Ik krijg altijd een hele fles, 300mlquote:Op woensdag 28 december 2011 08:06 schreef Marrije het volgende:
Fluug! Jij had het toch over 1 koffiebekertje?!
Nou, t waren er tweeDe eerste ging nog wel, de 2e werd al minder
![]()
Nu 2 uur wachten in de wachtkamer. De vk krijgt de uitslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vrouw is uitgerekend op 1 april, ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitgaande van 28 dagen zou m'n uitgerekende datum eigenlijk 10 april zijn, ik heb 4 dagen gelogen waardoor ik op 6 april uitkwam om de uitgerekende datum te laten kloppen. Vervolgens ben ik na de echo naar 31 maart gezet... Best wel knap dus
quote:Op woensdag 28 december 2011 09:23 schreef Fee-nix het volgende:
Jup, haha, nieuwe sticker. Het is nog wel een afgeleide van een van onze keuzes. Ik zet m wel ff onder een spoiler, want ga m nog niet gebruiken.... En ik hoop van harte dat we ons niet nog eens gaan bedenken, want dan krijg ik een beroerte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk!!!
[ Bericht 16% gewijzigd door Zoë23 op 28-12-2011 10:41:51 ]
Ik roep ook al vanaf het begin dat het wel 1 april zal worden jaquote:Op woensdag 28 december 2011 09:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn vrouw is uitgerekend op 1 april, ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallen
Ik moest mezelf aardig goed vasthouden, want soms helde ik overquote:Op woensdag 28 december 2011 09:25 schreef Fee-nix het volgende:
Ai flugeltje dat klinkt niet als een fijne nacht idd. Moest wel lachen om het stukje waarbij Pietertje vervaarlijk over de rand bungelde.
Helemaal leuk! Fijn gevoel he als je 't eens bent over de naamquote:Op woensdag 28 december 2011 09:29 schreef Fee-nix het volgende:
Dank jullie. Ik ben ook erg blij
. Ik vind m lief en zacht klinken, past goed bij Jesper, geen rare afkortingen...
En mijn man vindt de S als voorletter zo mooi, dus dat is ook nog eens gelukt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |