Je hebt daar alleen maar hele grote zandbakken.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
nope, helaas. Zou wel tof zijn.
Ik noem Turkse Nederlanders nog altijd Turk, ook al weet ik dat ze Nederlanders zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Approve jij maar inderdaad.
Scheelt weer gezeik.
Je moer.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je hebt daar alleen maar hele grote zandbakken.
Leuk voor je. Echt fantastisch.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noem Turkse Nederlanders nog altijd Turk, ook al weet ik dat ze Nederlanders zijn.
Force of habit.
Gewoon aangeleerd gedrag, m'n ex werd pissig als ik hem Nederlander noemde.quote:
Dat kan.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon aangeleerd gedrag, m'n ex werd pissig als ik hem Nederlander noemde.
Ik geef het op.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoax.
Die foto is genomen met politie weggeshopped achter hem en een Kentucky Fried Chicken wagen voor hem.
Yarr.quote:
Of zoals een van mijn Marokkaanse collega's eens zei over zijn woonwijk: het is verdomme net of ik in klein Casablanca woon!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noem Turkse Nederlanders nog altijd Turk, ook al weet ik dat ze Nederlanders zijn.
Force of habit.
Zelfspot is goud waard.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of zoals een van mijn Marokkaanse collega's eens zei over zijn woonwijk: het is verdomme net of ik in klein Casablanca woon!
Deze afbeelding illustreert het probleem beter:quote:Op donderdag 29 december 2011 00:08 schreef waht het volgende:
Ter illustratie van het probleem:
[ afbeelding ]
Die man ergert zich ook dood aan de groep allochtonen die ervoor kiezen een beetje langs de samenleving te hangen terwijl hij 40 uur per week op moet komen draven.quote:
Turkse Nederlanders hebben er ook geen probleem mee dat ze een dubbele nationaliteit hebben, Noord-Afrikanen daarintegen hebben normaal gesproken de neiging om deze dubbele nationaliteit te misbruiken voor eigen gewin(jullie moeten altijd mij hebben, boehoe!).quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Force of habit.
Hij is in ieder geval goed geïntegreerd dan.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die man ergert zich ook dood aan de groep allochtonen die ervoor kiezen een beetje langs de samenleving te hangen terwijl hij 40 uur per week op moet komen draven.
Lijkt me niet dat hij daar verantwoordelijk voor is dus daar zich meer aan zou moeten ergeren dan iemand anders.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die man ergert zich ook dood aan de groep allochtonen die ervoor kiezen een beetje langs de samenleving te hangen terwijl hij 40 uur per week op moet komen draven.
Nja, al mijn allochtone collega's denken er zo over. Maar er is gewoon een grote groep die nog steeds er een beetje bij bungelt. Voor de ouderen is dat wat mij betreft geen probleem: mijn pa zou ook niet kunnen veranderen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval goed geïntegreerd dan.
De aanhangselgroep straalt ook af op hem. Ik snap zijn klachten wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij daar verantwoordelijk voor is dus daar zich meer aan zou moeten ergeren dan iemand anders.
Verder zijn mensen met een baan doorgaans gelukkiger dus hij zou blij moeten zijn.
Dat is nog een allochtone eigenschap.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:15 schreef De_Nuance het volgende:
Vind het echt vervelend als mensen van je demanden afstand te nemen van 'slechte allochtonen' ik heb echt dan zoiets van ga lekker ergens anders huilen. Ik heb even weinig met die mensen te maken als jij.
Ik wordt niet gelukkig van het ondervolk dat uitkeringen int en ondankbaar is door crimineel te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij daar verantwoordelijk voor is dus daar zich meer aan zou moeten ergeren dan iemand anders.
Verder zijn mensen met een baan doorgaans gelukkiger dus hij zou blij moeten zijn.
Precies.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wordt niet gelukkig van het ondervolk dat uitkeringen int en ondankbaar is door crimineel te zijn.
Ik heb nergens iets over de omvang van de groep gezegd kereltje. Alleen of ik er wel of niet iets mee te maken heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nog een allochtone eigenschap.
Als een Nederlander iets doet voelen we ons allemaal beschaamd, maar bij jullie is 't altijd "ewa kleine groep jwtz".
Met zo'n individualistische mentaliteit neem je daar toch ook afstand van?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:15 schreef De_Nuance het volgende:
Vind het echt vervelend als mensen van je demanden afstand te nemen van 'slechte allochtonen' ik heb echt dan zoiets van ga lekker ergens anders huilen. Ik heb even weinig met die mensen te maken als jij.
Mooie auto's en mooie beestjes.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik geef het op.
Affijn, morgen weer eventjes naar Frankfurt toe, dus staat er 400km blazen over Duitsland's Autobahn op het programma. Kan me nu al verheugen op de A3 tussen Köln en Frankfurt, lekker 3-baans knallen door bergachtig gebied met bochten en stijgingen / afdalingen en alles erop en eraan.
De laatste keer ben ik een heel stuk opgetrokken met een Nederlandse diplomaat (CD-kenteken) in z'n snelle BMW, ben benieuwd welke maatjes er deze keer weer op mij wachten. In Frankfurt iig 3 Border Collies.
Ik wordt niet gelukkig van d/t fouten.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wordt niet gelukkig van het ondervolk dat uitkeringen int en ondankbaar is door crimineel te zijn.
Nice. Gerechtigheid.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef von_Preussen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ldief_in_elkaar.html
Waarom betrek je het meteen op jezelf? Juist deze prompte verdediging doet een debat verzanden in jij-bakken.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb nergens iets over de omvang van de groep gezegd kereltje. Alleen of ik er wel of niet iets mee te maken heb.
Waarom zo verdomd onverschillig m.b.t. allochtonen zoals Erik z'n collega die zich gewoon schaamt voor sommigen en zit je wel zo te kankeren op PVV'ers waar je net zoveel mee te maken hebt.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb nergens iets over de omvang van de groep gezegd kereltje. Alleen of ik er wel of niet iets mee te maken heb.
Nee. Ik was er ook niet naar op zoekquote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En, heb je een passende ballenknijper kunnen vinden?
Sorry master, I failed.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom betrek je het meteen op jezelf? Juist deze prompte verdediging doet een debat verzanden in jij-bakken.
Gewoon, daarom. *self-high-five*quote:Op donderdag 29 december 2011 00:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik wordt niet gelukkig van d/t fouten.
Maar uiteraard, dat spreekt voor zich. Snap niet waarom dat bevestiging nodig heeft.
Ja, maar de 'wat vind jij van..' huppeldepup negatief feit over allochtonen vragen komen er altijd wel bij een nieuwe baan.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Met zo'n individualistische mentaliteit neem je daar toch ook afstand van?
Het aantal katholieke mensen dat minderjarige jongetjes misbruikte is ook maar een kleine groep tov het aantal katholieken in de wereld.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nog een allochtone eigenschap.
Als een Nederlander iets doet voelen we ons allemaal beschaamd, maar bij jullie is 't altijd "ewa kleine groep jwtz".
Gewoon lekker carbid gaan schietenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Partijen die vuurwerkjes willen verbieden
Stuur de dierenpolitie er op af met geluidsmeters.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Meh, onzin, ik heb vaak genoeg op dat soort mensen gekankerd daar afstand van genomen en daarmee in discussie gegaan ook op fok.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zo verdomd onverschillig m.b.t. allochtonen zoals Erik z'n collega die zich gewoon schaamt voor sommigen en zit je wel zo te kankeren op PVV'ers waar je net zoveel mee te maken hebt.
Hypocriet.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef Auti het volgende:
[..]
Gewoon lekker carbid gaan schieten
Vind het opzich geen slecht idee.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Dion is van de partij voor de vrijheid.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Stuur de dierenpolitie er op af met geluidsmeters.
De Armeense genocide was niet gepleegd door allochtonen, dus daar kunnen we wel rustig over blijven praten toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja, maar de 'wat vind jij van..' huppeldepup negatief feit over allochtonen vragen komen er altijd wel bij een nieuwe baan.
Hoewel begrijpelijk, zeer irritant.
In de jaren 70 wilde molukkers nog wel eens treinen kapen of basisscholen bezetten, daarmee vergeleken valt de 'marokkaanse terreur' nog wel mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:21 schreef eriksd het volgende:
Waar ik mij aan kan ergeren is als moeders in het arabisch met piepjonge kinderen praten. De meest vormende fase als het om taal gaat, zet het kind niet op achterstand en probeer zoveel mogelijk Nederlands te praten.
Dat soort kleine dingen geven wat mij betreft aan dat er nog een lange weg te gaan is. Maargoed, die discussie had je met Surinamers in de jaren 70 ook en dat gaat nu ook allemaal prima. Er gloort dus licht aan het einde van de tunnel, maar inspanning blijft nodig. En wat mij betreft doet dat sentiment waar Wilders op inspeelt, "terug naar eigen land", de zaak geen goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |