Ach ja vanity shit zoals dat ook in wow zatquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik zag dat je ook een of andere armband met de cantina vd imperial fleet kon kopen voor 1 miljoen
skere negerquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wou dit spel kopen
Toen zag ik dat je per maand moest betalen
toen lollde ik
En sloot ik mijn browser af
The End
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:06 schreef leeell het volgende:
[..]
skere neger
mijn oordeel tot nu toe: (level 3135):
kankervet
zelfde lvl en mee eensquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:06 schreef leeell het volgende:
[..]
skere neger
mijn oordeel tot nu toe: (level 31):
kankervet
Telkens als ik een Warzone wil doen krijg ik Huttbal, kan ik zelf niet kiezen dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef GuybrushT het volgende:
Ik word wel elke keer ingemaakt met de republic in warzones
Balans in het spel, geen idee of dit altijd zo blijft maar in het begin van een MMO is dit toch wel vrij handig (vind ik zelf)quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:00 schreef Hoogheid het volgende:
Waar slaat het op dat ik als lvl12 tussen lvl 50 rondliep in pvp battles
En ook gewoon goed mee kon vechten en niet eens ge-oneshot wordt
Wordt bijna alleen maar verkocht samen met een 60 dagen kaart. Zo goedkoop wordt het dus niet. Kijk eens bij Onlinekeystore, G2play of CJS keys.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:28 schreef STING het volgende:
Iemand toevallig tips waar ik goedkoop een CD-key kan aanschaffen?
Nope.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Telkens als ik een Warzone wil doen krijg ik Huttbal, kan ik zelf niet kiezen dan?
Je wordt geupgrade, kijk maar naar je health en je atk bv. Je hebt wel minder skills dus je wint het 1 op 1 meestal niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:00 schreef Hoogheid het volgende:
Waar slaat het op dat ik als lvl12 tussen lvl 50 rondliep in pvp battles
En ook gewoon goed mee kon vechten en niet eens ge-oneshot wordt
OHHHH JE ZEGT KANKER DSAT MAG NIETquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:06 schreef leeell het volgende:
[..]
skere neger
mijn oordeel tot nu toe: (level 31):
kankervet
Kan allebei bij Huttbal dacht ik. Andere 2 is wel gewoon Republic vs Sithquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
huttbal is tegen sith als sith zijnde denk ik en de rest wel tegen de andere faction?
verbeter me als ik het fout heb iemand
Ga weg jong troll moet ik je patsen geven ofzo jong vuilakquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze game is zeker niet beschikbaar op Mac OSX heh?
Hoezo trollquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ga weg jong troll moet ik je patsen geven ofzo jong vuilak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |