SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door LeaderRoel op 27-12-2011 13:01:14 ]
Wat was die danquote:Op maandag 26 december 2011 21:20 schreef RickoKun het volgende:
KUT had bijna de OP gekaapt met een hilarischen TT
quote:
Je advanced class graagquote:Op maandag 26 december 2011 21:21 schreef RickoKun het volgende:
Roel - Jedi Sentinel - Legions of Lettow
Rickos - Bounty Hunter - Darth Calypho
Op je fleet ding heb je verschillende shuttles die je er heen sturen.quote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef cherrycoke het volgende:
weet iemand hoe dat werkt met dungeon's?
ik heb er nog geen kunnen vinden, en ben level 21
republic fleet, daar vind je ze. gang met een paarse doorzichtige phase muur (ipv groen/rood phasing)quote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef cherrycoke het volgende:
weet iemand hoe dat werkt met dungeon's?
ik heb er nog geen kunnen vinden, en ben level 21
van 11 uur to 5 uur maintenancequote:Op dinsdag 27 december 2011 11:10 schreef Catch_me het volgende:
6 uur lang maintance WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een heel klein patchje ..met de belofte dat er nog veel meer aan komt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:43 schreef leeell het volgende:
ach, dit is een extra lange maintenance voor een patch, dan interesseert het me niet zo
de reguliere maintenances zijn meestal van 11-1 ofzo, dat is wel te doen
Tuurlijk hebben ze dat door.. alsof ze dat niet kunnen weten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:49 schreef Sjiznit het volgende:
Tot 4 uur vanmiddagDas niet tof. Wilde net ff Alderaan doen vandaag. Normaal is dit wel off hours alleen hebben ze niet door dat het net vakantie is.
Als ze het echt door hadden hadden ze de tijd wel ff aangepast. Laat ik het zo zeggen, dat zou ik dan doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze dat door.. alsof ze dat niet kunnen weten.
Kom op zeg wake up.
Bij zo'n simpel spelletje als dit?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:06 schreef DaFan het volgende:
Blij dat ik gewoon moet werken. Vrijdag misschien vrij, hoop dat hele dag gewoon open is.
Discussiepunt dan:
Remote skilling (YouTube als je m niet snapt)... Doen of niet?
Het leek me beter dat ze t lijstje juist wél gingen herhalen, ipv dat je nu telkens je OP moet editten per post, weet ook niet hoe lang je dat kan blijven doenquote:Op maandag 26 december 2011 22:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Uhm niet steeds het lijstje herhalen, maar gewoon je eigen chars opnoemen
Voor de Crew skills hč, dus je kan in paar uurtjes wel wat geld binnenhalen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bij zo'n simpel spelletje als dit?
Not worth it.
Ja, ik denk dat ie bedoelt dat t dan wel érg simpel wordtquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Voor de Crew skills hč, dus je kan in paar uurtjes wel wat geld binnenhalen.
Het is toch ook off-peak? 11 tot 16 is nu niet echt prime-time te noemen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
heerlijk amerika : 4am to 10am.
europa : 11am tot 4pm ....met mogelijkheid tot een extended maintenance.
Volgens hun onderzoek is het "off-peak" uren voor europa.
Het is toch ongelooflijk hoe ze staan te pissen op de europeanen.
qua tijd is het geen piektijd idd, maar jammer is het wel (zeker omdat ik nog een paar dagen vakantie, waaronder dezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is toch ook off-peak? 11 tot 16 is nu niet echt prime-time te noemen.
Lotro heeft z'n patching windows ook altijd tussen 12:00 en 14:00 in Europa met een uitloper naar 18u bij de grote patches / uitbreidingen.
Boeien... moet toch werken.
Het stelt niks voor en is het niet eens waard.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Voor de Crew skills hč, dus je kan in paar uurtjes wel wat geld binnenhalen.
Het is vakantie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is toch ook off-peak? 11 tot 16 is nu niet echt prime-time te noemen.
Lotro heeft z'n patching windows ook altijd tussen 12:00 en 14:00 in Europa met een uitloper naar 18u bij de grote patches / uitbreidingen.
Boeien... moet toch werken.
Ja mee eens maar zoveel tijd om te spelen heb ik niet, dus om nou elke keer m'n compagnion weg te sturen als ik speel... Die gast heb ik nodig. Maarja kheb 80k lvl 22 dus red me idd ook wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het stelt niks voor en is het niet eens waard.
Neem dan slicing en verder niks.. je zal alles kunnen kopen wat je wil hebben.
Voor level 20 had ik al 100k.
Tegen de tijd dat ik speederskill moest kopen had ik 130k over.. na aanschaf.
als ze 04:00 nederlandse tijd aan hadden moeten houden hadden ze de avond van 2e kerstdag om 22u moeten beginnen. dat is ook asociaal voor zequote:Op dinsdag 27 december 2011 12:40 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind persoonlijk dat theoddutchswa wel een punt heeft.
Of hebben de makers rekening gehouden met t feit dat die malloten die de maintenance uitvoeren 2de kerstdag hebben gehad en eerst hun kater moeten uitslapen?
Heb jij ook slicing?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja mee eens maar zoveel tijd om te spelen heb ik niet, dus om nou elke keer m'n compagnion weg te sturen als ik speel... Die gast heb ik nodig. Maarja kheb 80k lvl 22 dus red me idd ook wel.
Daar heb je dus je droid op je ship voor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja mee eens maar zoveel tijd om te spelen heb ik niet, dus om nou elke keer m'n compagnion weg te sturen als ik speel... Die gast heb ik nodig. Maarja kheb 80k lvl 22 dus red me idd ook wel.
Ik om 2 uurquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Even bedenken wat ik tot 5 uur ga doen, om 6 uur alweer rijlessen gofferdomme
quote:
Als ik heel eerlijk ben doe ik dat ook best vaak.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef Salamando het volgende:
[..].
Vriend van mij vond WoW nog wel beter, terwijl hij overal doorheen spacebart.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef Salamando het volgende:
[..].
Vriend van mij vond WoW nog wel beter, terwijl hij overal doorheen spacebart.
True true. Op mn server staat alleen nog niet zoveel op de GTN dus ben bang dat ik uiteindelijk toch veel zelf moet craftenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Daar heb je dus je droid op je ship voor.
En uiteindelijk heb je meer dan 1 (of 2) companions dus..
Tracer missiles.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Heeft er iemand trouwens een 20+ Mercenary? Ik heb al een tijdje Tracing Missiles via talents gekregen en die doet meer schade, doet sunder armor, kost even veel hitte / cast tijd dan Power Shot. Ik heb Power Shot dus nu al een tijdje van mijn actionbar gehaald en ik vroeg me af of dat ook zo blijft.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:31 schreef Sjiznit het volgende:
WoW is ook gewoon nog een goed spel. Dat veranderd niet zo snel. SWTOR kwam voor mij op het goede moment aangezien ik een beetje uitgekeken was op WoW, die wereld ken ik nu wel en ik miste altijd een beetje het verhaal tijdens het questen. Jij was niet de almachtige die al de Lich King dooidgemaakt had. Je mocht nog steeds lekker wat zwijntjes afhakken. Bij SWTOR merk ik dat je echt gezien wordt als een dikke baas die mad skills heeft en de wereld red. compleet de tering in helpt. Zo voel ik me dan ook.
Die heb ik nu, plus een re-usable medpack die 8k healing doet oid.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:51 schreef DaFan het volgende:
Oh ik wil ook Biochem dan kan je reusable stims maken.
Die jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Tracer missiles.
Spam abilty.. zwaar overpowered idd dus shhh.
Wil zelf nog een merc maken.
so much to do so little time..oh nee genoeg tijd maar geen servers die up zijn.
In PVP met Scoundrel tegen Missile Spammers is het zo heerlijk genieten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Tracer missiles.
Spam abilty.. zwaar overpowered idd dus shhh.
Wil zelf nog een merc maken.
so much to do so little time..oh nee genoeg tijd maar geen servers die up zijn.
Blijkbaar wel volgens torhead:quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Heeft er iemand trouwens een 20+ Mercenary? Ik heb al een tijdje Tracing Missiles via talents gekregen en die doet meer schade, doet sunder armor, kost even veel hitte / cast tijd dan Power Shot. Ik heb Power Shot dus nu al een tijdje van mijn actionbar gehaald en ik vroeg me af of dat ook zo blijft.
Ik denk dat het meer is van niet weten dat de ability geblocked is. Bepaalde tegenstanders hebben die ability ook, en ik merk soms gewoon niet dat een ability van mij geblocked is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:14 schreef Cara het volgende:
[..]
In PVP met Scoundrel tegen Missile Spammers is het zo heerlijk genieten.
Mijn silence (distraction) erop gooien en dan zie je 75% van de Bounty Hunters gewoon letterlijk stilvallen, niet wetend wat ze nu moeten doen
Logisch, dan krijg je die ability ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:19 schreef RickoKun het volgende:
![]()
![]()
Ik gebruik eigenlijk nooit tracer missiles. Maarja, heb dan ook healer talent
Dat is mijn tracer missile die kloptquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:20 schreef Catch_me het volgende:
is dat een lightsaber in je broek, of ben je gewoon blij om mij te zien
Ik vind trouwens dat ik best weinig heal, terwijl ik alle punten in de healing talent stopquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:21 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is van niet weten dat de ability geblocked is. Bepaalde tegenstanders hebben die ability ook, en ik merk soms gewoon niet dat een ability van mij geblocked is.
[..]
Logisch, dan krijg je die ability ook niet
Ik heb mijn Twilek Consular, Cyborg Smuggler, Chiss Imp Agent, Zabrak warrior, Pureblood inq en cyborg BH al klaar staan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die ja
Ze zijn idd best wel baas![]()
Heb momenteel een 25 Bounty Hunter, 11 Jedi Tank (subclass vergeten) en ik ga denk nog voor een Sith Inquistor
Man man man, zo veel willen doen zo weinig tijd
Mercenaries kunnen wel healen zonder costen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat ik best weinig heal, terwijl ik alle punten in de healing talent stop
*meldtquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:36 schreef Silv het volgende:
Zitten er trouwens wel genoeg healers aan de 'imperial' kant? In PvP kom ik ze namelijk nooit tegen.
Ik vind dat altijd zo mooi op die scorelijsten aan het einde van warzones. Heb ik 300k healing en staan de imps daar met max 60k healing ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:37 schreef leeell het volgende:
[..]
*meldt
ben vaak de enige healer in warzones ja
Waarschijnlijk wanneer ik level 50 benquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:36 schreef Silv het volgende:
Zitten er trouwens wel genoeg healers aan de 'imperial' kant? In PvP kom ik ze namelijk nooit tegen.
300k heb ik nog niet gered, energy based healing is dat ook erg burst georiënteerd (operative),quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:38 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo mooi op die scorelijsten aan het einde van warzones. Heb ik 300k healing en staan de imps daar met max 60k healing ofzo.
Tot zover vind ik healen als inquisitor ook vrij matig. Tegen de tijd dat ik iemand weer op 100% heb, zit ik zonder force.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind trouwens dat ik best weinig heal, terwijl ik alle punten in de healing talent stop
omdat ze maintenance hebben?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wanneer ik level 50 ben
Ik vroeg me daarnet af waarom ik geen SW speeldeStartte het op en ik wist het weer
Jong vuilak wtf mang, ik heal mijn reet eraf en kom niet eens op 60k (ok wel level 21 maar toch)quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:38 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo mooi op die scorelijsten aan het einde van warzones. Heb ik 300k healing en staan de imps daar met max 60k healing ofzo.
Yepquote:
Maar je stats en abilities worden toch automagisch gebuffed zodat ze allemaal ongeveer even sterk zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jong vuilak wtf mang, ik heal mijn reet eraf en kom niet eens op 60k (ok wel level 21 maar toch)
mercs blijven healers die lang door kunnen gaan zonder energy of force kosten ofzo, dus absolute getallen zeggen dan niet zo heel veelquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:52 schreef Silv het volgende:
[..]
Maar je stats en abilities worden toch automagisch gebuffed zodat ze allemaal ongeveer even sterk zijn?
Ah zo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
[..]
mercs blijven healers die lang door kunnen gaan zonder energy of force kosten ofzo, dus absolute getallen zeggen dan niet zo heel veel
komt omdat je lange casts als start heal heb met operative, dus voorbereiding is key, je moet echt in de startblokken zittenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Operative healing vind ik erg lastig.
Hoewel ik wel dan vaak in schijtteams kom (HC 4+ bijv) die maar meteen op een groep afstuimen zonder even CC toe te passen en na te denken over eventuele AOE gebruik.
Uiteraard krijg ik dan de schuld"healer?" .. lol man man wat word ik pissed dan.
Het is dat de 2+ hc's een makkie zijn om te solo'en maar toch.
Herkenbaar, een beetje communicatie mag wel jongensquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Operative healing vind ik erg lastig.
Hoewel ik wel dan vaak in schijtteams kom (HC 4+ bijv) die maar meteen op een groep afstuimen zonder even CC toe te passen en na te denken over eventuele AOE gebruik.
Uiteraard krijg ik dan de schuld"healer?" .. lol man man wat word ik pissed dan.
Het is dat de 2+ hc's een makkie zijn om te solo'en maar toch.
Wordt overhealing ook meegeteld bij healing done?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
[..]
mercs blijven healers die lang door kunnen gaan zonder energy of force kosten ofzo, dus absolute getallen zeggen dan niet zo heel veel
heb ik ook al over nagedacht, logisch lijkt me van nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wordt overhealing ook meegeteld bij healing done?
Hopelijk zit er op level 50 wat meer balans. Misschien dat ik dan healing ga proberen want healing hebben terwijl je nog aan 't levelen bent lijkt mij niksquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:05 schreef leeell het volgende:
[..]
heb ik ook al over nagedacht, logisch lijkt me van niet
anders is de merc helemaal in het nadeel met zn vele kleine heals itt mijn grote trage heals (met veel OH)
yep, staat in grote letters bij de launcher hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Yuuzhanvong - Lord Calypho (Crimson order)
Nog een vraag, zijn de servers vandaag offline voor maintenance?
Waarom gaan jullie op Lord Calypho zitten, ik wou een nieuwe char aanmaken gister maar ik zag dat er een 20+ minuten waiting time zat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja swtor.comquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
zit je nog bij iedereenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hopelijk zit er op level 50 wat meer balans. Misschien dat ik dan healing ga proberen want healing hebben terwijl je nog aan 't levelen bent lijkt mij niks
Ook over level 50, zit je dan voor PvP in een andere qeue of zit je nog steeds bij iedereen?
Hm, logischquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:09 schreef leeell het volgende:
[..]
zit je nog bij iedereen
maar ik weet wel zeker dat er later brackets worden toegevoegd op de een of andere manier
zon gemixte pvp queue is heel erg handig (en bijna noodzakelijk) bij de launch van een spel, maar daarna wordt het enkel hinderlijk
dus even wachten
Dat is erg handig. De twee flashpoints, na de Esseless, heb ik in een groep gedaan, waarvan 1 ze al eerder had gedaan. Voor elke (eind)baas gaf hij hints hoe we de baas konden verslaan. En ook toonde hij welke we niet moesten aanvallen ivm CC. Aangezien hij dit zo goed deed, voelde ik me daarom meteen schuldig toen ik een keer de verkeerde aanviel en de CC brak, gelukkig ging dat gevecht goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
Herkenbaar, een beetje communicatie mag wel jongens
merk je ook zeker wel hoor, een level 50 heeft veeeeel meer health dan een gebooste level 20, ook crit/alacrity/power is vele malen beter van een 50quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hm, logischIk vind dat wel lekker werken, maar op level 50 wil ik toch wel verschil merken in gear etc
Ook waarquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:21 schreef leeell het volgende:
[..]
merk je ook zeker wel hoor, een level 50 heeft veeeeel meer health dan een gebooste level 20, ook crit/alacrity/power is vele malen beter van een 50
een lager level krijgt slechts de standaard stats geboost hč
Zo klinkt het als "Crowd Control"quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef Chef_M het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat dat CC is in een flashpoint o.i.d?
En dan newbie taal, voor iemand die nog nooit WoW heeft gespeeld bijvoorbeeld.
Crowd Control, bijvoorbeeld Whirlwind, zodat een mob niets kan doen voor een minuut.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef Chef_M het volgende:
Crowd control. Het buitenspel zetten van een mob. Mind freeze oid, dattie niet beweegt en dus ook niet aanvalt. Die spells breken vaak nadat de geccde mob in kwestie een knal voor zijn hoofd heeft gehad.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef Chef_M het volgende:
Je kan hem ook digitaal installeren en dan de code gebruiken die je mee hebt gekregen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef pl4kkie het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU,
We hebben net swtor gekocht, wil mn dvd speler het spel niet vinden voor installatie.
download, toch maintenancequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef pl4kkie het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU,
We hebben net swtor gekocht, wil mn dvd speler het spel niet vinden voor installatie.
Waar kan ik dat doen dan? want alle swtor sites zijn downquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kan hem ook digitaal installeren en dan de code gebruiken die je mee hebt gekregen.
Hm, dan moet je denk ik wachten. Waarom herkent je PC 'm niet dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Waar kan ik dat doen dan? want alle swtor sites zijn down
Is dit niet vanwege een patch en niet maintance? Want als dit de officiële maintance tijden worden ga ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef benx het volgende:
Echt, die onderhoud tijden
Ben bang dat deze game het toch geen 5 jaar gaat overleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Blehh. Nja, het moet dan maarquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hm, dan moet je denk ik wachten. Waarom herkent je PC 'm niet dan?
Als ik jouw reacties zo lees, dan wil je graag dat het spel faalt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef benx het volgende:
Verwacht trouwens niet dat je gelijk kan spelen wanneer hij klaar is met installeren, er zit nog een enorme update bijquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Blehh. Nja, het moet dan maar. Ik weet niet waarom m'n pc de dvd niet herkent. Cd's leest ie wel gelijk. Net ook al via apparaat beheer de software verwijderd en hergeinstalleerd.
edti: cd's leest ie nu wel, maar afspelen dot ie niet
Ik klaag niet persé, maar ze hadden hun tijden wel beter kunnen uitkiezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:47 schreef Friday12 het volgende:
iedereen die al klaagt ook al is het spel nog niet een week uit echt![]()
de maintenance veranderd vanzelf wel
ze werken in de us het zijn us tijden... go figurequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik klaag niet persé, maar ze hadden hun tijden wel beter kunnen uitkiezen
Het gaat nog geen 5 maanden overleven.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef benx het volgende:
BH heeft vooral kleine CC's van paar seconden, maximaal 6 sec. geloof ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef Chef_M het volgende:
Oke, dank voor die CC uitleg. Iemand die weet welke skill de BH heeft voor CC?
BH is toch de tegenhanger van de trooper? Ik ben trooper en heb een 60 sec stun maar die kreeg ik wel pas ergens in mijn 20's denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
BH heeft vooral kleine CC's van paar seconden, maximaal 6 sec. geloof ik.
Ik neem aan dat Craften endgame veel beter is. Terwijl je levelt is craften niet zo heel geweldig tenzij je crafting een stuk hoger is dan je dat je zelf bent.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het gaat nog geen 5 maanden overleven.
Hoe lullig het ook klinkt het blijft tot nu toe 1 grote singleplayer ervaring (daar ligt heel erg sterk de nadruk op) en op een gegeven moment word je vanzelf wel kotsmisselijk om weer met een alt 90% van hetzelfde aan te moeten horen.
Daar kan geen spacebar tegenop.
Craften is nutteloos..met emblems koop je hetzelfde of sneller iets beters.
Of gewoon met credits : veel standaard "heavy-medium-light" armor vendors etc verkopen ook gewoon het oranje spul wat vaak nog open sloten heeft ook wat veel fijner is. (eigen invulling wat je goedkoop met commendations kan kopen en waar je er toch tig van overhoud en/of vind/krijgt)
PvP moet maar net je ding zijn.
En verder is co-op dan het enige stukje "mmo" wat niet eens perse noodzakelijk is.
Dus.. verhaal.. okay cool leuk voor een singleplayer.
Concussion Shot. Rond level 20 krijg je die.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef Chef_M het volgende:
Oke, dank voor die CC uitleg. Iemand die weet welke skill de BH heeft voor CC?
Mag ik vragen hoe jij de endgame vindt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het gaat nog geen 5 maanden overleven.
Hoe lullig het ook klinkt het blijft tot nu toe 1 grote singleplayer ervaring (daar ligt heel erg sterk de nadruk op) en op een gegeven moment word je vanzelf wel kotsmisselijk om weer met een alt 90% van hetzelfde aan te moeten horen.
Daar kan geen spacebar tegenop.
Craften is nutteloos..met emblems koop je hetzelfde of sneller iets beters.
Of gewoon met credits : veel standaard "heavy-medium-light" armor vendors etc verkopen ook gewoon het oranje spul wat vaak nog open sloten heeft ook wat veel fijner is. (eigen invulling wat je goedkoop met commendations kan kopen en waar je er toch tig van overhoud en/of vind/krijgt)
PvP moet maar net je ding zijn.
En verder is co-op dan het enige stukje "mmo" wat niet eens perse noodzakelijk is.
Dus.. verhaal.. okay cool leuk voor een singleplayer.
Mercenary krijgt Concussion Missile op level 22. Powertech krijgt op dat level Grapple, een threath generator.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Concussion Shot. Rond level 20 krijg je die.
Ah dat wist ik niet. Ik dacht dat het voor de algemene BH class was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:10 schreef pjats het volgende:
[..]
Mercenary krijgt Concussion Missile op level 22. Powertech krijgt op dat level Grapple, een threath generator.
familienaam, krijg je op level 30, kan je bijvoorbeeld je naam en een achternaam maken, en die achternaam is dan weer overkoepelend voor al je chars en dat geeft weer bepaalde bonussenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Gister keek ik trouwens bij mijn talents en er was nog een tab Legacy (?) maar ik kon er niks mee, hij zei dat ik eerst Act 1 moest completen, wat doet het precies? Of een omschrijving als het spoilers bevat
Is ook deels voor je rep op je server. Als jij op je main een goede naam hebt dan kan je die goede naam makkelijk meenemen naar je alts zeg maar door die legacy achternaam of titel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:17 schreef leeell het volgende:
[..]
familienaam, krijg je op level 30, kan je bijvoorbeeld je naam en een achternaam maken, en die achternaam is dan weer overkoepelend voor al je chars en dat geeft weer bepaalde bonussen
das een hele goede jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:19 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Is ook deels voor je rep op je server. Als jij op je main een goede naam hebt dan kan je die goede naam makkelijk meenemen naar je alts zeg maar door die legacy achternaam of titel.
normaliter bij mmo's meerderequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:19 schreef pl4kkie het volgende:
Als je een cc toevoegd aan je account. Is die account gebonden of kan je cc voor meerdere accounts gebruiken?
En die naam geldt alleen voor jouw chars op die ene server. Op een andere server kan je weer een andere legacy naam kiezen. Tenminste als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:17 schreef leeell het volgende:
[..]
familienaam, krijg je op level 30, kan je bijvoorbeeld je naam en een achternaam maken, en die achternaam is dan weer overkoepelend voor al je chars en dat geeft weer bepaalde bonussen
Juh, en je kan het ook kiezen als achternaam dus Sjiznit Achternaam, Knight of the republic. Of als titel:quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef pjats het volgende:
[..]
En die naam geldt alleen voor jouw chars op die ene server. Op een andere server kan je weer een andere legacy naam kiezen. Tenminste als ik het goed heb.
moet je ook geen verkeerde antwoorden gevenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:24 schreef pl4kkie het volgende:
Gaat lekker.
LOGIN FAILED - This account has been locked due to incorrect answers to security questions, please contact Customer Service for assistance
Nee ik gaf het goede antwoord, maar blijkbaar kan die geen spatie hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:25 schreef leeell het volgende:
[..]
moet je ook geen verkeerde antwoorden geven
meh, was veelste goed ivm zelf craftenquote:
Juh, de opbrengsten waren wat aan de hoge kant. Neemt niet weg dat het lekker simpel geld verdienen wasquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef leeell het volgende:
[..]
meh, was veelste goed ivm zelf craften
Nice, mogen ze sws wel op meerdere gebieden doen, hoewel niet eerlijk voor mensen die nu beginnen, maarja, t moet toch eens anders wordt t allemaal te makkelijkquote:
Wat ben ik hier blij mee. Hoe vaak ik niet wat tegenstanders heb afgemaakt om bij een node te komen, om er dan achter te komen dat ik hem niet kon harvesten... Gisteren ergerde ik mij er ook weer aan.quote:•Corrected an issue that could cause some gathering nodes to appear as unharvestable.
ja was idd erg rot, en het waren ook altijd de hogere level nodes bij mijquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:33 schreef pjats het volgende:
[..]
Wat ben ik hier blij mee. Hoe vaak ik niet wat tegenstanders heb afgemaakt om bij een node te komen, om er dan achter te komen dat ik hem niet kon harvesten... Gisteren ergerde ik mij er ook weer aan.
wordt niet bekend gemaakt, zal de praktijk uitwijzenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:33 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoeveel minder gaat slicing geven dan? Of is dat nog niet bekend?
Beste wat ik had was 1500 betalen en iets van 6000 terugkrijgen (op max level van Slicing). Maar dat gebeurde niet zo vaak.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Zelf vond ik wel meevallen hoeveel Slicing verdiende, ik betaalde ongeveer 700 en ik kreeg 900 terug. Geen idee hoeveel het wordt/was als je hoger level was btw.
Bij Treasure Hunting mag je dus blij zijn als je de inleg terugverdiend(tot nu toe dan)quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Zelf vond ik wel meevallen hoeveel Slicing verdiende, ik betaalde ongeveer 700 en ik kreeg 900 terug. Geen idee hoeveel het wordt/was als je hoger level was btw.
2 miljoen, what the fuck.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:43 schreef Cara het volgende:
Leuk zolang het duurde slicing. Pas een dag of 4 geleden mee begonnen en zit nu met lvl 36 toch mooi op 400k. Wel triest dat de een al op de 2 miljoen zit en de ander nu moet gaan strugglen uberhaupt zn skills te kopen.
Als je moeite hebt om skills te kopen doe je echt wat fout denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:43 schreef Cara het volgende:
Leuk zolang het duurde slicing. Pas een dag of 4 geleden mee begonnen en zit nu met lvl 36 toch mooi op 400k. Wel triest dat de een al op de 2 miljoen zit en de ander nu moet gaan strugglen uberhaupt zn skills te kopen.
40 k skills had ik op level 27quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als je moeite hebt om skills te kopen doe je echt wat fout denk ik
Oh wist niet dat het zo duur zou wordenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:45 schreef leeell het volgende:
[..]
40 k skills had ik op level 27
toen had ik net mn mount en shit dus moest alles opmaken (80 k in 2 levels erdoorheen aan enkel skills)
Dit vind ik dan weer een hele rare verandering.quote:General
Rewards for winning Warzones have been increased.
Warzone completion rewards have been decreased.
Ja hoor, de snelle level 50's hebben het maar wat simpel voorlopig. Beetje slicen, hoog lvl drops en mats verkopen.. Hebben nu rustig maar een kleine premade de low lvl's een beetje kunnen stoomwalzen en veel rewards binnen kunnen slepen en dat wordt dan nu teruggebracht, waardoor het nog eens veel lastiger wordt dezelfde gear te krijgen en ze weer bij te halen.quote:
ik heb 2 x een ticket gemaakt, 2x had ik binnen het uur responsquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:53 schreef pl4kkie het volgende:
En we plannen maar op dagen wachten voordat customer support een keer reageert
Ingame ticket of via de website? Nja we wachten het rustig af. Vind het wel irritant dat je ondertussen niet gewoon kan downloadenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:54 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb 2 x een ticket gemaakt, 2x had ik binnen het uur respons
Zorg in iig dat je geen typo's maakt.... want dit kan je niet meer aanpassen :/quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:22 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Juh, en je kan het ook kiezen als achternaam dus Sjiznit Achternaam, Knight of the republic. Of als titel:
Sjiznit, knight of the rep.
<The Achternaam Legacy>
Dan evt hier je guild naam.
Ik zat net te bedenken, ik heb nog niemand gehoord dat ze niet up zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn god wat een stelletje eindgebruikers hier
?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn god wat een stelletje eindgebruikers hier
dan doen ze toch ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:07 schreef GuybrushT het volgende:
was idd handiger geweest om dit ff 's nachts te doen.... Maar ja.
Als ik onderhoud moet doen aan een systeem en zeg dat het tussen 13:00 en 15:00 gebeurd kan ik m'n klok erop gelijk zetten dat de mensen al om 14:55 gaan zeiken dat ik nog niet klaar ben.quote:
het punt is dat ze dat ook doen alleen is het voor ons geen nachtquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ik onderhoud moet doen aan een systeem en zeg dat het tussen 13:00 en 15:00 gebeurd kan ik m'n klok erop gelijk zetten dat de mensen al om 14:55 gaan zeiken dat ik nog niet klaar ben.
Vandaar dat ik het zware onderhoud 's-nachts doe dan zijn de meeste van die k*tgebruikers tenminste niet wakker.
Met zon wereldwijd project en een grote spelersbase in de EU mogen ze er wat mij betreft wel rekening mee houden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het punt is dat ze dat ook doen alleen is het voor ons geen nacht
en ik denk niet dat ze een team in de eu hebben zitten
Die heb ik gewoon gedownload hier... geen probleem.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is misschien nog wel het vervelendste, ze zijn erg op de US gefocust. Ik wil graag die Android app voor de security key gebruiken maar helaas...
die werkt gewoon ik gebruik het al een weekquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is misschien nog wel het vervelendste, ze zijn erg op de US gefocust. Ik wil graag die Android app voor de security key gebruiken maar helaas...
http://www.swtor.com/server-statusquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef LeaderRoel het volgende:
Hey de site doet het weer, misschien nu ook het spel?
Servers staan toch in Ierland? Weet niet hoe ze het daar gegroepeerd hebben, maar als er genoeg geklaagd wordt komt er vanzelf wel een apart onderhoudswindow voor Europa.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het punt is dat ze dat ook doen alleen is het voor ons geen nacht
en ik denk niet dat ze een team in de eu hebben zitten
De vorige keer was maintenance voor ons van 1 tot 6 uur 's nachts. Daar klaagden de US-spelers ontiegelijk veel over, vooral omdat het voor hun toen vroeg in de avond was. Dus das not ietsje erger dan op de middag.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Servers staan toch in Ierland? Weet niet hoe ze het daar gegroepeerd hebben, maar als er genoeg geklaagd wordt komt er vanzelf wel een apart onderhoudswindow voor Europa.
En dat vind ik weer bloedirritant want dan speel ik vooral; het is heel simpel met onderhoud... je doet het NOOIT goed. Het moet gebeuren en dus doe je het maar op het moment dat de statistieken het aangeven dat de minste mensen er last van hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De vorige keer was maintenance voor ons van 1 tot 6 uur 's nachts. Daar klaagden de US-spelers ontiegelijk veel over, vooral omdat het voor hun toen vroeg in de avond was. Dus das not ietsje erger dan op de middag.
Geen idee of dat de reden is dat deze maintenance overdag is voor ons, maar goed.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://www.swtor.com/server-status
quote:Due to extremely high volumes of website traffic, you have been placed in a queue to access the page you requested. This is not an error page and you do not need to refresh your browser. This page will refresh automatically and take you into the site when there is room available.
yup las t net zelf.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Volgens de officiële twitter:
We'll be extending the #SWTOR maintenance, no current ETA. We will let you know when the servers are live. Thank you for your patience.
Er zijn ook MMO's die onderhoud voor Europese en Amerikaanse servers splitsen. Dat zouden ze hier ook moeten doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dat vind ik weer bloedirritant want dan speel ik vooral; het is heel simpel met onderhoud... je doet het NOOIT goed. Het moet gebeuren en dus doe je het maar op het moment dat de statistieken het aangeven dat de minste mensen er last van hebben.
En niemand wordt blij van onderhoud wat uitloopt, niet in de minste plaats de mensen die het uitvoeren. En dat vertel ik uit ervaring.
Klopt en daar zitten de mensen ook op fora te zeiken dat het lang duurt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:35 schreef pjats het volgende:
[..]
Er zijn ook MMO's die onderhoud voor Europese en Amerikaanse servers splitsen. Dat zouden ze hier ook moeten doen.
ze zijn net begonnen komt vanzelf wel mensen moeten echt alles 100% perfect hebben hequote:Op dinsdag 27 december 2011 17:35 schreef pjats het volgende:
[..]
Er zijn ook MMO's die onderhoud voor Europese en Amerikaanse servers splitsen. Dat zouden ze hier ook moeten doen.
Wat mij betreft niet, maar er zijn wel dingen die je kan zien aankomen. Als ze dit de week na de vakantie hadden gedaan of in de vroege ochtend voor ons was er veel minder gezeik geweest en aangezien je niet voor zowel de US als EU een gunstig tijdstip kan vinden om tegelijk de servers plat te leggen kan je dat dan beter splitsen. Daar hoef je echt niet helderziend voor te zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze zijn net begonnen komt vanzelf wel mensen moeten echt alles 100% perfect hebben he
Wat heeft iedereen het de hele tijd over vakantie dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:41 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, maar er zijn wel dingen die je kan zien aankomen. Als ze dit de week na de vakantie hadden gedaan of in de vroege ochtend voor ons was er veel minder gezeik geweest en aangezien je niet voor zowel de US als EU een gunstig tijdstip kan vinden om tegelijk de servers plat te leggen kan je dat dan beter splitsen. Daar hoef je echt niet helderziend voor te zijn.
Knap bedrijf wat onderhoud kan doen waarbij je echt de volle 100% uptime behoud.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:46 schreef Catch_me het volgende:
Nou ja je betaalt toch veel geld voor zo'n MMO. EA vroeg netjes 50 euro voor deze game dus dan verwacht je wel dat je de volle 30 'gratis' kan gebruiken.
Ondertussen zitten we al bijna in 2012 en zijn er tientallen MMO's gereleased, waarom blijven ze dezelfde fouten maken?!
Volgens mij niet een officiële vrije week voor iedereen nee. Wel zijn alle scholen tussen kerst en oud en nieuw dicht en hebben een groot aantal bedrijven verplichte bedrijfssluiting nu.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef byah het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen het de hele tijd over vakantie dan?
Het is toch geen officiële vakantieweek ofzo?
Op de site stond al weken dat deze maintenance gepland was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:55 schreef Catch_me het volgende:
100% uptime zal je niet kunnen garanderen. Geintjes zoals vandaag met die maintance hadden ze allang buiten de piektijden gepland kunnen hebben en ook nog eens gesplitst tussen EU/USA.
quote:Gawd... The amount of WHINING that occurs because the SWTOR maintenance is:
A) Taking longer than expected
B) Occuring during a prime time for <insert region>
C) Happening on all servers at once
is just incredible. Guys, this is how maintenance works in an MMO. Someone, somewhere will be affected. This is probably you as well. Live with it or go back to single player games.
Demanding AND GETTING a free day for it goes to show what idiots some people are, and what an awesome company Bioware is.
Nou maar goed dat het ook een singleplayer game is dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Hoor net half dat de downtime gecompenseerd wordt?
[..]
Dit dus. Ik wil m'n euro terug huilies.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Nee die gratis dag zet zoden aan de dijk... ze hadden ook 50 cent terug kunnen storten op je account hiervoor
dit, als je leven uit swtor bestaat atm zou ik toch even achter je oren krabbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik hoef helemaal niets voor de rest, komende half jaar is betaald en ik heb ondertussen de was gedaan en opgehangen, de afwas weggewerkt en gekookt.
Downtime ftw!
Jij weet al na een krappe week dat deze game de moeite waard blijft, voor tenminste een half jaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik hoef helemaal niets voor de rest, komende half jaar is betaald en ik heb ondertussen de was gedaan en opgehangen, de afwas weggewerkt en gekookt.
Downtime ftw!
Ik zie mezelf dit wel een behoorlijke poos spelen, heb nu al meer een band met m'n character dan m'n Lotro character waar ik de afgelopen 4 jaar ettelijke weken aan in-game speeltijd aan heb besteed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:21 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Jij weet al na een krappe week dat deze game de moeite waard blijft, voor tenminste een half jaar?
Dungeons aan het doen in WoW xdquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog deals op Steam!
Jedi knight collectie op steamquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog deals op Steam!
XD Xp lOlz!quote:
Kapotgespeeld vroegahquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Jedi knight collectie op steam
twitter:SWTOR twitterde op dinsdag 27-12-2011 om 19:00:46#SWTOR servers are still in maintenance with no ETA. We will give you another update by 1pm CST. Thank you for your patience. reageer retweet
Nog 1 uur dus ofzo? En dan? Nog 4 uren wachten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat is dezetwitter:SWTOR twitterde op dinsdag 27-12-2011 om 19:00:46#SWTOR servers are still in maintenance with no ETA. We will give you another update by 1pm CST. Thank you for your patience. reageer retweet
niemand weet hequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:08 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Nog 1 uur dus ofzo? En dan? Nog 4 uren wachten?
Wat is Dragonage 2?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dit wel een behoorlijke poos spelen, heb nu al meer een band met m'n character dan m'n Lotro character waar ik de afgelopen 4 jaar ettelijke weken aan in-game speeltijd aan heb besteed.
Plus een half jaar was het meest voordelige om aan te schaffen en dan hoef ik even niet op de afschrijvingen te letten.
Plus het is Bioware... die heb ik de afgelopen 10+ jaar nog nooit op een flop betrapt (en ja ik heb alles van ze gespeeld).
Nog 1 uur. Dat was het nieuws van 12 PM CSTquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:08 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Nog 1 uur dus ofzo? En dan? Nog 4 uren wachten?
O ik heb me daar goed mee vermaakt, maar wel heel anders dan DA1. Flop zou ik het niet willen noemen.quote:
Ik lees nu uit berichten van dit topic dat het om 8 uur *hopelijk* gefixed is?quote:
lichtelijk hinderlijk.quote:
Nee er komt om 20u een nieuwe updatequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik lees nu uit berichten van dit topic dat het om 8 uur *hopelijk* gefixed is?
EDIT: nvm, dan geven ze ons een update
Aan de andere kant is de frustratie zeker zo vermakelijkquote:
Screw that. Ik ga Alderaan reddenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:32 schreef Friday12 het volgende:
moet je dat gehuil zien op die servers
2 uur extend willen ze meteen en dag extra gametime stelletje debielenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:32 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Screw that. Ik ga Alderaan redden
Daarom zit ik op een light population server, tabee, ik ga lekker spelen.quote:
daarom heb jij ellelange pvp queues, geen mensen voor FP's en OPS, een vercrackte galactic market door magere economie etc etcquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom zit ik op een light population server, tabee, ik ga lekker spelen.
Ik vind altijd wel iemand voor dingen hoor, zelfs om 3 uur 's nachts heb ik binnen 10 minuten een groepje voor FPsquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:50 schreef leeell het volgende:
[..]
daarom heb jij ellelange pvp queues, geen mensen voor FP's en OPS, een vercrackte galactic market door magere economie etc etc
Op jezelf klikken eerst (portretje). Self-target staat misschien ook wel tussen de Key-bindings.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:23 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Hoe selfspel je?, zoals je zou doen in WoW met alt + spell.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:25 schreef Prullenbak6 het volgende:
Zal ik deze kopen voor 12k credits?
http://db.darthhater.com/(...)ard/#dissasembles-to
Loop nog rond met lvl 15 chest piece![]()
Ben nu lvl 23 en heb 50k aan credits, maar op level 25 moet ik ook nog speeder + training betalen.
Dus wat zal ik doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |