SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door LeaderRoel op 27-12-2011 13:01:14 ]
Wat was die danquote:Op maandag 26 december 2011 21:20 schreef RickoKun het volgende:
KUT had bijna de OP gekaapt met een hilarischen TT
quote:
Je advanced class graagquote:Op maandag 26 december 2011 21:21 schreef RickoKun het volgende:
Roel - Jedi Sentinel - Legions of Lettow
Rickos - Bounty Hunter - Darth Calypho
Op je fleet ding heb je verschillende shuttles die je er heen sturen.quote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef cherrycoke het volgende:
weet iemand hoe dat werkt met dungeon's?
ik heb er nog geen kunnen vinden, en ben level 21
republic fleet, daar vind je ze. gang met een paarse doorzichtige phase muur (ipv groen/rood phasing)quote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef cherrycoke het volgende:
weet iemand hoe dat werkt met dungeon's?
ik heb er nog geen kunnen vinden, en ben level 21
van 11 uur to 5 uur maintenancequote:Op dinsdag 27 december 2011 11:10 schreef Catch_me het volgende:
6 uur lang maintance WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een heel klein patchje ..met de belofte dat er nog veel meer aan komt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:43 schreef leeell het volgende:
ach, dit is een extra lange maintenance voor een patch, dan interesseert het me niet zo
de reguliere maintenances zijn meestal van 11-1 ofzo, dat is wel te doen
Tuurlijk hebben ze dat door.. alsof ze dat niet kunnen weten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:49 schreef Sjiznit het volgende:
Tot 4 uur vanmiddagDas niet tof. Wilde net ff Alderaan doen vandaag. Normaal is dit wel off hours alleen hebben ze niet door dat het net vakantie is.
Als ze het echt door hadden hadden ze de tijd wel ff aangepast. Laat ik het zo zeggen, dat zou ik dan doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze dat door.. alsof ze dat niet kunnen weten.
Kom op zeg wake up.
Bij zo'n simpel spelletje als dit?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:06 schreef DaFan het volgende:
Blij dat ik gewoon moet werken. Vrijdag misschien vrij, hoop dat hele dag gewoon open is.
Discussiepunt dan:
Remote skilling (YouTube als je m niet snapt)... Doen of niet?
Het leek me beter dat ze t lijstje juist wél gingen herhalen, ipv dat je nu telkens je OP moet editten per post, weet ook niet hoe lang je dat kan blijven doenquote:Op maandag 26 december 2011 22:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Uhm niet steeds het lijstje herhalen, maar gewoon je eigen chars opnoemen
Voor de Crew skills hč, dus je kan in paar uurtjes wel wat geld binnenhalen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bij zo'n simpel spelletje als dit?
Not worth it.
Ja, ik denk dat ie bedoelt dat t dan wel érg simpel wordtquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Voor de Crew skills hč, dus je kan in paar uurtjes wel wat geld binnenhalen.
Het is toch ook off-peak? 11 tot 16 is nu niet echt prime-time te noemen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
heerlijk amerika : 4am to 10am.
europa : 11am tot 4pm ....met mogelijkheid tot een extended maintenance.
Volgens hun onderzoek is het "off-peak" uren voor europa.
Het is toch ongelooflijk hoe ze staan te pissen op de europeanen.
qua tijd is het geen piektijd idd, maar jammer is het wel (zeker omdat ik nog een paar dagen vakantie, waaronder dezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is toch ook off-peak? 11 tot 16 is nu niet echt prime-time te noemen.
Lotro heeft z'n patching windows ook altijd tussen 12:00 en 14:00 in Europa met een uitloper naar 18u bij de grote patches / uitbreidingen.
Boeien... moet toch werken.
Het stelt niks voor en is het niet eens waard.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Voor de Crew skills hč, dus je kan in paar uurtjes wel wat geld binnenhalen.
Het is vakantie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is toch ook off-peak? 11 tot 16 is nu niet echt prime-time te noemen.
Lotro heeft z'n patching windows ook altijd tussen 12:00 en 14:00 in Europa met een uitloper naar 18u bij de grote patches / uitbreidingen.
Boeien... moet toch werken.
Ja mee eens maar zoveel tijd om te spelen heb ik niet, dus om nou elke keer m'n compagnion weg te sturen als ik speel... Die gast heb ik nodig. Maarja kheb 80k lvl 22 dus red me idd ook wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het stelt niks voor en is het niet eens waard.
Neem dan slicing en verder niks.. je zal alles kunnen kopen wat je wil hebben.
Voor level 20 had ik al 100k.
Tegen de tijd dat ik speederskill moest kopen had ik 130k over.. na aanschaf.
als ze 04:00 nederlandse tijd aan hadden moeten houden hadden ze de avond van 2e kerstdag om 22u moeten beginnen. dat is ook asociaal voor zequote:Op dinsdag 27 december 2011 12:40 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind persoonlijk dat theoddutchswa wel een punt heeft.
Of hebben de makers rekening gehouden met t feit dat die malloten die de maintenance uitvoeren 2de kerstdag hebben gehad en eerst hun kater moeten uitslapen?
Heb jij ook slicing?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja mee eens maar zoveel tijd om te spelen heb ik niet, dus om nou elke keer m'n compagnion weg te sturen als ik speel... Die gast heb ik nodig. Maarja kheb 80k lvl 22 dus red me idd ook wel.
Daar heb je dus je droid op je ship voor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja mee eens maar zoveel tijd om te spelen heb ik niet, dus om nou elke keer m'n compagnion weg te sturen als ik speel... Die gast heb ik nodig. Maarja kheb 80k lvl 22 dus red me idd ook wel.
Ik om 2 uurquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Even bedenken wat ik tot 5 uur ga doen, om 6 uur alweer rijlessen gofferdomme
quote:
Als ik heel eerlijk ben doe ik dat ook best vaak.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef Salamando het volgende:
[..].
Vriend van mij vond WoW nog wel beter, terwijl hij overal doorheen spacebart.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef Salamando het volgende:
[..].
Vriend van mij vond WoW nog wel beter, terwijl hij overal doorheen spacebart.
True true. Op mn server staat alleen nog niet zoveel op de GTN dus ben bang dat ik uiteindelijk toch veel zelf moet craftenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Daar heb je dus je droid op je ship voor.
En uiteindelijk heb je meer dan 1 (of 2) companions dus..
Tracer missiles.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Heeft er iemand trouwens een 20+ Mercenary? Ik heb al een tijdje Tracing Missiles via talents gekregen en die doet meer schade, doet sunder armor, kost even veel hitte / cast tijd dan Power Shot. Ik heb Power Shot dus nu al een tijdje van mijn actionbar gehaald en ik vroeg me af of dat ook zo blijft.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:31 schreef Sjiznit het volgende:
WoW is ook gewoon nog een goed spel. Dat veranderd niet zo snel. SWTOR kwam voor mij op het goede moment aangezien ik een beetje uitgekeken was op WoW, die wereld ken ik nu wel en ik miste altijd een beetje het verhaal tijdens het questen. Jij was niet de almachtige die al de Lich King dooidgemaakt had. Je mocht nog steeds lekker wat zwijntjes afhakken. Bij SWTOR merk ik dat je echt gezien wordt als een dikke baas die mad skills heeft en de wereld red. compleet de tering in helpt. Zo voel ik me dan ook.
Die heb ik nu, plus een re-usable medpack die 8k healing doet oid.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:51 schreef DaFan het volgende:
Oh ik wil ook Biochem dan kan je reusable stims maken.
Die jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Tracer missiles.
Spam abilty.. zwaar overpowered idd dus shhh.
Wil zelf nog een merc maken.
so much to do so little time..oh nee genoeg tijd maar geen servers die up zijn.
In PVP met Scoundrel tegen Missile Spammers is het zo heerlijk genieten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Tracer missiles.
Spam abilty.. zwaar overpowered idd dus shhh.
Wil zelf nog een merc maken.
so much to do so little time..oh nee genoeg tijd maar geen servers die up zijn.
Blijkbaar wel volgens torhead:quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Heeft er iemand trouwens een 20+ Mercenary? Ik heb al een tijdje Tracing Missiles via talents gekregen en die doet meer schade, doet sunder armor, kost even veel hitte / cast tijd dan Power Shot. Ik heb Power Shot dus nu al een tijdje van mijn actionbar gehaald en ik vroeg me af of dat ook zo blijft.
Ik denk dat het meer is van niet weten dat de ability geblocked is. Bepaalde tegenstanders hebben die ability ook, en ik merk soms gewoon niet dat een ability van mij geblocked is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:14 schreef Cara het volgende:
[..]
In PVP met Scoundrel tegen Missile Spammers is het zo heerlijk genieten.
Mijn silence (distraction) erop gooien en dan zie je 75% van de Bounty Hunters gewoon letterlijk stilvallen, niet wetend wat ze nu moeten doen
Logisch, dan krijg je die ability ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:19 schreef RickoKun het volgende:
![]()
![]()
Ik gebruik eigenlijk nooit tracer missiles. Maarja, heb dan ook healer talent
Dat is mijn tracer missile die kloptquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:20 schreef Catch_me het volgende:
is dat een lightsaber in je broek, of ben je gewoon blij om mij te zien
Ik vind trouwens dat ik best weinig heal, terwijl ik alle punten in de healing talent stopquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:21 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is van niet weten dat de ability geblocked is. Bepaalde tegenstanders hebben die ability ook, en ik merk soms gewoon niet dat een ability van mij geblocked is.
[..]
Logisch, dan krijg je die ability ook niet
Ik heb mijn Twilek Consular, Cyborg Smuggler, Chiss Imp Agent, Zabrak warrior, Pureblood inq en cyborg BH al klaar staan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die ja
Ze zijn idd best wel baas![]()
Heb momenteel een 25 Bounty Hunter, 11 Jedi Tank (subclass vergeten) en ik ga denk nog voor een Sith Inquistor
Man man man, zo veel willen doen zo weinig tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |