Screw that. Ik ga Alderaan reddenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:32 schreef Friday12 het volgende:
moet je dat gehuil zien op die servers
2 uur extend willen ze meteen en dag extra gametime stelletje debielenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:32 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Screw that. Ik ga Alderaan redden
Daarom zit ik op een light population server, tabee, ik ga lekker spelen.quote:
daarom heb jij ellelange pvp queues, geen mensen voor FP's en OPS, een vercrackte galactic market door magere economie etc etcquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom zit ik op een light population server, tabee, ik ga lekker spelen.
Ik vind altijd wel iemand voor dingen hoor, zelfs om 3 uur 's nachts heb ik binnen 10 minuten een groepje voor FPsquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:50 schreef leeell het volgende:
[..]
daarom heb jij ellelange pvp queues, geen mensen voor FP's en OPS, een vercrackte galactic market door magere economie etc etc
Op jezelf klikken eerst (portretje). Self-target staat misschien ook wel tussen de Key-bindings.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:23 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Hoe selfspel je?, zoals je zou doen in WoW met alt + spell.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:25 schreef Prullenbak6 het volgende:
Zal ik deze kopen voor 12k credits?
http://db.darthhater.com/(...)ard/#dissasembles-to
Loop nog rond met lvl 15 chest piece![]()
Ben nu lvl 23 en heb 50k aan credits, maar op level 25 moet ik ook nog speeder + training betalen.
Dus wat zal ik doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |