Nee, volgens mij nietquote:Op donderdag 29 december 2011 23:40 schreef Catch_me het volgende:
smugglerMaar BH is toch de mirror class van de smug?
Ik ben jouw BH nog tegen gekomen mienjong en aantal van je Crimson Order leden. In de warzone. Uiteraard verloren jullie kansloos.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:02 schreef RickoKun het volgende:
Ben er idd ook al meerdere tegengekomen
Ik begin nu op de hogere levels van mijn profs (allemaal rond de 200) het ietwat in mijn portomonnee te voelen
pvp server houdt in dat je op de planeten elkaar gewoon kunt aanvallen, 1 uitzondering; de startersplanetquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:16 schreef Questular het volgende:
Volgende week komt eindelijk mn nieuwe pc eraan en dan wil ik SWTOR eens gaan proberen. Heeft de game nog spelbepalende bugs of is de game gewoon goed te spelen?
En kan iemand mij vertellen hoe de pvp servers in elkaar zitten? Is het zo als in WoW dat je eigenlijk in alle gezamelijke gebieden kan aanvallen/aangevallen worden of steekt het anders in ellkaar?
Thx.
Mooi, dan wordt het een pvp serverquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:40 schreef leeell het volgende:
[..]
pvp server houdt in dat je op de planeten elkaar gewoon kunt aanvallen, 1 uitzondering; de startersplanet
Ga weg mang jij hebt vast ook zoenne gare aids dingquote:Op donderdag 29 december 2011 23:23 schreef Catch_me het volgende:
eindelijk mijn millennium falcon bemachtigd. Tijd om als bounty hunter die space wiet en dope te gaan smokkelen
Klopt, heb dan ook maar 1 wedstrijd in totaal ooit met die guild gewonnen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:28 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Ik ben jouw BH nog tegen gekomen mienjong en aantal van je Crimson Order leden. In de warzone. Uiteraard verloren jullie kansloos.
Ik ben Mercenary en ik heb de middelste talent tree gekozen (weet niet meer precies hoe hij heet) en die Tracing Missiles doen toch best wel lekkere schade en hij heeft ook behoorlijk wat knockbacks, wat handig is om mensen van de brug af te jassen in Huttbal bv, en je PvP trinket heeft maar anderhalve minuut Cooldown als je die kiest.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:34 schreef Questular het volgende:
De forums van de game zijn niet de meest overzichtelijke dus ik stel de vraag hier
Ik zit eraan te denken om een bountyhunter te gaan spelen op een pvp server. Is deze class een beetje een fatsoenlijke pvp class? Of is deze game daadwerkelijk balanced zodat de class keuze weinig uitmaakt?
Ik lolde toen ik deze reactie las.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wou dit spel kopen
Toen zag ik dat je per maand moest betalen
toen lollde ik
En sloot ik mijn browser af
The End
Is dat Sorcerer healen niet enorm saai?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:59 schreef RickoKun het volgende:
En ik heb healing spec en sla geen deuk in een pakje boter
Maarja, ik kan wel healen als de beste (op sith sorcerers na dan, die hebben volgens mij heal regen achtige skills waardoor ze altijd meer healen)
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wou dit spel kopen
Toen zag ik dat je per maand moest betalen
toen lollde ik
En sloot ik mijn browser af
The End
Bij de mount vendorquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:19 schreef RickoKun het volgende:
Waar koop je in godsnaam een vehicle?! Die galactic trade network is veels te gaar, daar kan ik nooit vinden wat ik zoek.
Als ik daar bijv. op zoek opties alleen "mount" aan klik, en doe op "search", dan vindt ie niks
Dus, WAAR DE FUCK KAN IK GVD MOUNTS KOPEN!?
Volgens mij kan je ze bij supplies vinden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:19 schreef RickoKun het volgende:
Waar koop je in godsnaam een vehicle?! Die galactic trade network is veels te gaar, daar kan ik nooit vinden wat ik zoek.
Als ik daar bijv. op zoek opties alleen "mount" aan klik, en doe op "search", dan vindt ie niks
Dus, WAAR DE FUCK KAN IK GVD MOUNTS KOPEN!?
Ach ja vanity shit zoals dat ook in wow zatquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik zag dat je ook een of andere armband met de cantina vd imperial fleet kon kopen voor 1 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |