Dungeons aan het doen in WoW xdquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog deals op Steam!
Jedi knight collectie op steamquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog deals op Steam!
XD Xp lOlz!quote:
Kapotgespeeld vroegahquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Jedi knight collectie op steam
twitter:SWTOR twitterde op dinsdag 27-12-2011 om 19:00:46#SWTOR servers are still in maintenance with no ETA. We will give you another update by 1pm CST. Thank you for your patience. reageer retweet
Nog 1 uur dus ofzo? En dan? Nog 4 uren wachten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat is dezetwitter:SWTOR twitterde op dinsdag 27-12-2011 om 19:00:46#SWTOR servers are still in maintenance with no ETA. We will give you another update by 1pm CST. Thank you for your patience. reageer retweet
niemand weet hequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:08 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Nog 1 uur dus ofzo? En dan? Nog 4 uren wachten?
Wat is Dragonage 2?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dit wel een behoorlijke poos spelen, heb nu al meer een band met m'n character dan m'n Lotro character waar ik de afgelopen 4 jaar ettelijke weken aan in-game speeltijd aan heb besteed.
Plus een half jaar was het meest voordelige om aan te schaffen en dan hoef ik even niet op de afschrijvingen te letten.
Plus het is Bioware... die heb ik de afgelopen 10+ jaar nog nooit op een flop betrapt (en ja ik heb alles van ze gespeeld).
Nog 1 uur. Dat was het nieuws van 12 PM CSTquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:08 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Nog 1 uur dus ofzo? En dan? Nog 4 uren wachten?
O ik heb me daar goed mee vermaakt, maar wel heel anders dan DA1. Flop zou ik het niet willen noemen.quote:
Ik lees nu uit berichten van dit topic dat het om 8 uur *hopelijk* gefixed is?quote:
lichtelijk hinderlijk.quote:
Nee er komt om 20u een nieuwe updatequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik lees nu uit berichten van dit topic dat het om 8 uur *hopelijk* gefixed is?
EDIT: nvm, dan geven ze ons een update
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |