SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muńo ēngos ńuhys issa."
Teveel healers op LC, ik denk eraan om DPS te gaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef GuybrushT het volgende:
echt veel moeite om healers te vinden
is dat waar de mensen van hier op zitten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:17 schreef pl4kkie het volgende:
Zou iemand op Legions of Lettow ons kunnen inviten in de guild No Win Senario?
Naam: Jeleana ( dat ben ik )
Naam: Shynizo ( dat is een vriend van me )
Geloof het wel. Staat in de OPquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:39 schreef GuybrushT het volgende:
[..]
is dat waar de mensen van hier op zitten?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Is er trouwens een manier om je Hotkeys over te zetten naar andere chars? Ik had een nieuw mannetje gemaakt op een andere server en ik moest alle hotkeys opnieuw instellen
13 hele euro's in de maandquote:Op woensdag 28 december 2011 01:38 schreef Rob.Dude het volgende:
Hm, hoeveel kost het nou eigenlijk om te spelen? Soberzo schrikken monthly fees mij altijd wel een beetje af..
Is de normale prijs voor vrijwel alle MMO's hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:44 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
Wacht, 13 maar?!
Dan zal ik maar 'ns afreizen naar de lokale gameboer, bedankt!
Helaas moet je daar zelf wat moeite voor doen, zoals ook aangegeven zijn het niet onze guilds en dus zul je een application moet schrijven op hun websitequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:17 schreef pl4kkie het volgende:
Zou iemand op Legions of Lettow ons kunnen inviten in de guild No Win Senario?
Naam: Jeleana ( dat ben ik )
Naam: Shynizo ( dat is een vriend van me )
quote:
Oh sorry dat ik hem niet Yoda the Lightsided heb genoemdquote:
En waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 28 december 2011 07:37 schreef Pixell het volgende:
Echter ga ik ooit misschien nog streamen / videos uploaden en heb ik deze naam ook al op youtube gereserveerd
In de praktijk houdt het in dat 'in-character' gesprekken voert met de andere spelers in de wereld. alleen de guildchat is OOC.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat houdt dat roleplaying op een RP server nou in, in de praktijk?
En is het al mogelijk om je character te verhuizen naar een andere server?
http://swtorhub.com/exclusive-legacy-system-interviewquote:Op woensdag 28 december 2011 09:29 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik zit nu op een PvE server omdat dat mij makkelijker leek. Nu vraag ik mij af of PvP niet leuker zou zijn.
Wat houdt trouwens dat legacy in?
Ben ik het niet mee eens, ik zou nooit met een Wasmachine kunnen spelen ofzo. Vind dat namen altijd wel een beetje moeten passen bij je char.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Characternames zijn eigenlijk alleen boeiend op RP servers, voor de rest boeit het me weinig
ok iets anders gesteld dan; ik speel alleen op RP servers dus als er iemand rondloopt die 'wasmachine' of 'boedelbak' of ' adfadsfadsfdasfjdasdfhka' heet ga ik wel klagen jaquote:Op woensdag 28 december 2011 12:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, ik zou nooit met een Wasmachine kunnen spelen ofzo. Vind dat namen altijd wel een beetje moeten passen bij je char.
Nee klopt, sowieso als anderen daarmee rond willen lopen maakt mij dat weinig uit. Ik zou het alleen zelf nooit doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ok iets anders gesteld dan; ik speel alleen op RP servers dus als er iemand rondloopt die 'wasmachine' of 'boedelbak' of ' adfadsfadsfdasfjdasdfhka' heet ga ik wel klagen jamaar op een PVP server waar de focus heel anders ligt zou ik me daar minder over opwinden.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 28 december 2011 13:12 schreef Gijsje het volgende:
Toch afgelopen week SWTOR aangeschaft, twijfelde omdat ik ook al wow speel zo afentoe. Maar achteraf toch wel een toppertje. Ben nu level 7 en het speelt lekker weg.
AoE heal zit toch alleen in de healing tree van je class? Bij mij wel iig (scoundrel).quote:Op woensdag 28 december 2011 14:33 schreef leeell het volgende:
die laatste baas is trouwens lastig om te healen mčn, (operative heeft alleen 1 op 1 heals, give aoe heal)
die heb ik nog niet dusquote:Op woensdag 28 december 2011 14:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
AoE heal zit toch alleen in de healing tree van je class? Bij mij wel iig (scoundrel).
Misschien iets dat mij interesseert, ik weet ook nog niet of ik er wat mee ga doen, maar ik hou de optie open. Maar blijkbaar moet je dit soort dingen vooral niet delen op fokquote:
Het is inderdaad zeer goed om je opties open te houden.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Misschien iets dat mij interesseert, ik weet ook nog niet of ik er wat mee ga doen, maar ik hou de optie open. Maar blijkbaar moet je dit soort dingen vooral niet delen op fok
healer zijn is leukquote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef leeell het volgende:
eerste Flashpoint (Cademimu)
met 3 mensen samen uit een guild whisperde me voor heals
ging heel erg soepel voor mn eerste keer, ze hebben me gelijk ge-add als vriend en op de guild-whitelist gezet als Flashpoint-healer
Ben blij dat je er hetzelfde over denkt.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:37 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Het is inderdaad zeer goed om je opties open te houden.
Maar het is een naam...quote:Op woensdag 28 december 2011 07:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik hem niet Yoda the Lightsided heb genoemdGelukkig hoef jij er niet mee te spelen
![]()
Echter ga ik ooit misschien nog streamen / videos uploaden en heb ik deze naam ook al op youtube gereserveerd
create ticketquote:Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef DaFan het volgende:
Hoe doe je dat, ik zag gisteren een Bobbafat en ik deed Report spam maar kreeg een foutmelding.
En wat is volgens jou hinderlijk?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:00 schreef leeell het volgende:
iedereen met een hinderlijke naam krijgt een report van mij
Bobbafat mag niet, lees de User agreement maarquote:Op woensdag 28 december 2011 16:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
En wat is volgens jou hinderlijk?
Want als iemand met Bobbafat rondloopt moet ie dat toch lekker zelf weten..
Ik zag gister iemand met "the cupcakes legacy" kon er wel om lachen
mensen die de hele UA lezen ipv te spelenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Bobbafat mag niet, lees de User agreement maar
Mensen die klakkeloos een document accepteren zonder het te lezenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mensen die de hele UA lezen ipv te spelen
Voorkomt wel dat je je username moet aanpassenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mensen die de hele UA lezen ipv te spelen
Idd heb je South Park niet gezienquote:Op woensdag 28 december 2011 16:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mensen die klakkeloos een document accepteren zonder het te lezen
spelen > lezenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mensen die klakkeloos een document accepteren zonder het te lezen
Heb ik ook met regelmaat last vanquote:Op woensdag 28 december 2011 16:21 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
fixed.
Wel hinderlijk en niet te wijzigen in keybindings.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:41 schreef pl4kkie het volgende:
Wat zijn goede professions voor een jedi knight?
Daar zou een permban op moeten staanquote:Op woensdag 28 december 2011 16:44 schreef Catch_me het volgende:
Dus mijn mannetje die Binks heet mag ook niet???
Leeroy Jenkins ?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daar zou een permban op moeten staan
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Als het een roleplaying server is en je zou er rondlopen als 'pixell gaming' zou ik ook een report indienen ja
neequote:Op woensdag 28 december 2011 17:22 schreef pl4kkie het volgende:
als je guardian gekozen hebt, kan je niet meer naar sentinel toch?
Nope, al is er een hele kleine kans dat ze dit ooit nog eens gaan aanpassen.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:22 schreef pl4kkie het volgende:
als je guardian gekozen hebt, kan je niet meer naar sentinel toch?
laten we hopen van nietquote:Op woensdag 28 december 2011 17:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nope, al is er een hele kleine kans dat ze dit ooit nog eens gaan aanpassen.
(in before het geschreeuw om een bron, hier: http://www.askajedi.com/2(...)on-with-james-ohlen/)
skill mentor, imperial fleet, grote steden etcquote:Op woensdag 28 december 2011 17:28 schreef pl4kkie het volgende:
Achja, dan maar een guardian. Nu moet ik nog mn talents ergens laten resetten, ik wil geen tank zijn.
Ik heb het al gevondenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:31 schreef leeell het volgende:
[..]
laten we hopen van niet
[..]
skill mentor, imperial fleet, grote steden etc
Ik blijf nu lekker guardian dps spec.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:34 schreef Catch_me het volgende:
doe geen moeite, sentinel is een gimp class atm. Vanaf level 25 op de nieuwe planeten ga je je zwaar frustreren met die class. Matige dps voor een pure dps class en lage survivabilty... niet goed.
Bioware zegt dat ze volgende maand aan de slag gaan met de jedi class, tot die tijd heb ik mijn sentinel in de kast gegooid.
Dat hoeft niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:24 schreef dnbrainwash het volgende:
En ik vind het legacy systeem maar gay, staat bij al je poppetjes.. :/
Je kan het uitzetten, ff zoeken bij preferences.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:24 schreef dnbrainwash het volgende:
En ik vind het legacy systeem maar gay, staat bij al je poppetjes.. :/
Wellicht zoiets als die heirloom-gear bij WoW.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:56 schreef Pixell het volgende:
Ik vraag me uberhaupt af wanneer ze er wat mee gaan doen..
is wel een ontzettend mooie planeetquote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
net alderaan gedaan in 1.5 uur en een half levelalles geskipt behalve mijn class quest. Had geen keus want missies zouden gewoon te makkelijk zijn omdat ik ze outlvlde. Nu naar Balmorra als het goed is en daar wel alle quests doen
Ik kom juist XP te kort, ik moet wat extra bonus quests op Tatooine doen om de 28 te halenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
net alderaan gedaan in 1.5 uur en een half levelalles geskipt behalve mijn class quest. Had geen keus want missies zouden gewoon te makkelijk zijn omdat ik ze outlvlde. Nu naar Balmorra als het goed is en daar wel alle quests doen
Niet wat, maar wanneer. Lezen is ook een vak, ik weet het.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wellicht zoiets als die heirloom-gear bij WoW.
Nee, mijn antwoord is toch echt op de 'wat'-vraag.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:38 schreef Pixell het volgende:
[..]
Niet wat, maar wanneer. Lezen is ook een vak, ik weet het.
Okquote:Op woensdag 28 december 2011 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, mijn antwoord is toch echt op de 'wat'-vraag.
Lekker triest ben je danquote:Op woensdag 28 december 2011 16:00 schreef leeell het volgende:
iedereen met een hinderlijke naam krijgt een report van mij
waarom?quote:
Ik zag een smuggler die Hanpsolo heettequote:Op woensdag 28 december 2011 21:00 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom?
als ik iemand zie die SkyLukewalker heet vindt ik dat zeer hinderlijk of BewChacca of iets in die trant
of bijvoorbeeld MRPANTS of KaleAap
dat is irritant en alles in die trant krijgt een mooie ticket van mij
Hoe fucking sneu.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:00 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom?
als ik iemand zie die SkyLukewalker heet vindt ik dat zeer hinderlijk of BewChacca of iets in die trant
Wat een kutleven moet jij hebbenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:00 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom?
Ik dacht het, jij zei het, a link in the force this isquote:Op woensdag 28 december 2011 21:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Haha dat bestaat biet egt skkl haha butjeee hahaquote:Op woensdag 28 december 2011 21:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het, a link in the force this is
Lekkere spoiler.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Zojuist Act 1 afgemaakt, je krijgt nu geen class quests meer?
jawel?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Jawel.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
zit je op een PVP server en noem je je char kankermongool, het zal me jeukenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die is er nietquote:Op woensdag 28 december 2011 23:05 schreef leeell het volgende:
[..]
zit je op een PVP server en noem je je char kankermongool, het zal me jeuken
maar op een RP server heb je je gewoon aan de name-policy te houden
weet ik wel, maar namen op een pvp server mogen best apart zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die is er niet
De naming policy is voor alle servers gelijk
Ja dat is prima, maar mensen die hier gaan lopen verkondigen dat ze die gasten gaan reporten zullen dus nul op rekwest krijgenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef leeell het volgende:
[..]
weet ik wel, maar namen op een pvp server mogen best apart zijn
roleplaying server betekent dat sommigen in-character willen spellen, en zulke namen bederven gewoon de RP
(zelf heb ik niets met RP hoor)
Wat heeft dat reporten dan voor nut, als er geen policy voor bestaat ?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef leeell het volgende:
[..]
roleplaying server betekent dat sommigen in-character willen spellen, en zulke namen bederven gewoon de RP
Er is wel een policy voor.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Wat heeft dat reporten dan voor nut, als er geen policy voor bestaat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Specifiek er tussen uit: You may not use misspellings or alternative spellings of names that violate any of the above rules, e.g. Hamsolo, Yooda, DorthVader.
Dus.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Er is wel een policy voor.
Naming policyGoede regels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Specifiek er tussen uit: You may not use misspellings or alternative spellings of names that violate any of the above rules, e.g. Hamsolo, Yooda, DorthVader.
Dus.
Ik word al helemaal zat van al die 'Bootyhunter's.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik zag vanavond een gast die heette Han'duo
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Er is wel een policy voor.
Naming policyMaar dus niet voor iemand die bijvoorbeeld "Sjaak-Trekhaak" heet op een RP server. (Tenzij er iemand bij EA Sjaak Trekhaak heet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Specifiek er tussen uit: You may not use misspellings or alternative spellings of names that violate any of the above rules, e.g. Hamsolo, Yooda, DorthVader.
Dus.
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Maar dus niet voor iemand die bijvoorbeeld "Sjaak-Trekhaak" heet op een RP server. (Tenzij er iemand bij EA Sjaak Trekhaak heet)
Hm, heb er geen gekregen nadat ik 'm had ingeleverd, mja ik had ook niet goed gekeken oid of er quests in de buurt warenquote:
Nee gast, je bent gewoon kanker sneu.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef leeell het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 08:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Heeft ja? wist niet eens dat dat een optie was.
smijten met kanker is sneuer imo.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:03 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Nee gast, je bent gewoon kanker sneu.
Wie bepaalt welke naam wel goed is en welke niet ?quote:Op donderdag 29 december 2011 09:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
smijten met kanker is sneuer imo.
En hij heeft een punt, het is een ROLEPLAYING server dus dan zorg je dat je charactername past in de wereld waarin je speelt. Dat is toch niet zo vreemd of wel?
Ik praat weer alleen voor de ROLEPLAYING servers natuurlijk, maar je hebt zoveel bronnen voor namen binnen het universum en handige tooltjes zoals deze:quote:Op donderdag 29 december 2011 09:55 schreef genakt het volgende:
[..]
Wie bepaalt welke naam wel goed is en welke niet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Stiekem vind ik mijn Guardian wel stoer..Yo nigga die plaatjes doen t niet yoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu werkt tinypic ook al niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Yo nigga die plaatjes doen t niet yo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nu werkt tinypic ook al niet?Yo G jeweettog gwoon imgur zoals dezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
topic wordt gelijk beterquote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Yo G jeweettog gwoon imgur zoals dezen
[ afbeelding ]
Ik ga even fapp0nquote:Op donderdag 29 december 2011 13:22 schreef Catch_me het volgende:
lekkere picca weer rickos, maakt veel goed op deze sombere dag
Daar had ik ook last van, dus maar even gestopt met profs lvlnquote:Op donderdag 29 december 2011 20:02 schreef RickoKun het volgende:
Ben er idd ook al meerdere tegengekomen
Ik begin nu op de hogere levels van mijn profs (allemaal rond de 200) het ietwat in mijn portomonnee te voelen
Op hutta, in de cantina van Nemro, zit aan een tafeltje een gozer die Hun'Duo heet, met tegen over em een alien genaamd greepo(ofzo)quote:Op donderdag 29 december 2011 00:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]Die vind ik nog wel goed
Net ookverveling in die cantina, beetje met naakt bovenlijf dansen (
) ineens 4 anderen.
Komt er een republic player naar binnen gelopen, staat ie stil te kijken, daar bij gaan staan, dancen, die andere 5 hampels er ook omheen dansen
Kansloos
Speel je nou Smuggler of Bounty Hunterquote:Op donderdag 29 december 2011 23:23 schreef Catch_me het volgende:
eindelijk mijn millennium falcon bemachtigd. Tijd om als bounty hunter die space wiet en dope te gaan smokkelen
Nee, volgens mij nietquote:Op donderdag 29 december 2011 23:40 schreef Catch_me het volgende:
smugglerMaar BH is toch de mirror class van de smug?
Ik ben jouw BH nog tegen gekomen mienjong en aantal van je Crimson Order leden. In de warzone. Uiteraard verloren jullie kansloos.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:02 schreef RickoKun het volgende:
Ben er idd ook al meerdere tegengekomen
Ik begin nu op de hogere levels van mijn profs (allemaal rond de 200) het ietwat in mijn portomonnee te voelen
pvp server houdt in dat je op de planeten elkaar gewoon kunt aanvallen, 1 uitzondering; de startersplanetquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:16 schreef Questular het volgende:
Volgende week komt eindelijk mn nieuwe pc eraan en dan wil ik SWTOR eens gaan proberen. Heeft de game nog spelbepalende bugs of is de game gewoon goed te spelen?
En kan iemand mij vertellen hoe de pvp servers in elkaar zitten? Is het zo als in WoW dat je eigenlijk in alle gezamelijke gebieden kan aanvallen/aangevallen worden of steekt het anders in ellkaar?
Thx.
Mooi, dan wordt het een pvp serverquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:40 schreef leeell het volgende:
[..]
pvp server houdt in dat je op de planeten elkaar gewoon kunt aanvallen, 1 uitzondering; de startersplanet
Ga weg mang jij hebt vast ook zoenne gare aids dingquote:Op donderdag 29 december 2011 23:23 schreef Catch_me het volgende:
eindelijk mijn millennium falcon bemachtigd. Tijd om als bounty hunter die space wiet en dope te gaan smokkelen
Klopt, heb dan ook maar 1 wedstrijd in totaal ooit met die guild gewonnen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:28 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Ik ben jouw BH nog tegen gekomen mienjong en aantal van je Crimson Order leden. In de warzone. Uiteraard verloren jullie kansloos.
Ik ben Mercenary en ik heb de middelste talent tree gekozen (weet niet meer precies hoe hij heet) en die Tracing Missiles doen toch best wel lekkere schade en hij heeft ook behoorlijk wat knockbacks, wat handig is om mensen van de brug af te jassen in Huttbal bv, en je PvP trinket heeft maar anderhalve minuut Cooldown als je die kiest.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:34 schreef Questular het volgende:
De forums van de game zijn niet de meest overzichtelijke dus ik stel de vraag hier
Ik zit eraan te denken om een bountyhunter te gaan spelen op een pvp server. Is deze class een beetje een fatsoenlijke pvp class? Of is deze game daadwerkelijk balanced zodat de class keuze weinig uitmaakt?
Ik lolde toen ik deze reactie las.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wou dit spel kopen
Toen zag ik dat je per maand moest betalen
toen lollde ik
En sloot ik mijn browser af
The End
Is dat Sorcerer healen niet enorm saai?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:59 schreef RickoKun het volgende:
En ik heb healing spec en sla geen deuk in een pakje boter
Maarja, ik kan wel healen als de beste (op sith sorcerers na dan, die hebben volgens mij heal regen achtige skills waardoor ze altijd meer healen)
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wou dit spel kopen
toen lollde ik
The End
Bij de mount vendorquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:19 schreef RickoKun het volgende:
Waar koop je in godsnaam een vehicle?! Die galactic trade network is veels te gaar, daar kan ik nooit vinden wat ik zoek.
Als ik daar bijv. op zoek opties alleen "mount" aan klik, en doe op "search", dan vindt ie niks
Dus, WAAR DE FUCK KAN IK GVD MOUNTS KOPEN!?
Volgens mij kan je ze bij supplies vinden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:19 schreef RickoKun het volgende:
Waar koop je in godsnaam een vehicle?! Die galactic trade network is veels te gaar, daar kan ik nooit vinden wat ik zoek.
Als ik daar bijv. op zoek opties alleen "mount" aan klik, en doe op "search", dan vindt ie niks
Dus, WAAR DE FUCK KAN IK GVD MOUNTS KOPEN!?
Ach ja vanity shit zoals dat ook in wow zatquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik zag dat je ook een of andere armband met de cantina vd imperial fleet kon kopen voor 1 miljoen
skere negerquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wou dit spel kopen
toen lollde ik
The End
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:06 schreef leeell het volgende:
[..]
skere neger
mijn oordeel tot nu toe: (level 3135):
kankervet
zelfde lvl en mee eensquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:06 schreef leeell het volgende:
[..]
skere neger
mijn oordeel tot nu toe: (level 31):
kankervet
Telkens als ik een Warzone wil doen krijg ik Huttbal, kan ik zelf niet kiezen dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef GuybrushT het volgende:
Ik word wel elke keer ingemaakt met de republic in warzones
Balans in het spel, geen idee of dit altijd zo blijft maar in het begin van een MMO is dit toch wel vrij handig (vind ik zelf)quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:00 schreef Hoogheid het volgende:
Waar slaat het op dat ik als lvl12 tussen lvl 50 rondliep in pvp battles
En ook gewoon goed mee kon vechten en niet eens ge-oneshot wordt
Wordt bijna alleen maar verkocht samen met een 60 dagen kaart. Zo goedkoop wordt het dus niet. Kijk eens bij Onlinekeystore, G2play of CJS keys.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:28 schreef STING het volgende:
Iemand toevallig tips waar ik goedkoop een CD-key kan aanschaffen?
Nope.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Telkens als ik een Warzone wil doen krijg ik Huttbal, kan ik zelf niet kiezen dan?
Je wordt geupgrade, kijk maar naar je health en je atk bv. Je hebt wel minder skills dus je wint het 1 op 1 meestal niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:00 schreef Hoogheid het volgende:
Waar slaat het op dat ik als lvl12 tussen lvl 50 rondliep in pvp battles
En ook gewoon goed mee kon vechten en niet eens ge-oneshot wordt
OHHHH JE ZEGT KANKER DSAT MAG NIETquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:06 schreef leeell het volgende:
[..]
skere neger
mijn oordeel tot nu toe: (level 31):
kankervet
Kan allebei bij Huttbal dacht ik. Andere 2 is wel gewoon Republic vs Sithquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
huttbal is tegen sith als sith zijnde denk ik en de rest wel tegen de andere faction?
verbeter me als ik het fout heb iemand
Ga weg jong troll moet ik je patsen geven ofzo jong vuilakquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze game is zeker niet beschikbaar op Mac OSX heh?
Hoezo trollquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ga weg jong troll moet ik je patsen geven ofzo jong vuilak
Ehehehe.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef cherrycoke het volgende:
telefoon kaduuk staat daar me security code op
Bootcamp ?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze game is zeker niet beschikbaar op Mac OSX heh?
de omgeving begint erg saai (grote afstanden met enkel zand)quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:20 schreef RickoKun het volgende:
Ja ik ben vanaamd gekapt op de spaceport van tatooine, moet t nog aanschouwen maar ik doe dat morgen wel
Vandaag voor t eerst van t jaar zowat thuisgebleven, want moet morgen uiteraard topfit zijn
Nouja, kan ik daar mooi mn nieuwe mount uitproberenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:24 schreef leeell het volgende:
[..]
de omgeving begint erg saai (grote afstanden met enkel zand)
maar eindigt erg vet
en dan zitten er van die kut sand-people onder het zand en als je er langs gaat met je mount je er gelijk afgekankerd wordt en in combat ben met een paar van die klerelijersquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nouja, kan ik daar mooi mn nieuwe mount uitproberen
Cant waitquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:27 schreef leeell het volgende:
[..]
en dan zitten er van die kut sand-people onder het zand en als je er langs gaat met je mount je er gelijk afgekankerd wordt en in combat ben met een paar van die klerelijers
echt kut mobs zijn datquote:
O ik heb een complete genocide gedaan daar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:35 schreef leeell het volgende:
[..]
echt kut mobs zijn dat
krijg je ook een of andere random kenker quest met als bonus missies:
1: Kill 15 Sand People
2: Kill 50 Sand People
3: Kill 100 Sand People
na 1 dacht ik ; krijg de aids maar
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:51 schreef LeaderRoel het volgende:
HUUURRRHUUURRHUUURR!!
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog iets van 3k op de rekeningquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:54 schreef DaFan het volgende:
De fuck kosten skills 8k ps op lvl 30
Dan kan ik geen crew missions meer doen
Ik betaal 25k op level 38quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:54 schreef DaFan het volgende:
De fuck kosten skills 8k ps op lvl 30
Dan kan ik geen crew missions meer doen
Holy moly, dat is erg lang voor een MMO.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:10 schreef DaFan het volgende:
4 januari weer onderhoud van 9 tot 5
http://www.swtor.com/blog/scheduled-maintenance-january-4-2012
mooi, hoe meer maintenance des te meer updates en fixesquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:10 schreef DaFan het volgende:
4 januari weer onderhoud van 9 tot 5
http://www.swtor.com/blog/scheduled-maintenance-january-4-2012
Ja dat ook dus maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:15 schreef Sjiznit het volgende:
Belachelijk lang. Maar ach, moet weer werken dan.
Hoezo vind je dit belachelijk lang?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:15 schreef Sjiznit het volgende:
This maintenance is expected to take no more than eight hours, but could be extended.
_o-
Belachelijk lang. Maar ach, moet weer werken dan.
Voor mijn voorstelling van wat ze tijdens een maintenance zouden doen. Patch uploaden op de servers en ff snel een scan runnen of er geen erge bugs in zitten. Bij WoW doen ze het bijvoorbeeld in de helft van de tijd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoezo vind je dit belachelijk lang?
WoW heeft op patch days de servers down van 3-11 volgens mij, net zoals ze eens in de twee weken de servers down gooien voor maintenance (ook 3-11). Tijdens vanilla / TBC lag de server er zelfs iedere week uit voor maintenance.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor mijn voorstelling van wat ze tijdens een maintenance zouden doen. Patch uploaden op de servers en ff snel een scan runnen of er geen erge bugs in zitten. Bij WoW doen ze het bijvoorbeeld in de helft van de tijd.
Jij heb duidelijk niet het begin van WoW meegemaaktquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor mijn voorstelling van wat ze tijdens een maintenance zouden doen. Patch uploaden op de servers en ff snel een scan runnen of er geen erge bugs in zitten. Bij WoW doen ze het bijvoorbeeld in de helft van de tijd.
Nopquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:20 schreef leeell het volgende:
[..]
Jij heb duidelijk niet het begin van WoW meegemaakt![]()
Elke woensdag van 6 tot 11 gooien ze de servers plat. Maar vaak zijn ze om 10 uur weer online. Ook op patch days tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:20 schreef Salamando het volgende:
[..]
WoW heeft op patch days de servers down van 3-11 volgens mij, net zoals ze eens in de twee weken de servers down gooien voor maintenance (ook 3-11). Tijdens vanilla / TBC lag de server er zelfs iedere week uit voor maintenance.
Het was de eerste keer maintenance sinds ze live zijn gegaan... ik ga pas klagen als het elke week zo is en het ten koste gaat van m'n speeltijd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan snap waarom 8 uur maintenance wel een normale periode is. Maar een beetje normale replies geven zal wel niet gaan.
Sinds wanneer is looten verboden?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:02 schreef cherrycoke het volgende:
He would log into the game and loot the high level gear and log out. Then repeat until his inventory was full. Quick travel back to bind point and sell said stuff making load of credits on high level gear that he should not have been able to obtain.
en daar komt de exploit uit de mouw
Toevoeging:quote:Op zondag 1 januari 2012 02:02 schreef cherrycoke het volgende:
He would log into the game and loot the high level gear and log out. Then repeat until his inventory was full. Quick travel back to bind point and sell said stuff making load of credits on high level gear that he should not have been able to obtain.
en daar komt de exploit uit de mouw
quote:This isn't about the planet guys.
I bet if the character was level 50 it would have been the same result. This isn't about being on Illum at a low level, this is about being on Illum at a low level and engaging in an infinite credit exploit.
Basically they found a lock box, then consorted with a player on the opposing faction, and kept flipping the zone to reset the lock box, so they could instantly loot it, and gain more credits, then flip the zone and lather, rinse, repeat.
Spoilersquote:Op zondag 1 januari 2012 11:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Als je een conversation begint en je ziet ineens dat jouw characters headpiece is verdwenen weet je daf je de optie hebt om te kunnen gaan zoenen
Als het gesprek niet met je companions is, dan kan je wel gelijk hebben. De prive conversaties met je companions zijn volgens mij altijd zonder headpiece.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Als je een conversation begint en je ziet ineens dat jouw characters headpiece is verdwenen weet je daf je de optie hebt om te kunnen gaan zoenen
Nog niet, komt eventueel in een toekomstige patch.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:47 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoorde ook dat same sex-romances mogelijk zijn in het spel, ik heb nu een akelig gevoel bij Malavai Quinn
Hoezo, maatje van me is inquisitor en hij heeft zon NPC gebald.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Nog niet, komt eventueel in een toekomstige patch.
Nu je het zegt, hij klinkt best gayquote:Op zondag 1 januari 2012 13:47 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoorde ook dat same sex-romances mogelijk zijn in het spel, ik heb nu een akelig gevoel bij Malavai Quinn
Same sex ook?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Hoezo, maatje van me is inquisitor en hij heeft zon NPC gebald.
Tsja, dat soort losers vind je op PvP-serversquote:Op zondag 1 januari 2012 16:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Op Legions of Lettow zitten hier op Tatooine een lv 36 Operative en een lv 33 Sith Assassin de hele tijd in stealth te wachten tot er mensen van lv 25 langskomen en die gaan ze dan steeds ganken.
Wat een sneuo's
Help mama ik ga op boksen omdat ik anderen mensen wil kunnen slaan, maar ze slaan ook terug!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Op Legions of Lettow zitten hier op Tatooine een lv 36 Operative en een lv 33 Sith Assassin de hele tijd in stealth te wachten tot er mensen van lv 25 langskomen en die gaan ze dan steeds ganken.
Wat een sneuo's
Ja zwarte piet komt je dan halen met de zak.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:05 schreef ems. het volgende:
Is het waar dat je geen "fuck" mag zeggen in PM's tegen vrienden ingame, omdat je anders gebanned wordt?
Lijkt me stug, alle 'swearwords' worden geblocked... zelft als je 'kunt' zegt krijg je sterretjes te zien.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:05 schreef ems. het volgende:
Is het waar dat je geen "fuck" mag zeggen in PM's tegen vrienden ingame, omdat je anders gebanned wordt?
Profanity filter lost dat wel op toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lijkt me stug, alle 'swearwords' worden geblocked... zelft als je 'kunt' zegt krijg je sterretjes te zien.
Leuk, hoe heet je dan voeg ik je ff toequote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef DaFan het volgende:
Applied bij NWS.
Trooper is leuk, en LoL is een stuk leuker en voller dan Bacca's Blade. Kan tenminste een keer Heroics doen, kreeg nooit een groep bij elkaar
Malfunction.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Leuk, hoe heet je dan voeg ik je ff toe
doen ze omdat je level 50 spullen gemakkelijk kan farmen (de ilum chests) en dit wordt geexploiteerd, goede zaak welquote:Op zondag 1 januari 2012 21:12 schreef Rivalo het volgende:
http://www.lo-ping.org/20(...)s-above-their-level/
En enorm veel verwijderde topic van gamers.
Bioware weet goed hoe ze met hun community om moeten gaan.
Hey ben je er weer, gezellige vent.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:12 schreef Rivalo het volgende:
Hoezo 'gemakkelijk'. Ze worden gewoon aangevallen door mobs / andere mensen en moeten hierdoor gewoon ressen etc. Als ze niet zouden willen dat er laaglevel PCs heen zouden gaan hadden ze er maar een restrictie op moeten zetten.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef leeell het volgende:
[..]
doen ze omdat je level 50 spullen gemakkelijk kan farmen (de ilum chests) en dit wordt geexploiteerd, goede zaak wel
Dan doe je daar wat aan ipv je community gaan bannenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef leeell het volgende:
[..]
doen ze omdat je level 50 spullen gemakkelijk kan farmen (de ilum chests) en dit wordt geexploiteerd, goede zaak wel
Blijkbaar was jij erbij en weet je het beter.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:12 schreef Rivalo het volgende:
er worden expres laag levels heen gestuurd (en in level gehouden door allebei de factions) omdat die voordeel heeft voor beiden (flippen van gebieden)quote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo 'gemakkelijk'. Ze worden gewoon aangevallen door mobs / andere mensen en moeten hierdoor gewoon ressen etc. Als ze niet zouden willen dat er laaglevel PCs heen zouden gaan hadden ze er maar een restrictie op moeten zetten.
Dat is dus niet wat er aan de hand is. Er zijn hier namelijk 2 groepen bij betrokken die onderling hadden afgesproken om elkaar de zone "te geven", oftewel een soort van win-tradenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo 'gemakkelijk'. Ze worden gewoon aangevallen door mobs / andere mensen en moeten hierdoor gewoon ressen etc. Als ze niet zouden willen dat er laaglevel PCs heen zouden gaan hadden ze er maar een restrictie op moeten zetten.
Ik voel die combinatie van het Stockholm Syndroom en Buyers Remorse door je posts heen stromen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef Pixell het volgende:
Rivalo,
Je praat veel, maar je zegt zo weinig.
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:05 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik voel die combinatie van het Stockholm Syndroom en Buyers Remorse door je posts heen stromen.
exploiten hoort voorkomen te worden.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:16 schreef Pixell het volgende:
Je hebt mij niet horen zeggen dat Bioware heilig is, niemand is namelijk heilig. En ik ben het volledig er mee eens dat deze persoon is verbannen, exploiten is namelijk fucking triest.
Wat dan, wou je die gehele zone verwijderen? Het voorkomen dat mensen met elkaar afspreken dit te doen kan je niet voorkomen. Denk eerst ff na voordat je hier weer komt blaten..quote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef Rivalo het volgende:
[..]
exploiten hoort voorkomen te worden.
Het is net het huilen van Ubisoft dat downloaden hun industrie stuk maakt ipv dat ze zich nou eens gaan afvragen of hun game niet gewoon zuigt.
Ze hebben gewoon game mechanics gebruikt!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wat dan, wou je die gehele zone verwijderen? Het voorkomen dat mensen met elkaar afspreken dit te doen kan je niet voorkomen. Denk eerst ff na voordat je hier weer komt blaten..
Dit zou je ook gewoon op lvl 50 kunnen doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:33 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon game mechanics gebruikt!
Als je in EVE Online een schip masterloot wordt er gewoon niks aan gedaan. Het probleem is gewoon dat deze Low Level players daar kunnen komen. En nee, denk verdomme nou eens na, dat doe je niet door een zone te verwijderen. Je zou hem kunnen locken voor Low Levels. Maar goed of dat je game design ten goede komt voor de algehele ervaring van de game..
Zorg dat het niet kan.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dit zou je ook gewoon op lvl 50 kunnen doen.
Dan moeten ze er gewoon restricties op zetten, of melden dat het niet hoort.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:16 schreef Pixell het volgende:
Je hebt mij niet horen zeggen dat Bioware heilig is, niemand is namelijk heilig. En ik ben het volledig er mee eens dat deze persoon is verbannen, exploiten is namelijk fucking triest.
In Guild wars had je warriors die lagere levels een run door de besneeuwde bergen gaven zodat die levels lvl 20 spullen konden kopen. Allemaal bannen!? Als bioware niet wil dat mensen naar lvl 50 gebieden gaan dan moeten ze dat inbouwen in de game en niet mensen gaan bannen. Interesseert mij wat of een ''cheatende'' lvl 30 betere gear heeft dan een andere lvl 30.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef leeell het volgende:
[..]
Rond 31-32 ja. Als je echt alle sidequests doet ben je snel 37.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:46 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
lvl 32 was ik klaar geloof ik, denk dat je op zijn vroegst 31 klaar bent tenzij je rushed door je main quest.
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:14 schreef Rivalo het volgende:
Je reageert nu gewoon met verkapte argumenten die eigenlijk hetzelfde zeggen als "stop met dingen zeggen"
Je weet, maar geeft het niet toe want bioware is heilig, dat dit gewoon een slechte zaak van Bioware is en dat dit door hun verholpen moet worden door het onmogelijk te maken, in plaats van spelers te verbannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |