lol, ik kom hier voor vermaak en om met bepaalde mensen te babbelen die mij ondertussen wat dierbaar geworden zijn. Als bepaalde wezens hier elke post lopen jankbekken via topicreports en niet-actieve mods het daar mee eens zijn, elke keer, is voor mij de lol eraf.quote:
Dat is jammer. Hoewel ik de details niet ken, zullen die topicreports dan wel persoonlijk zijn, aangezien ik er zelf weinig van ervaar.quote:Op maandag 26 december 2011 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
lol, ik kom hier voor vermaak en om met bepaalde mensen te babbelen die mij ondertussen wat dierbaar geworden zijn. Als bepaalde wezens hier elke post lopen jankbekken via topicreports en niet-actieve mods het daar mee eens zijn, elke keer, is voor mij de lol eraf.
Zonde, maar begrijpelijk.quote:Op maandag 26 december 2011 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
lol, ik kom hier voor vermaak en om met bepaalde mensen te babbelen die mij ondertussen wat dierbaar geworden zijn. Als bepaalde wezens hier elke post lopen jankbekken via topicreports en niet-actieve mods het daar mee eens zijn, elke keer, is voor mij de lol eraf.
Of een duel houden.quote:Op maandag 26 december 2011 14:39 schreef De_Nuance het volgende:
O die vete.
Kunnen jullie elkaar niet gewoon negeren?
Vind je bijdrages wel leuk eigenlijk, zou jammer zijn.
Ook de invasie uit het R&P topic vind ik weinig bijdragen aan de SC.quote:Op maandag 26 december 2011 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zulks is het leven, maar zoals ik al zei kom ik hier voor mij plezier en zulke jankzakken verpesten dat.quote:Op maandag 26 december 2011 14:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook de invasie uit het R&P topic vind ik weinig bijdragen aan de SC.
Jammer man.quote:Op maandag 26 december 2011 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, life wouldn't be the same without you.quote:Op maandag 26 december 2011 14:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kom heus wel terug homootje.Maar even niet.
Deze keer blijf ik wel lang weg hippiequote:Op maandag 26 december 2011 14:44 schreef du_ke het volgende:
Appeltje blijft nooit lang weg.
Maar ik vind het jammer, die fles drank houd ik nog wel tegoed
Een staande virtuele ovatie, altijd al gewild.quote:Op maandag 26 december 2011 14:44 schreef waht het volgende:
En terwijl Boze_Appel de SC verliet kreeg hij een staande ovatie.
quote:Op maandag 26 december 2011 14:44 schreef waht het volgende:
En terwijl Boze_Appel de SC verliet kreeg hij een staande ovatie.
They all come back in the end, maak jij er nou maar je missie van dat einde niet ver in de toekomst te laten zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 14:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Deze keer blijf ik wel lang weg hippie.... en die fles krijg je als je hem verdient.
Neeeeeeeeeeequote:Op maandag 26 december 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Jaja, ik ben al weg. Daaaaaaaaaaaaaag!
quote:Op maandag 26 december 2011 14:44 schreef Tem het volgende:
Secret Garden van Bruce Springsteen op de achtergrond maakt het niet veel vrolijker.
quote:Op maandag 26 december 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb ik ook.quote:Op maandag 26 december 2011 14:55 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind sigaretten lekker ruiken vanwege bepaalde herinneringen, terwijl ik niet rook en dat nooit serieus heb gedaan.
Herkenbaar?
O nee wacht, jullie zijn allemaal kettingrokers.
Ik vind het niet lekker, maar heb er ook geen last van. Maar nooit gehad ook niet, toen nog niet rookte had ik er ook nooit last van eerlijk gezegd. Net zoiets als rokers zoenen en dat gejank daarover, kan me allemaal niet boeien.quote:Op maandag 26 december 2011 14:55 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind sigaretten lekker ruiken vanwege bepaalde herinneringen, terwijl ik niet rook en dat nooit serieus heb gedaan.
Herkenbaar?
Al dat depressieve volk inderdaadquote:Op maandag 26 december 2011 14:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb dat weer met koffie. Ruikt heel lekker, maar ik lust het echt niet. Bepaalde emoties heb ik er nooit aan verbonden.quote:Op maandag 26 december 2011 14:55 schreef De_Nuance het volgende:
Herkenbaar?
Je drinkt geen alcohol, geen koffie, rookt niet, oh dear oh dear.quote:Op maandag 26 december 2011 14:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb dat weer met koffie. Ruikt heel lekker, maar ik lust het echt niet. Bepaalde emoties heb ik er nooit aan verbonden.
Af en toe overkomt mij dat ook. De gunstige herinneringen zijn echter op de achtergrond geraakt en tegenwoordig walg ik als ik er een ruik.quote:Op maandag 26 december 2011 14:55 schreef De_Nuance het volgende:
Herkenbaar?
Ik drink wel het duivelse theequote:Op maandag 26 december 2011 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je drinkt geen alcohol, geen koffie, rookt niet, oh dear oh dear.
Wel goed opgevoed.
Ik drink alles, behalve melk, wat een goor tyfusspul is dat zeg.quote:Op maandag 26 december 2011 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik drink wel het duivelse thee
Zou het ooit nog goed komen?quote:Op maandag 26 december 2011 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op m'n 16e dronk ik ook amper. Pas vanaf 18e koffie en zo nu en dan een sigaartje.quote:
boring.quote:Op maandag 26 december 2011 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
het is ook gore zooi, daar niet van.quote:Op maandag 26 december 2011 15:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Af en toe overkomt mij dat ook. De gunstige herinneringen zijn echter op de achtergrond geraakt en tegenwoordig walg ik als ik er een ruik.
Vast wel, iedereen wordt ouder.quote:
Andersom kunnen we spreken van een ware niveaustijging.quote:Op maandag 26 december 2011 14:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Melkquote:Op maandag 26 december 2011 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik drink alles, behalve melk, wat een goor tyfusspul is dat zeg.
Boter eet ik ook niet, smeerzooi.
Dat sowieso. Daarnaast is iedere uitstap naar F&F of NWS een hoogtepunt voor die fora. Nu alleen OUD nog op niveau brengenquote:Op maandag 26 december 2011 15:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Andersom kunnen we spreken van een ware niveaustijging.
Jij bestelt altijd cola overal en altijd?quote:Op maandag 26 december 2011 15:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Melk
Karnemelk is al helemaal erg
Valt mee hoorquote:
Je komt wel terug. We zitten in je hart B_A.quote:Op maandag 26 december 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Wie durftquote:Op maandag 26 december 2011 15:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daarnaast is iedere uitstap naar F&F of NWS een hoogtepunt voor die fora. Nu alleen OUD nog op niveau brengen!
Ik ben bang voor moeders.quote:
Ja.quote:Op maandag 26 december 2011 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bestelt altijd cola overal en altijd?
quote:Op maandag 26 december 2011 15:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je komt wel terug. We zitten in je hart B_A.
In je hart!
Als een ware IT'er, (maar dan zonder de drank, linksheid en drugs, o wacht..quote:Op maandag 26 december 2011 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Ice Tea vind ik ook wel lekker, maar alleen die van Lipton.
Ik zweer bij Lipton Ice Tea Green Tea lemonquote:Op maandag 26 december 2011 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Ice Tea vind ik ook wel lekker, maar alleen die van Lipton.
Terecht.quote:
Je zou iets kunnen bedenken over de jengelende kinderen van familie tijdens een kerstdinerquote:
Jezelf quotenquote:Op maandag 26 december 2011 15:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een geschikt liedje voor mijn begrafenis.
Ik ben slechts het resultaat van goede opvoeding amice.quote:Op maandag 26 december 2011 15:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Terecht.
Een moeder moet jou eens een goede draai om je oren geven.
Vliegtuigen, gewoonweg vliegtuigen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zou iets kunnen bedenken over de jengelende kinderen van familie tijdens een kerstdiner
Nee ik ben een beetje klaar met die tere zieltjes. Dan lok je ze ook weer hierheen omdat ze zichzelf moeten bewijzen.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als een ware IT'er, (maar dan zonder de drank, linksheid en drugs, o wacht..)
Nice.
Of ze oud-Argentijns uit te werpen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vliegtuigen, gewoonweg vliegtuigen.
Ik start daar een petitie om alle kinderen onder de 16 aan de grond te houden.
Ze gaan ook altijd de politieke discussie uit de weg.quote:Op maandag 26 december 2011 15:11 schreef waht het volgende:
[..]
Nee ik ben een beetje klaar met die tere zieltjes. Dan lok je ze ook weer hierheen omdat ze zichzelf moeten bewijzen.
En die proleten gaan ook altijd bij de uitgang staan.quote:Op maandag 26 december 2011 15:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
het is ook gore zooi, daar niet van.
Vooral als je uitgaat met rokende mensen en dan de ochtend erop aan je kleren ruikt , dat is dan weer walgelijk
Precies.quote:Op maandag 26 december 2011 15:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of ze oud-Argentijns uit te werpen.
Als er brand uitbreekt dan zijn de aanstichters de enige die ontsnappen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En die proleten gaan ook altijd bij de uitgang staan.
Al te vaak geweest. Dat is niet leuk.quote:Op maandag 26 december 2011 15:12 schreef robin007bond het volgende:
"Mogen geestelijk gehandicapten zich voortplanten?"
Lijkt me wel een aardig topic voor OUD.
90% is gonna hate you forever.quote:Op maandag 26 december 2011 15:12 schreef robin007bond het volgende:
"Mogen vrouwen met pittige kapsels zich voortplanten?"
En je hebt niet vriendelijk bedankt voor dat "heerlijke" diner?quote:Op maandag 26 december 2011 15:13 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ga vanavond naar een vegetarisch kerstdiner.
Whehehehe
Serieus? Ik lurk daar nooit dus ik zou het echt niet weten.quote:Op maandag 26 december 2011 15:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Al te vaak geweest. Dat is niet leuk.
Het is wel ironisch dat half Fok het meestal eens is.quote:Op maandag 26 december 2011 15:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Al te vaak geweest. Dat is niet leuk.
Ik ben ook een keer uitgenodigd voor een vegetarische BBQ. Het was zo erg, dat ik daarna met een groepje linea recta naar McDonald's ben gegaan.quote:Op maandag 26 december 2011 15:13 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ga vanavond naar een vegetarisch kerstdiner.
Whehehehe
Nee waarom zou ik?quote:Op maandag 26 december 2011 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je hebt niet vriendelijk bedankt voor dat "heerlijke" diner?
Of nog erger: mag je een mongooltje laten komen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:12 schreef robin007bond het volgende:
"Mogen geestelijk gehandicapten zich voortplanten?"
En het ook weer leuk back-fired op de autist die het opentquote:Op maandag 26 december 2011 15:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is wel ironisch dat half Fok het meestal eens is.
Daar is niets ironisch aan.quote:Op maandag 26 december 2011 15:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is wel ironisch dat half Fok het meestal eens is.
Zelfkastijdingquote:Op maandag 26 december 2011 15:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik?
Lijkt me wel interessant een keer.
Hebzuchtquote:Op maandag 26 december 2011 15:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zelfkastijding.
Voor welke zonde moet je boeten?
Gisteren moest je huilen omdat Henk zich had aangemeld.quote:Op maandag 26 december 2011 15:17 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn topic in NWS wordt overspoeld door verstandige mensen.
Ik trek verstandige mensen aan
Vegetarisch is gewoon smerig, zeker als ze vleesvervangers hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 15:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik?
Lijkt me wel interessant een keer.
Ik ben gewoon een jankzak blijkt maar weer.quote:Op maandag 26 december 2011 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren moest je huilen omdat Henk zich had aangemeld.
Terecht hoor, dat huilen.
Het was anders wel echt heel erg.quote:Op maandag 26 december 2011 15:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een jankzak blijkt maar weer.
Wat is die Amerikaanse spelling toch lelijk.quote:
Hij was gewoon een typische NWS-debiel. Dat is heel erg inderdaad.quote:
Volgens mij en Wikipedia welquote:
Ik wil Die Walküre.quote:Op maandag 26 december 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
Op mijn begrafenis wil ik "Highway to Hell" van ACDC.
Deze hoorde ik toevallig vanmorgen. Prachtige eerste zin.quote:Op maandag 26 december 2011 15:19 schreef TitusPullo het volgende:
Misschien moeten ze dit maar draaien op mijn begrafenis:
Conquest of Paradise.quote:
Ik Coming Up van McCartney.quote:
Oh volgens de katholieken bedoel je.quote:
Katholieken zijn de grootstequote:Op maandag 26 december 2011 15:21 schreef waht het volgende:
[..]
Oh volgens de katholieken bedoel je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
Jij hebt echt een muzieksmaak van een zwijmelende 40'er.quote:
Wat nou.quote:Op maandag 26 december 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een wijverige liedjes allemaal zeg.
Je wil de end credits van een Star Trek film op je begrafenis?quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 26 december 2011 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wil de end credits van een Star Trek film op je begrafenis?
Hoe hij aan al die vrouwen komt is mij inderdaad nog altijd een raadsel.quote:
Geen idee, lijkt me zo ehm, dunno, ongepast.quote:
Het lijkt mij wel serieus grappig.quote:Op maandag 26 december 2011 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me zo ehm, dunno, ongepast.
Ik zou meer iets hebben van "what the...".quote:Op maandag 26 december 2011 15:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel serieus grappig.
Ja schat?quote:
Ik ook van jou hoor.quote:
Nog erger. A Christmas Carol.quote:Op maandag 26 december 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor.
Vond je 't een goede film gister of verkoos je die slechte Weijers?
Ach gut, hoe heb je het volgehouden.quote:
Dan is hij te druk met andijvie vreten wat door moet gaan voor "vlees".quote:Op maandag 26 december 2011 15:37 schreef Disana het volgende:
De_Nuance, vanavond is er een kerstspecial van een halfuurtje van Madagascar op SBS6 om 20.00 uur.
Denk dat ik dan nog aan het kerstdineren ben.quote:Op maandag 26 december 2011 15:37 schreef Disana het volgende:
De_Nuance, vanavond is er een kerstspecial van een halfuurtje van Madagascar op SBS6 om 20.00 uur.
Oh ja.quote:Op maandag 26 december 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan is hij te druk met andijvie vreten wat door moet gaan voor "vlees".
Ik ben een bikkel.quote:Op maandag 26 december 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach gut, hoe heb je het volgehouden.
Ik mag ook een bijdrage leveren, ik ga voor kip madras en zij hebben schijinbaar kipvervangersquote:Op maandag 26 december 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan is hij te druk met andijvie vreten wat door moet gaan voor "vlees".
Ja hoor, falafel is ook lekker bijvoorbeeldquote:
Haha.quote:Op maandag 26 december 2011 15:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik mag ook een bijdrage leveren, ik ga voor kip madras en zij hebben schijinbaar kipvervangers
Dat moet haast wel, bij kerstfilms loop ik na een half uur kotsend door de kamer van al die knuffeligheid. Das war einmal. Nu hou ik niet meer van die zoetsappigheid.quote:
Je bent niet de enige schijnbaar, vegetariërs die vleesvervangers willen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:40 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ken ze nog niet zo lang, maar ik sta open voor dingen.
quote:Op maandag 26 december 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent niet de enige schijnbaar, vegetariërs die vleesvervangers willen.
"Hurr durr ik haat vlees dus maak ik een hamburger van sojabonen".
Wat een mongolen ook.
Hou je niet van emofilms?quote:Op maandag 26 december 2011 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, bij kerstfilms loop ik na een half uur kotsend door de kamer van al die knuffeligheid. Das war einmal. Nu hou ik niet meer van die zoetsappigheid.
Van die "Sound of Music" tafarelen, brr.
Nee.quote:
Dat klinkt wel goed eerlijk gezegd.quote:Op maandag 26 december 2011 15:42 schreef Disana het volgende:
Voorschrift hou jij van kostuumdrama? Dan een tip:
de komende 3 avonden van 18 tot 19 uur drie nieuwe afleveringen van Upstairs Downstairs, een bekroonde serie uit de jaren 70 over het leven van de gegoede stand boven en de bedienden beneden.
Ik ben wel een emo hoor. Zelfs bij Free Willy kan ik een traantje wegpinken.quote:Op maandag 26 december 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Titanic is een uitzondering, die is leuk maar meer door het decor.
Ja die Leonardo en Cate kunnen me geen reet schelen, maar ik verplaats me dan in die andere acteurs die ronddartelen op het eerste klas dek en een sigaar met brandy nuttigen. Dat leek me geweldig in die tijd.quote:Op maandag 26 december 2011 15:44 schreef De_Nuance het volgende:
maar meer door het decor zegtie dan.
Ik ga stuk hier.
Ik dacht dat het een comedie was.quote:Op maandag 26 december 2011 15:46 schreef Disana het volgende:
Planes, trains and automobiles komt vanavond ook op tv. Een modern sprookje en een redelijke tearjerker.
Vond er niks aan.quote:Op maandag 26 december 2011 15:47 schreef De_Nuance het volgende:
Als je als kind Free Willy niet leuk vond klopt er iets niet hoor.
Iedereen heeft z'n excentriciteiten.quote:Op maandag 26 december 2011 15:46 schreef De_Nuance het volgende:
Iedereen is hier een beetje gek volgens mij.
Ja een heel aandoenlijke.quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een comedie was.
Geweldig dat die Guggenheim de pijp uitging.quote:Op maandag 26 december 2011 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja die Leonardo en Cate kunnen me geen reet schelen, maar ik verplaats me dan in die andere acteurs die ronddartelen op het eerste klas dek en een sigaar met brandy nuttigen. Dat leek me geweldig in die tijd.
Zodra dat schip begint te zinken zet ik de film dan ook af, dat boeit me niet.
Hoewel Gugenheim wel op het laatst mooi zegt "We're dressed to our best and will go down as gentlemen, however we would like a brandy!" terwijl ze daar zitten te staren naar hun ondergang met een orkest op de achtergrond.
Moest je niet huilen toen z'n papa overleed dan?quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vond er niks aan.
Lion King dan weer wel.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef waht het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n excentriciteiten.
Trolololol.quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geweldig dat die Guggenheim de pijp uitging.
quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geweldig dat die Guggenheim de pijp uitging.
Nee.quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moest je niet huilen toen z'n papa overleed dan?
Speelt Katja Schuurman daarin niet een serveerster?quote:Op maandag 26 december 2011 15:46 schreef Disana het volgende:
Planes, trains and automobiles komt vanavond ook op tv. Een modern sprookje en een redelijke tearjerker.
Weet je het heel zeker?quote:Op maandag 26 december 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Heb eigenlijk nooit moeten huilen bij films.
Oh? Zou ik echt niet weten.quote:Op maandag 26 december 2011 15:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Speelt Katja Schuurman daarin niet een serveerster?
Ik zat ook te hopen dat er een aantal reddingsbootjes met rijkelui aan boord zouden zinken.quote:
O ja die ma Rose mocht wel verdrinken ja.quote:Op maandag 26 december 2011 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zat ook te hopen dat er een aantal reddingsbootjes met rijkelui aan boord zouden zinken.
Nope, nooit om gehuild.quote:Op maandag 26 december 2011 15:50 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker?
(vanaf 4:50 te herbeleven)
Nooit?quote:Op maandag 26 december 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Heb eigenlijk nooit moeten huilen bij films.
Nee, die dikke Molly zat ook in die schuit, die was dan wel weer relaxed.quote:Op maandag 26 december 2011 15:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
O ja die ma Rose mocht wel verdrinken ja.
"Will the lifeboats be seated according to class?"quote:Op maandag 26 december 2011 15:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
O ja die ma Rose mocht wel verdrinken ja.
Nicholas Cage in die 9/11 film, toen wel een beetje.quote:
Maar wel zwijmelen om sloeber Jack zeker?quote:Op maandag 26 december 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Will the lifeboats be seated according to class?"
Haha, topwijf.
Retesaaie film trouwens.quote:Op maandag 26 december 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nicholas Cage in die 9/11 film, toen wel een beetje.
Verder niet eigenlijk nee.
Neuh, Jack en Rose konden me niet boeien.quote:Op maandag 26 december 2011 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wel zwijmelen om sloeber Jack zeker?
Hypocriet!
Are you fucking serious. Dat was de slechtste 9/11 film ever.quote:Op maandag 26 december 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nicholas Cage in die 9/11 film, toen wel een beetje.
Verder niet eigenlijk nee.
Jij moet janken om een fictief cartoon van een of ander leeuwtje.quote:
Oke, ja goed die hele fucking film kan me niet boeien eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, Jack en Rose konden me niet boeien.
Het hangt ervan af hoe het in de film gebracht wordt. Een goede film laat je smelten voor goedheid en diep verontwaardigd raken door slechtheid.quote:Op maandag 26 december 2011 15:53 schreef waht het volgende:
Goedheid in mensen maakt emotioneel meer bij me los dan slechtheid. Van dat laatste wordt ik enkel agressief.
Bij mij ook trouwens.quote:Op maandag 26 december 2011 15:53 schreef waht het volgende:
Goedheid in mensen maakt emotioneel meer bij me los dan slechtheid. Van dat laatste wordt ik enkel agressief.
Het is de enige 9/11 film die ik heb gekeken, ben er wel klaar mee die films.quote:Op maandag 26 december 2011 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Are you fucking serious. Dat was de slechtste 9/11 film ever.
Ik denk dat ik er meer mensen zijn zoals ik dan zoals jij.quote:Op maandag 26 december 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij moet janken om een fictief cartoon van een of ander leeuwtje.
Jij hebt geen recht tot spreken dus.
Met een gebald vuistje en een hankey zit ie dan voor de tv hoorquote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is de enige 9/11 film die ik heb gekeken, ben er wel klaar mee die films.
Hou er niet van om emotioneel te worden.
Mij ook niet, maar er zijn niet zoveel films die die tijdsperiode accuraat weergeven.quote:Op maandag 26 december 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, ja goed die hele fucking film kan me niet boeien eigenlijk.
Het is dan ook fucking treurig wanneer Mustafa het loodje legt.quote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er meer mensen zijn zoals ik dan zoals jij.
Iedereen heeft gehuild om die scene die die film heeft gezien als kind.
Veel volwassenen bewaren die onschuld van het geroerd raken ook wel.quote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Bijna iedereen dan schijnbaar.quote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die docu van die twee Fransen is tig keer beter natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar er zijn niet zoveel films die die tijdsperiode accuraat weergeven.
Dus daarom vind ik 't meer interessant dan 't hele Titanic verhaal eigenlijk.
Mustafa impliceert een soort van Midden-Oosten naam.quote:Op maandag 26 december 2011 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is dan ook fucking treurig wanneer Mustafa het loodje legt.
Jij moet toch eens naar films van Visconti zoeken.quote:Op maandag 26 december 2011 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar er zijn niet zoveel films die die tijdsperiode accuraat weergeven.
Dus daarom vind ik 't meer interessant dan 't hele Titanic verhaal eigenlijk.
Komt me wel bekend voor, maar ken er zo geen materiaal van.quote:Op maandag 26 december 2011 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij moet toch eens naar films van Visconti zoeken.
Darth Vader doet de stem.quote:Op maandag 26 december 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mustafa impliceert een soort van Midden-Oosten naam.
Heul niet zielig dus.
Ik bedoel medelijden of iets dergelijks. Bijvoorbeeld met Schindlers List, het lijden van de joden maakt me enkel boos.quote:Op maandag 26 december 2011 15:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Bij mij ook trouwens.
Maar huilen om slechtheid? Kan dat überhaupt?
meer om de gevolgen voor de 'goede' individuen.
Oh dat wel inderdaad.quote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef waht het volgende:
[..]
Ik bedoel medelijden of iets dergelijks. Bijvoorbeeld met Schindlers List, het lijden van de joden maakt me enkel boos.
Ja maar Schindlers list is ook apart ik bekeek het met een soort walging vooral, maar raakte ook wel af en toe geëmotioneerd.quote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef waht het volgende:
[..]
Ik bedoel medelijden of iets dergelijks. Bijvoorbeeld met Schindlers List, het lijden van de joden maakt me enkel boos.
Als ik dit soort shit lees, word ik altijd direct pro-Greta.quote:Op maandag 26 december 2011 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat wel inderdaad.
En als je dan na de film de TV aanzet en er loopt weer zo'n anti-Israel demonstratie rond te huppelen of het zoveelste nieuws van raketten op die staat dan krijg je echt zo'n "GVD" moment.
Ik denk dat wanneer ik Schindler's list kijk en daarna toevallig Gretta aan de deur komt ze met een blauw oog weg gaat.
Nou vertel, wat is er zo enorm belangrijk in de moderne geschiedenis aldus Muttie dan?quote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
9/11 is op Titanic na de meest overrated gebeurtenis in de geschiedenis.
Nee dat heeft er dan weer niets mee te maken.quote:Op maandag 26 december 2011 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat wel inderdaad.
En als je dan na de film de TV aanzet en er loopt weer zo'n anti-Israel demonstratie rond te huppelen of het zoveelste nieuws van raketten op die staat dan krijg je echt zo'n "GVD" moment.
Op 't einde als ze die lokatie in Israel filmen en alle nabestaanden daar rondlopen om een steen op z'n graf te leggen dan sta ik er wel bij stil dat ze daar omringd worden door mafkezen die voor de tweede Holocaust pleiten eerlijk gezegd.quote:Op maandag 26 december 2011 16:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee dat heeft er dan weer niets mee te maken.
Het trieste is het feit dat er een wat agenten thuis bij een familie 's nachts op bezoek komen een paar mensen doodschieten en opa uit het raam gooien en dan weggaan.
Puur het menselijke aspect.
Israël kan mij op dat moment aan mijn reet roesten.
De damschreeuwer.quote:Op maandag 26 december 2011 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou vertel, wat is er zo enorm belangrijk in de moderne geschiedenis aldus Muttie dan?
quote:
Wat heb je toch een kinderlijk eenzijdig beeld van de realiteit.quote:Op maandag 26 december 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op 't einde als ze die lokatie in Israel filmen en alle nabestaanden daar rondlopen om een steen op z'n graf te leggen dan sta ik er wel bij stil dat ze daar omringd worden door mafkezen die voor de tweede Holocaust pleiten eerlijk gezegd.
In die film zelf niet natuurlijk.
Mensen die over een tweede Holocaust praten zijn sowieso idioten, Israël of niet.quote:Op maandag 26 december 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op 't einde als ze die lokatie in Israel filmen en alle nabestaanden daar rondlopen om een steen op z'n graf te leggen dan sta ik er wel bij stil dat ze daar omringd worden door mafkezen die voor de tweede Holocaust pleiten eerlijk gezegd.
In die film zelf niet natuurlijk.
Het is maar goed dat we jou hebben om de wereld te redden dan.quote:Op maandag 26 december 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heb je toch een kinderlijk eenzijdig beeld van de realiteit.
Nou dan is politiek gezien half het Midden-Oosten idioot dus.quote:Op maandag 26 december 2011 16:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mensen die over een tweede Holocaust praten zijn sowieso idioten, Israël of niet.
Eet 'smakelijk'.quote:Op maandag 26 december 2011 16:04 schreef De_Nuance het volgende:
Het is hier wel weer leuk geweest, ik ga maar weer even.
Ooit.quote:Op maandag 26 december 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we jou hebben om de wereld te redden dan.
Eet tussen aanhalingstekens was toch een betere sneer geweest. Valt me weer van je tegen.quote:
Que? Volgens mij is het na WO2 alleen maar steeds beter gegaan met Europa.quote:Op maandag 26 december 2011 16:07 schreef StarGazer het volgende:
De ramp met de Titanic was het begin van het einde van het oude Europa en kwam definitief tot z'n einde in de loopgraven in Frankrijk.
Roch et te shed tegne.quote:Op maandag 26 december 2011 16:07 schreef StarGazer het volgende:
De ramp met de Titanic was het begin van het einde van het oude Europa en kwam definitief tot z'n einde in de loopgraven in Frankrijk.
En toch leek 't me een mooie tijd.quote:Op maandag 26 december 2011 16:07 schreef StarGazer het volgende:
We zijn al onze invloed kwijt, buiten dan de centjes.quote:Op maandag 26 december 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Que? Volgens mij is het na WO2 alleen maar steeds beter gegaan met Europa.
Het oude Europa Remlof. Aristocratieën verdwenen ivm verschuiving van de macht naar de arbeider. Het verdwijnen van de klassenmaatschappij. Het vallen van koningshuizen. Amerika als nieuwe wereldmacht, etc...etc....quote:Op maandag 26 december 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Que? Volgens mij is het na WO2 alleen maar steeds beter gegaan met Europa.
Als we met één stem spreken zijn we als Europa nog steeds één van de belangrijkste spelers op het wereldtoneel.quote:Op maandag 26 december 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn al onze invloed kwijt, buiten dan de centjes.
Ach, de EPU werd al verworpen voor de EMU werd ondertekend.quote:Op maandag 26 december 2011 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Als we met één stem spreken zijn we als Europa nog steeds één van de belangrijkste spelers op het wereldtoneel.
Mij ook.quote:Op maandag 26 december 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toch leek 't me een mooie tijd.
Weet je wat ze toen met homo's deden?quote:Op maandag 26 december 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toch leek 't me een mooie tijd.
Je denkt echt dat ik alles op deze planeet afweeg m.b.t. homoseksualiteit hè?quote:Op maandag 26 december 2011 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet je wat ze toen met homo's deden?
Die EPU komt er alsnog. En waarschijnlijk sneller dan je denktquote:Op maandag 26 december 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, de EPU werd al verworpen voor de EMU werd ondertekend.
Dat kan je op je buik schrijven, en voor de rest hebben de Verenigde Staten gewoon alle Europese invloed weggesnoept. Wat heeft Europa nou nog te zeggen buiten de economische vraagstukken?
We moeten wel. In ons eigen belang.quote:Op maandag 26 december 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
Verenigde Staten van Europa.
Het is bijna zo ver.
Ja.quote:Op maandag 26 december 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je denkt echt dat ik alles op deze planeet afweeg m.b.t. homoseksualiteit hè?
Think again, zal mij een zorg zijn wat ze allemaal met homo's uitspoken. Als ze me morgen een baan aanbieden in Saudi Arabië vertrek ik ook met veel plezier.quote:
Niet dream jij maar on, mafklapper.quote:
Wat is dit nou weer voor zin.quote:Op maandag 26 december 2011 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet dream jij maar on, mafklapper.
Is onze nieuwe Europese taal.quote:Op maandag 26 december 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor zin.
Geloof er niks van.quote:Op maandag 26 december 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Think again, zal mij een zorg zijn wat ze allemaal met homo's uitspoken. Als ze me morgen een baan aanbieden in Saudi Arabië vertrek ik ook met veel plezier.
En als ze je op homoseksualiteit betrappen hakken ze je piemel af.quote:Op maandag 26 december 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Think again, zal mij een zorg zijn wat ze allemaal met homo's uitspoken. Als ze me morgen een baan aanbieden in Saudi Arabië vertrek ik ook met veel plezier.
Dan niet, maar heb er al wel over gesproken met werkgevers.quote:
Niet echt nee, ik hoef niet over straat te lopen in kort rokje met pumps en een handtasje zwaaiend naar iedere man.quote:Op maandag 26 december 2011 16:30 schreef remlof het volgende:
[..]
En als ze je op homoseksualiteit betrappen hakken ze je piemel af.
Daar zit je ook niet mee?
Wat voor baan zoek je?quote:Op maandag 26 december 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan niet, maar heb er al wel over gesproken met werkgevers.
Gisteren vond je het nog komisch dat GS-publiek een kerkgemeenschap lastig viel via Twitter 'om hoe ze met homo's omgaan'.quote:Op maandag 26 december 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt nee, ik hoef niet over straat te lopen in kort rokje met pumps en een handtasje zwaaiend naar iedere man.
Ja, spotten mag altijd, het is toch ook gewoon een koekje van eigen getroll wat ze terug krijgen?quote:Op maandag 26 december 2011 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren vond je het nog komisch dat GS-publiek een kerkgemeenschap lastig viel via Twitter 'om hoe ze met homo's omgaan'.
In dat geval was het wel het belangrijkste voor je anders was je er niet mee aangekomen als excuus voor het getroll.quote:Op maandag 26 december 2011 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, spotten mag altijd, het is toch ook gewoon een koekje van eigen getroll wat ze terug krijgen?
Dat wil nog niet zeggen dat homoseksualiteit voor mij het allerbelangrijkste is.
Oh op dit moment alleen oriënterend in die sferen, heb nog genoeg te doen in Nederland eerst, zat meer te denken aan mid volgend jaar of eind volgend jaar. En 't is in de olie/gas sector. Maar via m'n netwerk ken ik genoeg mensen van dergelijke bedrijven waar je gewoon een voet tussen de deur kan doen als je daarheen wil, vooral omdat er toch maar weinig westerlingen zijn die dat willen doen.quote:
GS is ook de ultieme triestheid.quote:Op maandag 26 december 2011 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren vond je het nog komisch dat GS-publiek een kerkgemeenschap lastig viel via Twitter 'om hoe ze met homo's omgaan'.
Volgens VS was het leuk wat ze deden.quote:Op maandag 26 december 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
GS is ook de ultieme triestheid.
Het was gewoon een voorbeeld, het is het eerste wat me te binnen sprong omdat de enige keer dat ik recentelijk in een kerk geweest ben de hele mis ging over hoe vervloekt holebi's zijn en feestbeesten.quote:Op maandag 26 december 2011 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
In dat geval was het wel het belangrijkste voor je anders was je er niet mee aangekomen als excuus voor het getroll.
Belangrijk dus.quote:Op maandag 26 december 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was gewoon een voorbeeld, het is het eerste wat me te binnen sprong omdat de enige keer dat ik recentelijk in een kerk geweest ben de hele mis ging over hoe vervloekt holebi's zijn en feestbeesten.
Vreemde kerkgenootschappen bezoek jij.quote:Op maandag 26 december 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was gewoon een voorbeeld, het is het eerste wat me te binnen sprong omdat de enige keer dat ik recentelijk in een kerk geweest ben de hele mis ging over hoe vervloekt holebi's zijn en feestbeesten.
Als ze dat Twitteren naar een beamer in Mekka hoor je me ook niet klagen hoor.
Het is niet leuk om met 1000 mensen om je heen te horen hoe ze "Hallelujah!" en "Amen!" schreeuwen wanneer de pastor zegt dat je zou moeten branden in de hel en dat dat het enige is waar goed voor ons zou zijn.quote:
Het was een soort moderne sekte kerk in Afrika, met haar roots in Australie geloof ik.quote:Op maandag 26 december 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemde kerkgenootschappen bezoek jij.
Dat zeg ik: Mutti heeft gelijk.quote:Op maandag 26 december 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is niet leuk om met 1000 mensen om je heen te horen hoe ze "Hallelujah!" en "Amen!" schreeuwen wanneer de pastor zegt dat je zou moeten branden in de hel en dat dat het enige is waar goed voor ons zou zijn.
Ah, oke. In ons landje zijn ze over het algemeen wat minder radicaal.quote:Op maandag 26 december 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was een soort moderne sekte kerk in Afrika, met haar roots in Australie geloof ik.
Nou nee, wat jij nu doet is enorm zwart/wit.quote:
Je hebt het er anders heel vaak overquote:Op maandag 26 december 2011 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, wat jij nu doet is enorm zwart/wit.
Ik kan me prima ergeren aan dat soort praktijken zonder dat ik er m'n levensdoel van maak om alsmaar door een homoseksuele bril te kijken.
Ja gek he, ik ben homo.quote:Op maandag 26 december 2011 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt het er anders heel vaak over
Nergens, maar ik ben nog nooit ergens geweest dat zo eng was als tussen die mensen, ik weet niet maar het straalt gewoon puur fanatisme uit, complete brainwash tegen alles en iedereen om je maar te onderwerpen voor God en de rest van diezelfde mening te overtuigen. En dan doel ik niet op homo's of hetero's maar gewoon in z'n algemeenheid.quote:Op maandag 26 december 2011 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
Trouwens VS, waar maak je je druk om. Het gros van de hetero's brandt net zo hard in de hel, volgens die gasten. Who gives a rats ass?
Ja, rare lui. Die lopen hier ook rond in van die inteelt-gemeenschappen. Hoef er niets mee te maken te hebben en blijf er dan ook verre van.quote:Op maandag 26 december 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nergens, maar ik ben nog nooit ergens geweest dat zo eng was als tussen die mensen, ik weet niet maar het straalt gewoon puur fanatisme uit, complete brainwash tegen alles en iedereen om je maar te onderwerpen voor God en de rest van diezelfde mening te overtuigen. En dan doel ik niet op homo's of hetero's maar gewoon in z'n algemeenheid.
Die lui zijn gewoon zo verdomde eng, ik liep nog liever door een donker steegje in Kaapstad eerlijk gezegd.
Alles wat wij als normale personen als "normaal" beschouwen walgen zij van, alles moet anders, alles moet kapot, iedereen moet dood, alles moet onderworpen worden, en je ziet gewoon duizenden mensen Hallelujah schreeuwen, dat is gewoon eng als je er tussen zit met je nuchtere kop.
Naja, ik was zo'n "herp-a-derp-a-derp-aderp" persoon die dacht dat het allemaal wel meeviel met die mensen en dacht; ach joh ik ga eens een mis bezoeken voor de lol. Ik kwam met een trauma weer die kerk uitgelopen zeg, wat de neuk zijn die mensen fucked up in de kop.quote:Op maandag 26 december 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, rare lui. Die lopen hier ook rond in van die inteelt-gemeenschappen. Hoef er niets mee te maken te hebben en blijf er dan ook verre van.
Ben je op safari op zoek naar de eenzame blanke ja?quote:Op maandag 26 december 2011 17:31 schreef De_Nuance het volgende:
Ik mis BA nu al, ik zit in de metro en wil foto's voor hem maken van blanke en donkere mensen.
quote:Op maandag 26 december 2011 17:35 schreef robin007bond het volgende:
Ik mis mlg ook, dat was nog eens een user.
Hij is niet weg.quote:Op maandag 26 december 2011 17:35 schreef robin007bond het volgende:
Ik mis mlg ook, dat was nog eens een user.
Nah, ik geef daar een feestje voor m'n vrienden.quote:Op maandag 26 december 2011 17:39 schreef De_Nuance het volgende:
File naar Ahoy. Zou het voor het kerstcircus zijn ?
Nicequote:Op maandag 26 december 2011 17:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ik geef daar een feestje voor m'n vrienden.
quote:Op maandag 26 december 2011 17:35 schreef robin007bond het volgende:
Ik mis mlg ook, dat was nog eens een user zonder toegevoegde waarde.
I know, wij serveren vlees, wil je ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |