Wuuutquote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, voor ons niet.
Hoeveel Turken of Marokkanen ik al wel niet bijna tegen m'n auto aan heb gehad of dat ik omver ben gereden terwijl ik onschuldig derp-a-derp loop of fiets is niet te tellen, wat een kamikaze piloten.
Duimen voor een vrouwelijke examinatrice.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wil ook eens een examinator die een hekel heeft aan bakfietsmoeders die geen rekening houden met andere weggebruikers.
Ik moest derp-a-derp opzoeken en heb geen definitie kunnen vinden.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoeveel Turken of Marokkanen ik al wel niet bijna tegen m'n auto aan heb gehad of dat ik omver ben gereden terwijl ik onschuldig derp-a-derp loop of fiets is niet te tellen, wat een kamikaze piloten.
You know its true!quote:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:45 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb een gesigneerde foto van Monique Smit.
Ik snap niet wat je bedoelt dus kan bevestigen noch ontkennenquote:
Kan kloppen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest derp-a-derp opzoeken en heb geen definitie kunnen vinden.
Haha, nee, gewoon in een stad met meer dan 100.000 inwoners.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zeker in een gehucht zonder tweebaanswegen.
Monique Smit heeft een gesigneerde foto van mij.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:45 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb een gesigneerde foto van Monique Smit.
In Rotterdam word ik geregeld tot stoppen gemaand door drugsrunners.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Wat mij betreft blijf je gewoon in Rotterdam in de auto. Kennis van verdere regels is niet nodig.
Dat ik statistisch gezien vaker bijna ben aangereden door allochtonen dan autochtonen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt dus kan bevestigen noch ontkennen
Voor minder ben ik gezaktquote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, nee, gewoon in een stad met meer dan 100.000 inwoners.
Met twee fouten, 1 keer links voorgesorteerd terwijl ze examinatrice wilde dat ik rechts reed en na 1 minuut na het aanvang van de examens bijna een Vinexfamilie doodgereden op een kruising.
Maar toch geslaagd.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Voor minder ben ik gezakt
'Je keek niet goed genoeg in de spiegels'
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ik statistisch gezien vaker bijna ben aangereden door allochtonen dan autochtonen.
Maar dat is echt serieus zo.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zuster, wilt u die meneer Pruissen nog even zijn favoriete pet geven? Dan voelt hij zich vast een stuk beter
Er stond in de omschrijving dat het staatsexamen voornamelijk gedaan werd om de positieve punten te beoordelen, dus het zullen vast vrouwen zijn die het afnemen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Duimen voor een vrouwelijke examinatrice.
Die kunnen sowieso niet rijden dus dat is dan meteen je marge.
één van de redenen dat je in de grote stad moet hebben gereden voor je echt auto-ontmaagd bent.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ik statistisch gezien vaker bijna ben aangereden door allochtonen dan autochtonen.
Gewoon iets heel lelijks aantrekken ofzo, worden ze afgeleid door je slechte modesmaak.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er stond in de omschrijving dat het staatsexamen voornamelijk gedaan werd om de positieve punten te beoordelen, dus het zullen vast vrouwen zijn die het afnemen.
Grammarnazi.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heb ik met mensen die persoonsvormen vervoegen als bijvoeglijk naamwoorden en vervolgens niet consequent kiezen voor meervoud of enkelvoud.
Ik was volgens mij alleen maar geslaagd omdat ik een drama maakte toen hij me wilde laten zakken.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, nee, gewoon in een stad met meer dan 100.000 inwoners.
Met twee fouten, 1 keer links voorgesorteerd terwijl ze examinatrice wilde dat ik rechts reed en na 1 minuut na het aanvang van de examens bijna een Vinexfamilie doodgereden op een kruising.
Maar toch geslaagd.
Nee hoor, er gelden dezelfde regels, alleen als je zakt zijn ze wat vriendelijker en je krijgt vooraf een koekje.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er stond in de omschrijving dat het staatsexamen voornamelijk gedaan werd om de positieve punten te beoordelen, dus het zullen vast vrouwen zijn die het afnemen.
Sydney, Londen, Brussel, Kaapstad, Port Elizabeth, Melbourne e.d. lijken me groter dan Rotterdam.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
één van de redenen dat je in de grote stad moet hebben gereden voor je echt auto-ontmaagd bent.
klopt, maar waarom voelde je je überhaupt aangesproken ?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sydney, Londen, Brussel, Kaapstad, Port Elizabeth, Melbourne e.d. lijken me groter dan Rotterdam.
Je moet gewoon je natuurlijke autoriteit laten blijken, dan stoppen ze wel.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |