quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:53 schreef Soempie het volgende:
Zoe, lekker het grove werk aan de mannen overlaten en zelf de inrichting en dergelijke bedenken. Is toch veel leuker?
laat dat bijna maar wegquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef flugeltje het volgende:
Brrr als Soemp en Octo dit jaar nog bevallen sta ik al bijna in de top10
Ik heb het trouwens mijn persoonlijke queste gemaakt om eerder te bevallen dan jijquote:
Haha! Ja is goed hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens mijn persoonlijke queste gemaakt om eerder te bevallen dan jij
een datumtweeling vink ook goed hoorquote:
Nog ff niet!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:01 schreef Kuukske het volgende:
![]()
Betekent de openbaring aan je familie ook dat je hier uit de kast komt Labello?
Oja datumtweeling! Kunnen we heen en weer tweeten. Maar ik vat dat ook niet persoonlijk op hoor vrouwke. Ik snap het wel hoor! Zeker na je vorige keerquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
een datumtweeling vink ook goed hoor
Gaat ook niet om jou, maar meer dat ik wat vroeger wil bevallen. Ik ben nu al zo huge, laat staan dat het weer 42/43 weken wordt...
Jammer. En dat geeft niet, alle kloonontmaskeringen zijn leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:03 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Nog ff niet!Ben trouwens niet zo'n hele spannende kloon hoor!
Haha dat klopt!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:07 schreef clauwheee het volgende:
Ow leuk Labelloo! Ik zag al een lekker gerecht bij je op FB langskomen die jij denk ik moest laten staan.
Ik kreeg gister naar m'n hoofd geslingerd dat ik m'n schoonzus hard achterna ga. Dies gewoon dik 11 weken verder, en bedankt
Ik ben ook gaan bedhangen, JD ging ook mee, die slaapt ook al.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:10 schreef flugeltje het volgende:
Wil ik net een tukje gaan doen heeft Pietertje de hik... Nog maar even wachten dan
Ben benieuwd!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:13 schreef clauwheee het volgende:
Ja technisch gezien klopt het natuurlijk Fluug, maar ze bedoelden duidelijk alleen m'n buik. Zolang t alleen de buik is en ik dat op de weegschaal nog maar in een halve kilo terug zie, vind ik dat ik het nog steeds goed doe
.
Zal ik doen meiden, zit alleen nu op m'n werk. Wel met werkontwijkend gedrag, dat hadden jullie al door hè
Jep, heb ik ook af en toequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:02 schreef Kuukske het volgende:
Die trekkende pijn klinkt herkenbaar rond die termijn. Groei, groei, groei.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:02 schreef Kuukske het volgende:
Die trekkende pijn klinkt herkenbaar rond die termijn. Groei, groei, groei.
Ja, dat klinkt als bandenpijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:21 schreef clauwheee het volgende:
Ja dat zal het ook wel zijn hoor! En nog een beginneling vraag.... Wat zijn die steken en krampen in m'n doos? Ook groei?
En bij een eerste doen ze het volgens mij minder snel dan bij een 2e.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef Orea het volgende:
Volgens mij doen ze het in veel gevallen sowieso niet voor de 41 weken geloof ik, omdat het een hoop loos gerommel kan opleveren
O joy, dan mag je de leuke routequote:Op dinsdag 27 december 2011 18:05 schreef Marrije het volgende:
![]()
Maar ze heeft wel aangegeven dat ik een drankje krijg en dat ik 2 uur moet wachten. Ik heb nog gevraagd of ik niet ff weg kan om te shoppen en dan op tijd weer terugkomen, maar dat was niet de bedoeling. Ik moest rust nemen.
En tot hoe laat mag ik eigenlijk eten? 00.00? 04.00? Ik ben snachts regelmatig wakker en dan ben ik in staat wat te gaan eten omdat het smorgens niet magquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O joy, dan mag je de leuke route
Prikkkerdeprik, drankje, 2 uur jezelf vervelen, honger hebben en die gore drank opboeren, dan nog een prikje en dan eindelijk eten... Neem iets mee om jezelf te vermaken, je mag namelijk ook geen wandelingetje ofzo gaan maken, je moet rust houden...
Ik mag 18 januari nog een keertje
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:14 schreef Marrije het volgende:
Oei! Dat hadden ze wel even mogen vertellen. Water mag gewoon de hele tijd?
Bij mij ter ere van de dikke kont en het feit dat ik echt heel erg hard groei... Bij Willem hoefde ik er maar eentje, maar omdat ik nu nóg sneller ga dan bij hem, mag ik nog een tweede ronde ook...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef Orea het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat bij zoveel van jullie een glucose test wordt/werd gedaan? Bij mij is het de vorige keer niet gedaan en dit keer verwacht ik het ook niet?
Das al snel dan. Mijn BMI was vorige keer ook ruim boven de 25, maar alleen gehad dus vanwege die baarmoeder (waarop een andere vk zei dar mn navel gewoon uit lood ligt, waardoor hij hoger leek, maar t niet was dus)quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:34 schreef sproet-je het volgende:
Orea, bij mij is het omdat mijn BMI boven de 25 is.
Ze weten bij mij niet eens dat ik nog eens bijna 2 weken verder voorloop dan ze verwachtenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:36 schreef Orea het volgende:
Serieus? Mijn BMI ligt ook boven de 25... en de vorige keer zat ik op de grens dan denk ik maar bij mij is nooit naar mijn gewicht gevraagdalthans, vorige keer bij Leia wel bij de vlos, bij het eerste gesprek en ben daarna overgedragen aan de gyn met 15 weken en daar heb ik het nooit op hoeven geven
dit keer is het niet eens gevraagd...
Hmmmzz.. en dat terwijl bij Leia's zwangerschap ze op 12 weken zwangerschap al voorliep. Wat op zich best bijzonder was voor een ivf kindje, omdat je precies weet wanneer is verwekt en teruggeplaatst enzo en ze dus niet ouder kon zijn dan ze was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Ze weten bij mij niet eens dat ik nog eens bijna 2 weken verder voorloop dan ze verwachten
Op zich is het natuurlijk heel erg goed dat ze van de lengte van het kindje uitgaan, dat zou de meest betrouwbare methode moeten zijn. Hij komt bij mij alleen wel heel erg raar uit en jij dus ook lees ik nu...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:54 schreef oeke het volgende:
Oh! Fluugs, hebde gelogen?![]()
Eigenlijk raar hoe ze dat berekenen.
Ik liep ook te rommelen met de data, omdat ik zo'n lange cyclus heb. En op al die sites waar je je uitgerekende datum kan berekenen kwam het steeds niet uit met de verwekkingsdatum. (ja, die weet ik)
Maar die testen klinken naar, ik hoop dat ik mag overslaan. Misschien begint ze er donderdag over. Mijn BMI was net op of onder de 25 geloof ik.
Octo, hopelijk zet het strippen iets in gang! Je hebt in elk geval al 2 cm erbij!
Vandaag belden ze van de Kraamzorg, voor een intake gesprek!![]()
Ik was echt helemaal verdwaasd daarna, het gaat supersnel.
Peuter en ik zijn erg klef de laatste tijd. Net alsof we nog even optimaal willen genieten voor er een kaper op de kust komt.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze weten bij mij niet eens dat ik nog eens bijna 2 weken verder voorloop dan ze verwachtenBen je dan niet bang dat ze je gaan inleiden als je eigenlijk nog niet over tijd bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook telkens kindjes die groter waren dan hun leeftijd bij de 12 weken echo. Maar ik ben wel bij de uitgerekende datum volgens laatste menstruatie gebleven.
Uitgaande van 28 dagen zou m'n uitgerekende datum eigenlijk 10 april zijn, ik heb 4 dagen gelogen waardoor ik op 6 april uitkwam om de uitgerekende datum te laten kloppen. Vervolgens ben ik na de echo naar 31 maart gezet... Best wel knap dusquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:58 schreef Cooki het volgende:
[..]Flugeltje, ben jij dan met 38 wk al 40 wk zwanger?
Ze gaan van hun eigen metingen uit he, dus ik was hoe dan ook op andere datum gezet. Ze leiden bij ons ziekenhuis pas echt vanaf 42 weken in, dus wat dat betreft durfde ik het wel aan, dan zou de start bij 41 weken gemaakt wordenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:01 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat ze je gaan inleiden als je eigenlijk nog niet over tijd bent?
Hier ook telkens kindjes die groter waren dan hun leeftijd bij de 12 weken echo. Maar ik ben wel bij de uitgerekende datum volgens laatste menstruatie gebleven.
Je bent n wonder woman, maar dat wist je alquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:02 schreef flugeltje het volgende:
Uitgaande van 28 dagen zou m'n uitgerekende datum eigenlijk 10 april zijn, ik heb 4 dagen gelogen waardoor ik op 6 april uitkwam om de uitgerekende datum te laten kloppen. Vervolgens ben ik na de echo naar 31 maart gezet... Best wel knap dus
Je hebt wel een beetje speling dan idd, als ze wachten tot na de 42 weken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitgaande van 28 dagen zou m'n uitgerekende datum eigenlijk 10 april zijn, ik heb 4 dagen gelogen waardoor ik op 6 april uitkwam om de uitgerekende datum te laten kloppen. Vervolgens ben ik na de echo naar 31 maart gezet... Best wel knap dus
[..]
Ze gaan van hun eigen metingen uit he, dus ik was hoe dan ook op andere datum gezet. Ze leiden bij ons ziekenhuis pas echt vanaf 42 weken in, dus wat dat betreft durfde ik het wel aan, dan zou de start bij 41 weken gemaakt worden
Bij Willem wist ik exact de verwekkingsdatum, ik wist dus ook dat ik op 21 juli uitgerekend was. Toch hebben ze me toen op 25 juli gezet alleen omdat ze van 28 dagen uitgingen... Vandaar dat ik nu m'n menstruatiedatum wat naar voren gehaald had om toch goed uit te komen... Wist ik veel dat ze nu van metingen uitgaan ipv data... Dus de hele menstruatiedatum doet er niet eens meer toe...quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje speling dan idd, als ze wachten tot na de 42 weken.
Ik zou het zelf erg vervelend vinden moesten ze willen inleiden hebben terwijl je zelf weet dat je eigenlijk nog niet zo erg over tijd bent.
Ik krijg altijd een hele fles, 300mlquote:Op woensdag 28 december 2011 08:06 schreef Marrije het volgende:
Fluug! Jij had het toch over 1 koffiebekertje?!
Nou, t waren er tweeDe eerste ging nog wel, de 2e werd al minder
![]()
Nu 2 uur wachten in de wachtkamer. De vk krijgt de uitslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vrouw is uitgerekend op 1 april, ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2011 09:23 schreef Fee-nix het volgende:
Jup, haha, nieuwe sticker. Het is nog wel een afgeleide van een van onze keuzes. Ik zet m wel ff onder een spoiler, want ga m nog niet gebruiken.... En ik hoop van harte dat we ons niet nog eens gaan bedenken, want dan krijg ik een beroerte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk!!!
[ Bericht 16% gewijzigd door Zoë23 op 28-12-2011 10:41:51 ]
Ik roep ook al vanaf het begin dat het wel 1 april zal worden jaquote:Op woensdag 28 december 2011 09:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn vrouw is uitgerekend op 1 april, ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallen
Ik moest mezelf aardig goed vasthouden, want soms helde ik overquote:Op woensdag 28 december 2011 09:25 schreef Fee-nix het volgende:
Ai flugeltje dat klinkt niet als een fijne nacht idd. Moest wel lachen om het stukje waarbij Pietertje vervaarlijk over de rand bungelde.
Helemaal leuk! Fijn gevoel he als je 't eens bent over de naamquote:Op woensdag 28 december 2011 09:29 schreef Fee-nix het volgende:
Dank jullie. Ik ben ook erg blij
. Ik vind m lief en zacht klinken, past goed bij Jesper, geen rare afkortingen...
En mijn man vindt de S als voorletter zo mooi, dus dat is ook nog eens gelukt
.
Eens met octoquote:Op woensdag 28 december 2011 10:03 schreef octopussy het volgende:
![]()
Feenix, hoewel ik Kai leuker vind is jullie naam ook heel leuk!
Ik ben zojuist bevallen van een slijmpropHet is ook niet helemaal rustig, maar ik ben vandaag alleen met de dreumes dus genoeg afleiding.
Wil je dat niet meer doen!?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:03 schreef octopussy het volgende:
![]()
Ik ben zojuist bevallen van een slijmpropHet is ook niet helemaal rustig, maar ik ben vandaag alleen met de dreumes dus genoeg afleiding.
Ga d'r voor!! gogogogquote:Op woensdag 28 december 2011 10:03 schreef octopussy het volgende:
![]()
Ik heb zo'n gendertest gedaanquote:Op woensdag 28 december 2011 10:28 schreef Miss-Jones het volgende:
Ik heb voor kerst ook een gendertester gekregen, en ik weet dat hij bij mijn nichtje wel klopte.
Maar zijn er meer dames die die test hebben gedaan en waarbij het ook klopte ?
Kan me namelijk niet voorstellen dat ze echt werken, en dat t bij mn nichtje gewoon toeval is geweest haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
als je je buik hebt ingevet dan reageert hij soms ook niet goedquote:Op woensdag 28 december 2011 10:31 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik bedoel hikjes, stomme auto correct op mn laptopMaar dan zal het wel niks geweest zijn, ik weet het niet. Met een paar dagen nog eens proberen. Ik heb de angelsound jumper.
Roze inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2011 10:35 schreef Troeta het volgende:
Volgens mij hikken ze pas later.
Wat is de uitslag van die test dan flugeltje? Ik zie roze....
39 weken
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roze inderdaad
Pietertje is homo
Dat is inderdaad iets waar ik mezelf allerminst druk om kan maken... Homo's zijn altijd heel lief voor hun moedertjesquote:
Ik neig ineens weer naar een jongenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat was de uitslag Troeta
Klopte niet bij flugel
Ik droomde.laatst trouwens dat k bevallen was van een meisje. En de nacht erna droomde k ook over een meisje.
Ben benieuwd of t wat betekend.
Damn ik haaaaat wachten...vrijdag pas 11 weken![]()
Ik wil weten wat t wordt
Yepquote:Op woensdag 28 december 2011 10:30 schreef Troeta het volgende:
Wist niet dat dat bestond miss jones (ben jij miss jones25?)
Ik heb echt totaal geen voorgevoel. Maar die dromen zijn wel apart.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:10 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik neig ineens weer naar een jongenmaar dat deed ik bij Leia ook en we weten allemaal hoe dat is afgelopen
4 februari staat hier de geslachtsecho!
nog 5 weken
Droom wel bijna élke nacht over Leeuwenmeneer is een Leeuw, Leia is een Leeuw.. en als deze baby 3 dagen langer dan de UD blijft zitten wordt het ook een Leeuw
vooruitziende blik?
Marjolijntje, niet in de stress schieten aub!! Het is echt een galoperend paardje/treintje als je het hoort, dan herken je het ook echt. Je moet echt nét boven je schaambeen zoeken, eventueel iets naar binnen kantelen (snap je wat ik bedoel?) en dan rustig aan alle kanten op bewegen om te kijken of je wat hoort.. Ik begin altijd in het midden, en als ik daar niks vind dan beweeg ik rustig aan wat naar links of naar rechts. Maar niet in de stress hoor meis, het is eerder uitzondering dan regel dat je voor de 14/15 weken al iets kunt vinden... ( ik ben door al mijn echo's aardig geoefend in waar ik precies moet luisteren, dat helpt ook wel mee...)
Oooh, wat gaaf.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:14 schreef covie het volgende:
Wij hebben met kerst gehoord dat mijn andere zus ook zwanger is. Nu zijn we met z'n 3en zwanger!![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:22 schreef Nanadu het volgende:
Ik had vannacht ook zo'n rare droom, ik moest op controle komen bij de verloskundige en die maakte een snee in mijn buik en haalde de baby eruit. Vervolgens keek ze de baby na, mocht ik er nog even naar kijken en werd de baby weer teruggedaan
Stewie? Whahahaquote:Op woensdag 28 december 2011 11:45 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop niet dat ik voorspellende dromen heb, want dan beval ik wel op heel rare manieren. En de baby's zijn dan ook wat vreemd (kittens, Stewie, etc).
Nou preciesquote:Op woensdag 28 december 2011 11:11 schreef Orea het volgende:
[..]
Vind ik ook allemaal prima, maar ik krijg kleinkinderen, hóe dan ook
Waarom is 28 weken een mijlpaal?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:39 schreef Kyara het volgende:
Oh Kuuks, ook voor jou nog![]()
![]()
28 weken vind ik ook een mooie mijlpaal![]()
Babywasjes
soort moderne variatie op t kerstverhaalquote:Op woensdag 28 december 2011 17:38 schreef Kuukske het volgende:
In Geldrop is een vrouw bevallen voor de deur van het ziekenhuis. Das ook wat
Ik hoop dat m'n vriendin dat anders doet, er staat hier een thuisbevalling op de planning maar ziekenhuis is dan altijd nog mogelijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:38 schreef Kuukske het volgende:
In Geldrop is een vrouw bevallen voor de deur van het ziekenhuis. Das ook wat
Elke week is tegenwoordig een mijlpaal hier.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom is 28 weken een mijlpaal?Ik ben nieuw in dit soort dingen
P'cies. Op z'n Kluuns 'meeveren' noemen we datquote:Op woensdag 28 december 2011 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Elke week is tegenwoordig een mijlpaal hier.
Gewoon meeen niet te veel bij stil staan.
Dat boekje heb ik nu al 2 keer gelezen; het klopt precies wat er in staat! Volgens m'n vrouw niet, zij 'is niet zo' volgens haar. Ook heeft ze volgens eigen zeggen helemaal geen last van hormonen; ik ben de veroorzaker van alle stemmingswisselingen blijkbaarquote:Op woensdag 28 december 2011 18:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
P'cies. Op z'n Kluuns 'meeveren' noemen we dat
Het klopt ook absoluutquote:Op woensdag 28 december 2011 18:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat boekje heb ik nu al 2 keer gelezen; het klopt precies wat er in staat! Volgens m'n vrouw niet, zij 'is niet zo' volgens haar. Ook heeft ze volgens eigen zeggen helemaal geen last van hormonen; ik ben de veroorzaker van alle stemmingswisselingen blijkbaar
Ik dacht aan de levensvatbaarheid maar bedacht me dat die ook best wat vroeger kan liggen....quote:Op woensdag 28 december 2011 17:44 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom is 28 weken een mijlpaal?Ik ben nieuw in dit soort dingen
In Geldrop toevallig?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:06 schreef Kyara het volgende:
Oh, en mijn nichtje is vanochtend bevallen en d'r zoontje heeft een hele mooi naam gekregen die niet de onze is
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:06 schreef Kyara het volgende:
Oh, en mijn nichtje is vanochtend bevallen en d'r zoontje heeft een hele mooi naam gekregen die niet de onze is
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:46 schreef Fee-nix het volgende:
Soempie, lijkt me ook niet zo fijn als je schoonmoeder vanaf nu elke dag gaat bellen, whaha.
Ik heb al ingeschreven bij het KDV toen ik 5 weken zwanger was. En toen waren er al dagen dat het vol zat t/m november 2012! En dan woon ik in Papendrecht, een dorp in de Randstadquote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef clauwheee het volgende:
Ik moet hier aan de gang met inschrijving voor kdv geloof ik.. Iedereen zegt dat ik dat echt op tijd moet doen. Raak er bijna gestressed van. Met hoeveel weken hebben jullie dat gedaan? Ik woon in stad Groningen.
Ik denk dat je dat wel merkt? En vruchtwater wordt daarna nog aangemaakt, dus dan zal je na het douchen ook nog wel merken dat je vruchtwater verliest. Dat hoop ik in elk geval. Had mezelf de vraag ook al gesteld..quote:Op donderdag 29 december 2011 10:48 schreef Kyara het volgende:
Ik vroeg me trouwens af, wat als je vliezen onder de douche breken. Dan merk je dat toch niet? Want dan moet je toch binnen 24 uur bevallen toch?
Oh, dus als je vliezen eenmaal gebroken zijn dan blijf je lekker? dat wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 29 december 2011 11:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel merkt? En vruchtwater wordt daarna nog aangemaakt, dus dan zal je na het douchen ook nog wel merken dat je vruchtwater verliest. Dat hoop ik in elk geval. Had mezelf de vraag ook al gesteld..
Dat weet ik niet zeker, maar ik las dus ergens dat je lichaam vruchtwater blijft aanmaken, zodat de baby niet droog komt te liggen.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh, dus als je vliezen eenmaal gebroken zijn dan blijf je lekker? dat wist ik helemaal niet![]()
Dan kun je de broek of wat je dan ook aan hebt ook wel weggooien naderhand dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:39 schreef PureEvil het volgende:
Bij mij bleef het vruchtwater aardig stromen iigLeuk ook als je nog naar beneden moet...en de auto in, en uit
Was niet echt charmant laten we maar zeggen
![]()
Bij mij is alles gewassen door de kraamverzorgster en schoon geworden. Ook het tshirt met bloed en smeer.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan kun je de broek of wat je dan ook aan hebt ook wel weggooien naderhand dan?.
Ohh ik dacht dat de geur van vruchtwater je spullen verknalde.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij mij is alles gewassen door de kraamverzorgster en schoon geworden. Ook het tshirt met bloed en smeer.
nee geen last vanquote:Op donderdag 29 december 2011 11:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat de geur van vruchtwater je spullen verknalde.
Ik denk wel je bank en dergelijke, omdat je die nooit goed kunt wassen..quote:Op donderdag 29 december 2011 11:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat de geur van vruchtwater je spullen verknalde.
Voel me eerder 80 met die vermoeidheid en 100 x per dag na de wcquote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef clauwheee het volgende:
M-J je voelt je toch wel eeuwig 25?.
Nou volgens de test krijg ik een jongentjequote:Op woensdag 28 december 2011 13:22 schreef Nanadu het volgende:
MJ ben benieuwd wat er uit de test komt![]()
Ahh. Helder.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:57 schreef Soempie het volgende:
Ik denk wel je bank en dergelijke, omdat je die nooit goed kunt wassen..
Ik sleep ook overal mijn matje mee naar toe. In de auto, op de bank etc....quote:Op donderdag 29 december 2011 11:59 schreef Fee-nix het volgende:
Ik legde op t laatst ook overal waar ik ging zitten van die celstof matjes neer die in je kraampakket zitten, haha.
weet je nog ik had geen lektieten en nu kolf ik 125ml uit een borst zonder moeite (binnen 10 minuten) en mijn baby groeit 300 gram per week op borstvoedingquote:Op donderdag 29 december 2011 13:14 schreef Kyara het volgende:
Hebben alle LLM-ers trouwens al lektieten? Hier lekt nog niks en tijdens de borstvoedingscursus hadden ze een trucje om er melk uit te knijpen maar ook dat heeft nog geen succes. En na een paar weken in mijn tieten knijpen zonder resultaat vraag ik me wel een beetje af of ik uberhaupt wel melk heb. Of kan dat ook later pas op gang komen?
Wat geweldigquote:Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef bitterend het volgende:
[..]
weet je nog ik had geen lektieten en nu kolf ik 125ml uit een borst zonder moeite (binnen 10 minuten) en mijn baby groeit 300 gram per week op borstvoeding
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Fee, op Facebook staat wel een foto. Zal kijken of het zo in het foto topic lukt..
Ja m'n vader, al had 'ie wel z'n twijfels of 'ie de scheuren uit de rand van het wiegje kreeg. En als er dan al scheuren in zitten dan heb ik er meteen twijfels bij. Of dat ding niet in elkaar stortquote:Op donderdag 29 december 2011 16:04 schreef tweeoogje het volgende:
Ken je niet iemand die het leuk vindt om je wiegje op te knappen Kuukske? Anders heb je er idd zo een gekocht na een paar dagen..
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:02 schreef Roosje84 het volgende:
Deze hele week vrij en veel van huis dus weinig online..
Voor iedereen die het kan gebruiken![]()
Zoe wat zijn jullie al ver met het kamertje..Wij moeten ook wel gaan beginnen/opschieten want het was toch wel de bedoeling dat alles geverfd is voor de meubels komen en dat is al over 3,5 week..
Mijlpalendag![]()
![]()
23 weken alweer![]()
Kijk je wel uit....quote:Op donderdag 29 december 2011 16:12 schreef Zoë23 het volgende:
[..]!
Dan heb je nog wel even tijd tochmoet er veel gebeuren?
Is echt n fijn gevoel als t bijna af is, wordt er helemaal happyvan
Vanmorgen van de trap gevallen
Deed echt super veel pijn, gelukkig alleen m'n stuitje enzo
Maar had erna ook buikpijn
Gelukkig had ik n halfuur later een afspraak met de vk staan
Bloeddruk 120/75 en t hartje van de beeb was goed te horen
Groei bm was goed
Als ik niet ga vloeien oid is er niks aan dr hand, ze verwachte geen problemen door dr val, maar als ik dus ging vloeien of krampen zou krijgen moest ik bellen.
Moest ook veel bewegen dus we hebben babyspullen en kleding voor ons geshopt.
O.a nieuwe jas want wil mijn jas niet uitrekken
(geen zw.jas maar gwn een leuke in een mt groter)
Voelde me net n bejaarde, zitten, opstaan, lopen enz alles doet pijn
Zal nu ff bij lezen
Jij krijgt zeker weten een jongentje, al die meiden in de familie, het is echt tijd voor een jongen !quote:Op donderdag 29 december 2011 12:02 schreef Miss-Jones het volgende:
[..]
Voel me eerder 80 met die vermoeidheid en 100 x per dag na de wc
[..]
Nou volgens de test krijg ik een jongentje
Dus ff aantal weekjes afwachten of het klopt of niet.
Ik ben heeeeeeeel gelukkig nu want vriendlief stopt met werken voor zijn pa, wat dus betekend dat we WEER mogen en kunnen verhuizen en we terug gaan naar Arnhem![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:02 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker weten een jongentje, al die meiden in de familie, het is echt tijd voor een jongen !![]()
ps : een zeikerd was je altijd al![]()
Ja he volgens mij is ze best wel een Diva of niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:02 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker weten een jongentje, al die meiden in de familie, het is echt tijd voor een jongen !![]()
ps : een zeikerd was je altijd al![]()
Ja, dat krijg je als je je voeten niet meer kan zien....quote:Op donderdag 29 december 2011 18:52 schreef Soempie het volgende:
Wat vallen er toch veel zwangere vrouwen van de trap?
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:25 schreef flugeltje het volgende:
Dan doe je toch een tussenweg Katy, vertel je het hier wél en in je omgeving niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |