Oh sorry dat ik hem niet Yoda the Lightsided heb genoemdquote:
En waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 28 december 2011 07:37 schreef Pixell het volgende:
Echter ga ik ooit misschien nog streamen / videos uploaden en heb ik deze naam ook al op youtube gereserveerd
In de praktijk houdt het in dat 'in-character' gesprekken voert met de andere spelers in de wereld. alleen de guildchat is OOC.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat houdt dat roleplaying op een RP server nou in, in de praktijk?
En is het al mogelijk om je character te verhuizen naar een andere server?
http://swtorhub.com/exclusive-legacy-system-interviewquote:Op woensdag 28 december 2011 09:29 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik zit nu op een PvE server omdat dat mij makkelijker leek. Nu vraag ik mij af of PvP niet leuker zou zijn.
Wat houdt trouwens dat legacy in?
Ben ik het niet mee eens, ik zou nooit met een Wasmachine kunnen spelen ofzo. Vind dat namen altijd wel een beetje moeten passen bij je char.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Characternames zijn eigenlijk alleen boeiend op RP servers, voor de rest boeit het me weinig
ok iets anders gesteld dan; ik speel alleen op RP servers dus als er iemand rondloopt die 'wasmachine' of 'boedelbak' of ' adfadsfadsfdasfjdasdfhka' heet ga ik wel klagen jaquote:Op woensdag 28 december 2011 12:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, ik zou nooit met een Wasmachine kunnen spelen ofzo. Vind dat namen altijd wel een beetje moeten passen bij je char.
Nee klopt, sowieso als anderen daarmee rond willen lopen maakt mij dat weinig uit. Ik zou het alleen zelf nooit doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ok iets anders gesteld dan; ik speel alleen op RP servers dus als er iemand rondloopt die 'wasmachine' of 'boedelbak' of ' adfadsfadsfdasfjdasdfhka' heet ga ik wel klagen jamaar op een PVP server waar de focus heel anders ligt zou ik me daar minder over opwinden.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 28 december 2011 13:12 schreef Gijsje het volgende:
Toch afgelopen week SWTOR aangeschaft, twijfelde omdat ik ook al wow speel zo afentoe. Maar achteraf toch wel een toppertje. Ben nu level 7 en het speelt lekker weg.
AoE heal zit toch alleen in de healing tree van je class? Bij mij wel iig (scoundrel).quote:Op woensdag 28 december 2011 14:33 schreef leeell het volgende:
die laatste baas is trouwens lastig om te healen mèn, (operative heeft alleen 1 op 1 heals, give aoe heal)
die heb ik nog niet dusquote:Op woensdag 28 december 2011 14:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
AoE heal zit toch alleen in de healing tree van je class? Bij mij wel iig (scoundrel).
Misschien iets dat mij interesseert, ik weet ook nog niet of ik er wat mee ga doen, maar ik hou de optie open. Maar blijkbaar moet je dit soort dingen vooral niet delen op fokquote:
Het is inderdaad zeer goed om je opties open te houden.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Misschien iets dat mij interesseert, ik weet ook nog niet of ik er wat mee ga doen, maar ik hou de optie open. Maar blijkbaar moet je dit soort dingen vooral niet delen op fok
healer zijn is leukquote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef leeell het volgende:
eerste Flashpoint (Cademimu)
met 3 mensen samen uit een guild whisperde me voor heals
ging heel erg soepel voor mn eerste keer, ze hebben me gelijk ge-add als vriend en op de guild-whitelist gezet als Flashpoint-healer
Ben blij dat je er hetzelfde over denkt.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:37 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Het is inderdaad zeer goed om je opties open te houden.
Maar het is een naam...quote:Op woensdag 28 december 2011 07:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik hem niet Yoda the Lightsided heb genoemdGelukkig hoef jij er niet mee te spelen
![]()
Echter ga ik ooit misschien nog streamen / videos uploaden en heb ik deze naam ook al op youtube gereserveerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |