abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106162061
@nanadu het liefst pak ik vandaag nog alles in :Y
En ik kom zelf uit Arnhem, en heb altijd heimwee gehad dus ben super blij dat we terug gaan.

En met vanish krijg je bloed wel uit je kleding hoor helpt bij mij altijd
niet dat ik zovaak bloed in mn kleding heb ofzo hoor :9

@ kyara jaaa gaan we zeker meeten. ik zit al hele dag op funda te kijken haha.
pi_106162325
Weet je al een beetje welke wijk MJ? Bij je familie in de buurt?
pi_106162442
Hebben alle LLM-ers trouwens al lektieten? Hier lekt nog niks en tijdens de borstvoedingscursus hadden ze een trucje om er melk uit te knijpen maar ook dat heeft nog geen succes. En na een paar weken in mijn tieten knijpen zonder resultaat vraag ik me wel een beetje af of ik uberhaupt wel melk heb. Of kan dat ook later pas op gang komen?
pi_106162521
Lektieten. :D Nee, hier ook nog niks. Leg het trucje eens uit? Of lukt dat niet schriftelijk (of met paint?)? Heb me er nog niet druk om gemaakt. Dacht dat hormonen tijdens de bevalling er wel voro zouden zorgen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106162602
Trucje is knijpen maar dan wel een eind van het tepelhof en dan richting tepel.
Paint is niet mijn sterkste kant....
pi_106162758
quote:
17s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:14 schreef Kyara het volgende:
Hebben alle LLM-ers trouwens al lektieten? Hier lekt nog niks en tijdens de borstvoedingscursus hadden ze een trucje om er melk uit te knijpen maar ook dat heeft nog geen succes. En na een paar weken in mijn tieten knijpen zonder resultaat vraag ik me wel een beetje af of ik uberhaupt wel melk heb. Of kan dat ook later pas op gang komen?
weet je nog ik had geen lektieten en nu kolf ik 125ml uit een borst zonder moeite (binnen 10 minuten) en mijn baby groeit 300 gram per week op borstvoeding :Y

het heeft bij mij wel 4 dagen geduurd tot dat het op gang kwam! ging langzaam maar daarna liep het als een trein
wel goed om beetje kunstvoeding in huis te hebben voor de eerste nachten
edit: de kv alleen gebruiken als de kleine honger heeft en het komt moeizaam op gang! wel blijven aanleggen en honger signalen in de gaten houden maar als ze na de borst niet tevreden zijn dan kan je beetje kv geven (zo ging het bij ons in overleg met de kraamzorg)

[ Bericht 9% gewijzigd door bitterend op 29-12-2011 13:28:35 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106162937
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef bitterend het volgende:

[..]

weet je nog ik had geen lektieten en nu kolf ik 125ml uit een borst zonder moeite (binnen 10 minuten) en mijn baby groeit 300 gram per week op borstvoeding :Y
Wat geweldig *O*

Dames, geen lekkende borsten tijdens de zwangerschap zegt helemaal niets over de melk na de bevalling :)

Voor strippoging 2 had ik gebeld met de poli, maar daar moet ik vanmiddag tijdens het spreekuur van de verloskundige even voor terugbellen. Dat moet nu kennelijk op de afdeling (waar de verloskamers zijn zeg maar) gebeuren. Nou ja, ook goed. Kunnen ze me gelijk houden :P

[ Bericht 15% gewijzigd door octopussy op 29-12-2011 13:37:35 ]
pi_106163408
Thanx Bitterend :*
Ik zal het onthouden.

Octo, hoop dat het wat gaat doen en dat je inderdaad snel op de verloskamers terecht kunt!
pi_106164192
Kyara, hier ook geen lekkages. En net als bij bitterend, langzaam op gang, maar de kraam bleef zich verbazen over de hoeveelheid die eruit komt de laatste dagen. Maar wel wat kv nodig gehad voor dag 3-4. En dan kolfde ik na, om de productie wel te stimuleren. Dat kon ik dan ook geven als navoeding ipv kv.

Fee, op Facebook staat wel een foto. Zal kijken of het zo in het foto topic lukt..

En vruchtwater stroomde wel door hier. Man, wat kwam daar een vocht uit. En elke keer als ik daarna bewoog (in bed draaien, naar toilet lopen) kwam er weer een portie uit.. ik liep met zo'n onderlegger tussen mijn benen naar het toilet :')
pi_106165311
Hier wel n beetje lekkages, met nadruk op een beetje, en vooral als ik m'n tiet een beetje klem heb gelegen.
  donderdag 29 december 2011 @ 14:40:27 #261
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106165565
Hier al vanaf 18 weken lekkages... Niet veel hoor en idd vooral als de betreffende tiet klem heeft gelegen of tegen het matras geplet ofzo :P. Maar ik slaap al een tijdje nu met zo'n waterdicht molton/zeiltje van de hema eronder. Werkt perfect en zolang ik niet met bh hoef te slapen, doe ik dat niet, want daar heb ik zo'n hekel aan!

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:02 schreef Deepfreeze het volgende:

Fee, op Facebook staat wel een foto. Zal kijken of het zo in het foto topic lukt..

O+ Zou leuk zijn! Maarre.. ik heb niemand hier op facebook....En ik weet ook niet hoe je heet, dus dat zoekt een beetje moeilijk :P.
  donderdag 29 december 2011 @ 15:22:04 #262
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106167284
Ik heb wel incidenteel lektetten gehad, en nu ben ik net een wandelend melkpak, behalve gisteravond dan. Zodra mijn lijf onze Draak ook maar ruikt, SPUIT het eruit _O- !

Fee-nix, ik stuur je wel even een pbtje, dan kun je mij ook in je vriendenlijstje zetten als je wil ;) !

* NotTheSame kruipt weer gauw trug naar het babytopic :@ ...
pi_106168399
Hmpf. Twijfels over wel of niet voor een wiegje gaan voor de eerste weken hier. We hebben een oud wiegje van JD gescoord, maar daar moet nog ontzettend veel aan gedaan worden (schuren, scheuren eruit werken, verven, 'bekleden'). En ik vind het écht moeilijk. Veel plek op de slaapkamer hebben we niet, financieel ook niet momenteel. En het ene moment denk ik "meneer gaat lekker in zn eigen bedje' en dan denk ik weer 'oh maar die eerste weken bij ons op de kamer kan ook wel goed zijn'. Al slapen wij altijd met het raam open. Dat is voor hem dan natuurlijk weer slecht.

Aargh. -O-. Tips? :@.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 29 december 2011 @ 15:57:09 #264
250838 Fee-nix
pi_106168645
Kuuks, ik ga het samen op de kamer slapen dit keer wel proberen. Lijkt me handig ivm borstvoeding en ook een minder eenzaam gevoel voor de baby in die eerste tijd. Maar Jesper heeft vanaf het begin op z'n eigen kamer geslapen en dat ging al heel snel prima hoor.

Voor een wiegje op je kamer moet je maar net de ruimte hebben. En ook weet ik niet hoe ik zelf zal slapen met die nieuwe geluidjes in de kamer. Afwachten dus. Ik ben dus nog niet een overtuigd samen-slaper ;). En dat met het raam hebben wij ook inderdaad. Als dat dicht gaat zweet ik me echt kapot, dus maar even zien hoe dat gaat! (Ik weet wel dat Jesper al snel een hele koele kamer had hoor. Niet die eerste twee/drie weken ofzo, maar daarna wel. We hebben nou eenmaal boven altijd ramen open staan. En ik had laatst gelezen dat 15-18 graden prima is voor een kinderslaapkamer.)

NTS (en Kyara en DF) ik ga jullie opzoeken op FB. Thnx!
pi_106168722
Dank je Fee. Is mijn beredenering 'anders is er snel genoeg nog een wiegje gekocht' trouwens een redelijke beredenering? Of is dat stom gedacht?

Oh en NTS: gij wandelend melkpak :D. Hilarische uitspraak.
  donderdag 29 december 2011 @ 16:02:56 #266
250838 Fee-nix
pi_106168869
Nah vind ik niet stom bedacht hoor. Je kunt altijd eerst kijken of het werkt door de bak van de kinderwagen naast je bed te zetten? Ze raden het niet aan om je kindje daar lange perioden in te laten slapen zonder toezicht, maarja die eerste nachten kom je toch amper aan slaap toe ;). En zo kun je wel kijken of je het wat vindt.
pi_106168925
Ken je niet iemand die het leuk vindt om je wiegje op te knappen Kuukske? Anders heb je er idd zo een gekocht na een paar dagen..
pi_106168953
Net de erkenning geregeld van de baby, het heeft nu officieel een papa! *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106168974
De kinderwagenbak wordt sowieso veel gebruikt in de kraamtijd op de kamer volgens mij. Kan best inderdaad.
pi_106169020
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:04 schreef tweeoogje het volgende:
Ken je niet iemand die het leuk vindt om je wiegje op te knappen Kuukske? Anders heb je er idd zo een gekocht na een paar dagen..
Ja m'n vader, al had 'ie wel z'n twijfels of 'ie de scheuren uit de rand van het wiegje kreeg. En als er dan al scheuren in zitten dan heb ik er meteen twijfels bij. Of dat ding niet in elkaar stort :').

De kinderwagenbak vind ik wel een idee. Tegen die tijd is er nog snel genoeg een leuk wiegje gescoord in een uitverkoop of iets.

Marjolijns beeb: gefeliciteerd met je officiële pa 8-).

Dank voor de tips dames! :*. Ik kan weer met iets rustigere gedachten de aardappels gaan schillen :D.
pi_106169151
Oh, dat kan ik me voorstellen, dat je dan direct twijfelt.. Nou ja, kinderwagenbak it is dan toch?

Marjolijntje, gefeliciteerd :).
pi_106169269
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:02 schreef Roosje84 het volgende:
Deze hele week vrij en veel van huis dus weinig online..

Voor iedereen die het kan gebruiken :*

Zoe wat zijn jullie al ver met het kamertje..Wij moeten ook wel gaan beginnen/opschieten want het was toch wel de bedoeling dat alles geverfd is voor de meubels komen en dat is al over 3,5 week..

Mijlpalendag *O* *O*
23 weken alweer *O* *O*
*O*!

Dan heb je nog wel even tijd toch :Y moet er veel gebeuren?
Is echt n fijn gevoel als t bijna af is, wordt er helemaal happy O+ van :D

Vanmorgen van de trap gevallen :(
Deed echt super veel pijn, gelukkig alleen m'n stuitje enzo
Maar had erna ook buikpijn
Gelukkig had ik n halfuur later een afspraak met de vk staan

Bloeddruk 120/75 en t hartje van de beeb was goed te horen
Groei bm was goed :)

Als ik niet ga vloeien oid is er niks aan dr hand, ze verwachte geen problemen door dr val, maar als ik dus ging vloeien of krampen zou krijgen moest ik bellen.
Moest ook veel bewegen dus we hebben babyspullen en kleding voor ons geshopt.

O.a nieuwe jas want wil mijn jas niet uitrekken
(geen zw.jas maar gwn een leuke in een mt groter :9)

Voelde me net n bejaarde, zitten, opstaan, lopen enz alles doet pijn :(

Zal nu ff bij lezen :)
pi_106169378
Oh dat is wel schrikken zeg Zoë! Wel uitkijken! Fijn dat alles goed is met de kleine in elk geval. Hopelijk met jou ook (al zal je morgen nog wel stijf zijn). :*

Marjolijntje, fijn dat dat ook geregeld is!
  donderdag 29 december 2011 @ 16:15:27 #274
250838 Fee-nix
pi_106169422
Gefeliciteerd Marjolijntje!

Oe Zoë gevallen! Gelukkig had je vandaag een afspraak met de vk en zag alles er goed uit!
pi_106170110
Marjolijntje gefeliciteerd! :)

MJ gaat verhuizen *O*
Niet leuk als je heimwee hebt :*

Ja was ook stom van me, had m'n handen vol :@
Dus kon de leuning ook niet meer vast pakken.
Was echt blij om t hartje te horen O+ en een paar uur later schopte
ze weer :)
pi_106170820
Zou Octo al weer gestript zijn?
pi_106172301
Marjolijntje, goed geregeld ^O^

Zoe, meis doe je wel voorzichtig. Fijn dat de beeb iig in orde is. Je zal morgen idd wel spierpijn hebben.

Kyara, heb een afspraak voor morgen om 11.00 uur voor strippoging 2 :) Ondertussen wel al weer wat goede krampen gehad en dan telkens weer een prop slijm verloren :P

Hoe is het met de andere LLM's?
pi_106173135
Even terug van weggeweest... Lees hier dingen over lektieten en slijmproppen, gaat vast goed met jullie dus ;) maar nog geen nieuwe baby's... Vroeg me ook af hoe het met Kersjes is eigenlijk?

Hier gaat t wat minder, zit aan een antibioticakuur want ik heb een bacterie bij me die schadelijk kan zijn voor het kindje als het geboren is (kweekje laten doen). En van die pillen wordt je toch misselijk! Nou was ik dat sowieso al laatste week, maar nu moet ik er ook hele tijd bij boeren...gatver...smerige zooi.
Morgen wel de eerste echo, eindelijk! O+
pi_106173753
Oeh spannend Octo!

En eindelijk een echo, SE, wat een geluk! Wel ontzettend shit dat je zo misselijk van de ab wordt.

Ik ben vanmorgen weer naar de vk geweest, eerste keer hartje luisteren. Toch altijd spannend vind ik. Ze zette de doppler op mijn buik en ze had 'em gelijk te pakken. Kadonk kadonk kadonk. O+
Phew! Ze wenste de echoscopiste veel succes met de nekplooimeting maandag, humpiedumpie was erg beweeglijk vond ze.
pi_106174947
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:12 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

*O*!

Dan heb je nog wel even tijd toch :Y moet er veel gebeuren?
Is echt n fijn gevoel als t bijna af is, wordt er helemaal happy O+ van :D

Vanmorgen van de trap gevallen :(
Deed echt super veel pijn, gelukkig alleen m'n stuitje enzo
Maar had erna ook buikpijn
Gelukkig had ik n halfuur later een afspraak met de vk staan

Bloeddruk 120/75 en t hartje van de beeb was goed te horen
Groei bm was goed :)

Als ik niet ga vloeien oid is er niks aan dr hand, ze verwachte geen problemen door dr val, maar als ik dus ging vloeien of krampen zou krijgen moest ik bellen.
Moest ook veel bewegen dus we hebben babyspullen en kleding voor ons geshopt.

O.a nieuwe jas want wil mijn jas niet uitrekken
(geen zw.jas maar gwn een leuke in een mt groter :9)

Voelde me net n bejaarde, zitten, opstaan, lopen enz alles doet pijn :(

Zal nu ff bij lezen :)
Kijk je wel uit....

Op zich hoeft er niet heel veel te gebeuren, muren zijn net voor ik zwanger werd al gestucd en er ligt al een nieuwe vloer dus eigenlijk is het alleen een kwestie van kamer ontruimen en verven. Al klinkt dat wel erg simpel en is dat stiekem meer werk dan ik nu denk...
En duurt het wat mijn hormomen betreft sowieso te lang. Begrijp ook heel goed dat jij vrolijk wordt dat het kamertje steeds meer het kamertje van jullie meisje gaat worden.
pi_106175149
Marjolijntje's baby die nu officieel ook een papa heeft :)

MJ die gaat verhuizen en daardoor makkelijk bij Kyara op de koffie kan :)

SE sterkte, die pillen klinken echt vervelend..

Bodpa wat fijn dat je het hartje gehoord hebt, is toch altijd weer een geruststelling.

@Kuukske, wij slapen op een andere verdieping dan waar de kleine straks gaat slapen en eigenlijk was het idee dat hij meteen in zijn eigen ledikant ging slapen. Alleen heb ik ook wel gelezen dat ze het zeker ivm borstvoeding en het herkennen van hongersignalen adviseren dat je kindje bij jou in de buurt ligt. En de kinderwagenbak iedere keer verslepen zag ik niet zitten eigenlijk. Dus om een lang verhaal kort te maken heb ik net een tweedehands wiegje op marktplaats gekocht die ik ga verven... (hoezo hormonen :) ) Overigens heeft grote broer vanaf de eerste dag in zijn ledikant gelegen en nooit bij mij op de kamer dus doe waar je je goed bij voelt is geloof ik wat ik probeer te zeggen...
pi_106175548
Bijgelezen en bijna alles al vergeten. 8)7

Kuuks, ik hoorde vandaag van iemand dat 18 graden voor de babykamer juist prima is (denk dat het alleen niet zo geldt voor de eerste paar weken?). Hier hebben we een heel simpel wiegje voor de eerste weken (overgenomen van een vriendin), omdat ik het een fijn idee vind om dan samen op een kamer te slapen. Zelf zou ik niet aan het opknappen beginnen. :@ Zou dan eerder op marktplaats kijken en eventueel een nieuw matrasje kopen (je kunt ook gewoon naar de schuimrubberweetikwat in Breda, heeft m'n man ook gedaan. Maken ze het direct op maat voor je en het kost maar een euro of 20. Gebruiken ze hetzelfde spul als in de winkel ligt, alleen dan voor de normale prijs. 8)7 ).

Zoe, fijn dat je goedgekeurd bent! Wat vallen er toch veel zwangere vrouwen van de trap?

Octo, hoop dat het strippen morgen wat meer vaart gaat brengen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106175921
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:02 schreef Miss-Jones het volgende:

[..]

Voel me eerder 80 met die vermoeidheid en 100 x per dag na de wc :6

[..]

Nou volgens de test krijg ik een jongentje

Dus ff aantal weekjes afwachten of het klopt of niet.

Ik ben heeeeeeeel gelukkig nu want vriendlief stopt met werken voor zijn pa, wat dus betekend dat we WEER mogen en kunnen verhuizen en we terug gaan naar Arnhem *O* *O* *O*
Jij krijgt zeker weten een jongentje, al die meiden in de familie, het is echt tijd voor een jongen ! :Y

ps : een zeikerd was je altijd al :X
  donderdag 29 december 2011 @ 19:17:17 #284
250838 Fee-nix
pi_106176394
octo spannend weer morgen. Het klinkt alsof het nu toch echt lekker aan t rommelen is :).

SE wat klote zeg. Maarja, t is wel voor een goed doel.

bodpa het hartje voor het eerst gehoord! *O* Mooi O+ .

Ik heb vandaag de ziekenhuistas(sen) voor het grootste deel ingepakt. Fijn idee dat het nu voor het grijpen staat. (En ik zeg tassen omdat ik lekker een aparte tas voor de baby heb gemaakt, hihi. Anders werd het allemaal zo proppen).
pi_106176984
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:02 schreef DuBecky het volgende:

[..]

Jij krijgt zeker weten een jongentje, al die meiden in de familie, het is echt tijd voor een jongen ! :Y

:D *;
  donderdag 29 december 2011 @ 19:33:07 #286
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106177086
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:02 schreef DuBecky het volgende:

[..]

Ja he volgens mij is ze best wel een Diva of niet? :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106177738
Diva is nog zacht uitgedrukt ;)
pi_106178142
Kuuks, wandelwagenbak kan prima hoor! Minke heeft ruim 3 weken bij ons op de kamer geslapen, daarna op haar eigen kamertje... En 18 is idd prima hoor!
pi_106178528
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 18:52 schreef Soempie het volgende:
Wat vallen er toch veel zwangere vrouwen van de trap?
Ja, dat krijg je als je je voeten niet meer kan zien....

Maar ik blijf het wel link vinden. Ben ook al een keer naar beneden gestuiterd met teveel wasgoed op de arm en sloffen aan. Kijk nu wel extra uit. Zeker met een donkere kat op een donkere trap :X

SE, wat balen van die bacterie en dat je zo misselijk bent van de ab :*

En Bodpha het hartje gehoord *O*

Spannend Octo! Zou het dan toch nog 2011 worden voor jou????
pi_106178732
:@ ja zal voorzichtig doen

Klinkt goed roosje,
opruimen en alles een ander plekje geven dan de kamer waar t eerst lag vind ik zelf wel veel werk. (onze kinderkamer was eerst n linnenkamer/was-droog kamer en er stonden werkspullen van m'n lief)

Er komen uiteindelijk wel klusjes bij, ben blij dat m'n lief handig is :D vind t wel jammer dat ik weinig kan helpen ivm zere rug/bekken enz enz

Dubecky :P
Heb je nog een kerstbuikfoto gemaakt met MJ?

Fee-nix *O* wat fijn dat je de tassen klaar hebt staan!

SE morgen n echo! Spannend
:* minder van de misselijkheid

Bodpa een kloppend O+!!

Octo! Spannend!
pi_106178893
WIj hebben sinds vandaag ook de beschuit & muisjes in huis! Wel verstopt want het zijn natuurlijk blauwe muisjes *O*

Mijn buik past volgens mij niet meer zo goed. Het staat allemaal zo strak en de kleine is echt tegen de buikwand aan het duwen. Volgens mij denkt ie dat mijn navel de uitgang is of zo -O- Het voelt in elk geval niet zo fijn eigenlijk en ik kan me ook niet voorstellen dat het voor hem fijn is. Als je weinig ruimte hebt, kun je je maar beter wat rustiger houden lijkt me..... :?
pi_106179958
@zoë nee ik ben niet meer naar nederland gegaan voor kerst dus geen foto samen helaas :N
pi_106184094
Vandaag 20 weken:D
Vanmiddag de 20 weken echo gehad en met ons meisje was alles goed. ze kreeg heel moeilijk de metingen gedaan omdat de kleine spruit telkens wegdraaide wanneer ze net het goede beeld had.
dus de echoscopiste werd een beetje chagerijnig. Ik moest maar een half uur rondjes gaan lopen en dan terug komen. Nou rondjes lopen na een half uur op dat bed te hebben gelegen was geen succes.
Dus in het restaurant ma n stuk taart gegeten. Blijkbaar was de spruit toen wel tevrede want toen we terug kwamen sliep ze als een blok. Alle metingen waren in orde alleen de kleine hersentjes kreeg ze niet zo goed in beeld. Maar vanwege een vaginale schimmel wilde ze het hierbijlaten en nien inwendig proberen ze had ze gezien alleen de metingen waren te laag maar ze verterouwde er 100 % op dat dit door de ligging kwam. Omdat ze het niet op dvd op wou meten heeft ze me wel 1 3d foto cadeau gedaan. Jammer alleen dat de placenta gedeeltelijk ervoor ligt. Werd me ook afgeraden om een volledige 3d echo te doen.
Dus helemaal happy met ons meisje en ook EINDELIJK eens over de naam qua uitspraak nu alleen nog het schrijfgedeelte xd Morgen aangifte van ongebore vrucht doen en dan word vriend toch ook echt officieel papa (l)

[ Bericht 16% gewijzigd door Sam1993 op 29-12-2011 22:15:14 ]
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_106184313
Sam, zou je volgende keer enters en hoofdletters willen gebruiken. Dat leest iets makkelijker.

Dankje :* Verder, fijn dat alles toch oke was en dat jullie het eens zijn over de naam!
pi_106184413
Verder: Octo, spanend *O*

Du Becky, wat ben je toch mooi zwanger O+

Fijn een knippertje voor bodpa!

Fee-Nix, tassen die klaar staan, nu gaat het ineens wel dichtbij komen hoor :o En Kyara, de muisjes die klaar staan, het komt dichtbij! :D

En Zoe, niet meer doen dus, beter twee keer lopen dan zo gevaarlijk doen!

Marjolijntje, fijn dat de beeb nu officieel een papa heeft! Moeten wij ook nog regelen :@

Hier verder alles goed :) Buik begint nu wel te groeien en we hebben over twee weken geslachtsecho (met 16 weken), ben heel benieuwd *O*.
  donderdag 29 december 2011 @ 22:20:15 #296
250838 Fee-nix
pi_106184683
Sam fijn dat alles goed was. En eens over een naam is ook ^O^ .

Spannend KatyM!! Ga je hier ook vertellen wat t wordt?

Ja t lijkt nu heel dichtbij te komen hier! Maar probeer mezelf voor te houden dat het net zo goed nog 6 weken kan duren!

Beschuit met muisjes moet ik ook nog! Maar wil misschien dit keer ook wel van die kant en klare dingetjes met muisjes erop. Even kijken nog.

Trusten allemaal!
pi_106184790
Ik weet nog niet of we het wel of niet gaan vertellen in onze omgeving en hier, ik weet het niet. Twijfel, twijfel.

Enne ik vond die cupcakes met glazuur en dopen in muisjes (ben even vergeten van wie dat puike plan kwam) ook een goeie optie Fee-Nix! T kan straks elk moment gebeuren, dat is het spannende :D.

Slaap lekker allemaal! O+
  donderdag 29 december 2011 @ 22:25:30 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106184909
Dan doe je toch een tussenweg Katy, vertel je het hier wél en in je omgeving niet...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106185719
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:25 schreef flugeltje het volgende:
Dan doe je toch een tussenweg Katy, vertel je het hier wél en in je omgeving niet...
:D Ook een optie. Maar m'n zusje wil t weten voor de kleertjes, m'n oma voor dr wandkleed en m'n andere oma voor d'r quilt (omg) :'). Erg lief natuurlijk allemaal. Maar een verrassing is wel zo leuk. Ik slaap er nog een nachtje over!

Rustig aan met Pietertje hoor! :*
pi_106186058
Octo, wat spannend toch weer. Ik hoop dat je morgen nog iets meer ontsluiting hebt, dan zal het strippen vast en zeker de boel in gang zetten. :%

Wat heerlijk Bodpa, dat kloppend hartje! O+

Sam, wat fijn dat alles goed was, en dat jullie al een naam hebben. Wij moeten er ook maar eens wat serieuzer mee bezig gaan. |:(

Vandaag had ik eigenlijk een afspraak met de vk. Had, want door alle werkstress en drukte ben ik het gewoon vergeten. Ik had een oppas nodig en Ko kon eigenlijk alleen bij mijn moeder terecht, dus ik moest hem onderweg naar mijn werk (in Rotterdam) droppen in Gouda, waar mijn moeder hem op het station afhaalde.
Poeh, wat was ik blij met die twee heren die de buggy de trappen aftilden, ik had me toch een partij harde buiken en dat pas om 9.00 in de ochtend. :(
Aan het eind van de werkdag maar bij mijn moeder blijven slapen en vriendlief opgebeld om te zeggen dat hij niet moest vergeten dat we donderdag naar de vk moesten. Waarop hij zei dat dat morgen was. :')
Dus volgende ochtend de afspraak maar verzet, en excuus aangeboden.
En ik wilde zo graag omdat ik me wat bezorgd maakte.
Mijn vitamine B12 was in elk geval in orde, wel wat laag maar ik hoefde niks te slikken/spuiten!

En om een lang verhaal kort te maken: vanmiddag heb ik een vervangend onderzoek gehad van Mignonne! En ze kon het babytje goed voelen. Helaas het hartje niet horen met haar houten toeter, maar het kind zelf lag goed te schoppen en te doen. O+
En de koude handjes van Mignonnes oudste dochter maakten alles goed. Wat lief, zo'n peutertje die ook even een onderzoek uitvoert op je dikke buik.
Ko komt niet verder dan brullend van de lach zijn wijsvingertje in mijn navel porren. }:|

Oh en Fluugs: goed voor mijn nieuwsgierigheid, heeft P. iets nieuws bedacht. Als ik straks een pretecho laat doen, dan moet ik het geslacht op laten schrijven, in een vlopje laten doen en dat we het dan samen op een romantische plek open maken.
Had hij me net zo ver dat ik het zelfs wel leuk begon te vinden het pas bij de geboorte te horen, komt hij hier nu mee. :(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')