abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106118464
ah toch, nou die koop ik maar niet dan,haha
Ik ben ook zo benieuwd wat het gaat worden. Ik denk dat het mijn laatste baby zal zijn, dus het gaat toch wel je leven bepalen.

Baby-olie werkt ook goed bij de angelsound.
  woensdag 28 december 2011 @ 10:44:25 #152
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106118517
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:35 schreef Troeta het volgende:
Volgens mij hikken ze pas later.

Wat is de uitslag van die test dan flugeltje? Ik zie roze....

39 weken *O*
Roze inderdaad :Y

Pietertje is homo O+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106118535
Lijkt me best leuk een homo-zoon O+
pi_106118646
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:44 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Roze inderdaad :Y

Pietertje is homo O+
:D O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106118765
Oh Octo, wie weet..... slijmprop klinkt wel ranzig....

Soempie 39 weken! *O*

Hier nog 10 dagen tot D-Day, volgens mijn ticker :o
  woensdag 28 december 2011 @ 10:54:25 #156
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106118785
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:45 schreef Troeta het volgende:
Dat is inderdaad iets waar ik mezelf allerminst druk om kan maken... Homo's zijn altijd heel lief voor hun moedertjes :Y
pi_106119282
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat was de uitslag Troeta :D
Klopte niet bij flugel

Ik droomde.laatst trouwens dat k bevallen was van een meisje. En de nacht erna droomde k ook over een meisje.
Ben benieuwd of t wat betekend.
Damn ik haaaaat wachten...vrijdag pas 11 weken -O-
Ik wil weten wat t wordt :')
Ik neig ineens weer naar een jongen :D maar dat deed ik bij Leia ook en we weten allemaal hoe dat is afgelopen :P 4 februari staat hier de geslachtsecho! :D nog 5 weken :o

Droom wel bijna élke nacht over Leeuwen :') meneer is een Leeuw, Leia is een Leeuw.. en als deze baby 3 dagen langer dan de UD blijft zitten wordt het ook een Leeuw :P vooruitziende blik? :')

Marjolijntje, niet in de stress schieten aub!! Het is echt een galoperend paardje/treintje als je het hoort, dan herken je het ook echt. Je moet echt nét boven je schaambeen zoeken, eventueel iets naar binnen kantelen (snap je wat ik bedoel?) en dan rustig aan alle kanten op bewegen om te kijken of je wat hoort.. Ik begin altijd in het midden, en als ik daar niks vind dan beweeg ik rustig aan wat naar links of naar rechts. Maar niet in de stress hoor meis, het is eerder uitzondering dan regel dat je voor de 14/15 weken al iets kunt vinden... (ik ben door al mijn echo's aardig geoefend in waar ik precies moet luisteren, dat helpt ook wel mee...)
pi_106119308
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:45 schreef Troeta het volgende:
Vind ik ook allemaal prima, maar ik krijg kleinkinderen, hóe dan ook :P
pi_106119466
Ik hoorde in het begin ook alleen ruis met de angelsound. En de navelstreng! Blijven proberen Marjolijntje en niet in de stress schieten. Komt vanzelf!
pi_106119541
Oooh en ik zag dat Octo bevallen is van de slijmprop *O* something is happening!! Zo spannend! Al ben ik blij dat ik dit keer niet een paar kamers van je af lig in het ziekenhuis :P (was wel gezellig!)
pi_106119841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:30 schreef Troeta het volgende:
Wist niet dat dat bestond miss jones (ben jij miss jones25?)
Yep :Y ik blijf niet eeuwig 25 dus heb het maar ff veranderd haha.

Nou ik ga de test wel doen wel nieuwsgierig wat er uit komt.
pi_106119931
Spannend octo!!

(even weer iets van me laten horen..)
Ik kan gewoon jullie niet bijhouden op de iPod. Sorry!
Ik lees wel elke 1 à 2 dagen mee maar ja, om dan op iedereen te reageren op zo'n klein schermpje wil gewoon niet :(

Met mij gaat het goed. Nu ik vakantie heb (of nou ja, de kinderen dan) heb ik veel minder last van m'n bekken en de ischias. Gewoon rustig opstarten 's ochtends en geen verplichtingen. Heerlijk!
Nu al weer 33,4 weken zwanger. Wat gaat het hard!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_106120035
En over die glucose test. Ik heb dat ook moeten doen, eerst nuchter prikken (buisje bloed), daarna suikerdrankje en ik mocht wel gewoon naar huis. Is nog zelfs een stukje fietsen ook. Daarna weer terug voor een vingerprikje. Maar alle waardes waren goed gelukkig :)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_106120275
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:10 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik neig ineens weer naar een jongen :D maar dat deed ik bij Leia ook en we weten allemaal hoe dat is afgelopen :P 4 februari staat hier de geslachtsecho! :D nog 5 weken :o

Droom wel bijna élke nacht over Leeuwen :') meneer is een Leeuw, Leia is een Leeuw.. en als deze baby 3 dagen langer dan de UD blijft zitten wordt het ook een Leeuw :P vooruitziende blik? :')

Marjolijntje, niet in de stress schieten aub!! Het is echt een galoperend paardje/treintje als je het hoort, dan herken je het ook echt. Je moet echt nét boven je schaambeen zoeken, eventueel iets naar binnen kantelen (snap je wat ik bedoel?) en dan rustig aan alle kanten op bewegen om te kijken of je wat hoort.. Ik begin altijd in het midden, en als ik daar niks vind dan beweeg ik rustig aan wat naar links of naar rechts. Maar niet in de stress hoor meis, het is eerder uitzondering dan regel dat je voor de 14/15 weken al iets kunt vinden... ( ik ben door al mijn echo's aardig geoefend in waar ik precies moet luisteren, dat helpt ook wel mee...)
Ik heb echt totaal geen voorgevoel. Maar die dromen zijn wel apart.
Vorige droomde k dat k ging bevallen de nacht voor de bevalling. Eerste keer in de hele zwangerschap, dus ben benieuwd of k zwanger voorspellende dromen heb :P

Al zou me t niks verbazen als t gewoon weer een jongetje is O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Sonnetje85 op 28-12-2011 11:47:51 ]
pi_106120368
Ik hoop niet dat ik voorspellende dromen heb, want dan beval ik wel op heel rare manieren. En de baby's zijn dan ook wat vreemd (kittens, Stewie, etc). :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106122546
De meneer van de combitest heeft vorige week al een gokje gedaan war betreft geslacht.. En zei hetzelfde als vlos. Ben benieuwd :D.

Ik moet hier aan de gang met inschrijving voor kdv geloof ik.. Iedereen zegt dat ik dat echt op tijd moet doen. Raak er bijna gestressed van :P. Met hoeveel weken hebben jullie dat gedaan? Ik woon in stad Groningen.

M-J je voelt je toch wel eeuwig 25? ;).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_106122924
Niet bijgelezen hier :P Maar geen kerstkindjes dus :(

Clauwhee, ik heb 5 januari rondleiding bij het kdv en dan schrijf ik de kleine meteen in.
Dan zitten we 9 maanden van tevoren, maar in de stad moet je er meestal al wel eerder bij zijn.

Leuk hoor marjolijntje het kamertje!! Moet je verder nog veel doen of valt het mee?

Wij hebben met kerst gehoord dat mijn andere zus ook zwanger is. Nu zijn we met z'n 3en zwanger! _O- :D
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2011 @ 13:22:29 #168
309370 Nanadu
pi_106123201
MJ ben benieuwd wat er uit de test komt ;)

Octo spannend hoor! hopelijk komt het snel op gang bij je en krijg je toch nog een 2011 kindje.

Marjolijntje wij hebben dezelfde commode, alleen hebben wij hem wel wit geschilderd. De rest van de meubels zijn ook wit, vandaar :)

Ik moet wel een een suikertest doen, maar dan niet nuchter. Ik heb ook een bmi van boven de 25, maar ik heb alleen mijn gewicht moeten doorgeven wat ik thuis op de weegschaal weeg. De vorige keer heb ik verder ook niet op de weegschaal gestaan, ook niet toen ik doorgestuurd werd naar de gyneacoloog. Ik lees bij andere vaak wel dat ze iedere keer op de weegschaal moeten staan :? Niet dat ik daar nou zoveel behoefte aan heb, maar ik vind het wel raar dat er wat betreft de glucosetest en op de weegschaal staan verschillend beleid is.
Ik had vannacht ook zo'n rare droom, ik moest op controle komen bij de verloskundige en die maakte een snee in mijn buik en haalde de baby eruit. Vervolgens keek ze de baby na, mocht ik er nog even naar kijken en werd de baby weer teruggedaan :?
pi_106124208
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:14 schreef covie het volgende:

Wij hebben met kerst gehoord dat mijn andere zus ook zwanger is. Nu zijn we met z'n 3en zwanger! _O- :D
Oooh, wat gaaf. :D

Mijn zus is ook bezig, hoop dat we elkaar mooi afwisselen. :)
pi_106124295
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:22 schreef Nanadu het volgende:

Ik had vannacht ook zo'n rare droom, ik moest op controle komen bij de verloskundige en die maakte een snee in mijn buik en haalde de baby eruit. Vervolgens keek ze de baby na, mocht ik er nog even naar kijken en werd de baby weer teruggedaan :?
:D :')

Bij de VK moet ik wel elke keer m'n gewicht doorgeven. Mag dan zelf weten of ik thuis wil wegen of daar. Vind het ook vreemd dat er zo'n verschil is in het beleid. Ik dacht dat er wel een protocol voor was waar de praktijken zich aan moeten houden, maar blijkbaar niet. :?
pi_106125035
Covie wat bijzonder! O+
pi_106125556
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:45 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop niet dat ik voorspellende dromen heb, want dan beval ik wel op heel rare manieren. En de baby's zijn dan ook wat vreemd (kittens, Stewie, etc). :D
Stewie? Whahaha _O-. Doet me denken aan een aflevering van Bones waarin Booth overal Stewie ziet.

Covie, wat bijzonder O+.

Hier al lekker bezig met wat wasjes (of nouja, bergen wasjes. Mijn hemel wat heeft 'ie al veel?). Ik ben alleen vergeten hangertjes mee te nemen bij Ikea. |:( Oh en al dat kleine grut opvouwen is nog best een uitdaging. En dan het indelen van de commode. Amai :D.

En vandaag 28 weken *O*. Ook een *O* voor alle andere mijlpalen! Baby vond het vanmorgen trouwens ook wel jompeltijd en deed *O* zoiets in m'n buik. Niet prettig :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 28 december 2011 @ 14:39:05 #173
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106125883
oh ja kuukske, 28 weken *O* . dan ben ik nu 28+1 *O* :')
pi_106125953
Makkelijk te onthouden PE :7.
pi_106127576
Ik ben weer goedgekeurd! *O* *O*

Bloeddruk was 120/75 (onderdruk is nog nooit zo laag geweest, dankzij de medicijnen, dat dan weer wel), kleintje doet het goed, ligt inmiddels vast zoals ik al dacht. Voldoende vruchtwater, placenta in orde. Antwoord op al mijn vragen gekregen en nu volgende week weer terug.
pi_106128021
Netjes Kyara!
pi_106128068
Oh Kuuks, ook voor jou nog *O* *O*
28 weken vind ik ook een mooie mijlpaal *O*

Babywasjes O+
  woensdag 28 december 2011 @ 15:45:16 #178
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106128249
*O* voor de mijlpalen van kuukske en soempie!

Kuuks, zo'n commode indelen is ook best een uitdaging, haha. Nu heb ik wel een redelijk vaste plek voor alles (omdat Jesper m natuurlijk al lange tijd in gebruik heeft gehad), maar in de kraamweek ging de kraamhulp allemaal spulletjes gewoon een plek geven en op een plankje boven de commode zetten enzo. Zag er erg rommelig uit en daar kon ik niet zo goed tegen, hihi. Heb t die week zo gelaten, maar daarna snel een eigen indeling gemaakt. (En dan weet je ook pas wat je vaak nodig hebt, wat je voor het grijpen wilt hebben etc.)

Covie wat leuk dat je nu met z'n drietjes zwanger bent! Speciaal hoor! Dan gaan de neefjes/nichtjes ook leuk met elkaar opgroeien O+ .

Kyara goedgekeurd! *O* Prachtige bloeddruk! En nog maar 10 dagen! Dichtbij komt dat zeg! Vergeet niet vla in te slaan ;).

CrazyMoon fijn dat het met jou ook goed gaat ^O^ . Houden zo!

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:11 schreef Orea het volgende:

[..]

Vind ik ook allemaal prima, maar ik krijg kleinkinderen, hóe dan ook :P
Nou precies ;).

Vanochtend in de stad goed geslaagd! Alles is nu binnen hier. Nu alleen nog wasjes draaien en opbergen, ziekenhuis tas inpakken en klaarrrrr! Heerlijk zeg!
pi_106129278
Ik vind het ook zo leuk en heel erg bijzonder :Y O+
Dit had ik nooit verwacht toen ik vertelde dat ik zwanger was. :D
Volgend zomer gewoon 5 kinderen in de familie van onder de 2 jaar!

Leuk al die wasjes hoor! Lijkt me nog best een gedoe :D
pi_106129361
Kyara *O*

covie! :D Wat speciaal O+

Kuukske ook mijlpaal! *O*

Ons babykamertje is bijna af :) qua verf enzo. Morgen gorijntjes ophangen enz en ombouw radiator nog 1x verven *O*
Dinsdag komt t badje en de box enz
En over n paar weken de commode en kinderwagen enz
En dan kan t echte inrichten beginnen :D
pi_106130778
Super Kyara! ^O^

Covie, wat gaaf. Ik wil ook graag samen met m'n tweelingzus, maar die wil eerst trouwen. Mutsie :P

Heerlijk Zoe, goed bezig!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 28 december 2011 @ 17:28:51 #182
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106131644
Mooie mijlpaal voor Kuuks

en Kyara goedgekeurd...

Fijn dames *O*
pi_106131938
In Geldrop is een vrouw bevallen voor de deur van het ziekenhuis. Das ook wat :D
pi_106131986
die vrouw in geldrop werd ontvangen met beschuit met muisjes want ze vierden net de 1000ste bevalling van dit jaar. Bevallen op de stoep, moet er niet aan denken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_106131987
Kyara, goed nieuws! *O*

Post Octo altijd zo weinig overdag?
pi_106132086
Ik ben er nog hoor :) Maar omdat ik de hele dag druk ben met Hannah kom ik niet zo veel op fok.
Ze gaat nu een nachtje logeren bij mijn ouders.

Als er iets gebeurt dan post ik zeker :Y
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 17:44:48 #187
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_106132100
quote:
17s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:39 schreef Kyara het volgende:
Oh Kuuks, ook voor jou nog *O* *O*
28 weken vind ik ook een mooie mijlpaal *O*

Babywasjes O+
Waarom is 28 weken een mijlpaal? :? Ik ben nieuw in dit soort dingen :@
F.K.A. SuperwormJim
pi_106132116
Oke, afgesproken dan. :)

En dan is vannacht wel ideaal om te beginnen natuurlijk. :+
pi_106132153
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:38 schreef Kuukske het volgende:
In Geldrop is een vrouw bevallen voor de deur van het ziekenhuis. Das ook wat :D
soort moderne variatie op t kerstverhaal :')
pi_106132222
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoop dat m'n vriendin dat anders doet, er staat hier een thuisbevalling op de planning maar ziekenhuis is dan altijd nog mogelijk.
De kleine is nu 5 dagen telaat, druk aan het afwachten nu :)
  woensdag 28 december 2011 @ 17:57:49 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_106132468
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:44 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Elke week is tegenwoordig een mijlpaal hier. ;)

Gewoon mee *O* en niet te veel bij stil staan. :+
  woensdag 28 december 2011 @ 18:27:27 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106133379
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Elke week is tegenwoordig een mijlpaal hier. ;)

Gewoon mee *O* en niet te veel bij stil staan. :+
P'cies. Op z'n Kluuns 'meeveren' noemen we dat :P
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 18:33:33 #193
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_106133582
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:27 schreef flugeltje het volgende:

[..]

P'cies. Op z'n Kluuns 'meeveren' noemen we dat :P
Dat boekje heb ik nu al 2 keer gelezen; het klopt precies wat er in staat! Volgens m'n vrouw niet, zij 'is niet zo' volgens haar. Ook heeft ze volgens eigen zeggen helemaal geen last van hormonen; ik ben de veroorzaker van alle stemmingswisselingen blijkbaar :')
F.K.A. SuperwormJim
pi_106133586
enigszins offtopic :@ maar toch
:D dankzij de mijlpalen hier, wist ik in tweedestreepjes topic ook n mijlpaal tevoorschijn te toveren :')

toevoeging: t boekje van Claudia de Breij is ook n aanrader voor de mannen: t stukje over t ijzerdraadje dat steeds strakker wordt aangetrokken beschrijft t voor mij vrij exact :P

[ Bericht 41% gewijzigd door -Caroline- op 28-12-2011 18:46:58 ]
  woensdag 28 december 2011 @ 18:43:17 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106133932
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:33 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Dat boekje heb ik nu al 2 keer gelezen; het klopt precies wat er in staat! Volgens m'n vrouw niet, zij 'is niet zo' volgens haar. Ook heeft ze volgens eigen zeggen helemaal geen last van hormonen; ik ben de veroorzaker van alle stemmingswisselingen blijkbaar :')
Het klopt ook absoluut :Y Al was ik tijdens m'n eerste zwangerschap een stuk hormonaler dan nu... Het meeveren heeft de kop van Martijn meer dan eens gered die eerste ronde :P
pi_106134136
mn post is weg :o (nr 194) .. ik had m ge-edit, dat wel, maar om m dan te laten verdwijnen :D
edit: naja.. ok nu staat ie er weer... was serieus verdwenen.. :(
pi_106137205
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:44 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik dacht aan de levensvatbaarheid maar bedacht me dat die ook best wat vroeger kan liggen.... :+

Maar eigenlijk is elke week een mijlpaal hier :D
pi_106137247
Oh, en mijn nichtje is vanochtend bevallen en d'r zoontje heeft een hele mooi naam gekregen die niet de onze is *O*
pi_106139048
quote:
17s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:06 schreef Kyara het volgende:
Oh, en mijn nichtje is vanochtend bevallen en d'r zoontje heeft een hele mooi naam gekregen die niet de onze is *O*
In Geldrop toevallig? :+.
pi_106139106
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:45 schreef Kuukske het volgende:

[..]

In Geldrop toevallig? :+.
nee, ze is gewoon IN het ziekenhuis bevallen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')