BH is toch de tegenhanger van de trooper? Ik ben trooper en heb een 60 sec stun maar die kreeg ik wel pas ergens in mijn 20's denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
BH heeft vooral kleine CC's van paar seconden, maximaal 6 sec. geloof ik.
Ik neem aan dat Craften endgame veel beter is. Terwijl je levelt is craften niet zo heel geweldig tenzij je crafting een stuk hoger is dan je dat je zelf bent.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het gaat nog geen 5 maanden overleven.
Hoe lullig het ook klinkt het blijft tot nu toe 1 grote singleplayer ervaring (daar ligt heel erg sterk de nadruk op) en op een gegeven moment word je vanzelf wel kotsmisselijk om weer met een alt 90% van hetzelfde aan te moeten horen.
Daar kan geen spacebar tegenop.
Craften is nutteloos..met emblems koop je hetzelfde of sneller iets beters.
Of gewoon met credits : veel standaard "heavy-medium-light" armor vendors etc verkopen ook gewoon het oranje spul wat vaak nog open sloten heeft ook wat veel fijner is. (eigen invulling wat je goedkoop met commendations kan kopen en waar je er toch tig van overhoud en/of vind/krijgt)
PvP moet maar net je ding zijn.
En verder is co-op dan het enige stukje "mmo" wat niet eens perse noodzakelijk is.
Dus.. verhaal.. okay cool leuk voor een singleplayer.
Concussion Shot. Rond level 20 krijg je die.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef Chef_M het volgende:
Oke, dank voor die CC uitleg. Iemand die weet welke skill de BH heeft voor CC?
Mag ik vragen hoe jij de endgame vindt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het gaat nog geen 5 maanden overleven.
Hoe lullig het ook klinkt het blijft tot nu toe 1 grote singleplayer ervaring (daar ligt heel erg sterk de nadruk op) en op een gegeven moment word je vanzelf wel kotsmisselijk om weer met een alt 90% van hetzelfde aan te moeten horen.
Daar kan geen spacebar tegenop.
Craften is nutteloos..met emblems koop je hetzelfde of sneller iets beters.
Of gewoon met credits : veel standaard "heavy-medium-light" armor vendors etc verkopen ook gewoon het oranje spul wat vaak nog open sloten heeft ook wat veel fijner is. (eigen invulling wat je goedkoop met commendations kan kopen en waar je er toch tig van overhoud en/of vind/krijgt)
PvP moet maar net je ding zijn.
En verder is co-op dan het enige stukje "mmo" wat niet eens perse noodzakelijk is.
Dus.. verhaal.. okay cool leuk voor een singleplayer.
Mercenary krijgt Concussion Missile op level 22. Powertech krijgt op dat level Grapple, een threath generator.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Concussion Shot. Rond level 20 krijg je die.
Ah dat wist ik niet. Ik dacht dat het voor de algemene BH class was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:10 schreef pjats het volgende:
[..]
Mercenary krijgt Concussion Missile op level 22. Powertech krijgt op dat level Grapple, een threath generator.
familienaam, krijg je op level 30, kan je bijvoorbeeld je naam en een achternaam maken, en die achternaam is dan weer overkoepelend voor al je chars en dat geeft weer bepaalde bonussenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Gister keek ik trouwens bij mijn talents en er was nog een tab Legacy (?) maar ik kon er niks mee, hij zei dat ik eerst Act 1 moest completen, wat doet het precies? Of een omschrijving als het spoilers bevat
Is ook deels voor je rep op je server. Als jij op je main een goede naam hebt dan kan je die goede naam makkelijk meenemen naar je alts zeg maar door die legacy achternaam of titel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:17 schreef leeell het volgende:
[..]
familienaam, krijg je op level 30, kan je bijvoorbeeld je naam en een achternaam maken, en die achternaam is dan weer overkoepelend voor al je chars en dat geeft weer bepaalde bonussen
das een hele goede jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:19 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Is ook deels voor je rep op je server. Als jij op je main een goede naam hebt dan kan je die goede naam makkelijk meenemen naar je alts zeg maar door die legacy achternaam of titel.
normaliter bij mmo's meerderequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:19 schreef pl4kkie het volgende:
Als je een cc toevoegd aan je account. Is die account gebonden of kan je cc voor meerdere accounts gebruiken?
En die naam geldt alleen voor jouw chars op die ene server. Op een andere server kan je weer een andere legacy naam kiezen. Tenminste als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:17 schreef leeell het volgende:
[..]
familienaam, krijg je op level 30, kan je bijvoorbeeld je naam en een achternaam maken, en die achternaam is dan weer overkoepelend voor al je chars en dat geeft weer bepaalde bonussen
Juh, en je kan het ook kiezen als achternaam dus Sjiznit Achternaam, Knight of the republic. Of als titel:quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef pjats het volgende:
[..]
En die naam geldt alleen voor jouw chars op die ene server. Op een andere server kan je weer een andere legacy naam kiezen. Tenminste als ik het goed heb.
moet je ook geen verkeerde antwoorden gevenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:24 schreef pl4kkie het volgende:
Gaat lekker.
LOGIN FAILED - This account has been locked due to incorrect answers to security questions, please contact Customer Service for assistance
Nee ik gaf het goede antwoord, maar blijkbaar kan die geen spatie hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:25 schreef leeell het volgende:
[..]
moet je ook geen verkeerde antwoorden geven
meh, was veelste goed ivm zelf craftenquote:
Juh, de opbrengsten waren wat aan de hoge kant. Neemt niet weg dat het lekker simpel geld verdienen wasquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef leeell het volgende:
[..]
meh, was veelste goed ivm zelf craften
Nice, mogen ze sws wel op meerdere gebieden doen, hoewel niet eerlijk voor mensen die nu beginnen, maarja, t moet toch eens anders wordt t allemaal te makkelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |