abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106116551
Goedemorgen, ik heb ook echt een verschrikkelijke nacht gehad. Heb ieder uur wel op de wekker gezien en ben kapot nu. Slapen lukte ook niet dus er maar weer uit.. Gelukkig hoef ik verder niks vandaag. Ja, en dag spelletjes doen bij vrienden, maar ik denk dat ik maar thuis blijf.

Gisteren wel de kinderkamer gekocht! Bij IKEA ging de Leskvik in de Plundra (dus uit het assortiment) en die hebben we nu met een leuke korting mee kunnen nemen :) Commode, wandplank staan in de schuur en de kast wordt vrijdag gebracht. Kan dan voorlopig ook allemaal nog even in de schuur blijven staan :')
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106116606
Klinkt niet fijn Zoë! Wat betreft de hoogte van de baarmoeder ligt het heel erg aan hoe je draagt. Ik draag bijvoorbeeld hoog en naar voren (kindje zit hoog op mijn buik geplakt in plaats van er in zeg maar. Of er nog andere redenen voor zijn weet ik niet.

Leuk dat jullie een kinderkamer hebben Marjolijntje! Balen van die slechte nacht. Hopelijk kun je straks of vanmiddag nog wat rust/slaap meepikken.
pi_106116653
Zoe, das niet fijn!
In zwangere toestand ben ik altijd extra blij dat ik niet meer in de zorg werk...ik zou mn werk dan echt niet kunnen doen.
T valt me nog mee dat kind verschonen nog goed gaat (hoewel er s ochtends gelukkig geen poepluiers zijn :'))

Marjolijn, leuk! Welk kamertje is dat?
Je bent er wel lekker op tijd bij :D (hoewel mijn referentiekader ook neit echt betrouwbaar is :') vorige keer was hier de kamer af met 36 weken (toen kwamen ook de meubels). Lang leve verbouwen :'))

Hier ook een rotnacht...veel wakker en toen was dreumes ook nog om 5 uur wakker, uiteindelijk om half 6 een fles gegeven, toen bleef ie onrustig tot half 7 ofzo :') toen ging mn wekker alweer. Uiteindelijk moesten we m om 10 over half 8 wakker maken. Wel zielig.
Oh en ja en ik was daardoor ook misselijk, door t vele wakker zijn...fijn...En nu zit ik op mn werk, gelukkig maar een half dagje.
pi_106116709
Hier is het kamertje uiteindelijk niet doorgegaan -O- we zouden hem halen, M. en L. waren die dag ziek dus wilde verplaatsen, maar ze wilde niet meer wachten...

Nou ja, dan maar niet. we hebben er nog eens over gedacht en we gaan waarschijnlijk alleen een Co-sleeper kopen, dan gaat de baby bij ons in de kamer en tegen de tijd dat die naar een eigen kamertje gaat, is muppet ook wel toe aan een groter bed, dus dan schuiven we de kamer wel door.. hoeven we ook niet te mutsen met kamers omzetten enzo!

Ik had vannacht een record, ik kon zowaar 3 uur achter elkaar slapen :') (ivm dat gepies) dat was wel even fijn :P en sowieso een aparte nacht, de dame ligt nog te snurken terwijl wij beneden zijn al :o dat gebeurd zelden! Ze pruttelde wat om 6 uur, even laten gaan en toen zijn we allemaal weer in slaap gevallen O+ méér van dit graag!
pi_106116724
Het was eigenlijk ook nog helemaal niet de bedoeling om hem gelijk mee te nemen :D We gingen gewoon kijken en deze vonden we allebei leuk (en dat is best bijzonder :P ) en aangezien ie uit het assortiment ging, toch maar gelijk meegenomen dus :p

Het is dit bedje:

Commode:

Wandplank

En kast :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106116740
Mooie degelijke kamer Marjolijntje! :Y zoiets hebben wij ook (andere commode wel) voor de dame.. Hebben we wel geschilderd, maar dat is smaak afhankelijk ;)
pi_106116746
Hier gaat Floris een nieuw kamertje krijgen. Babykamer schuift door.
Sowieso komt de baby de eerste tijd in een wieg op onze kamer. Dus in t ergste geval heeft ie tijdelijk t ledikant nog.
Maar ga ervanuit dat t zonder problemen moet gaan. Bij mn nichtje ging t ook prima.
  woensdag 28 december 2011 @ 09:15:46 #108
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106116846
N
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 08:06 schreef Marrije het volgende:
Fluug! Jij had het toch over 1 koffiebekertje?!
Nou, t waren er twee }:| De eerste ging nog wel, de 2e werd al minder :')
Nu 2 uur wachten in de wachtkamer. De vk krijgt de uitslag.
Ik krijg altijd een hele fles, 300ml

Die eerste klok je zo achterover ja, maar bij het tweede bekertje begin je 't echt te proeven... :')

Succes :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 28 december 2011 @ 09:16:09 #109
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106116850
Octo jammer dat het rommelen is gestopt.... (Maar misschien gaat het stiekem vandaag verder ;) )

Zoë brrr dat lijkt me vies!

Marjolijntje balen van je slechte nacht. Hoop dat je vandaag wat kunt uitrusten. Maar wel een leuke kamer gescoord!

Sonnetje ook balen van jouw nacht en succes op t werk!

Orea wel fijn geslapen! ^O^

Hier op zich lekker geslapen. Tot ik wakker werd om te plassen. Toen wilde mijn hoofd niet meer stoppen met namen bedenken :') . Dus om half zes (toen man z'n wekker ging) er maar even uit geweest. Namenboekje nog eens doorgespit, internet afgezocht... En met resultaat :). Om kwart over zes, vlak voordat hij wegging, waren we het eens over een naam. Haha! En het ironische is, dat het 1 vd eerste namen is die we hadden geroepen toen ik net zwanger was. Maarja, toen wilden we nog even verder zoeken...pffff.

Nou en daarna ben ik weer lekker m'n bedje ingekropen en nog kunnen slapen tot 8 uur! Heerlijk. Nu ontbijten en straks met m'n zusje in de stad de laatste babyspulletjes kopen.
  woensdag 28 december 2011 @ 09:17:14 #110
250838 Fee-nix
pi_106116861
O Marrije... ik had per ongeluk over je heen gelezen. Succes in het ziekenhuis! :*
pi_106116865
Sonnetje; Het scheelt dat ik nu op een rustigere afd. werk.
eerst op de crisis (afkickafd) was wel heftig, ontw.verschijnselen enz.

kan 't redelijk aan zien omdat die mensen me nodig hebben zegmaar,
als mn (8> overgeeft kan ik er niet bij in de buurt zijn haha

Ook al een slechte nacht dus.. :*
&marjolijntje ook..
maar wel n leuk kamertje! *O*

kyara; ja precies
ik dacht missch is er, als de bm te hoog zit voor t termijn ofzo, nog een reden
ivm de glucose onderzoeken die dan soms gedaan worden?

vergeet helemaal te *O* 22wkn!
pi_106116872
En wat is het geworden Fee-nix?

Ik hoop straks nog even wat slaap te kunnen pakken. Werd vroeg wakker met honger. Misschien zo toch maar even ontbijten dus.
pi_106116894
oh fee-nix! een naam! :D

een nieuwe raamsticker bestellen dus? :9
  woensdag 28 december 2011 @ 09:22:38 #114
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106116936
Vannacht is niet voor herhaling vatbaar... }:|

80cm kind na een huilsessie dwars in bed en wij op de uiterste puntjes van het matras waarbij Pietertje vervaarlijk over de rand bungelde...

Lang verhaal kort: Ik ben gebroken...

Gaaf dat je een naam hebt Fee-Nix!! *O*

Octo dat rommelen pikt wel weer op hoor, jouw kindje komt echt dit jaar nog :Y

Oeh Marjolijntje, jullie zijn er op tijd bij :D Ik ben ook meer van het wit, maar de vorm en dergelijke van je spullies vind ik erg tof...

Andere dames :*
  woensdag 28 december 2011 @ 09:23:57 #115
250838 Fee-nix
pi_106116960
Jup, haha, nieuwe sticker. Het is nog wel een afgeleide van een van onze keuzes. Ik zet m wel ff onder een spoiler, want ga m nog niet gebruiken.... En ik hoop van harte dat we ons niet nog eens gaan bedenken, want dan krijg ik een beroerte :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 09:24:25 #116
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_106116968
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:02 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Uitgaande van 28 dagen zou m'n uitgerekende datum eigenlijk 10 april zijn, ik heb 4 dagen gelogen waardoor ik op 6 april uitkwam om de uitgerekende datum te laten kloppen. Vervolgens ben ik na de echo naar 31 maart gezet... Best wel knap dus :P

Mijn vrouw is uitgerekend op 1 april, ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallen :D
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 28 december 2011 @ 09:25:32 #117
250838 Fee-nix
pi_106116986
Ai flugeltje dat klinkt niet als een fijne nacht idd. Moest wel lachen om het stukje waarbij Pietertje vervaarlijk over de rand bungelde :P.
pi_106117004
Mooie naam Fee-nix!

Flugeltje, balen van je rotnacht :*
pi_106117017
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:23 schreef Fee-nix het volgende:
Jup, haha, nieuwe sticker. Het is nog wel een afgeleide van een van onze keuzes. Ik zet m wel ff onder een spoiler, want ga m nog niet gebruiken.... En ik hoop van harte dat we ons niet nog eens gaan bedenken, want dan krijg ik een beroerte :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* leuk!!!

[ Bericht 16% gewijzigd door Zoë23 op 28-12-2011 10:41:51 ]
  woensdag 28 december 2011 @ 09:29:17 #120
250838 Fee-nix
pi_106117050
Dank jullie :* . Ik ben ook erg blij :). Ik vind m lief en zacht klinken, past goed bij Jesper, geen rare afkortingen... ^O^ En mijn man vindt de S als voorletter zo mooi, dus dat is ook nog eens gelukt :).
  woensdag 28 december 2011 @ 09:29:20 #121
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106117052
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:24 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Mijn vrouw is uitgerekend op 1 april, ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallen :D
Ik roep ook al vanaf het begin dat het wel 1 april zal worden ja :')
  woensdag 28 december 2011 @ 09:31:13 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106117079
Fee nix, leuk! Maar met een x nog net ff leuker ;)

Ja, volgens mij heb ik ook bijna een fles op, die was in elk geval leeg na mijn bezoekje.
Balen van zo'n nacht, bleh.

Mooie kamer, marjoleintje.
  woensdag 28 december 2011 @ 09:31:17 #123
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106117082
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:25 schreef Fee-nix het volgende:
Ai flugeltje dat klinkt niet als een fijne nacht idd. Moest wel lachen om het stukje waarbij Pietertje vervaarlijk over de rand bungelde :P.
Ik moest mezelf aardig goed vasthouden, want soms helde ik over :')

Toffe naam Fee!! Ik hou wel van gewoon lekker Hollandsch zoals je weet O+
pi_106117083
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:29 schreef Fee-nix het volgende:
Dank jullie :* . Ik ben ook erg blij :). Ik vind m lief en zacht klinken, past goed bij Jesper, geen rare afkortingen... ^O^ En mijn man vindt de S als voorletter zo mooi, dus dat is ook nog eens gelukt :).
Helemaal leuk! Fijn gevoel he als je 't eens bent over de naam :D

Wij gelukkig qua meisjesnaam al voordat ik zwanger was :@ maar die gaan we echt niet veranderen! We noemen haar al zo, moet erop letten dat ik 't niet doe waar fam/vrienden bij zijn haha
  woensdag 28 december 2011 @ 09:32:55 #125
250838 Fee-nix
pi_106117099
Nee niks met een x Marrije! :6 Hahaha.

Thnx fluug!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')