mooi, hoe meer maintenance des te meer updates en fixesquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:10 schreef DaFan het volgende:
4 januari weer onderhoud van 9 tot 5
http://www.swtor.com/blog/scheduled-maintenance-january-4-2012
Ja dat ook dus maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:15 schreef Sjiznit het volgende:
Belachelijk lang. Maar ach, moet weer werken dan.
Hoezo vind je dit belachelijk lang?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:15 schreef Sjiznit het volgende:
This maintenance is expected to take no more than eight hours, but could be extended.
_o-
Belachelijk lang. Maar ach, moet weer werken dan.
Voor mijn voorstelling van wat ze tijdens een maintenance zouden doen. Patch uploaden op de servers en ff snel een scan runnen of er geen erge bugs in zitten. Bij WoW doen ze het bijvoorbeeld in de helft van de tijd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoezo vind je dit belachelijk lang?
WoW heeft op patch days de servers down van 3-11 volgens mij, net zoals ze eens in de twee weken de servers down gooien voor maintenance (ook 3-11). Tijdens vanilla / TBC lag de server er zelfs iedere week uit voor maintenance.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor mijn voorstelling van wat ze tijdens een maintenance zouden doen. Patch uploaden op de servers en ff snel een scan runnen of er geen erge bugs in zitten. Bij WoW doen ze het bijvoorbeeld in de helft van de tijd.
Jij heb duidelijk niet het begin van WoW meegemaaktquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor mijn voorstelling van wat ze tijdens een maintenance zouden doen. Patch uploaden op de servers en ff snel een scan runnen of er geen erge bugs in zitten. Bij WoW doen ze het bijvoorbeeld in de helft van de tijd.
Nopquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:20 schreef leeell het volgende:
[..]
Jij heb duidelijk niet het begin van WoW meegemaakt![]()
Elke woensdag van 6 tot 11 gooien ze de servers plat. Maar vaak zijn ze om 10 uur weer online. Ook op patch days tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:20 schreef Salamando het volgende:
[..]
WoW heeft op patch days de servers down van 3-11 volgens mij, net zoals ze eens in de twee weken de servers down gooien voor maintenance (ook 3-11). Tijdens vanilla / TBC lag de server er zelfs iedere week uit voor maintenance.
Het was de eerste keer maintenance sinds ze live zijn gegaan... ik ga pas klagen als het elke week zo is en het ten koste gaat van m'n speeltijd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan snap waarom 8 uur maintenance wel een normale periode is. Maar een beetje normale replies geven zal wel niet gaan.
Sinds wanneer is looten verboden?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:02 schreef cherrycoke het volgende:
He would log into the game and loot the high level gear and log out. Then repeat until his inventory was full. Quick travel back to bind point and sell said stuff making load of credits on high level gear that he should not have been able to obtain.
en daar komt de exploit uit de mouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |