Bij zo'n simpel spelletje als dit?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:06 schreef DaFan het volgende:
Blij dat ik gewoon moet werken. Vrijdag misschien vrij, hoop dat hele dag gewoon open is.
Discussiepunt dan:
Remote skilling (YouTube als je m niet snapt)... Doen of niet?
Het leek me beter dat ze t lijstje juist wél gingen herhalen, ipv dat je nu telkens je OP moet editten per post, weet ook niet hoe lang je dat kan blijven doenquote:Op maandag 26 december 2011 22:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Uhm niet steeds het lijstje herhalen, maar gewoon je eigen chars opnoemen
Voor de Crew skills hè, dus je kan in paar uurtjes wel wat geld binnenhalen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bij zo'n simpel spelletje als dit?
Not worth it.
Ja, ik denk dat ie bedoelt dat t dan wel érg simpel wordtquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Voor de Crew skills hè, dus je kan in paar uurtjes wel wat geld binnenhalen.
Het is toch ook off-peak? 11 tot 16 is nu niet echt prime-time te noemen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
heerlijk amerika : 4am to 10am.
europa : 11am tot 4pm ....met mogelijkheid tot een extended maintenance.
Volgens hun onderzoek is het "off-peak" uren voor europa.
Het is toch ongelooflijk hoe ze staan te pissen op de europeanen.
qua tijd is het geen piektijd idd, maar jammer is het wel (zeker omdat ik nog een paar dagen vakantie, waaronder dezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is toch ook off-peak? 11 tot 16 is nu niet echt prime-time te noemen.
Lotro heeft z'n patching windows ook altijd tussen 12:00 en 14:00 in Europa met een uitloper naar 18u bij de grote patches / uitbreidingen.
Boeien... moet toch werken.
Het stelt niks voor en is het niet eens waard.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Voor de Crew skills hè, dus je kan in paar uurtjes wel wat geld binnenhalen.
Het is vakantie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is toch ook off-peak? 11 tot 16 is nu niet echt prime-time te noemen.
Lotro heeft z'n patching windows ook altijd tussen 12:00 en 14:00 in Europa met een uitloper naar 18u bij de grote patches / uitbreidingen.
Boeien... moet toch werken.
Ja mee eens maar zoveel tijd om te spelen heb ik niet, dus om nou elke keer m'n compagnion weg te sturen als ik speel... Die gast heb ik nodig. Maarja kheb 80k lvl 22 dus red me idd ook wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het stelt niks voor en is het niet eens waard.
Neem dan slicing en verder niks.. je zal alles kunnen kopen wat je wil hebben.
Voor level 20 had ik al 100k.
Tegen de tijd dat ik speederskill moest kopen had ik 130k over.. na aanschaf.
als ze 04:00 nederlandse tijd aan hadden moeten houden hadden ze de avond van 2e kerstdag om 22u moeten beginnen. dat is ook asociaal voor zequote:Op dinsdag 27 december 2011 12:40 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind persoonlijk dat theoddutchswa wel een punt heeft.
Of hebben de makers rekening gehouden met t feit dat die malloten die de maintenance uitvoeren 2de kerstdag hebben gehad en eerst hun kater moeten uitslapen?
Heb jij ook slicing?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja mee eens maar zoveel tijd om te spelen heb ik niet, dus om nou elke keer m'n compagnion weg te sturen als ik speel... Die gast heb ik nodig. Maarja kheb 80k lvl 22 dus red me idd ook wel.
Daar heb je dus je droid op je ship voor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja mee eens maar zoveel tijd om te spelen heb ik niet, dus om nou elke keer m'n compagnion weg te sturen als ik speel... Die gast heb ik nodig. Maarja kheb 80k lvl 22 dus red me idd ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |