Ha, troll succesvol.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:34 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
WTF, jij zit altijd te zeiken op het HBO en je hebt zelf niet eens een fatsoenlijke HBO opleiding gedaan
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag voor de vierde keer gezakt dus aan de BNOR(staatsexamen).
Ik was aanvankelijk al 2 rijexamens aan geld kwijt om te mogen afrijden, vanwege mn ritalin gebruik.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zuigt mooi zeg. Duur geintje ook.
Ik zie jou dit gezicht ook echt trekken als iemand je zoiets vertelt. Glaasje wijn in de hand erbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Recreatief gebruik van voorgeschreven drugs is inderdaad een toenemend probleem in Westerse samenlevingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was aanvankelijk al 2 rijexamens aan geld kwijt om te mogen afrijden, vanwege mn ritalin gebruik.
Ja, je kan niet rijden.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:29 schreef De_Nuance het volgende:
Bij de eerste vrouw was ik wel geslaagd, zegt dat alweer genoeg?
Je hebt het nu over je rijles?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:29 schreef De_Nuance het volgende:
Bij de eerste vrouw was ik wel geslaagd, zegt dat alweer genoeg?
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:27 schreef Zeeland het volgende:
Over één ding valt niet te twisten:Wees eens wat originelerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom (terug) overigens
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ik heb het in een keer gehaald, met maar 2 fouten.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens ben ik twee keer gezakt voor mn theorie..
Nee over mijn praktijkexamen.quote:
Ik moest 140 euro neerleggen voor een bezoekje aan een psychiater die ik niet kende en binnen 5 minuten bepaalde dat ik wel een rijtest moest doen, waar ik ook nog lesgeld voor moest neerleggen zodat die ;arts; kon bepalen of ik wel fysiek in staat was om een auto te bedienenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Recreatief gebruik van voorgeschreven drugs is inderdaad een toenemend probleem in Westerse samenlevingen.
Ik ben een keer uitgefoeterd door zo'n rij-instructrice toen ik zei: "Ben toch wel blij dat m'n talent erkend word dat ik nu al les mag geven aan anderen". Kutwijf, geen humor.quote:
Enorm laf en achterbaks inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef Picchia het volgende:
Bij mijn theorieexamen kreeg ik een heleboel vragen waarover niets in het theorieboek stond. Dat vond ik zo laf.
Hoe gaat die test? Er staat een auto met twee open portieren en als je achterin gaat zitten is het fout?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik moest 140 euro neerleggen voor een bezoekje aan een psychiater die ik niet kende en binnen 5 minuten bepaalde dat ik wel een rijtest moest doen, waar ik ook nog lesgeld voor moest neerleggen zodat die ;arts; kon bepalen of ik wel fysiek in staat was om een auto te bedienen
Mietje.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het in een keer gehaald, met maar 2 fouten.
Lozers.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:32 schreef Friek_ het volgende:
Overigens zal ik zo maar mijn eerste biertje pakken.
Ik moest weer hard lachen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:32 schreef Friek_ het volgende:
Overigens zal ik zo maar mijn eerste biertje pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |