quote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik zag vanavond een gast die heette Han'duo
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Er is wel een policy voor.
Naming policyMaar dus niet voor iemand die bijvoorbeeld "Sjaak-Trekhaak" heet op een RP server. (Tenzij er iemand bij EA Sjaak Trekhaak heet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Specifiek er tussen uit: You may not use misspellings or alternative spellings of names that violate any of the above rules, e.g. Hamsolo, Yooda, DorthVader.
Dus.
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Maar dus niet voor iemand die bijvoorbeeld "Sjaak-Trekhaak" heet op een RP server. (Tenzij er iemand bij EA Sjaak Trekhaak heet)
Hm, heb er geen gekregen nadat ik 'm had ingeleverd, mja ik had ook niet goed gekeken oid of er quests in de buurt warenquote:
Nee gast, je bent gewoon kanker sneu.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef leeell het volgende:
[..]
weet ik wel, maar namen op een pvp server mogen best apart zijn
roleplaying server betekent dat sommigen in-character willen spellen, en zulke namen bederven gewoon de RP
(zelf heb ik niets met RP hoor)
quote:Op donderdag 29 december 2011 08:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Heeft ja? wist niet eens dat dat een optie was.
smijten met kanker is sneuer imo.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:03 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Nee gast, je bent gewoon kanker sneu.
Wie bepaalt welke naam wel goed is en welke niet ?quote:Op donderdag 29 december 2011 09:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
smijten met kanker is sneuer imo.
En hij heeft een punt, het is een ROLEPLAYING server dus dan zorg je dat je charactername past in de wereld waarin je speelt. Dat is toch niet zo vreemd of wel?
Ik praat weer alleen voor de ROLEPLAYING servers natuurlijk, maar je hebt zoveel bronnen voor namen binnen het universum en handige tooltjes zoals deze:quote:Op donderdag 29 december 2011 09:55 schreef genakt het volgende:
[..]
Wie bepaalt welke naam wel goed is en welke niet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Stiekem vind ik mijn Guardian wel stoer..Yo nigga die plaatjes doen t niet yoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu werkt tinypic ook al niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Yo nigga die plaatjes doen t niet yo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nu werkt tinypic ook al niet?Yo G jeweettog gwoon imgur zoals dezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
topic wordt gelijk beterquote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Yo G jeweettog gwoon imgur zoals dezen
[ afbeelding ]
Ik ga even fapp0nquote:Op donderdag 29 december 2011 13:22 schreef Catch_me het volgende:
lekkere picca weer rickos, maakt veel goed op deze sombere dag
Daar had ik ook last van, dus maar even gestopt met profs lvlnquote:Op donderdag 29 december 2011 20:02 schreef RickoKun het volgende:
Ben er idd ook al meerdere tegengekomen
Ik begin nu op de hogere levels van mijn profs (allemaal rond de 200) het ietwat in mijn portomonnee te voelen
Op hutta, in de cantina van Nemro, zit aan een tafeltje een gozer die Hun'Duo heet, met tegen over em een alien genaamd greepo(ofzo)quote:Op donderdag 29 december 2011 00:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]Die vind ik nog wel goed
Net ookverveling in die cantina, beetje met naakt bovenlijf dansen (
) ineens 4 anderen.
Komt er een republic player naar binnen gelopen, staat ie stil te kijken, daar bij gaan staan, dancen, die andere 5 hampels er ook omheen dansen
Kansloos
Speel je nou Smuggler of Bounty Hunterquote:Op donderdag 29 december 2011 23:23 schreef Catch_me het volgende:
eindelijk mijn millennium falcon bemachtigd. Tijd om als bounty hunter die space wiet en dope te gaan smokkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |