weet je nog ik had geen lektieten en nu kolf ik 125ml uit een borst zonder moeite (binnen 10 minuten) en mijn baby groeit 300 gram per week op borstvoedingquote:Op donderdag 29 december 2011 13:14 schreef Kyara het volgende:
Hebben alle LLM-ers trouwens al lektieten? Hier lekt nog niks en tijdens de borstvoedingscursus hadden ze een trucje om er melk uit te knijpen maar ook dat heeft nog geen succes. En na een paar weken in mijn tieten knijpen zonder resultaat vraag ik me wel een beetje af of ik uberhaupt wel melk heb. Of kan dat ook later pas op gang komen?
Wat geweldigquote:Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef bitterend het volgende:
[..]
weet je nog ik had geen lektieten en nu kolf ik 125ml uit een borst zonder moeite (binnen 10 minuten) en mijn baby groeit 300 gram per week op borstvoeding
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Fee, op Facebook staat wel een foto. Zal kijken of het zo in het foto topic lukt..
Ja m'n vader, al had 'ie wel z'n twijfels of 'ie de scheuren uit de rand van het wiegje kreeg. En als er dan al scheuren in zitten dan heb ik er meteen twijfels bij. Of dat ding niet in elkaar stortquote:Op donderdag 29 december 2011 16:04 schreef tweeoogje het volgende:
Ken je niet iemand die het leuk vindt om je wiegje op te knappen Kuukske? Anders heb je er idd zo een gekocht na een paar dagen..
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:02 schreef Roosje84 het volgende:
Deze hele week vrij en veel van huis dus weinig online..
Voor iedereen die het kan gebruiken![]()
Zoe wat zijn jullie al ver met het kamertje..Wij moeten ook wel gaan beginnen/opschieten want het was toch wel de bedoeling dat alles geverfd is voor de meubels komen en dat is al over 3,5 week..
Mijlpalendag![]()
![]()
23 weken alweer![]()
Kijk je wel uit....quote:Op donderdag 29 december 2011 16:12 schreef Zoë23 het volgende:
[..]!
Dan heb je nog wel even tijd tochmoet er veel gebeuren?
Is echt n fijn gevoel als t bijna af is, wordt er helemaal happyvan
Vanmorgen van de trap gevallen
Deed echt super veel pijn, gelukkig alleen m'n stuitje enzo
Maar had erna ook buikpijn
Gelukkig had ik n halfuur later een afspraak met de vk staan
Bloeddruk 120/75 en t hartje van de beeb was goed te horen
Groei bm was goed
Als ik niet ga vloeien oid is er niks aan dr hand, ze verwachte geen problemen door dr val, maar als ik dus ging vloeien of krampen zou krijgen moest ik bellen.
Moest ook veel bewegen dus we hebben babyspullen en kleding voor ons geshopt.
O.a nieuwe jas want wil mijn jas niet uitrekken
(geen zw.jas maar gwn een leuke in een mt groter)
Voelde me net n bejaarde, zitten, opstaan, lopen enz alles doet pijn
Zal nu ff bij lezen
Jij krijgt zeker weten een jongentje, al die meiden in de familie, het is echt tijd voor een jongen !quote:Op donderdag 29 december 2011 12:02 schreef Miss-Jones het volgende:
[..]
Voel me eerder 80 met die vermoeidheid en 100 x per dag na de wc
[..]
Nou volgens de test krijg ik een jongentje
Dus ff aantal weekjes afwachten of het klopt of niet.
Ik ben heeeeeeeel gelukkig nu want vriendlief stopt met werken voor zijn pa, wat dus betekend dat we WEER mogen en kunnen verhuizen en we terug gaan naar Arnhem![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:02 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker weten een jongentje, al die meiden in de familie, het is echt tijd voor een jongen !![]()
ps : een zeikerd was je altijd al![]()
Ja he volgens mij is ze best wel een Diva of niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:02 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker weten een jongentje, al die meiden in de familie, het is echt tijd voor een jongen !![]()
ps : een zeikerd was je altijd al![]()
Ja, dat krijg je als je je voeten niet meer kan zien....quote:Op donderdag 29 december 2011 18:52 schreef Soempie het volgende:
Wat vallen er toch veel zwangere vrouwen van de trap?
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:25 schreef flugeltje het volgende:
Dan doe je toch een tussenweg Katy, vertel je het hier wél en in je omgeving niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |