Ehehehe.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef cherrycoke het volgende:
telefoon kaduuk staat daar me security code op
Bootcamp ?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze game is zeker niet beschikbaar op Mac OSX heh?
de omgeving begint erg saai (grote afstanden met enkel zand)quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:20 schreef RickoKun het volgende:
Ja ik ben vanaamd gekapt op de spaceport van tatooine, moet t nog aanschouwen maar ik doe dat morgen wel
Vandaag voor t eerst van t jaar zowat thuisgebleven, want moet morgen uiteraard topfit zijn
Nouja, kan ik daar mooi mn nieuwe mount uitproberenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:24 schreef leeell het volgende:
[..]
de omgeving begint erg saai (grote afstanden met enkel zand)
maar eindigt erg vet
en dan zitten er van die kut sand-people onder het zand en als je er langs gaat met je mount je er gelijk afgekankerd wordt en in combat ben met een paar van die klerelijersquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nouja, kan ik daar mooi mn nieuwe mount uitproberen
Cant waitquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:27 schreef leeell het volgende:
[..]
en dan zitten er van die kut sand-people onder het zand en als je er langs gaat met je mount je er gelijk afgekankerd wordt en in combat ben met een paar van die klerelijers
echt kut mobs zijn datquote:
O ik heb een complete genocide gedaan daar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:35 schreef leeell het volgende:
[..]
echt kut mobs zijn dat
krijg je ook een of andere random kenker quest met als bonus missies:
1: Kill 15 Sand People
2: Kill 50 Sand People
3: Kill 100 Sand People
na 1 dacht ik ; krijg de aids maar
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:51 schreef LeaderRoel het volgende:
HUUURRRHUUURRHUUURR!!
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog iets van 3k op de rekeningquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:54 schreef DaFan het volgende:
De fuck kosten skills 8k ps op lvl 30
Dan kan ik geen crew missions meer doen
Ik betaal 25k op level 38quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:54 schreef DaFan het volgende:
De fuck kosten skills 8k ps op lvl 30
Dan kan ik geen crew missions meer doen
Holy moly, dat is erg lang voor een MMO.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:10 schreef DaFan het volgende:
4 januari weer onderhoud van 9 tot 5
http://www.swtor.com/blog/scheduled-maintenance-january-4-2012
mooi, hoe meer maintenance des te meer updates en fixesquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:10 schreef DaFan het volgende:
4 januari weer onderhoud van 9 tot 5
http://www.swtor.com/blog/scheduled-maintenance-january-4-2012
Ja dat ook dus maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:15 schreef Sjiznit het volgende:
Belachelijk lang. Maar ach, moet weer werken dan.
Hoezo vind je dit belachelijk lang?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:15 schreef Sjiznit het volgende:
This maintenance is expected to take no more than eight hours, but could be extended.
_o-
Belachelijk lang. Maar ach, moet weer werken dan.
Voor mijn voorstelling van wat ze tijdens een maintenance zouden doen. Patch uploaden op de servers en ff snel een scan runnen of er geen erge bugs in zitten. Bij WoW doen ze het bijvoorbeeld in de helft van de tijd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoezo vind je dit belachelijk lang?
WoW heeft op patch days de servers down van 3-11 volgens mij, net zoals ze eens in de twee weken de servers down gooien voor maintenance (ook 3-11). Tijdens vanilla / TBC lag de server er zelfs iedere week uit voor maintenance.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor mijn voorstelling van wat ze tijdens een maintenance zouden doen. Patch uploaden op de servers en ff snel een scan runnen of er geen erge bugs in zitten. Bij WoW doen ze het bijvoorbeeld in de helft van de tijd.
Jij heb duidelijk niet het begin van WoW meegemaaktquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor mijn voorstelling van wat ze tijdens een maintenance zouden doen. Patch uploaden op de servers en ff snel een scan runnen of er geen erge bugs in zitten. Bij WoW doen ze het bijvoorbeeld in de helft van de tijd.
Nopquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:20 schreef leeell het volgende:
[..]
Jij heb duidelijk niet het begin van WoW meegemaakt![]()
Elke woensdag van 6 tot 11 gooien ze de servers plat. Maar vaak zijn ze om 10 uur weer online. Ook op patch days tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:20 schreef Salamando het volgende:
[..]
WoW heeft op patch days de servers down van 3-11 volgens mij, net zoals ze eens in de twee weken de servers down gooien voor maintenance (ook 3-11). Tijdens vanilla / TBC lag de server er zelfs iedere week uit voor maintenance.
Het was de eerste keer maintenance sinds ze live zijn gegaan... ik ga pas klagen als het elke week zo is en het ten koste gaat van m'n speeltijd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan snap waarom 8 uur maintenance wel een normale periode is. Maar een beetje normale replies geven zal wel niet gaan.
Sinds wanneer is looten verboden?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:02 schreef cherrycoke het volgende:
He would log into the game and loot the high level gear and log out. Then repeat until his inventory was full. Quick travel back to bind point and sell said stuff making load of credits on high level gear that he should not have been able to obtain.
en daar komt de exploit uit de mouw
Toevoeging:quote:Op zondag 1 januari 2012 02:02 schreef cherrycoke het volgende:
He would log into the game and loot the high level gear and log out. Then repeat until his inventory was full. Quick travel back to bind point and sell said stuff making load of credits on high level gear that he should not have been able to obtain.
en daar komt de exploit uit de mouw
quote:This isn't about the planet guys.
I bet if the character was level 50 it would have been the same result. This isn't about being on Illum at a low level, this is about being on Illum at a low level and engaging in an infinite credit exploit.
Basically they found a lock box, then consorted with a player on the opposing faction, and kept flipping the zone to reset the lock box, so they could instantly loot it, and gain more credits, then flip the zone and lather, rinse, repeat.
Spoilersquote:Op zondag 1 januari 2012 11:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Als je een conversation begint en je ziet ineens dat jouw characters headpiece is verdwenen weet je daf je de optie hebt om te kunnen gaan zoenen
Als het gesprek niet met je companions is, dan kan je wel gelijk hebben. De prive conversaties met je companions zijn volgens mij altijd zonder headpiece.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Als je een conversation begint en je ziet ineens dat jouw characters headpiece is verdwenen weet je daf je de optie hebt om te kunnen gaan zoenen
Nog niet, komt eventueel in een toekomstige patch.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:47 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoorde ook dat same sex-romances mogelijk zijn in het spel, ik heb nu een akelig gevoel bij Malavai Quinn
Hoezo, maatje van me is inquisitor en hij heeft zon NPC gebald.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Nog niet, komt eventueel in een toekomstige patch.
Nu je het zegt, hij klinkt best gayquote:Op zondag 1 januari 2012 13:47 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoorde ook dat same sex-romances mogelijk zijn in het spel, ik heb nu een akelig gevoel bij Malavai Quinn
Same sex ook?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Hoezo, maatje van me is inquisitor en hij heeft zon NPC gebald.
Tsja, dat soort losers vind je op PvP-serversquote:Op zondag 1 januari 2012 16:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Op Legions of Lettow zitten hier op Tatooine een lv 36 Operative en een lv 33 Sith Assassin de hele tijd in stealth te wachten tot er mensen van lv 25 langskomen en die gaan ze dan steeds ganken.
Wat een sneuo's
Help mama ik ga op boksen omdat ik anderen mensen wil kunnen slaan, maar ze slaan ook terug!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Op Legions of Lettow zitten hier op Tatooine een lv 36 Operative en een lv 33 Sith Assassin de hele tijd in stealth te wachten tot er mensen van lv 25 langskomen en die gaan ze dan steeds ganken.
Wat een sneuo's
Ja zwarte piet komt je dan halen met de zak.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:05 schreef ems. het volgende:
Is het waar dat je geen "fuck" mag zeggen in PM's tegen vrienden ingame, omdat je anders gebanned wordt?
Lijkt me stug, alle 'swearwords' worden geblocked... zelft als je 'kunt' zegt krijg je sterretjes te zien.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:05 schreef ems. het volgende:
Is het waar dat je geen "fuck" mag zeggen in PM's tegen vrienden ingame, omdat je anders gebanned wordt?
Profanity filter lost dat wel op toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lijkt me stug, alle 'swearwords' worden geblocked... zelft als je 'kunt' zegt krijg je sterretjes te zien.
Leuk, hoe heet je dan voeg ik je ff toequote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef DaFan het volgende:
Applied bij NWS.
Trooper is leuk, en LoL is een stuk leuker en voller dan Bacca's Blade. Kan tenminste een keer Heroics doen, kreeg nooit een groep bij elkaar
Malfunction.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Leuk, hoe heet je dan voeg ik je ff toe
doen ze omdat je level 50 spullen gemakkelijk kan farmen (de ilum chests) en dit wordt geexploiteerd, goede zaak welquote:Op zondag 1 januari 2012 21:12 schreef Rivalo het volgende:
http://www.lo-ping.org/20(...)s-above-their-level/
En enorm veel verwijderde topic van gamers.
Bioware weet goed hoe ze met hun community om moeten gaan.
Hey ben je er weer, gezellige vent.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:12 schreef Rivalo het volgende:
Hoezo 'gemakkelijk'. Ze worden gewoon aangevallen door mobs / andere mensen en moeten hierdoor gewoon ressen etc. Als ze niet zouden willen dat er laaglevel PCs heen zouden gaan hadden ze er maar een restrictie op moeten zetten.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef leeell het volgende:
[..]
doen ze omdat je level 50 spullen gemakkelijk kan farmen (de ilum chests) en dit wordt geexploiteerd, goede zaak wel
Dan doe je daar wat aan ipv je community gaan bannenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef leeell het volgende:
[..]
doen ze omdat je level 50 spullen gemakkelijk kan farmen (de ilum chests) en dit wordt geexploiteerd, goede zaak wel
Blijkbaar was jij erbij en weet je het beter.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:12 schreef Rivalo het volgende:
er worden expres laag levels heen gestuurd (en in level gehouden door allebei de factions) omdat die voordeel heeft voor beiden (flippen van gebieden)quote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo 'gemakkelijk'. Ze worden gewoon aangevallen door mobs / andere mensen en moeten hierdoor gewoon ressen etc. Als ze niet zouden willen dat er laaglevel PCs heen zouden gaan hadden ze er maar een restrictie op moeten zetten.
Dat is dus niet wat er aan de hand is. Er zijn hier namelijk 2 groepen bij betrokken die onderling hadden afgesproken om elkaar de zone "te geven", oftewel een soort van win-tradenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo 'gemakkelijk'. Ze worden gewoon aangevallen door mobs / andere mensen en moeten hierdoor gewoon ressen etc. Als ze niet zouden willen dat er laaglevel PCs heen zouden gaan hadden ze er maar een restrictie op moeten zetten.
Ik voel die combinatie van het Stockholm Syndroom en Buyers Remorse door je posts heen stromen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef Pixell het volgende:
Rivalo,
Je praat veel, maar je zegt zo weinig.
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:05 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik voel die combinatie van het Stockholm Syndroom en Buyers Remorse door je posts heen stromen.
exploiten hoort voorkomen te worden.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:16 schreef Pixell het volgende:
Je hebt mij niet horen zeggen dat Bioware heilig is, niemand is namelijk heilig. En ik ben het volledig er mee eens dat deze persoon is verbannen, exploiten is namelijk fucking triest.
Wat dan, wou je die gehele zone verwijderen? Het voorkomen dat mensen met elkaar afspreken dit te doen kan je niet voorkomen. Denk eerst ff na voordat je hier weer komt blaten..quote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef Rivalo het volgende:
[..]
exploiten hoort voorkomen te worden.
Het is net het huilen van Ubisoft dat downloaden hun industrie stuk maakt ipv dat ze zich nou eens gaan afvragen of hun game niet gewoon zuigt.
Ze hebben gewoon game mechanics gebruikt!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wat dan, wou je die gehele zone verwijderen? Het voorkomen dat mensen met elkaar afspreken dit te doen kan je niet voorkomen. Denk eerst ff na voordat je hier weer komt blaten..
Dit zou je ook gewoon op lvl 50 kunnen doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:33 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon game mechanics gebruikt!
Als je in EVE Online een schip masterloot wordt er gewoon niks aan gedaan. Het probleem is gewoon dat deze Low Level players daar kunnen komen. En nee, denk verdomme nou eens na, dat doe je niet door een zone te verwijderen. Je zou hem kunnen locken voor Low Levels. Maar goed of dat je game design ten goede komt voor de algehele ervaring van de game..
Zorg dat het niet kan.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dit zou je ook gewoon op lvl 50 kunnen doen.
Dan moeten ze er gewoon restricties op zetten, of melden dat het niet hoort.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:16 schreef Pixell het volgende:
Je hebt mij niet horen zeggen dat Bioware heilig is, niemand is namelijk heilig. En ik ben het volledig er mee eens dat deze persoon is verbannen, exploiten is namelijk fucking triest.
In Guild wars had je warriors die lagere levels een run door de besneeuwde bergen gaven zodat die levels lvl 20 spullen konden kopen. Allemaal bannen!? Als bioware niet wil dat mensen naar lvl 50 gebieden gaan dan moeten ze dat inbouwen in de game en niet mensen gaan bannen. Interesseert mij wat of een ''cheatende'' lvl 30 betere gear heeft dan een andere lvl 30.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef leeell het volgende:
[..]
Rond 31-32 ja. Als je echt alle sidequests doet ben je snel 37.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:46 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
lvl 32 was ik klaar geloof ik, denk dat je op zijn vroegst 31 klaar bent tenzij je rushed door je main quest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |