Nee, de jongens vallen de Franse staat aan waardoor het oorlog wordt in de straten.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die jongens blijven natuurlijk eeuwig jong. En de integratie zal ineens stoppen. En dan verdwijnt de Franse staat. Erg realistisch dit scenario.
Operatie bontkraag, zou ik het geheel noemen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk, het 1st Casablanca Division sturen wij als generaals natuurlijk de frontlinie op.
"Rotterdam conscripts".
Na de onthullingen die remlof deed laten steeds meer mensen in POL hun masker vallen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef waht het volgende:
De_Nuance ontpopt zich als militaristisch monster. Verlangend naar het hoogste geweldsspectrum in elke kwestie.
Het enige wat ik daarop kan zeggen: welkom.
Ja nee het is weer goed v_P. Tempelierstalk is hier weer aanwezig.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de jongens vallen de Franse staat aan waardoor het oorlog wordt in de straten.
Oh wacht, ze lopen nu al met automatische geweren door Marseille en zijn heer en meester over de stad, das geeneens meer een toekomstig scenario.
Precies, tijdens onze voorleg aan Haare Majesteit vermelden we er gewoon bij dat Rotterdammers van huize uit al gewend zijn om platgegooid te worden en met close combat in de straten dus die het meest geschikt zijn voor het front.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Operatie bontkraag, zou ik het geheel noemen.
The truth shall set you free.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Na de onthullingen die remlof deed laten steeds meer mensen in POL hun masker vallen.
Nee sorry, elke optie is toch echt elke optie.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je hebt de post nog steeds niet goed geïnterpreteerd.
Nog iets beter je best doen je komt er nog wel misschien.
En jij blijft de realiteit maar ontkennen: http://www.france24.com/e(...)v-wielding-gangstersquote:Op donderdag 29 december 2011 00:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja nee het is weer goed v_P. Tempelierstalk is hier weer aanwezig.
Nee, we bespreken hoe onze divisie wordt uitgezonden naar het front in de Pan Europese oorlog der oorlogen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef De_Nuance het volgende:
Dus jullie bespreken nu hoe jullie in Rotterdam op allochtonen gaan schieten?
Erg normaal dit wederom. Petje af hoor.
Wie heeft het hier over de Islam?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Populisten lopen zich altijd blind te staren op de islam terwijl ze vergelijkbare situaties bij reformanten oogluikend toestaan, en als dat uit de hand loopt het zelfs intern op willen laten lossen.
Toch wel een wat andere dimensie inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2011 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, we bespreken hoe onze divisie wordt uitgezonden naar het front in de Pan Europese oorlog der oorlogen.
U meneer, blijkt door de manier van tactische analyse, een groot strateeg te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, we bespreken hoe onze divisie wordt uitgezonden naar het front in de Pan Europese oorlog der oorlogen.
Ik vind dat Pan zo'n mooi woord. Geeft een zin meteen een soort nazomers-sfeertje met stille dreiging. Althans, dat is mijn perceptie.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij maakt er een Joegoslavische oorlog van meteen. Deed je dat dat ook met de maffia in Italië.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En jij blijft de realiteit maar ontkennen: http://www.france24.com/e(...)v-wielding-gangsters
Het Groot-Ridder kruis van de Orde der Nederlandsche Leeuw strijken we later wel op inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U meneer, blijkt door de manier van tactische analyse, een groot strateeg te zijn.
Dit in tegenstelling tot anderen, die dit analytisch vermorgen missen en enkel dienen om te sneuvelen.
Ook wel bekend als The Dutch Oven.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dat Pan zo'n mooi woord. Geeft een zin meteen een soort nazomers-sfeertje met stille dreiging. Althans, dat is mijn perceptie.
Melodramatiek is mijn specialiteit.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dat Pan zo'n mooi woord. Geeft een zin meteen een soort nazomers-sfeertje met stille dreiging. Althans, dat is mijn perceptie.
Ik zou graag willen dienen onder het "Nationaal Territoriaal Commando".quote:Op donderdag 29 december 2011 00:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij maakt er een Joegoslavische oorlog van meteen. Deed je dat dat ook met de maffia in Italië.
En wil jij onze Milosevic worden of graag dienen onder een Milosevic?
Meteen weer verpest.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ook wel bekend als The Dutch Oven.
Milosevic is een held voor jou he?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dienen onder het "Nationaal Territoriaal Commando".
Conceptversie ligt in zijn mailbox weg te rotten.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Meteen weer verpest.
Hoe is het met je essay?
En Osama bin Laden voor jou he?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Milosevic is een held voor jou he?
Wat wil je nou horen?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Milosevic is een held voor jou he?
Heimelijk is de Rotterdamse metro dan ook aangelegd als stormbaan, wie het overleefd is gekwalificeerd.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef waht het volgende:
Operatie Bontkraag zal veel vragen van onze manschappen, zij zullen urban warfare tot tweede natuur moeten hebben ontwikkeld. Hun beoordelingsvermogen zal tot het uiterste worden getest, alsook hun loyaliteit aan de hogere macht.
Ik zag hem vorige week nog voorbijsnellen, chaotisch als altijd. Liet ook een stapel papier uit zijn handen vallen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
Conceptversie ligt in zijn mailbox weg te rotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |