quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:53 schreef Soempie het volgende:
Zoe, lekker het grove werk aan de mannen overlaten en zelf de inrichting en dergelijke bedenken. Is toch veel leuker?
laat dat bijna maar wegquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef flugeltje het volgende:
Brrr als Soemp en Octo dit jaar nog bevallen sta ik al bijna in de top10
Ik heb het trouwens mijn persoonlijke queste gemaakt om eerder te bevallen dan jijquote:
Haha! Ja is goed hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens mijn persoonlijke queste gemaakt om eerder te bevallen dan jij
een datumtweeling vink ook goed hoorquote:
Nog ff niet!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:01 schreef Kuukske het volgende:
![]()
Betekent de openbaring aan je familie ook dat je hier uit de kast komt Labello?
Oja datumtweeling! Kunnen we heen en weer tweeten. Maar ik vat dat ook niet persoonlijk op hoor vrouwke. Ik snap het wel hoor! Zeker na je vorige keerquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
een datumtweeling vink ook goed hoor
Gaat ook niet om jou, maar meer dat ik wat vroeger wil bevallen. Ik ben nu al zo huge, laat staan dat het weer 42/43 weken wordt...
Jammer. En dat geeft niet, alle kloonontmaskeringen zijn leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:03 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Nog ff niet!Ben trouwens niet zo'n hele spannende kloon hoor!
Haha dat klopt!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:07 schreef clauwheee het volgende:
Ow leuk Labelloo! Ik zag al een lekker gerecht bij je op FB langskomen die jij denk ik moest laten staan.
Ik kreeg gister naar m'n hoofd geslingerd dat ik m'n schoonzus hard achterna ga. Dies gewoon dik 11 weken verder, en bedankt
Ik ben ook gaan bedhangen, JD ging ook mee, die slaapt ook al.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:10 schreef flugeltje het volgende:
Wil ik net een tukje gaan doen heeft Pietertje de hik... Nog maar even wachten dan
Ben benieuwd!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:13 schreef clauwheee het volgende:
Ja technisch gezien klopt het natuurlijk Fluug, maar ze bedoelden duidelijk alleen m'n buik. Zolang t alleen de buik is en ik dat op de weegschaal nog maar in een halve kilo terug zie, vind ik dat ik het nog steeds goed doe
.
Zal ik doen meiden, zit alleen nu op m'n werk. Wel met werkontwijkend gedrag, dat hadden jullie al door hè
Jep, heb ik ook af en toequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:02 schreef Kuukske het volgende:
Die trekkende pijn klinkt herkenbaar rond die termijn. Groei, groei, groei.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:02 schreef Kuukske het volgende:
Die trekkende pijn klinkt herkenbaar rond die termijn. Groei, groei, groei.
Ja, dat klinkt als bandenpijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:21 schreef clauwheee het volgende:
Ja dat zal het ook wel zijn hoor! En nog een beginneling vraag.... Wat zijn die steken en krampen in m'n doos? Ook groei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |