Ha, 3 verliespartijen. Dat zou toch even lachen zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gaat enkel slechter, de tijd van Woodstock ligt al ver achter ons.
Het volgende conflict wordt natuurlijk Nederland-Duitsland op het EK, oh mijn Oranje bloed begint al weer te stromen op snelheid stroomversnelling kan ik je vertellen. Als we de poulefase niet halen vliegt hier de tv tegen de muur.
Gelukkig maar, en hier zat ik maar te denken dat oorlog buiten de opties viel.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De Balkan is altijd een geval apart geweest. En als je ergens in gelooft betekent het niet dat je alle andere opties dan maar meteen uitsluit. Altijd alle opties openhouden.
Dan gaan wij gezamelijk in Enschede kijken, dan neem ik mijn Duitse vlag mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gaat enkel slechter, de tijd van Woodstock ligt al ver achter ons.
Het volgende conflict wordt natuurlijk Nederland-Duitsland op het EK, oh mijn Oranje bloed begint al weer te stromen op snelheid stroomversnelling kan ik je vertellen. Als we de poulefase niet halen vliegt hier de tv tegen de muur.
Tegen Denemarken is sowieso makkelijk, Portugal en Duitsland is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ha, 3 verliespartijen. Dat zou toch even lachen zijn.
Lastig he dat begrijpend lezen?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en hier zat ik maar te denken dat oorlog buiten de opties viel.
Heer D_N, U zijt wijs.
Op individidueel vlak kan ik er weinig zinnigs over zeggen, maar in de politiek was de discussie tien jaar geleden dat er bepaalde belangengroepen zijn en personen met aanzien uit bepaalde gemeenschappen die bijvoorbeeld aangeven namens de Marokkaan te praten. En destijds waren die enkel selectief verontwaardigd. Dat is overigens nu wel een beetje omgeslagen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:29 schreef De_Nuance het volgende:
Zal wel weer te genuanceerd zijn, maarrrr
Mijn klacht was dus, dat die vragen iedere keer weer een beetje vervelend kunnen zijn.
Snap best dat mensen zich juist willen onderscheiden van slechte individuen in een bepaalde groep, maar dan is er een grote kans dat je op je werk vervalt tot een soort token status. Vertegenwoordiger van een groep en jij moet bewijzen dat allochtonen wel normaal kunnen zijn, dus je kan minder vaak klieren of fouten maken dan andere en dergelijke, is weer jammer. Beetje klieren hoort erbij in het leven.
Het gaat om conflicten n.a.v. ethniciteit, dat is iets wat ook hier een ondenkbare optie is. De rellen in Parijs in de afgelopen jaren waren daarvan slechts een voorproefje, op een dag komen die jongens ook met wapens op straat.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De Balkan is altijd een geval apart geweest. En als je ergens in gelooft betekent het niet dat je alle andere opties dan maar meteen uitsluit. Altijd alle opties openhouden.
Alle opties is alle opties he schat.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Lastig he dat begrijpend lezen?
Als jij je gaat aanmelden voor defensie.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle opties is alle opties he schat.
Dus kom, wanneer bombarderen we Griekenland?
De Europese lente!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat om conflicten n.a.v. ethniciteit, dat is iets wat ook hier een ondenkbare optie is. De rellen in Parijs in de afgelopen jaren waren daarvan slechts een voorproefje, op een dag komen die jongens ook met wapens op straat.
Technisch gezien ben ik dat al door simpelweg 18 te zijn geworden.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij je gaat aanmelden voor defensie.
Die jongens blijven natuurlijk eeuwig jong. En de integratie zal ineens stoppen. En dan verdwijnt de Franse staat. Erg realistisch dit scenario.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat om conflicten n.a.v. ethniciteit, dat is iets wat ook hier een ondenkbare optie is. De rellen in Parijs in de afgelopen jaren waren daarvan slechts een voorproefje, op een dag komen die jongens ook met wapens op straat.
Mooi, dan kan jij Nederland dienen door naar Griekenland te gaan als zijnde Nederlands militair.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien ben ik dat al door simpelweg 18 te zijn geworden.
Je hebt de post nog steeds niet goed geïnterpreteerd.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle opties is alle opties he schat.
Dus kom, wanneer bombarderen we Griekenland?
Natuurlijk, het 1st Casablanca Division sturen wij als generaals natuurlijk de frontlinie op.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij Nederland dienen door naar Griekenland te gaan als zijnde Nederlands militair.
Hoewel, als we dan samen gruwelijk irritant kunnen zijn, dan ga ik ook mee!
Nee, de jongens vallen de Franse staat aan waardoor het oorlog wordt in de straten.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die jongens blijven natuurlijk eeuwig jong. En de integratie zal ineens stoppen. En dan verdwijnt de Franse staat. Erg realistisch dit scenario.
Operatie bontkraag, zou ik het geheel noemen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk, het 1st Casablanca Division sturen wij als generaals natuurlijk de frontlinie op.
"Rotterdam conscripts".
Na de onthullingen die remlof deed laten steeds meer mensen in POL hun masker vallen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef waht het volgende:
De_Nuance ontpopt zich als militaristisch monster. Verlangend naar het hoogste geweldsspectrum in elke kwestie.
Het enige wat ik daarop kan zeggen: welkom.
Ja nee het is weer goed v_P. Tempelierstalk is hier weer aanwezig.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de jongens vallen de Franse staat aan waardoor het oorlog wordt in de straten.
Oh wacht, ze lopen nu al met automatische geweren door Marseille en zijn heer en meester over de stad, das geeneens meer een toekomstig scenario.
Precies, tijdens onze voorleg aan Haare Majesteit vermelden we er gewoon bij dat Rotterdammers van huize uit al gewend zijn om platgegooid te worden en met close combat in de straten dus die het meest geschikt zijn voor het front.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Operatie bontkraag, zou ik het geheel noemen.
The truth shall set you free.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Na de onthullingen die remlof deed laten steeds meer mensen in POL hun masker vallen.
Nee sorry, elke optie is toch echt elke optie.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je hebt de post nog steeds niet goed geïnterpreteerd.
Nog iets beter je best doen je komt er nog wel misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |