Wat een kutleven moet jij hebbenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:00 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom?
als ik iemand zie die SkyLukewalker heet vindt ik dat zeer hinderlijk of BewChacca of iets in die trant
of bijvoorbeeld MRPANTS of KaleAap
dat is irritant en alles in die trant krijgt een mooie ticket van mij
Ik dacht het, jij zei het, a link in the force this isquote:Op woensdag 28 december 2011 21:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Haha dat bestaat biet egt skkl haha butjeee hahaquote:Op woensdag 28 december 2011 21:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het, a link in the force this is
Lekkere spoiler.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Zojuist Act 1 afgemaakt, je krijgt nu geen class quests meer?
jawel?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Jawel.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
zit je op een PVP server en noem je je char kankermongool, het zal me jeukenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die is er nietquote:Op woensdag 28 december 2011 23:05 schreef leeell het volgende:
[..]
zit je op een PVP server en noem je je char kankermongool, het zal me jeuken
maar op een RP server heb je je gewoon aan de name-policy te houden
weet ik wel, maar namen op een pvp server mogen best apart zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die is er niet
De naming policy is voor alle servers gelijk
Ja dat is prima, maar mensen die hier gaan lopen verkondigen dat ze die gasten gaan reporten zullen dus nul op rekwest krijgenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef leeell het volgende:
[..]
weet ik wel, maar namen op een pvp server mogen best apart zijn
roleplaying server betekent dat sommigen in-character willen spellen, en zulke namen bederven gewoon de RP
(zelf heb ik niets met RP hoor)
Wat heeft dat reporten dan voor nut, als er geen policy voor bestaat ?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef leeell het volgende:
[..]
weet ik wel, maar namen op een pvp server mogen best apart zijn
roleplaying server betekent dat sommigen in-character willen spellen, en zulke namen bederven gewoon de RP
(zelf heb ik niets met RP hoor)
Er is wel een policy voor.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Wat heeft dat reporten dan voor nut, als er geen policy voor bestaat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Specifiek er tussen uit: You may not use misspellings or alternative spellings of names that violate any of the above rules, e.g. Hamsolo, Yooda, DorthVader.
Dus.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Er is wel een policy voor.
Naming policyGoede regels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Specifiek er tussen uit: You may not use misspellings or alternative spellings of names that violate any of the above rules, e.g. Hamsolo, Yooda, DorthVader.
Dus.
Ik word al helemaal zat van al die 'Bootyhunter's.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik zag vanavond een gast die heette Han'duo
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Er is wel een policy voor.
Naming policyMaar dus niet voor iemand die bijvoorbeeld "Sjaak-Trekhaak" heet op een RP server. (Tenzij er iemand bij EA Sjaak Trekhaak heet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Specifiek er tussen uit: You may not use misspellings or alternative spellings of names that violate any of the above rules, e.g. Hamsolo, Yooda, DorthVader.
Dus.
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Maar dus niet voor iemand die bijvoorbeeld "Sjaak-Trekhaak" heet op een RP server. (Tenzij er iemand bij EA Sjaak Trekhaak heet)
Hm, heb er geen gekregen nadat ik 'm had ingeleverd, mja ik had ook niet goed gekeken oid of er quests in de buurt warenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |