Bij mij ter ere van de dikke kont en het feit dat ik echt heel erg hard groei... Bij Willem hoefde ik er maar eentje, maar omdat ik nu nóg sneller ga dan bij hem, mag ik nog een tweede ronde ook...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef Orea het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat bij zoveel van jullie een glucose test wordt/werd gedaan? Bij mij is het de vorige keer niet gedaan en dit keer verwacht ik het ook niet?
Das al snel dan. Mijn BMI was vorige keer ook ruim boven de 25, maar alleen gehad dus vanwege die baarmoeder (waarop een andere vk zei dar mn navel gewoon uit lood ligt, waardoor hij hoger leek, maar t niet was dus)quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:34 schreef sproet-je het volgende:
Orea, bij mij is het omdat mijn BMI boven de 25 is.
Ze weten bij mij niet eens dat ik nog eens bijna 2 weken verder voorloop dan ze verwachtenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:36 schreef Orea het volgende:
Serieus? Mijn BMI ligt ook boven de 25... en de vorige keer zat ik op de grens dan denk ik maar bij mij is nooit naar mijn gewicht gevraagdalthans, vorige keer bij Leia wel bij de vlos, bij het eerste gesprek en ben daarna overgedragen aan de gyn met 15 weken en daar heb ik het nooit op hoeven geven
dit keer is het niet eens gevraagd...
Hmmmzz.. en dat terwijl bij Leia's zwangerschap ze op 12 weken zwangerschap al voorliep. Wat op zich best bijzonder was voor een ivf kindje, omdat je precies weet wanneer is verwekt en teruggeplaatst enzo en ze dus niet ouder kon zijn dan ze was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Ze weten bij mij niet eens dat ik nog eens bijna 2 weken verder voorloop dan ze verwachten
Op zich is het natuurlijk heel erg goed dat ze van de lengte van het kindje uitgaan, dat zou de meest betrouwbare methode moeten zijn. Hij komt bij mij alleen wel heel erg raar uit en jij dus ook lees ik nu...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:54 schreef oeke het volgende:
Oh! Fluugs, hebde gelogen?![]()
Eigenlijk raar hoe ze dat berekenen.
Ik liep ook te rommelen met de data, omdat ik zo'n lange cyclus heb. En op al die sites waar je je uitgerekende datum kan berekenen kwam het steeds niet uit met de verwekkingsdatum. (ja, die weet ik)
Maar die testen klinken naar, ik hoop dat ik mag overslaan. Misschien begint ze er donderdag over. Mijn BMI was net op of onder de 25 geloof ik.
Octo, hopelijk zet het strippen iets in gang! Je hebt in elk geval al 2 cm erbij!
Vandaag belden ze van de Kraamzorg, voor een intake gesprek!![]()
Ik was echt helemaal verdwaasd daarna, het gaat supersnel.
Peuter en ik zijn erg klef de laatste tijd. Net alsof we nog even optimaal willen genieten voor er een kaper op de kust komt.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze weten bij mij niet eens dat ik nog eens bijna 2 weken verder voorloop dan ze verwachtenBen je dan niet bang dat ze je gaan inleiden als je eigenlijk nog niet over tijd bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook telkens kindjes die groter waren dan hun leeftijd bij de 12 weken echo. Maar ik ben wel bij de uitgerekende datum volgens laatste menstruatie gebleven.
Uitgaande van 28 dagen zou m'n uitgerekende datum eigenlijk 10 april zijn, ik heb 4 dagen gelogen waardoor ik op 6 april uitkwam om de uitgerekende datum te laten kloppen. Vervolgens ben ik na de echo naar 31 maart gezet... Best wel knap dusquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:58 schreef Cooki het volgende:
[..]Flugeltje, ben jij dan met 38 wk al 40 wk zwanger?
Ze gaan van hun eigen metingen uit he, dus ik was hoe dan ook op andere datum gezet. Ze leiden bij ons ziekenhuis pas echt vanaf 42 weken in, dus wat dat betreft durfde ik het wel aan, dan zou de start bij 41 weken gemaakt wordenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:01 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat ze je gaan inleiden als je eigenlijk nog niet over tijd bent?
Hier ook telkens kindjes die groter waren dan hun leeftijd bij de 12 weken echo. Maar ik ben wel bij de uitgerekende datum volgens laatste menstruatie gebleven.
Je bent n wonder woman, maar dat wist je alquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:02 schreef flugeltje het volgende:
Uitgaande van 28 dagen zou m'n uitgerekende datum eigenlijk 10 april zijn, ik heb 4 dagen gelogen waardoor ik op 6 april uitkwam om de uitgerekende datum te laten kloppen. Vervolgens ben ik na de echo naar 31 maart gezet... Best wel knap dus
Je hebt wel een beetje speling dan idd, als ze wachten tot na de 42 weken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitgaande van 28 dagen zou m'n uitgerekende datum eigenlijk 10 april zijn, ik heb 4 dagen gelogen waardoor ik op 6 april uitkwam om de uitgerekende datum te laten kloppen. Vervolgens ben ik na de echo naar 31 maart gezet... Best wel knap dus
[..]
Ze gaan van hun eigen metingen uit he, dus ik was hoe dan ook op andere datum gezet. Ze leiden bij ons ziekenhuis pas echt vanaf 42 weken in, dus wat dat betreft durfde ik het wel aan, dan zou de start bij 41 weken gemaakt worden
Bij Willem wist ik exact de verwekkingsdatum, ik wist dus ook dat ik op 21 juli uitgerekend was. Toch hebben ze me toen op 25 juli gezet alleen omdat ze van 28 dagen uitgingen... Vandaar dat ik nu m'n menstruatiedatum wat naar voren gehaald had om toch goed uit te komen... Wist ik veel dat ze nu van metingen uitgaan ipv data... Dus de hele menstruatiedatum doet er niet eens meer toe...quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje speling dan idd, als ze wachten tot na de 42 weken.
Ik zou het zelf erg vervelend vinden moesten ze willen inleiden hebben terwijl je zelf weet dat je eigenlijk nog niet zo erg over tijd bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |