Ik zat net te bedenken, ik heb nog niemand gehoord dat ze niet up zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn god wat een stelletje eindgebruikers hier
?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn god wat een stelletje eindgebruikers hier
dan doen ze toch ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:07 schreef GuybrushT het volgende:
was idd handiger geweest om dit ff 's nachts te doen.... Maar ja.
Als ik onderhoud moet doen aan een systeem en zeg dat het tussen 13:00 en 15:00 gebeurd kan ik m'n klok erop gelijk zetten dat de mensen al om 14:55 gaan zeiken dat ik nog niet klaar ben.quote:
het punt is dat ze dat ook doen alleen is het voor ons geen nachtquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ik onderhoud moet doen aan een systeem en zeg dat het tussen 13:00 en 15:00 gebeurd kan ik m'n klok erop gelijk zetten dat de mensen al om 14:55 gaan zeiken dat ik nog niet klaar ben.
Vandaar dat ik het zware onderhoud 's-nachts doe dan zijn de meeste van die k*tgebruikers tenminste niet wakker.
Met zon wereldwijd project en een grote spelersbase in de EU mogen ze er wat mij betreft wel rekening mee houden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het punt is dat ze dat ook doen alleen is het voor ons geen nacht
en ik denk niet dat ze een team in de eu hebben zitten
Die heb ik gewoon gedownload hier... geen probleem.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is misschien nog wel het vervelendste, ze zijn erg op de US gefocust. Ik wil graag die Android app voor de security key gebruiken maar helaas...
die werkt gewoon ik gebruik het al een weekquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is misschien nog wel het vervelendste, ze zijn erg op de US gefocust. Ik wil graag die Android app voor de security key gebruiken maar helaas...
http://www.swtor.com/server-statusquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef LeaderRoel het volgende:
Hey de site doet het weer, misschien nu ook het spel?
Servers staan toch in Ierland? Weet niet hoe ze het daar gegroepeerd hebben, maar als er genoeg geklaagd wordt komt er vanzelf wel een apart onderhoudswindow voor Europa.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het punt is dat ze dat ook doen alleen is het voor ons geen nacht
en ik denk niet dat ze een team in de eu hebben zitten
De vorige keer was maintenance voor ons van 1 tot 6 uur 's nachts. Daar klaagden de US-spelers ontiegelijk veel over, vooral omdat het voor hun toen vroeg in de avond was. Dus das not ietsje erger dan op de middag.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Servers staan toch in Ierland? Weet niet hoe ze het daar gegroepeerd hebben, maar als er genoeg geklaagd wordt komt er vanzelf wel een apart onderhoudswindow voor Europa.
En dat vind ik weer bloedirritant want dan speel ik vooral; het is heel simpel met onderhoud... je doet het NOOIT goed. Het moet gebeuren en dus doe je het maar op het moment dat de statistieken het aangeven dat de minste mensen er last van hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De vorige keer was maintenance voor ons van 1 tot 6 uur 's nachts. Daar klaagden de US-spelers ontiegelijk veel over, vooral omdat het voor hun toen vroeg in de avond was. Dus das not ietsje erger dan op de middag.
Geen idee of dat de reden is dat deze maintenance overdag is voor ons, maar goed.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://www.swtor.com/server-status
quote:Due to extremely high volumes of website traffic, you have been placed in a queue to access the page you requested. This is not an error page and you do not need to refresh your browser. This page will refresh automatically and take you into the site when there is room available.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |