quote:Op woensdag 28 december 2011 20:06 schreef Kyara het volgende:
Oh, en mijn nichtje is vanochtend bevallen en d'r zoontje heeft een hele mooi naam gekregen die niet de onze is
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:46 schreef Fee-nix het volgende:
Soempie, lijkt me ook niet zo fijn als je schoonmoeder vanaf nu elke dag gaat bellen, whaha.
Ik heb al ingeschreven bij het KDV toen ik 5 weken zwanger was. En toen waren er al dagen dat het vol zat t/m november 2012! En dan woon ik in Papendrecht, een dorp in de Randstadquote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef clauwheee het volgende:
Ik moet hier aan de gang met inschrijving voor kdv geloof ik.. Iedereen zegt dat ik dat echt op tijd moet doen. Raak er bijna gestressed van. Met hoeveel weken hebben jullie dat gedaan? Ik woon in stad Groningen.
Ik denk dat je dat wel merkt? En vruchtwater wordt daarna nog aangemaakt, dus dan zal je na het douchen ook nog wel merken dat je vruchtwater verliest. Dat hoop ik in elk geval. Had mezelf de vraag ook al gesteld..quote:Op donderdag 29 december 2011 10:48 schreef Kyara het volgende:
Ik vroeg me trouwens af, wat als je vliezen onder de douche breken. Dan merk je dat toch niet? Want dan moet je toch binnen 24 uur bevallen toch?
Oh, dus als je vliezen eenmaal gebroken zijn dan blijf je lekker? dat wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 29 december 2011 11:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel merkt? En vruchtwater wordt daarna nog aangemaakt, dus dan zal je na het douchen ook nog wel merken dat je vruchtwater verliest. Dat hoop ik in elk geval. Had mezelf de vraag ook al gesteld..
Dat weet ik niet zeker, maar ik las dus ergens dat je lichaam vruchtwater blijft aanmaken, zodat de baby niet droog komt te liggen.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh, dus als je vliezen eenmaal gebroken zijn dan blijf je lekker? dat wist ik helemaal niet![]()
Dan kun je de broek of wat je dan ook aan hebt ook wel weggooien naderhand dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:39 schreef PureEvil het volgende:
Bij mij bleef het vruchtwater aardig stromen iigLeuk ook als je nog naar beneden moet...en de auto in, en uit
Was niet echt charmant laten we maar zeggen
![]()
Bij mij is alles gewassen door de kraamverzorgster en schoon geworden. Ook het tshirt met bloed en smeer.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan kun je de broek of wat je dan ook aan hebt ook wel weggooien naderhand dan?.
Ohh ik dacht dat de geur van vruchtwater je spullen verknalde.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij mij is alles gewassen door de kraamverzorgster en schoon geworden. Ook het tshirt met bloed en smeer.
nee geen last vanquote:Op donderdag 29 december 2011 11:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat de geur van vruchtwater je spullen verknalde.
Ik denk wel je bank en dergelijke, omdat je die nooit goed kunt wassen..quote:Op donderdag 29 december 2011 11:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat de geur van vruchtwater je spullen verknalde.
Voel me eerder 80 met die vermoeidheid en 100 x per dag na de wcquote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef clauwheee het volgende:
M-J je voelt je toch wel eeuwig 25?.
Nou volgens de test krijg ik een jongentjequote:Op woensdag 28 december 2011 13:22 schreef Nanadu het volgende:
MJ ben benieuwd wat er uit de test komt![]()
Ahh. Helder.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:57 schreef Soempie het volgende:
Ik denk wel je bank en dergelijke, omdat je die nooit goed kunt wassen..
Ik sleep ook overal mijn matje mee naar toe. In de auto, op de bank etc....quote:Op donderdag 29 december 2011 11:59 schreef Fee-nix het volgende:
Ik legde op t laatst ook overal waar ik ging zitten van die celstof matjes neer die in je kraampakket zitten, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |