yup las t net zelf.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Volgens de officiële twitter:
We'll be extending the #SWTOR maintenance, no current ETA. We will let you know when the servers are live. Thank you for your patience.
Er zijn ook MMO's die onderhoud voor Europese en Amerikaanse servers splitsen. Dat zouden ze hier ook moeten doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dat vind ik weer bloedirritant want dan speel ik vooral; het is heel simpel met onderhoud... je doet het NOOIT goed. Het moet gebeuren en dus doe je het maar op het moment dat de statistieken het aangeven dat de minste mensen er last van hebben.
En niemand wordt blij van onderhoud wat uitloopt, niet in de minste plaats de mensen die het uitvoeren. En dat vertel ik uit ervaring.
Klopt en daar zitten de mensen ook op fora te zeiken dat het lang duurt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:35 schreef pjats het volgende:
[..]
Er zijn ook MMO's die onderhoud voor Europese en Amerikaanse servers splitsen. Dat zouden ze hier ook moeten doen.
ze zijn net begonnen komt vanzelf wel mensen moeten echt alles 100% perfect hebben hequote:Op dinsdag 27 december 2011 17:35 schreef pjats het volgende:
[..]
Er zijn ook MMO's die onderhoud voor Europese en Amerikaanse servers splitsen. Dat zouden ze hier ook moeten doen.
Wat mij betreft niet, maar er zijn wel dingen die je kan zien aankomen. Als ze dit de week na de vakantie hadden gedaan of in de vroege ochtend voor ons was er veel minder gezeik geweest en aangezien je niet voor zowel de US als EU een gunstig tijdstip kan vinden om tegelijk de servers plat te leggen kan je dat dan beter splitsen. Daar hoef je echt niet helderziend voor te zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze zijn net begonnen komt vanzelf wel mensen moeten echt alles 100% perfect hebben he
Wat heeft iedereen het de hele tijd over vakantie dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:41 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, maar er zijn wel dingen die je kan zien aankomen. Als ze dit de week na de vakantie hadden gedaan of in de vroege ochtend voor ons was er veel minder gezeik geweest en aangezien je niet voor zowel de US als EU een gunstig tijdstip kan vinden om tegelijk de servers plat te leggen kan je dat dan beter splitsen. Daar hoef je echt niet helderziend voor te zijn.
Knap bedrijf wat onderhoud kan doen waarbij je echt de volle 100% uptime behoud.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:46 schreef Catch_me het volgende:
Nou ja je betaalt toch veel geld voor zo'n MMO. EA vroeg netjes 50 euro voor deze game dus dan verwacht je wel dat je de volle 30 'gratis' kan gebruiken.
Ondertussen zitten we al bijna in 2012 en zijn er tientallen MMO's gereleased, waarom blijven ze dezelfde fouten maken?!
Volgens mij niet een officiële vrije week voor iedereen nee. Wel zijn alle scholen tussen kerst en oud en nieuw dicht en hebben een groot aantal bedrijven verplichte bedrijfssluiting nu.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef byah het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen het de hele tijd over vakantie dan?
Het is toch geen officiële vakantieweek ofzo?
Op de site stond al weken dat deze maintenance gepland was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:55 schreef Catch_me het volgende:
100% uptime zal je niet kunnen garanderen. Geintjes zoals vandaag met die maintance hadden ze allang buiten de piektijden gepland kunnen hebben en ook nog eens gesplitst tussen EU/USA.
quote:Gawd... The amount of WHINING that occurs because the SWTOR maintenance is:
A) Taking longer than expected
B) Occuring during a prime time for <insert region>
C) Happening on all servers at once
is just incredible. Guys, this is how maintenance works in an MMO. Someone, somewhere will be affected. This is probably you as well. Live with it or go back to single player games.
Demanding AND GETTING a free day for it goes to show what idiots some people are, and what an awesome company Bioware is.
Nou maar goed dat het ook een singleplayer game is dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Hoor net half dat de downtime gecompenseerd wordt?
[..]
Dit dus. Ik wil m'n euro terug huilies.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Nee die gratis dag zet zoden aan de dijk... ze hadden ook 50 cent terug kunnen storten op je account hiervoor
dit, als je leven uit swtor bestaat atm zou ik toch even achter je oren krabbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik hoef helemaal niets voor de rest, komende half jaar is betaald en ik heb ondertussen de was gedaan en opgehangen, de afwas weggewerkt en gekookt.
Downtime ftw!
Jij weet al na een krappe week dat deze game de moeite waard blijft, voor tenminste een half jaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik hoef helemaal niets voor de rest, komende half jaar is betaald en ik heb ondertussen de was gedaan en opgehangen, de afwas weggewerkt en gekookt.
Downtime ftw!
Ik zie mezelf dit wel een behoorlijke poos spelen, heb nu al meer een band met m'n character dan m'n Lotro character waar ik de afgelopen 4 jaar ettelijke weken aan in-game speeltijd aan heb besteed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:21 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Jij weet al na een krappe week dat deze game de moeite waard blijft, voor tenminste een half jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |