Roze inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2011 10:35 schreef Troeta het volgende:
Volgens mij hikken ze pas later.
Wat is de uitslag van die test dan flugeltje? Ik zie roze....
39 weken
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roze inderdaad
Pietertje is homo
Dat is inderdaad iets waar ik mezelf allerminst druk om kan maken... Homo's zijn altijd heel lief voor hun moedertjesquote:
Ik neig ineens weer naar een jongenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat was de uitslag Troeta
Klopte niet bij flugel
Ik droomde.laatst trouwens dat k bevallen was van een meisje. En de nacht erna droomde k ook over een meisje.
Ben benieuwd of t wat betekend.
Damn ik haaaaat wachten...vrijdag pas 11 weken![]()
Ik wil weten wat t wordt
Yepquote:Op woensdag 28 december 2011 10:30 schreef Troeta het volgende:
Wist niet dat dat bestond miss jones (ben jij miss jones25?)
Ik heb echt totaal geen voorgevoel. Maar die dromen zijn wel apart.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:10 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik neig ineens weer naar een jongenmaar dat deed ik bij Leia ook en we weten allemaal hoe dat is afgelopen
4 februari staat hier de geslachtsecho!
nog 5 weken
Droom wel bijna élke nacht over Leeuwenmeneer is een Leeuw, Leia is een Leeuw.. en als deze baby 3 dagen langer dan de UD blijft zitten wordt het ook een Leeuw
vooruitziende blik?
Marjolijntje, niet in de stress schieten aub!! Het is echt een galoperend paardje/treintje als je het hoort, dan herken je het ook echt. Je moet echt nét boven je schaambeen zoeken, eventueel iets naar binnen kantelen (snap je wat ik bedoel?) en dan rustig aan alle kanten op bewegen om te kijken of je wat hoort.. Ik begin altijd in het midden, en als ik daar niks vind dan beweeg ik rustig aan wat naar links of naar rechts. Maar niet in de stress hoor meis, het is eerder uitzondering dan regel dat je voor de 14/15 weken al iets kunt vinden... ( ik ben door al mijn echo's aardig geoefend in waar ik precies moet luisteren, dat helpt ook wel mee...)
Oooh, wat gaaf.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:14 schreef covie het volgende:
Wij hebben met kerst gehoord dat mijn andere zus ook zwanger is. Nu zijn we met z'n 3en zwanger!![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:22 schreef Nanadu het volgende:
Ik had vannacht ook zo'n rare droom, ik moest op controle komen bij de verloskundige en die maakte een snee in mijn buik en haalde de baby eruit. Vervolgens keek ze de baby na, mocht ik er nog even naar kijken en werd de baby weer teruggedaan
Stewie? Whahahaquote:Op woensdag 28 december 2011 11:45 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop niet dat ik voorspellende dromen heb, want dan beval ik wel op heel rare manieren. En de baby's zijn dan ook wat vreemd (kittens, Stewie, etc).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |