abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 december 2011 @ 10:31:30 #226
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106157420
Dat is niet anders dan in dit topic Kyara als je jezelf niet op tijd meldt... :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106157441
Ja maar hier ga ik het ook melden als er iets begonnen is en ik ga dat niet bij mijn moeder melden.
pi_106157816
Ik vroeg me trouwens af, wat als je vliezen onder de douche breken. Dan merk je dat toch niet? Want dan moet je toch binnen 24 uur bevallen toch?
pi_106158250
Ja ik maakte me er zelf eigenlijk eerst ook niet druk over.. Tot iedereen ging roepen dat ik al laat was. Maar dan blijf ik lekker in de chillmodus en zien we dit weekend wel even rustig. Heb 2,5 dag nodig waarvan ikzelf ook nog 1 dag flexibel ben, dwz dat het me weinig uitmaakt welke dag dat wordt. En ik woon in een nieuwbouwwijk met veel kdv's in de buurt of op de werkrijroute, zal wel loslopen denk ik!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_106158329
Clauw, als je zelf flexibel bent dan zal het ook wel loslopen. Hier ook veel kdv's in de buurt en op de werkrijroute maar toen we er eenmaal 2 hadden bezocht hadden we wel een duidelijk voorkeur en ik zou echt niet blij zijn geweest als we dan toch voor de andere hadden moeten kiezen omdat er geen plek meer zou zijn.

Wij hebben trouwens het kdv rond de 15e week geregeld.
pi_106158465
quote:
17s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:48 schreef Kyara het volgende:
Ik vroeg me trouwens af, wat als je vliezen onder de douche breken. Dan merk je dat toch niet? Want dan moet je toch binnen 24 uur bevallen toch?
Ik denk dat je dat wel merkt? En vruchtwater wordt daarna nog aangemaakt, dus dan zal je na het douchen ook nog wel merken dat je vruchtwater verliest. Dat hoop ik in elk geval. Had mezelf de vraag ook al gesteld..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106158505
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:14 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat wel merkt? En vruchtwater wordt daarna nog aangemaakt, dus dan zal je na het douchen ook nog wel merken dat je vruchtwater verliest. Dat hoop ik in elk geval. Had mezelf de vraag ook al gesteld..
Oh, dus als je vliezen eenmaal gebroken zijn dan blijf je lekker? dat wist ik helemaal niet :@
pi_106159189
quote:
17s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:15 schreef Kyara het volgende:

[..]

Oh, dus als je vliezen eenmaal gebroken zijn dan blijf je lekker? dat wist ik helemaal niet :@
Dat weet ik niet zeker, maar ik las dus ergens dat je lichaam vruchtwater blijft aanmaken, zodat de baby niet droog komt te liggen. :?

Maar ik ben wel benieuwd naar de ervaring van anderen die het al meegemaakt hebben.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 29 december 2011 @ 11:39:28 #234
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106159419
Bij mij bleef het vruchtwater aardig stromen iig :X Leuk ook als je nog naar beneden moet...en de auto in, en uit :') Was niet echt charmant laten we maar zeggen :')
pi_106159499
Bij mij was het breken van de vliezen ook het begin, maar het voelde meer alsof ik ineens moest plassen en het niet tegen kon houden... mijn eerste gedachte was dan ook of ik spontaan incontinent was geworden :@ Maar het bleef (rustig) stromen dus dat deed wel een belletje rinkelen. Geen plons of zo...
pi_106159797
Bij mij braken de vliezen spontaan. Ik hoorde een knak en kon me nog net op tijd verplaatsen naar ergens zonder tapijt :D

Het bleef er uit stromen ja. Ik heb toen hier nog geklaagd dat er geen eind aan dat vruchtwater kwam en dat is behoorlijk irritant als je staand je weeën op moet vangen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106159874
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:39 schreef PureEvil het volgende:
Bij mij bleef het vruchtwater aardig stromen iig :X Leuk ook als je nog naar beneden moet...en de auto in, en uit :') Was niet echt charmant laten we maar zeggen :')
Dan kun je de broek of wat je dan ook aan hebt ook wel weggooien naderhand dan? :o.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106159913
quote:
5s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:52 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Dan kun je de broek of wat je dan ook aan hebt ook wel weggooien naderhand dan? :o.
Bij mij is alles gewassen door de kraamverzorgster en schoon geworden. Ook het tshirt met bloed en smeer.
The way you rock'n'roll
  donderdag 29 december 2011 @ 11:54:30 #239
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106159922
Ik zou niet weten hoe lang dat blijft stromen... bij mij werden ze in t zkh doorgeprikt en het sijpelde een klein beetje (net of je plast idd), maar verder niet veel van gemerkt. Maar ik lag ook de hele tijd. Ben benieuwd hoe dat dit keer gaat!

Vraagje: heeft DF eigenlijk al ergens een fotootje van Daan gepost? O-) Zoja, dan heb ik dat namelijk gemist!
pi_106159990
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij mij is alles gewassen door de kraamverzorgster en schoon geworden. Ook het tshirt met bloed en smeer.
Ohh ik dacht dat de geur van vruchtwater je spullen verknalde.
pi_106160022
quote:
11s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:56 schreef Kuukske het volgende:

[..]

nee geen last van
The way you rock'n'roll
pi_106160024
quote:
11s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:56 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ik denk wel je bank en dergelijke, omdat je die nooit goed kunt wassen..
pi_106160041
Ik durf acuut niet meer op m'n mooie bank te zitten :X ..
  donderdag 29 december 2011 @ 11:59:20 #244
250838 Fee-nix
pi_106160067
Ik legde op t laatst ook overal waar ik ging zitten van die celstof matjes neer die in je kraampakket zitten, haha.
pi_106160149
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef clauwheee het volgende:

M-J je voelt je toch wel eeuwig 25? ;).
Voel me eerder 80 met die vermoeidheid en 100 x per dag na de wc :6

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:22 schreef Nanadu het volgende:
MJ ben benieuwd wat er uit de test komt ;)

Nou volgens de test krijg ik een jongentje

Dus ff aantal weekjes afwachten of het klopt of niet.

Ik ben heeeeeeeel gelukkig nu want vriendlief stopt met werken voor zijn pa, wat dus betekend dat we WEER mogen en kunnen verhuizen en we terug gaan naar Arnhem *O* *O* *O*
pi_106160173
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:57 schreef Soempie het volgende:
Ik denk wel je bank en dergelijke, omdat je die nooit goed kunt wassen..
Ahh. Helder.
  donderdag 29 december 2011 @ 12:10:56 #247
250838 Fee-nix
pi_106160414
Wat fijn MJ, dat je kunt gaan wonen waar je blijkbaar graag wilt wonen!
En een jongetje! Ik ben benieuwd! Jongetjes zijn lief O+ .
  donderdag 29 december 2011 @ 12:39:57 #248
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106161314
:o Ik heb zojuist mijn bijhok opgeruimd :o Nesteldrang?

Zou wel goed uitkomen gezien de troep hier :X :')
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2011 @ 12:51:29 #249
309370 Nanadu
pi_106161645
MJ wat fijn dat je kan wonen waar je wilt, zie je het wel zitten een verhuizing nu je zwanger bent? Of ga je daarna pas verhuizen. Ik heb een vriendin in Arnhem wonen en ik vind het een leuke stad om langs te komen. Een jongetje, ik ben benieuwd!

Bij mij brak het vruchtwater een paar uur nadat er gel was gesmeerd om mijn baarmoedermond te laten rijpen. Ik voelde meteen een grote plons en had eigenlijk meteen door dat het vruchtwater was. Ik was blij dat ik al een netonderbroekje aan had van het ziekenhuis, ik lag op twee matjes en toch was het er nog naast gekomen :@ . Ik voelde mij heel vies, maar douchen zat er helaas niet bij. Mijn schoonmoeder heeft trouwens mijn nachthemd met bloed e.d ook gewoon schoon gekregen.

Succes voor alle LLM'ers
pi_106161971
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:59 schreef Fee-nix het volgende:
Ik legde op t laatst ook overal waar ik ging zitten van die celstof matjes neer die in je kraampakket zitten, haha.
Ik sleep ook overal mijn matje mee naar toe. In de auto, op de bank etc.... :X

Goh, weer wat geleerd mbt het breken van je vliezen... Thanx!

MJ, ik ben benieuwd of het klopt! En Arnhem is zeker leuk. Gaan we meeten :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')