Je quotte mij.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
klopt, maar waarom voelde je je überhaupt aangesproken ?
de examenplek is iets bekender dus voor mij ook wat makkelijker, de kans dat ik door Baarn of Laren word geloost, wat mij het tweede en vierde examen vooral opbrak(laatste voornamelijk vanwege kerstdrukte) is een stuk kleiner iig.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee hoor, er gelden dezelfde regels, alleen als je zakt zijn ze wat vriendelijker en je krijgt vooraf een koekje.
Het is niet makkelijker of iets dergelijks
Ja?quote:
Azië is zeg maar een stapje hoger dan de pedestrian in normale wereldsteden inderdaad, hoe die lui het doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je moet gewoon je natuurlijke autoriteit laten blijken, dan stoppen ze wel.
Er is niets leukers om gewoon tussen rijdende auto's door de weg op te stappen en op meerbaanswegen tussen de langrazende auto's te staan.
Ja, tijdens mijn reis door China heb ik goed opgelet hoe de Chinezen de straten oversteken. Helden zijn het.
Haha, doet me denken aan mijn roadtrip door Polen naar Riga in Letland. Als een kamikazepiloot op slecht onderhouden 2-baans wegen van vrachtwagen naar vrachtwagen sprinter. Wat wel fijn is dat tegenliggers dan naar rechts uitwijken zodat je met z'n drieen over een tweebaansweg past.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sydney, Londen, Brussel, Kaapstad, Port Elizabeth, Melbourne e.d. lijken me groter dan Rotterdam.
In Afrika leer je pas rijden (of obstakels ontwijken, same thing).
Ik herbenoem graag egostrelende feitjes over mijner persona.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja?
Hm was niet gericht aan jou aangezien ik op de hoogte ben van jouw verblijf in grote steden abroad.
Dan neem ik je de volgende keer wel aan het handje als je weer eens in een Wolla-Wolla buurt moet oversteken.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Azië is zeg maar een stapje hoger dan de pedestrian in normale wereldsteden inderdaad, hoe die lui het doen.
In Taipei ook m'n ogen uitgekeken, gaar volk.
Het is dan ook i.t.t. ons verkeer gewoon leuk.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, doet me denken aan mijn roadtrip door Polen naar Riga in Letland. Als een kamikazepiloot op slecht onderhouden 2-baans wegen van vrachtwagen naar vrachtwagen sprinter. Wat wel fijn is dat tegenliggers dan naar rechts uitwijken zodat je met z'n drieen over een tweebaansweg past.
Barbamama met hoofddoek negeerde gewoon alle stoplichten en voorrangsregels vanmiddag.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan neem ik je de volgende keer wel aan het handje als je weer eens in een Wolla-Wolla buurt moet oversteken.
Dan moet je ook meer mannelijkheid uitstralen, das belangrijk in die kringen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Barbamama met hoofddoek negeerde gewoon alle stoplichten en voorrangsregels vanmiddag.
Niet mijn fout.
Ik stenig haar de volgende keer wel.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je ook meer mannelijkheid uitstralen, das belangrijk in die kringen.![]()
Zal ik jou eens stenigen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stenig haar de volgende keer wel.
Maar ze heeft wel haar rijbewijsquote:Op woensdag 28 december 2011 23:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bij mij in de straat was er een of ander wijf die niet snapte dat haar auto het niet deed terwijl haar sleutels nog in de deur zaten.
Alleen jeeps mogen voetgangers negeren.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Barbamama met hoofddoek negeerde gewoon alle stoplichten en voorrangsregels vanmiddag.
Niet mijn fout.
Apropos Nederlandse gemoedelijkheid, toen ik vandaag wilde invoegen op de snelweg reed er een Opel Corsa muts voor me die met 65 (!) meteen aan het begin van de invoegstrook invoegde. Aangezien ik geen zin had om mijn wagen in het andere verkeer te drukken ben ik er in de sportstand maar over de invoegstrook rechts voorbijgegaan.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens werd ik wel blij verrast door de Nederlandse huisvrouw die ook overstak fiks begon te schelden en haar vinger gebruikte. Ik ben weer heerlijk verrast door Nederlandse gemoedelijkheid.
Jammer, het was een (jaja, stereotype bevestigd mensen).quote:Op woensdag 28 december 2011 23:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Alleen jeeps mogen voetgangers negeren.
Hehe je zei reflectiequote:Op woensdag 28 december 2011 23:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Apropos Nederlandse gemoedelijkheid, toen ik vandaag wilde invoegen op de snelweg reed er een Opel Corsa muts voor me die met 65 (!) meteen aan het begin van de invoegstrook invoegde. Aangezien ik geen zin had om mijn wagen in het andere verkeer te drukken ben ik er in de sportstand maar over de invoegstrook rechts voorbijgegaan.
Nou ik wist het, muts wist het gaspedaal niet te vinden, maar wel het hendeltje voor het grootlicht. Man man man, het was een hele discovoorstelling, gelukkig maar dat die snel in de achteruitkijkspiegel verdwijnt.
Dom wijf, zelfreflectie is weer 0,0.
Ultimate revenge is om dan voor haar te gaan lopen kruipen en haar er niet langs te laten.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Apropos Nederlandse gemoedelijkheid, toen ik vandaag wilde invoegen op de snelweg reed er een Opel Corsa muts voor me die met 65 (!) meteen aan het begin van de invoegstrook invoegde. Aangezien ik geen zin had om mijn wagen in het andere verkeer te drukken ben ik er in de sportstand maar over de invoegstrook rechts voorbijgegaan.
Nou ik wist het, muts wist het gaspedaal niet te vinden, maar wel het hendeltje voor het grootlicht. Man man man, het was een hele discovoorstelling, gelukkig maar dat die snel in de achteruitkijkspiegel verdwijnt.
Dom wijf, zelfreflectie is weer 0,0.
Like a boss.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:00 schreef De_Nuance het volgende:
Was in Amsterdam laatst, en een of andere dude was de weg aan het blokkeren, maar vond dat een vrouw er nog langs kon. Die vrouw vond van niet.
Man begon te schreeuwen: Waar heb je leren rijden??? In Turkije zeker!!
Dan is het vast geen Friese mokkel nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:00 schreef De_Nuance het volgende:
Kan allemaal tegenwoordig, want ze draagt een hoofddoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |