Dat is erg handig. De twee flashpoints, na de Esseless, heb ik in een groep gedaan, waarvan 1 ze al eerder had gedaan. Voor elke (eind)baas gaf hij hints hoe we de baas konden verslaan. En ook toonde hij welke we niet moesten aanvallen ivm CC. Aangezien hij dit zo goed deed, voelde ik me daarom meteen schuldig toen ik een keer de verkeerde aanviel en de CC brak, gelukkig ging dat gevecht goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
Herkenbaar, een beetje communicatie mag wel jongens
merk je ook zeker wel hoor, een level 50 heeft veeeeel meer health dan een gebooste level 20, ook crit/alacrity/power is vele malen beter van een 50quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hm, logischIk vind dat wel lekker werken, maar op level 50 wil ik toch wel verschil merken in gear etc
Ook waarquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:21 schreef leeell het volgende:
[..]
merk je ook zeker wel hoor, een level 50 heeft veeeeel meer health dan een gebooste level 20, ook crit/alacrity/power is vele malen beter van een 50
een lager level krijgt slechts de standaard stats geboost hè
Zo klinkt het als "Crowd Control"quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef Chef_M het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat dat CC is in een flashpoint o.i.d?
En dan newbie taal, voor iemand die nog nooit WoW heeft gespeeld bijvoorbeeld.
Crowd Control, bijvoorbeeld Whirlwind, zodat een mob niets kan doen voor een minuut.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef Chef_M het volgende:
Crowd control. Het buitenspel zetten van een mob. Mind freeze oid, dattie niet beweegt en dus ook niet aanvalt. Die spells breken vaak nadat de geccde mob in kwestie een knal voor zijn hoofd heeft gehad.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef Chef_M het volgende:
Je kan hem ook digitaal installeren en dan de code gebruiken die je mee hebt gekregen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef pl4kkie het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU,
We hebben net swtor gekocht, wil mn dvd speler het spel niet vinden voor installatie.
download, toch maintenancequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef pl4kkie het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU,
We hebben net swtor gekocht, wil mn dvd speler het spel niet vinden voor installatie.
Waar kan ik dat doen dan? want alle swtor sites zijn downquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kan hem ook digitaal installeren en dan de code gebruiken die je mee hebt gekregen.
Hm, dan moet je denk ik wachten. Waarom herkent je PC 'm niet dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Waar kan ik dat doen dan? want alle swtor sites zijn down
Is dit niet vanwege een patch en niet maintance? Want als dit de officiële maintance tijden worden ga ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef benx het volgende:
Echt, die onderhoud tijden
Ben bang dat deze game het toch geen 5 jaar gaat overleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Blehh. Nja, het moet dan maarquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hm, dan moet je denk ik wachten. Waarom herkent je PC 'm niet dan?
Als ik jouw reacties zo lees, dan wil je graag dat het spel faalt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef benx het volgende:
Verwacht trouwens niet dat je gelijk kan spelen wanneer hij klaar is met installeren, er zit nog een enorme update bijquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Blehh. Nja, het moet dan maar. Ik weet niet waarom m'n pc de dvd niet herkent. Cd's leest ie wel gelijk. Net ook al via apparaat beheer de software verwijderd en hergeinstalleerd.
edti: cd's leest ie nu wel, maar afspelen dot ie niet
Ik klaag niet persé, maar ze hadden hun tijden wel beter kunnen uitkiezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:47 schreef Friday12 het volgende:
iedereen die al klaagt ook al is het spel nog niet een week uit echt![]()
de maintenance veranderd vanzelf wel
ze werken in de us het zijn us tijden... go figurequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik klaag niet persé, maar ze hadden hun tijden wel beter kunnen uitkiezen
Het gaat nog geen 5 maanden overleven.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef benx het volgende:
BH heeft vooral kleine CC's van paar seconden, maximaal 6 sec. geloof ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef Chef_M het volgende:
Oke, dank voor die CC uitleg. Iemand die weet welke skill de BH heeft voor CC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |