijn eer kunnen behouden, en zijn eigen waarden en normen niet verkwanselen?
Dat is de vraag.
Jij mag bij de propaganda-dienst, moraal van de vijand naar beneden helpen door Phil Collins CD's af te werpen met Hercules transportvliegtuigen.quote:
Ik denk dat ik een heel rustig half jaartje tegemoet kan zien. Ik heb me voor de goede sier ingeschreven voor februari, en ongetwijfeld zal alles af zijn voor februari, maar de officiële deadlines hangen als het zwaard van Mohammed boven mijn hoofd.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zag hem vorige week nog voorbijsnellen, chaotisch als altijd. Liet ook een stapel papier uit zijn handen vallen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vertrek meteen hoor. Heb helemaal geen trek in oorlog.
Ik anticipeer echt alles.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Desertie valt zekersteweten onder verkwanseling me dunkt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij mag bij de propaganda-dienst, moraal van de vijand naar beneden helpen door Phil Collins CD's af te werpen met Hercules transportvliegtuigen.
Zie je het al voor je, alleen dan met Phil Collins door de speakers?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij mag bij de propaganda-dienst, moraal van de vijand naar beneden helpen door Phil Collins CD's af te werpen met Hercules transportvliegtuigen.
Wat is er met Dr.Nikita gebeurd eigenlijk?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:50 schreef du_ke het volgende:
We hebben hier ooit een user gehad die zich Dora_van_Krizadac (oid) noemde uit bewondering voor Radovan Karadzic die zo moedig streed tegen de Moslims
Misschien kan dat als inspiratie dienen voor sommige users hier.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:50 schreef du_ke het volgende:
We hebben hier ooit een user gehad die zich Dora_van_Krizadac (oid) noemde uit bewondering voor Radovan Karadzic die zo moedig streed tegen de Moslims
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Du_ke, jij bent ook zeker voor een vuurwerkverbod?
Waar twee vechten hebben twee schuld, zal z'n sergeant hem vertellen. Waarop De_Nuance bij zichzelf te rade gaat en uiteindelijk besluit het koninkrijk der Nederlanden te blijven steunen. Dit is een keerpunt in zijn leven.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Desertie valt zekersteweten onder verkwanseling me dunkt.
Feit was wel dat er radicale moslimelementen onder leiding van een oud-SS'er erop uit waren een kalifaat te stichten op de Balkan.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:50 schreef du_ke het volgende:
Je anticipeert niks vriend.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Ik anticipeer echt alles.
Like a boss.
Der Nuance kämpft fur die Endsieg des Niederländischen Volkes!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:51 schreef waht het volgende:
[..]
Waar twee vechten hebben twee schuld, zal z'n sergeant hem vertellen. Waarop De_Nuance bij zichzelf te rade gaat en uiteindelijk besluit het koninkrijk der Nederlanden te blijven steunen. Dit is een keerpunt in zijn leven.
Het is door helden als hem dat de eindoverwinning ons toekomt, en niet de vijand (wiens identiteit mij nog steeds niet duidelijk is).
Ja, jij wilt natuurlijk een rein thuisland voor de Bosniers hebben, compleet gezuiverd van Kroaten en Serviers.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:50 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Misschien kan dat als inspiratie dienen voor sommige users hier.
Geheel realistisch doel was dat ook, als je de Balkanmoslims een beetje kent.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Feit was wel dat er radicale moslimelementen onder leiding van een oud-SS'er erop uit waren een kalifaat te stichten op de Balkan.
Wil je de foto's zien?
Wat?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, jij wilt natuurlijk een rein thuisland voor de Bosniers hebben, compleet gezuiverd van Kroaten en Serviers.
Drukke kerstdagen denk ikquote:Op donderdag 29 december 2011 00:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is er met Dr.Nikita gebeurd eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |