Wat ben ik hier blij mee. Hoe vaak ik niet wat tegenstanders heb afgemaakt om bij een node te komen, om er dan achter te komen dat ik hem niet kon harvesten... Gisteren ergerde ik mij er ook weer aan.quote:•Corrected an issue that could cause some gathering nodes to appear as unharvestable.
ja was idd erg rot, en het waren ook altijd de hogere level nodes bij mijquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:33 schreef pjats het volgende:
[..]
Wat ben ik hier blij mee. Hoe vaak ik niet wat tegenstanders heb afgemaakt om bij een node te komen, om er dan achter te komen dat ik hem niet kon harvesten... Gisteren ergerde ik mij er ook weer aan.
wordt niet bekend gemaakt, zal de praktijk uitwijzenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:33 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoeveel minder gaat slicing geven dan? Of is dat nog niet bekend?
Beste wat ik had was 1500 betalen en iets van 6000 terugkrijgen (op max level van Slicing). Maar dat gebeurde niet zo vaak.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Zelf vond ik wel meevallen hoeveel Slicing verdiende, ik betaalde ongeveer 700 en ik kreeg 900 terug. Geen idee hoeveel het wordt/was als je hoger level was btw.
Bij Treasure Hunting mag je dus blij zijn als je de inleg terugverdiend(tot nu toe dan)quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Zelf vond ik wel meevallen hoeveel Slicing verdiende, ik betaalde ongeveer 700 en ik kreeg 900 terug. Geen idee hoeveel het wordt/was als je hoger level was btw.
2 miljoen, what the fuck.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:43 schreef Cara het volgende:
Leuk zolang het duurde slicing. Pas een dag of 4 geleden mee begonnen en zit nu met lvl 36 toch mooi op 400k. Wel triest dat de een al op de 2 miljoen zit en de ander nu moet gaan strugglen uberhaupt zn skills te kopen.
Als je moeite hebt om skills te kopen doe je echt wat fout denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:43 schreef Cara het volgende:
Leuk zolang het duurde slicing. Pas een dag of 4 geleden mee begonnen en zit nu met lvl 36 toch mooi op 400k. Wel triest dat de een al op de 2 miljoen zit en de ander nu moet gaan strugglen uberhaupt zn skills te kopen.
40 k skills had ik op level 27quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als je moeite hebt om skills te kopen doe je echt wat fout denk ik
Oh wist niet dat het zo duur zou wordenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:45 schreef leeell het volgende:
[..]
40 k skills had ik op level 27
toen had ik net mn mount en shit dus moest alles opmaken (80 k in 2 levels erdoorheen aan enkel skills)
Dit vind ik dan weer een hele rare verandering.quote:General
Rewards for winning Warzones have been increased.
Warzone completion rewards have been decreased.
Ja hoor, de snelle level 50's hebben het maar wat simpel voorlopig. Beetje slicen, hoog lvl drops en mats verkopen.. Hebben nu rustig maar een kleine premade de low lvl's een beetje kunnen stoomwalzen en veel rewards binnen kunnen slepen en dat wordt dan nu teruggebracht, waardoor het nog eens veel lastiger wordt dezelfde gear te krijgen en ze weer bij te halen.quote:
ik heb 2 x een ticket gemaakt, 2x had ik binnen het uur responsquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:53 schreef pl4kkie het volgende:
En we plannen maar op dagen wachten voordat customer support een keer reageert
Ingame ticket of via de website? Nja we wachten het rustig af. Vind het wel irritant dat je ondertussen niet gewoon kan downloadenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:54 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb 2 x een ticket gemaakt, 2x had ik binnen het uur respons
Zorg in iig dat je geen typo's maakt.... want dit kan je niet meer aanpassen :/quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:22 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Juh, en je kan het ook kiezen als achternaam dus Sjiznit Achternaam, Knight of the republic. Of als titel:
Sjiznit, knight of the rep.
<The Achternaam Legacy>
Dan evt hier je guild naam.
Ik zat net te bedenken, ik heb nog niemand gehoord dat ze niet up zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn god wat een stelletje eindgebruikers hier
?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn god wat een stelletje eindgebruikers hier
dan doen ze toch ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:07 schreef GuybrushT het volgende:
was idd handiger geweest om dit ff 's nachts te doen.... Maar ja.
Als ik onderhoud moet doen aan een systeem en zeg dat het tussen 13:00 en 15:00 gebeurd kan ik m'n klok erop gelijk zetten dat de mensen al om 14:55 gaan zeiken dat ik nog niet klaar ben.quote:
het punt is dat ze dat ook doen alleen is het voor ons geen nachtquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ik onderhoud moet doen aan een systeem en zeg dat het tussen 13:00 en 15:00 gebeurd kan ik m'n klok erop gelijk zetten dat de mensen al om 14:55 gaan zeiken dat ik nog niet klaar ben.
Vandaar dat ik het zware onderhoud 's-nachts doe dan zijn de meeste van die k*tgebruikers tenminste niet wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |