SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muńo ēngos ńuhys issa."
Teveel healers op LC, ik denk eraan om DPS te gaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef GuybrushT het volgende:
echt veel moeite om healers te vinden
is dat waar de mensen van hier op zitten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:17 schreef pl4kkie het volgende:
Zou iemand op Legions of Lettow ons kunnen inviten in de guild No Win Senario?
Naam: Jeleana ( dat ben ik )
Naam: Shynizo ( dat is een vriend van me )
Geloof het wel. Staat in de OPquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:39 schreef GuybrushT het volgende:
[..]
is dat waar de mensen van hier op zitten?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Is er trouwens een manier om je Hotkeys over te zetten naar andere chars? Ik had een nieuw mannetje gemaakt op een andere server en ik moest alle hotkeys opnieuw instellen
13 hele euro's in de maandquote:Op woensdag 28 december 2011 01:38 schreef Rob.Dude het volgende:
Hm, hoeveel kost het nou eigenlijk om te spelen? Soberzo schrikken monthly fees mij altijd wel een beetje af..
Is de normale prijs voor vrijwel alle MMO's hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:44 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
Wacht, 13 maar?!
Dan zal ik maar 'ns afreizen naar de lokale gameboer, bedankt!
Helaas moet je daar zelf wat moeite voor doen, zoals ook aangegeven zijn het niet onze guilds en dus zul je een application moet schrijven op hun websitequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:17 schreef pl4kkie het volgende:
Zou iemand op Legions of Lettow ons kunnen inviten in de guild No Win Senario?
Naam: Jeleana ( dat ben ik )
Naam: Shynizo ( dat is een vriend van me )
quote:
Oh sorry dat ik hem niet Yoda the Lightsided heb genoemdquote:
En waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 28 december 2011 07:37 schreef Pixell het volgende:
Echter ga ik ooit misschien nog streamen / videos uploaden en heb ik deze naam ook al op youtube gereserveerd
In de praktijk houdt het in dat 'in-character' gesprekken voert met de andere spelers in de wereld. alleen de guildchat is OOC.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat houdt dat roleplaying op een RP server nou in, in de praktijk?
En is het al mogelijk om je character te verhuizen naar een andere server?
http://swtorhub.com/exclusive-legacy-system-interviewquote:Op woensdag 28 december 2011 09:29 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik zit nu op een PvE server omdat dat mij makkelijker leek. Nu vraag ik mij af of PvP niet leuker zou zijn.
Wat houdt trouwens dat legacy in?
Ben ik het niet mee eens, ik zou nooit met een Wasmachine kunnen spelen ofzo. Vind dat namen altijd wel een beetje moeten passen bij je char.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Characternames zijn eigenlijk alleen boeiend op RP servers, voor de rest boeit het me weinig
ok iets anders gesteld dan; ik speel alleen op RP servers dus als er iemand rondloopt die 'wasmachine' of 'boedelbak' of ' adfadsfadsfdasfjdasdfhka' heet ga ik wel klagen jaquote:Op woensdag 28 december 2011 12:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, ik zou nooit met een Wasmachine kunnen spelen ofzo. Vind dat namen altijd wel een beetje moeten passen bij je char.
Nee klopt, sowieso als anderen daarmee rond willen lopen maakt mij dat weinig uit. Ik zou het alleen zelf nooit doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ok iets anders gesteld dan; ik speel alleen op RP servers dus als er iemand rondloopt die 'wasmachine' of 'boedelbak' of ' adfadsfadsfdasfjdasdfhka' heet ga ik wel klagen jamaar op een PVP server waar de focus heel anders ligt zou ik me daar minder over opwinden.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 28 december 2011 13:12 schreef Gijsje het volgende:
Toch afgelopen week SWTOR aangeschaft, twijfelde omdat ik ook al wow speel zo afentoe. Maar achteraf toch wel een toppertje. Ben nu level 7 en het speelt lekker weg.
AoE heal zit toch alleen in de healing tree van je class? Bij mij wel iig (scoundrel).quote:Op woensdag 28 december 2011 14:33 schreef leeell het volgende:
die laatste baas is trouwens lastig om te healen mčn, (operative heeft alleen 1 op 1 heals, give aoe heal)
die heb ik nog niet dusquote:Op woensdag 28 december 2011 14:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
AoE heal zit toch alleen in de healing tree van je class? Bij mij wel iig (scoundrel).
Misschien iets dat mij interesseert, ik weet ook nog niet of ik er wat mee ga doen, maar ik hou de optie open. Maar blijkbaar moet je dit soort dingen vooral niet delen op fokquote:
Het is inderdaad zeer goed om je opties open te houden.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Misschien iets dat mij interesseert, ik weet ook nog niet of ik er wat mee ga doen, maar ik hou de optie open. Maar blijkbaar moet je dit soort dingen vooral niet delen op fok
healer zijn is leukquote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef leeell het volgende:
eerste Flashpoint (Cademimu)
met 3 mensen samen uit een guild whisperde me voor heals
ging heel erg soepel voor mn eerste keer, ze hebben me gelijk ge-add als vriend en op de guild-whitelist gezet als Flashpoint-healer
Ben blij dat je er hetzelfde over denkt.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:37 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Het is inderdaad zeer goed om je opties open te houden.
Maar het is een naam...quote:Op woensdag 28 december 2011 07:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik hem niet Yoda the Lightsided heb genoemdGelukkig hoef jij er niet mee te spelen
![]()
Echter ga ik ooit misschien nog streamen / videos uploaden en heb ik deze naam ook al op youtube gereserveerd
create ticketquote:Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef DaFan het volgende:
Hoe doe je dat, ik zag gisteren een Bobbafat en ik deed Report spam maar kreeg een foutmelding.
En wat is volgens jou hinderlijk?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:00 schreef leeell het volgende:
iedereen met een hinderlijke naam krijgt een report van mij
Bobbafat mag niet, lees de User agreement maarquote:Op woensdag 28 december 2011 16:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
En wat is volgens jou hinderlijk?
Want als iemand met Bobbafat rondloopt moet ie dat toch lekker zelf weten..
Ik zag gister iemand met "the cupcakes legacy" kon er wel om lachen
mensen die de hele UA lezen ipv te spelenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Bobbafat mag niet, lees de User agreement maar
Mensen die klakkeloos een document accepteren zonder het te lezenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mensen die de hele UA lezen ipv te spelen
Voorkomt wel dat je je username moet aanpassenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mensen die de hele UA lezen ipv te spelen
Idd heb je South Park niet gezienquote:Op woensdag 28 december 2011 16:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mensen die klakkeloos een document accepteren zonder het te lezen
spelen > lezenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mensen die klakkeloos een document accepteren zonder het te lezen
Heb ik ook met regelmaat last vanquote:Op woensdag 28 december 2011 16:21 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
fixed.
Wel hinderlijk en niet te wijzigen in keybindings.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:41 schreef pl4kkie het volgende:
Wat zijn goede professions voor een jedi knight?
Daar zou een permban op moeten staanquote:Op woensdag 28 december 2011 16:44 schreef Catch_me het volgende:
Dus mijn mannetje die Binks heet mag ook niet???
Leeroy Jenkins ?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daar zou een permban op moeten staan
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Als het een roleplaying server is en je zou er rondlopen als 'pixell gaming' zou ik ook een report indienen ja
neequote:Op woensdag 28 december 2011 17:22 schreef pl4kkie het volgende:
als je guardian gekozen hebt, kan je niet meer naar sentinel toch?
Nope, al is er een hele kleine kans dat ze dit ooit nog eens gaan aanpassen.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:22 schreef pl4kkie het volgende:
als je guardian gekozen hebt, kan je niet meer naar sentinel toch?
laten we hopen van nietquote:Op woensdag 28 december 2011 17:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nope, al is er een hele kleine kans dat ze dit ooit nog eens gaan aanpassen.
(in before het geschreeuw om een bron, hier: http://www.askajedi.com/2(...)on-with-james-ohlen/)
skill mentor, imperial fleet, grote steden etcquote:Op woensdag 28 december 2011 17:28 schreef pl4kkie het volgende:
Achja, dan maar een guardian. Nu moet ik nog mn talents ergens laten resetten, ik wil geen tank zijn.
Ik heb het al gevondenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:31 schreef leeell het volgende:
[..]
laten we hopen van niet
[..]
skill mentor, imperial fleet, grote steden etc
Ik blijf nu lekker guardian dps spec.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:34 schreef Catch_me het volgende:
doe geen moeite, sentinel is een gimp class atm. Vanaf level 25 op de nieuwe planeten ga je je zwaar frustreren met die class. Matige dps voor een pure dps class en lage survivabilty... niet goed.
Bioware zegt dat ze volgende maand aan de slag gaan met de jedi class, tot die tijd heb ik mijn sentinel in de kast gegooid.
Dat hoeft niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:24 schreef dnbrainwash het volgende:
En ik vind het legacy systeem maar gay, staat bij al je poppetjes.. :/
Je kan het uitzetten, ff zoeken bij preferences.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:24 schreef dnbrainwash het volgende:
En ik vind het legacy systeem maar gay, staat bij al je poppetjes.. :/
Wellicht zoiets als die heirloom-gear bij WoW.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:56 schreef Pixell het volgende:
Ik vraag me uberhaupt af wanneer ze er wat mee gaan doen..
is wel een ontzettend mooie planeetquote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
net alderaan gedaan in 1.5 uur en een half levelalles geskipt behalve mijn class quest. Had geen keus want missies zouden gewoon te makkelijk zijn omdat ik ze outlvlde. Nu naar Balmorra als het goed is en daar wel alle quests doen
Ik kom juist XP te kort, ik moet wat extra bonus quests op Tatooine doen om de 28 te halenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
net alderaan gedaan in 1.5 uur en een half levelalles geskipt behalve mijn class quest. Had geen keus want missies zouden gewoon te makkelijk zijn omdat ik ze outlvlde. Nu naar Balmorra als het goed is en daar wel alle quests doen
Niet wat, maar wanneer. Lezen is ook een vak, ik weet het.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wellicht zoiets als die heirloom-gear bij WoW.
Nee, mijn antwoord is toch echt op de 'wat'-vraag.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:38 schreef Pixell het volgende:
[..]
Niet wat, maar wanneer. Lezen is ook een vak, ik weet het.
Okquote:Op woensdag 28 december 2011 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, mijn antwoord is toch echt op de 'wat'-vraag.
Lekker triest ben je danquote:Op woensdag 28 december 2011 16:00 schreef leeell het volgende:
iedereen met een hinderlijke naam krijgt een report van mij
waarom?quote:
Ik zag een smuggler die Hanpsolo heettequote:Op woensdag 28 december 2011 21:00 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom?
als ik iemand zie die SkyLukewalker heet vindt ik dat zeer hinderlijk of BewChacca of iets in die trant
of bijvoorbeeld MRPANTS of KaleAap
dat is irritant en alles in die trant krijgt een mooie ticket van mij
Hoe fucking sneu.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:00 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom?
als ik iemand zie die SkyLukewalker heet vindt ik dat zeer hinderlijk of BewChacca of iets in die trant
of bijvoorbeeld MRPANTS of KaleAap
dat is irritant en alles in die trant krijgt een mooie ticket van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |