Mercenaries kunnen wel healen zonder costen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat ik best weinig heal, terwijl ik alle punten in de healing talent stop
*meldtquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:36 schreef Silv het volgende:
Zitten er trouwens wel genoeg healers aan de 'imperial' kant? In PvP kom ik ze namelijk nooit tegen.
Ik vind dat altijd zo mooi op die scorelijsten aan het einde van warzones. Heb ik 300k healing en staan de imps daar met max 60k healing ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:37 schreef leeell het volgende:
[..]
*meldt
ben vaak de enige healer in warzones ja
Waarschijnlijk wanneer ik level 50 benquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:36 schreef Silv het volgende:
Zitten er trouwens wel genoeg healers aan de 'imperial' kant? In PvP kom ik ze namelijk nooit tegen.
300k heb ik nog niet gered, energy based healing is dat ook erg burst georiėnteerd (operative),quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:38 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo mooi op die scorelijsten aan het einde van warzones. Heb ik 300k healing en staan de imps daar met max 60k healing ofzo.
Tot zover vind ik healen als inquisitor ook vrij matig. Tegen de tijd dat ik iemand weer op 100% heb, zit ik zonder force.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind trouwens dat ik best weinig heal, terwijl ik alle punten in de healing talent stop
omdat ze maintenance hebben?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wanneer ik level 50 ben
Ik vroeg me daarnet af waarom ik geen SW speeldeStartte het op en ik wist het weer
Jong vuilak wtf mang, ik heal mijn reet eraf en kom niet eens op 60k (ok wel level 21 maar toch)quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:38 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo mooi op die scorelijsten aan het einde van warzones. Heb ik 300k healing en staan de imps daar met max 60k healing ofzo.
Yepquote:
Maar je stats en abilities worden toch automagisch gebuffed zodat ze allemaal ongeveer even sterk zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jong vuilak wtf mang, ik heal mijn reet eraf en kom niet eens op 60k (ok wel level 21 maar toch)
mercs blijven healers die lang door kunnen gaan zonder energy of force kosten ofzo, dus absolute getallen zeggen dan niet zo heel veelquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:52 schreef Silv het volgende:
[..]
Maar je stats en abilities worden toch automagisch gebuffed zodat ze allemaal ongeveer even sterk zijn?
Ah zo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
[..]
mercs blijven healers die lang door kunnen gaan zonder energy of force kosten ofzo, dus absolute getallen zeggen dan niet zo heel veel
komt omdat je lange casts als start heal heb met operative, dus voorbereiding is key, je moet echt in de startblokken zittenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Operative healing vind ik erg lastig.
Hoewel ik wel dan vaak in schijtteams kom (HC 4+ bijv) die maar meteen op een groep afstuimen zonder even CC toe te passen en na te denken over eventuele AOE gebruik.
Uiteraard krijg ik dan de schuld"healer?" .. lol man man wat word ik pissed dan.
Het is dat de 2+ hc's een makkie zijn om te solo'en maar toch.
Herkenbaar, een beetje communicatie mag wel jongensquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Operative healing vind ik erg lastig.
Hoewel ik wel dan vaak in schijtteams kom (HC 4+ bijv) die maar meteen op een groep afstuimen zonder even CC toe te passen en na te denken over eventuele AOE gebruik.
Uiteraard krijg ik dan de schuld"healer?" .. lol man man wat word ik pissed dan.
Het is dat de 2+ hc's een makkie zijn om te solo'en maar toch.
Wordt overhealing ook meegeteld bij healing done?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
[..]
mercs blijven healers die lang door kunnen gaan zonder energy of force kosten ofzo, dus absolute getallen zeggen dan niet zo heel veel
heb ik ook al over nagedacht, logisch lijkt me van nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wordt overhealing ook meegeteld bij healing done?
Hopelijk zit er op level 50 wat meer balans. Misschien dat ik dan healing ga proberen want healing hebben terwijl je nog aan 't levelen bent lijkt mij niksquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:05 schreef leeell het volgende:
[..]
heb ik ook al over nagedacht, logisch lijkt me van niet
anders is de merc helemaal in het nadeel met zn vele kleine heals itt mijn grote trage heals (met veel OH)
yep, staat in grote letters bij de launcher hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Yuuzhanvong - Lord Calypho (Crimson order)
Nog een vraag, zijn de servers vandaag offline voor maintenance?
Waarom gaan jullie op Lord Calypho zitten, ik wou een nieuwe char aanmaken gister maar ik zag dat er een 20+ minuten waiting time zat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja swtor.comquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
zit je nog bij iedereenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hopelijk zit er op level 50 wat meer balans. Misschien dat ik dan healing ga proberen want healing hebben terwijl je nog aan 't levelen bent lijkt mij niks
Ook over level 50, zit je dan voor PvP in een andere qeue of zit je nog steeds bij iedereen?
Hm, logischquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:09 schreef leeell het volgende:
[..]
zit je nog bij iedereen
maar ik weet wel zeker dat er later brackets worden toegevoegd op de een of andere manier
zon gemixte pvp queue is heel erg handig (en bijna noodzakelijk) bij de launch van een spel, maar daarna wordt het enkel hinderlijk
dus even wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |