Toevoeging:quote:Op zondag 1 januari 2012 02:02 schreef cherrycoke het volgende:
He would log into the game and loot the high level gear and log out. Then repeat until his inventory was full. Quick travel back to bind point and sell said stuff making load of credits on high level gear that he should not have been able to obtain.
en daar komt de exploit uit de mouw
quote:This isn't about the planet guys.
I bet if the character was level 50 it would have been the same result. This isn't about being on Illum at a low level, this is about being on Illum at a low level and engaging in an infinite credit exploit.
Basically they found a lock box, then consorted with a player on the opposing faction, and kept flipping the zone to reset the lock box, so they could instantly loot it, and gain more credits, then flip the zone and lather, rinse, repeat.
Spoilersquote:Op zondag 1 januari 2012 11:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Als je een conversation begint en je ziet ineens dat jouw characters headpiece is verdwenen weet je daf je de optie hebt om te kunnen gaan zoenen
Als het gesprek niet met je companions is, dan kan je wel gelijk hebben. De prive conversaties met je companions zijn volgens mij altijd zonder headpiece.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Als je een conversation begint en je ziet ineens dat jouw characters headpiece is verdwenen weet je daf je de optie hebt om te kunnen gaan zoenen
Nog niet, komt eventueel in een toekomstige patch.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:47 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoorde ook dat same sex-romances mogelijk zijn in het spel, ik heb nu een akelig gevoel bij Malavai Quinn
Hoezo, maatje van me is inquisitor en hij heeft zon NPC gebald.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Nog niet, komt eventueel in een toekomstige patch.
Nu je het zegt, hij klinkt best gayquote:Op zondag 1 januari 2012 13:47 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoorde ook dat same sex-romances mogelijk zijn in het spel, ik heb nu een akelig gevoel bij Malavai Quinn
Same sex ook?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Hoezo, maatje van me is inquisitor en hij heeft zon NPC gebald.
Tsja, dat soort losers vind je op PvP-serversquote:Op zondag 1 januari 2012 16:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Op Legions of Lettow zitten hier op Tatooine een lv 36 Operative en een lv 33 Sith Assassin de hele tijd in stealth te wachten tot er mensen van lv 25 langskomen en die gaan ze dan steeds ganken.
Wat een sneuo's
Help mama ik ga op boksen omdat ik anderen mensen wil kunnen slaan, maar ze slaan ook terug!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Op Legions of Lettow zitten hier op Tatooine een lv 36 Operative en een lv 33 Sith Assassin de hele tijd in stealth te wachten tot er mensen van lv 25 langskomen en die gaan ze dan steeds ganken.
Wat een sneuo's
Ja zwarte piet komt je dan halen met de zak.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:05 schreef ems. het volgende:
Is het waar dat je geen "fuck" mag zeggen in PM's tegen vrienden ingame, omdat je anders gebanned wordt?
Lijkt me stug, alle 'swearwords' worden geblocked... zelft als je 'kunt' zegt krijg je sterretjes te zien.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:05 schreef ems. het volgende:
Is het waar dat je geen "fuck" mag zeggen in PM's tegen vrienden ingame, omdat je anders gebanned wordt?
Profanity filter lost dat wel op toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lijkt me stug, alle 'swearwords' worden geblocked... zelft als je 'kunt' zegt krijg je sterretjes te zien.
Leuk, hoe heet je dan voeg ik je ff toequote:Op zondag 1 januari 2012 20:42 schreef DaFan het volgende:
Applied bij NWS.
Trooper is leuk, en LoL is een stuk leuker en voller dan Bacca's Blade. Kan tenminste een keer Heroics doen, kreeg nooit een groep bij elkaar
Malfunction.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Leuk, hoe heet je dan voeg ik je ff toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |