Nope, al is er een hele kleine kans dat ze dit ooit nog eens gaan aanpassen.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:22 schreef pl4kkie het volgende:
als je guardian gekozen hebt, kan je niet meer naar sentinel toch?
laten we hopen van nietquote:Op woensdag 28 december 2011 17:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nope, al is er een hele kleine kans dat ze dit ooit nog eens gaan aanpassen.
(in before het geschreeuw om een bron, hier: http://www.askajedi.com/2(...)on-with-james-ohlen/)
skill mentor, imperial fleet, grote steden etcquote:Op woensdag 28 december 2011 17:28 schreef pl4kkie het volgende:
Achja, dan maar een guardian. Nu moet ik nog mn talents ergens laten resetten, ik wil geen tank zijn.
Ik heb het al gevondenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:31 schreef leeell het volgende:
[..]
laten we hopen van niet
[..]
skill mentor, imperial fleet, grote steden etc
Ik blijf nu lekker guardian dps spec.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:34 schreef Catch_me het volgende:
doe geen moeite, sentinel is een gimp class atm. Vanaf level 25 op de nieuwe planeten ga je je zwaar frustreren met die class. Matige dps voor een pure dps class en lage survivabilty... niet goed.
Bioware zegt dat ze volgende maand aan de slag gaan met de jedi class, tot die tijd heb ik mijn sentinel in de kast gegooid.
Dat hoeft niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:24 schreef dnbrainwash het volgende:
En ik vind het legacy systeem maar gay, staat bij al je poppetjes.. :/
Je kan het uitzetten, ff zoeken bij preferences.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:24 schreef dnbrainwash het volgende:
En ik vind het legacy systeem maar gay, staat bij al je poppetjes.. :/
Wellicht zoiets als die heirloom-gear bij WoW.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:56 schreef Pixell het volgende:
Ik vraag me uberhaupt af wanneer ze er wat mee gaan doen..
is wel een ontzettend mooie planeetquote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
net alderaan gedaan in 1.5 uur en een half levelalles geskipt behalve mijn class quest. Had geen keus want missies zouden gewoon te makkelijk zijn omdat ik ze outlvlde. Nu naar Balmorra als het goed is en daar wel alle quests doen
Ik kom juist XP te kort, ik moet wat extra bonus quests op Tatooine doen om de 28 te halenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
net alderaan gedaan in 1.5 uur en een half levelalles geskipt behalve mijn class quest. Had geen keus want missies zouden gewoon te makkelijk zijn omdat ik ze outlvlde. Nu naar Balmorra als het goed is en daar wel alle quests doen
Niet wat, maar wanneer. Lezen is ook een vak, ik weet het.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wellicht zoiets als die heirloom-gear bij WoW.
Nee, mijn antwoord is toch echt op de 'wat'-vraag.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:38 schreef Pixell het volgende:
[..]
Niet wat, maar wanneer. Lezen is ook een vak, ik weet het.
Okquote:Op woensdag 28 december 2011 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, mijn antwoord is toch echt op de 'wat'-vraag.
Lekker triest ben je danquote:Op woensdag 28 december 2011 16:00 schreef leeell het volgende:
iedereen met een hinderlijke naam krijgt een report van mij
waarom?quote:
Ik zag een smuggler die Hanpsolo heettequote:Op woensdag 28 december 2011 21:00 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom?
als ik iemand zie die SkyLukewalker heet vindt ik dat zeer hinderlijk of BewChacca of iets in die trant
of bijvoorbeeld MRPANTS of KaleAap
dat is irritant en alles in die trant krijgt een mooie ticket van mij
Hoe fucking sneu.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:00 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom?
als ik iemand zie die SkyLukewalker heet vindt ik dat zeer hinderlijk of BewChacca of iets in die trant
of bijvoorbeeld MRPANTS of KaleAap
dat is irritant en alles in die trant krijgt een mooie ticket van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |