We hebben iets gemeen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het in een keer gehaald, met maar 2 fouten.
Lozers.
Dat is dan weer jammer.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben een keer uitgefoeterd door zo'n rij-instructrice toen ik zei: "Ben toch wel blij dat m'n talent erkend word dat ik nu al les mag geven aan anderen". Kutwijf, geen humor.
Dat zijn ze allemaal, het is zo'n beetje de meest idiote baan ter wereld, de laatste stop voor gedwongen bijstand omdat niemand je wil inhuren zegmaar.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn rijinstructeur was een nogal.....vreemde gast.
Op die cursus die ik volgde dramde ze juist wel op die vragen, aan de andere kant betekende dat ook dat de personen die daar na 15 rijlessen zaten en dachten dat ze zonder rijervaring die theorie cursus in 2 middagjes les wel binnen hadden, nagenoeg allemaal gezakt waren.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef Picchia het volgende:
Bij mijn theorieexamen kreeg ik een heleboel vragen waarover niets in het theorieboek stond. Dat vond ik zo laf.
Lozers? Wat precies?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het in een keer gehaald, met maar 2 fouten.
Lozers.
En toeteren.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer.
Ik had zo'n macho vol humor. Was altijd lachen gieren en brullen.
Ik had een instructeur die m'n rijstijl constant afkankerde en af en toe die instructrice maar die wou me niet weerzien na mijn goedgeplaatste seksistische grap.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer.
Ik had zo'n macho vol humor. Was altijd lachen gieren en brullen.
O ja het was wel een Turk.quote:
Het is gewoon een rijles met een soort van examinator, meer niet, maar dan heb ik ook een minuut of 20 in de file gestaanquote:Op woensdag 28 december 2011 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe gaat die test? Er staat een auto met twee open portieren en als je achterin gaat zitten is het fout?
Allochtonen lessen toch alleen bij allochtonen is me opgevallen, als je zo'n auto ziet rijden met "Gomuz Rijles" of weet ik veel wat zitten er nooit blanken in.quote:
Een van de vele tekenen dat er nog steeds sprake is van een subcultuur.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allochtonen lessen toch alleen bij allochtonen is me opgevallen, als je zo'n auto ziet rijden met "Gomuz Rijles" of weet ik veel wat zitten er nooit blanken in.
Met verstrekkende gevolgen, dat ze niet rijden kunnen is namelijk ook een gegeven.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een van de vele tekenen dat er nog steeds sprake is van een subcultuur.
Hm, bij mijn instructeur waren er genoeg 'blanken' in ieder geval. Denk tegen de helftquote:Op woensdag 28 december 2011 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allochtonen lessen toch alleen bij allochtonen is me opgevallen, als je zo'n auto ziet rijden met "Gomuz Rijles" of weet ik veel wat zitten er nooit blanken in.
8:00 is dan ook veel te vroeg. Dat zou voor mij ook een dealbreaker zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef robin007bond het volgende:
Man, sommige mensen zijn echt ver heen.
Sommige uitkeringstrekkers willen echt niet werken voor fulltime baan!
Users die zich superieur voelen om een uitkering, dat heb ik nog nooit meegemaakt
In Rotterdam is er dan ook geen alternatief, het is namelijk een kutbaantje.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hm, bij mijn instructeur waren er genoeg 'blanken' in ieder geval.
Dat zal.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Rotterdam is er dan ook geen alternatief, het is namelijk een kutbaantje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |