Eens met octoquote:Op woensdag 28 december 2011 10:03 schreef octopussy het volgende:
![]()
Feenix, hoewel ik Kai leuker vind is jullie naam ook heel leuk!
Ik ben zojuist bevallen van een slijmpropHet is ook niet helemaal rustig, maar ik ben vandaag alleen met de dreumes dus genoeg afleiding.
Wil je dat niet meer doen!?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:03 schreef octopussy het volgende:
![]()
Ik ben zojuist bevallen van een slijmpropHet is ook niet helemaal rustig, maar ik ben vandaag alleen met de dreumes dus genoeg afleiding.
Ga d'r voor!! gogogogquote:Op woensdag 28 december 2011 10:03 schreef octopussy het volgende:
![]()
Ik heb zo'n gendertest gedaanquote:Op woensdag 28 december 2011 10:28 schreef Miss-Jones het volgende:
Ik heb voor kerst ook een gendertester gekregen, en ik weet dat hij bij mijn nichtje wel klopte.
Maar zijn er meer dames die die test hebben gedaan en waarbij het ook klopte ?
Kan me namelijk niet voorstellen dat ze echt werken, en dat t bij mn nichtje gewoon toeval is geweest haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
als je je buik hebt ingevet dan reageert hij soms ook niet goedquote:Op woensdag 28 december 2011 10:31 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik bedoel hikjes, stomme auto correct op mn laptopMaar dan zal het wel niks geweest zijn, ik weet het niet. Met een paar dagen nog eens proberen. Ik heb de angelsound jumper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |