abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106139399
Haha! Proficiat met het ventje O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106141144
quote:
17s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:06 schreef Kyara het volgende:
Oh, en mijn nichtje is vanochtend bevallen en d'r zoontje heeft een hele mooi naam gekregen die niet de onze is *O*
*O*

Lijkt me dan wel heel dichtbij komen voor je, als iemand die je goed kent bevalt...

Hier zojuist telefoon van m'n pleegmoeder, hoe het ging etc. Eind van het gesprek zegt ze: 'ik bel je morgen weer'. _O- Nu afgesproken dat ze vrijdag belt, omdat ik dan ook weer bij de VK ben geweest. Denk dat ik zelf veel ongeduldiger word als iedereen steeds gaat vragen of er al tekenen zijn dat de baby komt. 't Kan zo nog 3 weken duren...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 28 december 2011 @ 21:46:33 #203
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106141714
Gefeliciteerd met je neefje Kyara :).

Soempie :D, lijkt me ook niet zo fijn als je schoonmoeder vanaf nu elke dag gaat bellen, whaha.
pi_106142502
Deze hele week vrij en veel van huis dus weinig online..

Voor iedereen die het kan gebruiken :*

Zoe wat zijn jullie al ver met het kamertje..Wij moeten ook wel gaan beginnen/opschieten want het was toch wel de bedoeling dat alles geverfd is voor de meubels komen en dat is al over 3,5 week..

Mijlpalendag *O* *O*
23 weken alweer *O* *O*
pi_106142737
Haii mede-LLM's! Long time no see ;). Interessant om te zien hoe bij jullie de laatste loodjes verlopen :).

Octopussy: spannend joh, slijmprop al verloren!
Kyara: echt fijn dat je bloeddruk weer redelijk normaal is.. Volgens mij ben je best een beetje aan het bevallen in ziekenhuis idee gewend inmiddels, toch?
Soempie: druk die bellers en vragers zsm de kop in :o. Ik word er al een week of 2 knettergek van.
En de opmerkingen 'beval maar niet tussen 20 en 24 december want dan ben ik er niet', en dat keer 100. En mijn schoonmoeder in een mailtje: 'je zult het wel beu zijn, maar ik hoop toch dat het nog even duurt want ik heb griep en ik wil beter zijn als het komt'. Goed, dank voor het medeleven 8)7 . Lalalaaaa, ik ben helemaal niet ongeduldig hoor en ik heb ook totaaaaal geen last van m'n hormonen O-) !!

Ik hoop dat we allemaal snel mooie beebjes hebben O+
pi_106155474
tweeoogje!! Ik had al gehoopt dat je nog wel zou posten. *O* Vroeg me van de week al af of je kleintje er al zou zijn. Ik hoop dat je dat dan ook post. :)

Hier is het nu: 'hou de baby maar binnen hoor met O&N, want het is zielig als het kindje dan jarig is.' Of inderdaad ook: 'ja doe maar niet dan hoor, want dan moet ik werken'.
Euh? :') Heel herkenbaar dus. :D

Wanneer was je ook alweer uitgerekend? En waar wil je of moet je bevallen?

Edit: ik zie in een oud topic: 27 december! Kan me dan heel goed voorstellen dat je ongeduldig en heel nieuwsgierig bent. :D hebben ze het bij jou over inleiden gehad?

roosje, 23 weken! *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door Soempie op 29-12-2011 08:12:23 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106155493
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:46 schreef Fee-nix het volgende:

Soempie :D, lijkt me ook niet zo fijn als je schoonmoeder vanaf nu elke dag gaat bellen, whaha.
Inderdaad. :D wat moet je dan ook steeds zeggen. Maar ik vind het wel lief dat ze graag wil weten hoe het nu gaat en of ik het nog een beetje trek.

Alleen ook de misverstanden joh. Ik vroeg dus of ze het oke vond als we midden in de nacht zouden bellen als de baby er is of dat ze liever heeft dat we tot de ochtend wachten. Nouja, heel tof dat dat aan ons is, want misschien zouden we helemaal geen behoefte hebben zo snel al te bellen. Dus ik zeg iets van: nee, je weet nooit he, misschien willen we eerst wel zelf uren kijken of lig ik half in coma en wacht ik liever. Zegt ze heel serieus dat ik heus niet in coma zou raken van de bevalling, bla, bla bla. _O- En zo echt na elk onderwerp wel een misverstand.
pi_106155507
Of dat ik zeg: ja, vandaag ben ik 39 weken zwanger. Nog een weekje tot de uitgerekende datum. *O* (helemaal blij)
En dan: 'nou, het hoeft helemaal niet te betekenen dat de baby precies op die datum komt, hoor'

Alsof ik dat niet weet. :') :{w Maar dan duurt het in elk geval zeker niet lang meer.

hormonen. O-)
pi_106155812
Tweeoogje, wat leuk dat je even post hoe het met je gaat :) Het is wel spannend nu hè? Hoe voel je je?
Ik ben ook miepje ongeduld hoor. En dan ben ik zondag pas op de UD!

Soempie, leeeeeeeeeeeeeuk van die mensen die altijd alles naar het negatieve trekken. :N Echt van die -O- opmerkingen vind ik dat. Ik heb toch liever dat mensen gewoon een beetje mee hyperen en enthousiast zijn.

Ik ga vandaag denk ik maar eens even bellen of ik opnieuw gestript kan worden. Na de eerste keer had ik een paar uur lichte weeën, maar sindsdien lijkt het alsof het rommelen alleen maar minder is geworden. Dochter is uit logeren bij mijn ouders dus die is onder de pannen :)
pi_106155858
Ik denk maar, als ik later oma word kan ik in elk geval rekening houden met m'n opmerkingen. :P

Octo, ze hadden toch ook gezegd dat je nog kon bellen? Gewoon doen dan, inderdaad. :Y
  donderdag 29 december 2011 @ 08:57:25 #211
250838 Fee-nix
pi_106155868
Tweeoogje spannend wordt het! Die mensen die vragen of er al 'iets rommelt' ken ik maar al te goed ;). Hoewel ik moet zeggen: ik liep door tot 42 weken en toen leek het wel alsof mensen een beetje de moed hadden opgegeven, haha! Zo van: nou die komt toch noooooit meer :P.

Soempie, haha, wat een misverstanden steeds! Maar ik vind 'r wel lief klinken hoor, volgens mij bedoelt ze alles heel goed. Ze gaat overal gewoon een beetje erg serieus op in ;).

octo jammer dat het rommelen nu minder lijkt. Ben benieuwd of een evt. tweede poging iets gaat opleveren!

Hier weer goed geslapen :). Verder geen nieuws! Vandaag wordt het weer: was opbergen en wasjes draaien, hihi.
pi_106155893
Octo, een plafond witten helpt ook :+
Ik ben zoooooo benieuwd naar jullie meisje O+
Heel veel succes nog, ook voor Soempie en de anderen natuurlijk :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_106155897
Ik kan me zo'n omslag ook wel voorstellen. Eerst steeds vragen: enenen? En na het zoveelste bericht dat er nog niks begonnen is, dat mensen inderdaad de moed wat opgeven. :D

En Fee, inderdaad, ze bedoelt het heel lief en goed. En ze gaat overal heel serieus op in. Kan er gelukkig ook wel om lachen. :P Maar als we elke dag zulke gesprekken zouden hebben, pfff. :D
pi_106155958
Mijn UD is verzet naar morgen ;). Dus nog niet over tijd. En ik wil in t ziekenhuis bevallen!

Pff, ook fijn, van die misverstanden inderdaad! Da's nog het meest irritante: dat het allemaal lief bedoeld is, maar normaal al irritatie op kan wekken, en onder invloed van hormonen helemaal :o.

Hier trouwens alles verder redelijk prima, niks anders dan typische LLM klachten. En oooh dat maagzuur, daar ben ik wel echt klaar mee! Gisteren iets gegeten waarvan ik al wist dat t last zou geven; nou inderdaad! Heb de halve nacht rechtop geslapen :o.
Morgen nog n echo, om te kijken of placenta nog goed is; beeb was bij vorige echo wat aan de dunne kant (en lange benen!) dus beter even checken.

Octo, hopelijk kan je nog n keer gestript en levert t nu wat meer op!
pi_106156003
Fee-nix, die vragen of er al iets rommelt antwoord ik standaard 'nee' op, alhoewel ik 's nachts soms wel lichte krampjes heb enzo. Maar vooral geen zin in verdere vragen enzo :o.
Lekker joh, die wasjes doen! Ik moet de laatste lading kleertjes nog strijken en in de kast leggen, maar ik geloof dat ik t strijken maar skip. Ik heb d'r geen aanleg oor, niet om 't goed te kunnen en ook niet om 't leuk te vinden :D
pi_106156012
Rennies zijn mijn vriendjes. O+
pi_106156032
Ik ben toch redelijk verknocht geraakt aan m'n fles Gaviscon O+. Rennies helpen 's nachts echt niet!
pi_106156065
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef clauwheee het volgende:
Ik moet hier aan de gang met inschrijving voor kdv geloof ik.. Iedereen zegt dat ik dat echt op tijd moet doen. Raak er bijna gestressed van :P. Met hoeveel weken hebben jullie dat gedaan? Ik woon in stad Groningen.
Ik heb al ingeschreven bij het KDV toen ik 5 weken zwanger was. En toen waren er al dagen dat het vol zat t/m november 2012! En dan woon ik in Papendrecht, een dorp in de Randstad :')

Gisteren toch nog op visite geweest, was op zich wel gezellig maar ben nu nog steeds doodmoe. Een normale nacht doorslapen lukt op een of andere manier echt niet meer. Ik word overal wakker van ;(
Oh, en gisteren de vraag gekregen of mn opa en oma erg geschrokken waren van het nieuws (dat ik zwanger ben dus).. Pardon? Wat is dat voor een lompe vraag? -O-
Het zullen dan de hormonen wel zijn oid, maar ben er nog steeds een beetje kwaad over..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106156307
Ai ai, kdv moet ik ook nog regelen. Hier kon het sowieso pas met 12 weken, maar ik weet nog niet zeker of het werk van mij en de meneer akkoord gaan met ouderschapsverlof zoals wij dat bedacht hadden... Misschien toch maar regelen vandaag, veranderen kan altijd nog.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 29 december 2011 @ 09:45:44 #220
250838 Fee-nix
pi_106156497
tweeoogje, strijken is ook niet mijn ding :P. Ik doe het ook lekker niet :).

Wat een rare en lompe vraag Marjolijntje!
pi_106156692
O werkelijk Marjolijntje? Zit nu op de 14 wk ongeveer en heb alleen nog maar info gevraagd. Ook omdat we eerst zeker wilden weten hoe O+ dat kan regelen met z'n werk straks. Ga het dit weekend bij meerdere kdv's hier in de buurt inschrijven denk ik en dan moeten we maar even kijken..
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_106156829
Joh Clauwhee, vooral niet over stressen! Ik had bij 2 kdv's binnen 1 wijk ingeschreven; bij de ene hoorden we redelijk snel dat er plek was op de dagen dat we wilden, de ander alleen op hele andere dagen. En nu sta ik ivm verhuizing bij een nieuwe 2 km verderop maar praktischer qua locatie dan) ingeschreven: wachtlijst tot 2013. Er is dus, zelfs in dezelfde stad/ wijk geen peil op te trekken! Zal wel loslopen allemaal :).
pi_106156837
Clauwhee, ik woon ook in groningen. Ik Heb me met 10 weken ingeschreven. Voordeel is dat ik al een dochter op de kdv heb waardoor ik voorrang heb. Nu heb ik donderdag zeker maar dinsdag sta ik nog op de wachtlijst. Heb gevraagd vanaf oktober. Ik heb een kdv achter het station, niet centrumkant via sksg.

En om je gerust te stellen bij onze dochter was eerst ook geen plek. Na een half jaar , paar maanden voordat ze geboren was konden we gewoon de twee dagen terecht. Er gebeurt vaak zoveel op zon kdv, verhuizingen, kindjes die naar volgende groep gaan etc.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mereltje op 29-12-2011 10:12:41 ]
pi_106157292
Goedemorgen
pi_106157379
Tweeoogje :W Fijn dat alles goed met je gaat~! Ik werd vanochtend ook weer wakker van het maagzuur :r Ik dacht dat we daar nu wel een beetje vannaf zouden zijn nu de kleine is ingedaald. En vandaag je UD! *O*

En Soempie 39 weken *O*

Octo ook niks gebeurd dus vannacht. Bellen kan altijd. Gewoon doen!

Wat betreft dat bellen, hier beginnen ze ook al. Wel lief maar als het over 2 weken er nog zo voorstaat vrij irritant lijkt me. Mijn moeder wil me dagelijkse bellen maar dat vind ik ook niet zo handig want als ze me dan niet kan bereiken dan denkt ze meteen dat het al zover is.. 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')