Octo, wat spannend toch weer. Ik hoop dat je morgen nog iets meer ontsluiting hebt, dan zal het strippen vast en zeker de boel in gang zetten.

Wat heerlijk Bodpa, dat kloppend hartje!

Sam, wat fijn dat alles goed was, en dat jullie al een naam hebben. Wij moeten er ook maar eens wat serieuzer mee bezig gaan.
Vandaag had ik eigenlijk een afspraak met de vk. Had, want door alle werkstress en drukte ben ik het gewoon vergeten. Ik had een oppas nodig en Ko kon eigenlijk alleen bij mijn moeder terecht, dus ik moest hem onderweg naar mijn werk (in Rotterdam) droppen in Gouda, waar mijn moeder hem op het station afhaalde.
Poeh, wat was ik blij met die twee heren die de buggy de trappen aftilden, ik had me toch een partij harde buiken en dat pas om 9.00 in de ochtend.

Aan het eind van de werkdag maar bij mijn moeder blijven slapen en vriendlief opgebeld om te zeggen dat hij niet moest vergeten dat we donderdag naar de vk moesten. Waarop hij zei dat dat morgen was.

Dus volgende ochtend de afspraak maar verzet, en excuus aangeboden.
En ik wilde zo graag omdat ik me wat bezorgd maakte.
Mijn vitamine B12 was in elk geval in orde, wel wat laag maar ik hoefde niks te slikken/spuiten!
En om een lang verhaal kort te maken: vanmiddag heb ik een vervangend onderzoek gehad van Mignonne! En ze kon het babytje goed voelen. Helaas het hartje niet horen met haar houten toeter, maar het kind zelf lag goed te schoppen en te doen.

En de koude handjes van Mignonnes oudste dochter maakten alles goed. Wat lief, zo'n peutertje die ook even een onderzoek uitvoert op je dikke buik.
Ko komt niet verder dan brullend van de lach zijn wijsvingertje in mijn navel porren.
Oh en Fluugs: goed voor mijn nieuwsgierigheid, heeft P. iets nieuws bedacht. Als ik straks een pretecho laat doen, dan moet ik het geslacht op laten schrijven, in een vlopje laten doen en dat we het dan samen op een romantische plek open maken.
Had hij me net zo ver dat ik het zelfs wel leuk begon te vinden het pas bij de geboorte te horen, komt hij hier nu mee.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir